Kaupungin hallituksen kokous 16.11-20

Anonyymi

Tuli katsottua You Tubesta tämä ks. kokous. Pari mielipidettä tässä näin: Silloin, kun Aulikki Imporanta piti puhevuoroaan, niin toiset kuiski, tirskuivat ja naurelivat keskenään, ikään kuin mitätöiden koko Aulikin esillä olon. HUNTALOIDEN touhuja. Tuli kuumaniemen kouluaika mieleen 60/70 luvulta, kun penskat (3lk) tirskuivat, kun joku lausui esim runoja jne. Jaakolla oli myös OIKEASSA, kun kysyi valtuutettuna, mutta kukaan vastuullinen ei vastannut, vaan "ärrän kierrän ja pistän taskuun" vastaa valtuutettuna. Kaupungin johtaja oli tuppi suuna lähes koko tilaisuuden. Hänestä ei nouse esiin, niinkuin pitäisi johtajalle kuuluva arktoriteetti. Harvoin näistä olen kiinnostunut seurata, mutta nyt tuli, kun oli jouto aikaa. ps. Ojassa olette, eikä nostajaa näy.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On mukava katsoa kaupunginvaltuuston kokouksia ja kun on ilmainen!

    • Anonyymi

      Moukat on moukkia ei voi vaatia käytös ja tapoja ei.

    • Anonyymi

      Hehe....eiköhän kaikille katsojille tullut juuri selväksi miksi erotettiin.
      Isoisän verkkorysien rikkominen vain jäi enää valituksessa mainitsematta....

    • Anonyymi

      Tsemppiä Aulikille! Hän puolustaa oikeutta!

      Toivottavasti myös luonnonystävien SUOMU-keskus saa kannatusta kaupunginvaltuuston oikeilta sydämen totuuden ihmisiltä!

      • Anonyymi

        Valtuutettu on nimeltään Jaakkola.


      • Anonyymi

        Nimenomaan! Me arvostamme Aulikkia yhä enemmän. Jos jostakin voi sanoa, että on rautarouva, niin hänestä - tai ehkä ei, vaan pikemminkin teräsrouva! Voimis Sinulle Aulikki. Voimia me rukoilemme!


    • Anonyymi

      Aikansa kun änkyröi, ennemmin tai myöhemmin se kalahtaa omaan nilkkaan!

      • Anonyymi

        Totuutta esiin---mitä on tehty kaupunkin rahojen kanssa---tätähän Imporanta perää. Homma jatkunee..


    • Anonyymi

      Tämä oli kaupunginvaltuuston kokous.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      952
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      665
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe