Aiotko lopettaa palstailun tänä vuonna vielä tai ensivuoden vaihteessa ja rupeat tekemään jotain muuta
Lopetatko palstailun
95
<50
Vastaukset
En ole suunnitellut mitään, mutta voi olla että tulee harvemmin käytyä, kun kaikki vakkarit ovat nyt tauolla kuka mistäkin syystä.
Tuskin. Tää on ihan sopiva aivojen tuuletusmesta, joten miksi edes ajattelusin luopuvani?
- Anonyymi
Aika yllätys... Kuvittelin sinun mainitsevan että tuuletat aivoja palstan ulkopuolella sählyharrastuksessa ja ulkona touhuamisessa.
Anonyymi kirjoitti:
Aika yllätys... Kuvittelin sinun mainitsevan että tuuletat aivoja palstan ulkopuolella sählyharrastuksessa ja ulkona touhuamisessa.
Niilläkin. Nyt kumpaankaan ei ole mahdollisuutta, niin on hyvä olla muitakin mahkuja.
Oon nyttenkin fyysisesti väsynyt, tei töitä 51 h tällä viikolla, niin on hyvä vaan öllöttää sohvalla ja antaa ajatusten liitää. 😊- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niilläkin. Nyt kumpaankaan ei ole mahdollisuutta, niin on hyvä olla muitakin mahkuja.
Oon nyttenkin fyysisesti väsynyt, tei töitä 51 h tällä viikolla, niin on hyvä vaan öllöttää sohvalla ja antaa ajatusten liitää. 😊Ai palstailu on nyt sun elämäntyö?
Anonyymi kirjoitti:
Ai palstailu on nyt sun elämäntyö?
No enpä keskity elämässä vain yhteen asiaan... leveys tärkeämpää..
Epäilen, että niin kauan vointini pakottaa mut pysyyn suurimman osan ajasta kotona, tulen pysymään palstalla, mutta sen kuinka kauan, aika näyttää.
- Anonyymi
E. Poikkean välillä kun on aikaa. Niin kuin tähänkin saakka. Ei palstailu ole pois mun muista tekemisistä.
xLiner En .
En todennäköisesti lopeta palstailua jos palsta pysyy mielekkäänä. Sitä se ei ole ollut hetkeen tai sitten minulla on niin paljon muuta tällä hetkellä.
Ei oikein ole hotsittanut palstalla olleet aloitukset. Ehkä vika on elämäntilanteessani...- Anonyymi
Ei ole vikaa elämäntilanteessasi, vaan aloituksissa...
- Anonyymi
Olen vähentänyt jo paljon aiempaan verrattuna.
- Anonyymi
Olen jo lopettanut palstailun, ainakin melkein. Harvoin kommentoin enää ketjuihin eikä mulla ole enää nikkiäkään.
- Anonyymi
Fucker toivotteli palstalaisille hyvää loppuvuotta, mutta ei pysynyt pois.
- Anonyymi
Mitä muutakaan se tekisi, kotona ei ole mitään mikä kiinnostaisi palstaa enemmän, mieskin varmaan jo lähtenyt.
- Anonyymi
Kiusaa trolleja?
- Anonyymi
Niin hän sanoi että on lopullista ja joku epäili niin sanoi pystyykö lyömään vetoa mutta hämmästyin ei lopettanutkaan
Anonyymi kirjoitti:
Niin hän sanoi että on lopullista ja joku epäili niin sanoi pystyykö lyömään vetoa mutta hämmästyin ei lopettanutkaan
En sanonut. Kukaan ei lyönyt vetoa, niin ei sitten pysytä poiskaan. :)
- Anonyymi
Gaylord_Focker kirjoitti:
Minä löin eli nyt sinun täytyy lopettaa iki ajoiksi ja keksiä jotain muuta tekemistä vaikka joku harrastus tai jotain muuta esim aina kun kirjoittaisit tänne niin siivoot sen ajan kotona sisällä ja ulkona niin on puhdasta ja viikon päästä et edes muista palstaa enään
Anonyymi kirjoitti:
Minä löin eli nyt sinun täytyy lopettaa iki ajoiksi ja keksiä jotain muuta tekemistä vaikka joku harrastus tai jotain muuta esim aina kun kirjoittaisit tänne niin siivoot sen ajan kotona sisällä ja ulkona niin on puhdasta ja viikon päästä et edes muista palstaa enään
Siivoan ihan tarpeeksi. Mihin meinaat maksaa vedon ja mistä summasta?
Kiva kun et ole lopettelemassa, vaikka tulkitsinko aikaisemman, että aiot ehkä lähteä muille laitumille?
Mitä muuta kuuluu?FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Kiva kun et ole lopettelemassa, vaikka tulkitsinko aikaisemman, että aiot ehkä lähteä muille laitumille?
Mitä muuta kuuluu?Joskus täytyy vetää henkeä.
Mitäpä tässä, kaikenlaista lääkärissä juoksentelua lasten ja itsensä kanssa. Sinne?- Anonyymi
Siivoan ihan tarpeeksi. Mihin meinaat maksaa vedon ja mistä summasta?
Minä löin vetoa että palaat ja palasit eli voitin ja jos sanoo varmasti lopettavansa niin sitten täytyy lopettaa
Anonyymi kirjoitti:
Minä löin vetoa että palaat ja palasit eli voitin ja jos sanoo varmasti lopettavansa niin sitten täytyy lopettaa
Älä puhu paskaa. Missään ei näkynyt vedosta sanaakaan, vain hiljaisuus.
- Anonyymi
Älä puhu paskaa. Missään ei näkynyt vedosta sanaakaan, vain hiljaisuus.
Kumpi kakkaa puhuu ketä sanoi lopettavansa eikä koskaan enään palaa ja ja moni epäili niin sanoit ei kannata lyödä vetoa ja sinua ei enään töällä näy ei koskaan mutta kummiskin olet täällä eli kumpi kakkaa puhuu
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi kakkaa puhuu ketä sanoi lopettavansa eikä koskaan enään palaa ja ja moni epäili niin sanoit ei kannata lyödä vetoa ja sinua ei enään töällä näy ei koskaan mutta kummiskin olet täällä eli kumpi kakkaa puhuu
Kylläpä teitä on helppo ällyyttää. Oletko huomannut miten paljon kirjoitettuun tekstiin saa ujutettua tulkinnanvaraa? Mä olen.
- Anonyymi
Kylläpä teitä on helppo ällyyttää. Oletko huomannut miten paljon kirjoitettuun tekstiin saa ujutettua tulkinnanvaraa? Mä olen.
Älä sanojasi syö vaan tee niin kuin lupasit ja vannoit eli palturin puhuja niin älä sanojasi syö
Anonyymi kirjoitti:
Älä sanojasi syö vaan tee niin kuin lupasit ja vannoit eli palturin puhuja niin älä sanojasi syö
Sori. Myöhästyit.
Joskus täytyy vetää henkeä.
Mitäpä tässä, kaikenlaista lääkärissä juoksentelua lasten ja itsensä kanssa. Sinne?Focker: "Mitäpä tässä, kaikenlaista lääkärissä juoksentelua lasten ja itsensä kanssa. Sinne?"
Huomenna meinaan kävellä auringossa yli 2 tuntia puoleltapäivin Joensuussa järven rannalla. Meinaan nauttia siitä, että kerrankin paistaa aurinko. Toista saman jutun ilmeisesti keskiviikkona. Torstaina sitten kävelen keskustaan ja palautan muutaman kirjan kaupungin kirjastoon. Olen jo joululomalla ja lauantaina lähden sinne "Lappeenrantaan" Faijan luokse. Palaan sitten Joensuuhun sunnuntaina 27.12. Eli olen lomatunnelmissa nauttien auringonpaisteesta! :)FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Focker: "Mitäpä tässä, kaikenlaista lääkärissä juoksentelua lasten ja itsensä kanssa. Sinne?"
Huomenna meinaan kävellä auringossa yli 2 tuntia puoleltapäivin Joensuussa järven rannalla. Meinaan nauttia siitä, että kerrankin paistaa aurinko. Toista saman jutun ilmeisesti keskiviikkona. Torstaina sitten kävelen keskustaan ja palautan muutaman kirjan kaupungin kirjastoon. Olen jo joululomalla ja lauantaina lähden sinne "Lappeenrantaan" Faijan luokse. Palaan sitten Joensuuhun sunnuntaina 27.12. Eli olen lomatunnelmissa nauttien auringonpaisteesta! :)Tarkat suunnitelmat. Hyvät käpöttelyt auringossa. Varo palovammoja. ;)
Tarkat suunnitelmat. Hyvät käpöttelyt auringossa. Varo palovammoja. ;)
Olen iloinen siitä, että tänne Joensuuhun on luvattu moneksi päiväksi auringonpaistetta. Siitä pitää nauttia, kun päivä on jo niin lyhyt. Täällä Joensuussa päivä on pituudeltaan nyt runsaat 5 tuntia. Teillä siellä taitaa olla 6 tunnin päivä, kun olette sen verran etelämmässä. Onneksi Joensuukaan ole pohjoisessa, jossa on alkanut kaamos. Minä rakastan auringonpaistetta ja nyt lähipäivinä saan siitä nauttia! :)
Hyvää joulunalusaikaa! :)- Anonyymi
Tarkat suunnitelmat. Hyvät käpöttelyt auringossa. Varo palovammoja. ;)
Ja joka toinen sana soopaa kakkan puhuja koska lopetat etkö jo toivottanut kaikille hyvää joulua
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Olen iloinen siitä, että tänne Joensuuhun on luvattu moneksi päiväksi auringonpaistetta. Siitä pitää nauttia, kun päivä on jo niin lyhyt. Täällä Joensuussa päivä on pituudeltaan nyt runsaat 5 tuntia. Teillä siellä taitaa olla 6 tunnin päivä, kun olette sen verran etelämmässä. Onneksi Joensuukaan ole pohjoisessa, jossa on alkanut kaamos. Minä rakastan auringonpaistetta ja nyt lähipäivinä saan siitä nauttia! :)
Hyvää joulunalusaikaa! :)Nojuu, ei haittaa vaikka tulevaisuudessa joulukuu olisi aurinkoinen ja lumeton. Ekosysteemiin se tietysti vaikuttaa, mutta onhan nämä kelit mukavia. :)
Anonyymi kirjoitti:
Ja joka toinen sana soopaa kakkan puhuja koska lopetat etkö jo toivottanut kaikille hyvää joulua
Toivotin niille, jitka jo häipyi eikä palaa ennen joulua. Se on kato ihan miten mun viestit haluaa tulkita.
Toivotin niille, jitka jo häipyi eikä palaa ennen joulua. Se on kato ihan miten mun viestit haluaa tulkita.
Jotka korjaan.
Nojuu, ei haittaa vaikka tulevaisuudessa joulukuu olisi aurinkoinen ja lumeton. Ekosysteemiin se tietysti vaikuttaa, mutta onhan nämä kelit mukavia. :)
Huomasin muuten, että olet tainut ottaa elokuvasta tuon nimen. Minä luulin, että se oli joku kannanotto, mutta se onkin elokuvahenkilön nimi! Hyvää pikkujouluaikaa, sillä itse lähden nyt ulkoilemaan ja sitten ryhdyn nukkumaan! Hyvää yötä! Mikä sai valitsemaan elokuvahenkilön nimi nickisi nimeksi?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Perhe_on_painajainen
"Gaylord ”Greg” Focker (Ben Stiller) on Chicagossa asuva sairaanhoitaja. Hän aikoo kosia tyttöystäväänsä Pam Byrnesia (Teri Polo), mutta hänen suunnitelmansa menevät uusiksi, kun hän kuulee Pamin sisaren sulhasen (Thomas McCarthy) pyytäneen Pamin isältä (Robert De Niro) lupaa mennä naimisiin tämän tyttären kanssa. Greg ja Pam matkustavat Pamin vanhempien luokse ottaakseen osaa Pamin sisaren (Nicole DeHuff) häihin. Greg toivoo voivansa kosia Pamia tämän perheen edessä saatuaan ensin tämän isältä siihen luvan. Suunnitelmat muuttuvat kuitenkin jälleen, kun lentoyhtiö hukkaa Gregin matkalaukun ja sen myötä myös kihlasormuksen.
Byrnesien luona Greg tapaa Pamin Jack-isän ja Dina-äidin (Blythe Danner) sekä heidän rakastetun Mr. Jinx-kissansa. Jack alkaa välittömästi inhota Gregiä ja kritisoi julkisesti tämän sairaanhoitaja-ammattia tai ylipäänsä kaikkea, mikä tekee Gregistä hänen mielestään erilaisen. Greg yrittää tuloksetta tehdä vaikutuksen Jackiin. Hänen olonsa muuttuu kuitenkin vielä tukalammaksi, kun Jack kiinnittää hänet valheenpaljastimeen ja paljastaa olevansa CIA:n entinen vastavakoiluvirkamies...."- Anonyymi
Älä puhu lööperii sinun piti lopettaa sinä sanoit niin ja nyt olen äimän käkenä sinun piti lopettaa ja ilme on sama kuin kummelissa annoin tonnin setelin sanoit hyvästit
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Huomasin muuten, että olet tainut ottaa elokuvasta tuon nimen. Minä luulin, että se oli joku kannanotto, mutta se onkin elokuvahenkilön nimi! Hyvää pikkujouluaikaa, sillä itse lähden nyt ulkoilemaan ja sitten ryhdyn nukkumaan! Hyvää yötä! Mikä sai valitsemaan elokuvahenkilön nimi nickisi nimeksi?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Perhe_on_painajainen
"Gaylord ”Greg” Focker (Ben Stiller) on Chicagossa asuva sairaanhoitaja. Hän aikoo kosia tyttöystäväänsä Pam Byrnesia (Teri Polo), mutta hänen suunnitelmansa menevät uusiksi, kun hän kuulee Pamin sisaren sulhasen (Thomas McCarthy) pyytäneen Pamin isältä (Robert De Niro) lupaa mennä naimisiin tämän tyttären kanssa. Greg ja Pam matkustavat Pamin vanhempien luokse ottaakseen osaa Pamin sisaren (Nicole DeHuff) häihin. Greg toivoo voivansa kosia Pamia tämän perheen edessä saatuaan ensin tämän isältä siihen luvan. Suunnitelmat muuttuvat kuitenkin jälleen, kun lentoyhtiö hukkaa Gregin matkalaukun ja sen myötä myös kihlasormuksen.
Byrnesien luona Greg tapaa Pamin Jack-isän ja Dina-äidin (Blythe Danner) sekä heidän rakastetun Mr. Jinx-kissansa. Jack alkaa välittömästi inhota Gregiä ja kritisoi julkisesti tämän sairaanhoitaja-ammattia tai ylipäänsä kaikkea, mikä tekee Gregistä hänen mielestään erilaisen. Greg yrittää tuloksetta tehdä vaikutuksen Jackiin. Hänen olonsa muuttuu kuitenkin vielä tukalammaksi, kun Jack kiinnittää hänet valheenpaljastimeen ja paljastaa olevansa CIA:n entinen vastavakoiluvirkamies...."Hyvät yöt. Palataan tuohon mikä sai ottamaan nimimerkin toisen kerran. Sen verran vihjaan, että mun kiero huumori vaikuttaa ihan kaikkeen. :)
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu lööperii sinun piti lopettaa sinä sanoit niin ja nyt olen äimän käkenä sinun piti lopettaa ja ilme on sama kuin kummelissa annoin tonnin setelin sanoit hyvästit
Mee välis nukkumaan.
- Anonyymi
Hyvät yöt. Palataan tuohon mikä sai ottamaan nimimerkin toisen kerran. Sen verran vihjaan, että mun kiero huumori vaikuttaa ihan kaikkeen. :)
Taisit tehdä jollekkin ilkeät ja katalat temput ja nimimerkki täytyi vaihtaa ja piti poistuman kun tietää tein inhan tempun mutta nyt uudella nikillä niin sinun piti lopettaa
Anonyymi kirjoitti:
Taisit tehdä jollekkin ilkeät ja katalat temput ja nimimerkki täytyi vaihtaa ja piti poistuman kun tietää tein inhan tempun mutta nyt uudella nikillä niin sinun piti lopettaa
Sovitaan niin.
- Anonyymi
Mee välis nukkumaan.
Joo kyllä uni silmää jo vähän painaa mut sun piti lopettaa
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä uni silmää jo vähän painaa mut sun piti lopettaa
Tulee mieleen rikkinäinen levyautomaatti. :)
- Anonyymi
Sovitaan niin.
Oliko tämä nyt sitten viimeinen viestisi ja nyt lopetat niin kuin lupasit
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä nyt sitten viimeinen viestisi ja nyt lopetat niin kuin lupasit
Heh, ei todellakaan. :D
- Anonyymi
Tulee mieleen rikkinäinen levyautomaatti. :)
Jos jotain lupaa ja vannoo kautta kiven ja kannon niin sanan täytyy pitää niin lupasit ja vannoit käsi sydämmellä että lopetat ja toivotin hyvät joulut ja ensi vuodet ja sinulle toivotettiin takas niin lupasit lopettaa ja poistua
Anonyymi kirjoitti:
Jos jotain lupaa ja vannoo kautta kiven ja kannon niin sanan täytyy pitää niin lupasit ja vannoit käsi sydämmellä että lopetat ja toivotin hyvät joulut ja ensi vuodet ja sinulle toivotettiin takas niin lupasit lopettaa ja poistua
Kysymys kuuluu, mitä sä siinä vielä teet? Sun piti jo mennä hyvät yötkin jo toivoteltiin.
- Anonyymi
Kysymys kuuluu, mitä sä siinä vielä teet? Sun piti jo mennä hyvät yötkin jo toivoteltiin.
Älä väännä ja vaihda aihetta sinä lupasit lopettaa mut tehdään nyt näin ettet menetä kasvojasi eli tänään mitä kirjoitat niin unohdetaan ja etkä huomenna enään tule tänne enään niin foccer pitää sanansa
Anonyymi kirjoitti:
Älä väännä ja vaihda aihetta sinä lupasit lopettaa mut tehdään nyt näin ettet menetä kasvojasi eli tänään mitä kirjoitat niin unohdetaan ja etkä huomenna enään tule tänne enään niin foccer pitää sanansa
Mistä lähtien mä olen ollut lupaus velvollinen tänne? :)
- Anonyymi
Mistä lähtien mä olen ollut lupaus velvollinen tänne? :)
Ei kannata luvata ja taata ja vannoa ja hyvästellä ja sit syö sanansa voi voi sentään sanattomaksi vetää syö sanansa ensiks lupaa ja sit peruu niin lupasit lopettaa eli lopeta sitten mutta nyt nukkumaan sanansa syöjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata luvata ja taata ja vannoa ja hyvästellä ja sit syö sanansa voi voi sentään sanattomaksi vetää syö sanansa ensiks lupaa ja sit peruu niin lupasit lopettaa eli lopeta sitten mutta nyt nukkumaan sanansa syöjä
Säälittävä raasu sanansa syöjä
Anonyymi kirjoitti:
Mites se sun palstalta lähteminen edistyy? Unohtuks vallan kun meikäläistä vahtaat? :P
- Anonyymi
Mites se sun palstalta lähteminen edistyy? Unohtuks vallan kun meikäläistä vahtaat? :P
En sanonut koska vaan sanoin yksi kaksi joko vähennän palstailua ja pikku hiljaa vähenee ja lopetan tai yks kaks lopetan kerralla joko tänä vuonna tai tämän vuoden lopussa mutta kun lopetan niin lopetan niin täytyy nyt katsoa kun lopetan tupakin polton eli olenko täällä viikon aktiivisesti vai lopetanko kummatkin samaan aikaan nyt täytyis keksii kivaa tekemistä mut sanaani en syö
Anonyymi kirjoitti:
En sanonut koska vaan sanoin yksi kaksi joko vähennän palstailua ja pikku hiljaa vähenee ja lopetan tai yks kaks lopetan kerralla joko tänä vuonna tai tämän vuoden lopussa mutta kun lopetan niin lopetan niin täytyy nyt katsoa kun lopetan tupakin polton eli olenko täällä viikon aktiivisesti vai lopetanko kummatkin samaan aikaan nyt täytyis keksii kivaa tekemistä mut sanaani en syö
Kannattaako tuita miettiä, kun lopetan kun syön kun sitä ja tätä? Loppuu kun loppuu. Mutta nyt hyvät yöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä olenko vanhentunut tai muuttunut tai onko palsta tullut tylsemmäksi mutta kaipaan nyt muutosta ja jotain uutta täytyy nyt miettiä mitä puuhaa tai puuhia kokeilis mutta jotain uutta toimintaa kaipaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä olenko vanhentunut tai muuttunut tai onko palsta tullut tylsemmäksi mutta kaipaan nyt muutosta ja jotain uutta täytyy nyt miettiä mitä puuhaa tai puuhia kokeilis mutta jotain uutta toimintaa kaipaan
Mut mitä uutta ja kivaa kokeilis tai keksis
- Anonyymi
Kannattaako tuita miettiä, kun lopetan kun syön kun sitä ja tätä? Loppuu kun loppuu. Mutta nyt hyvät yöt.
Enkä pahalla tarkoittanut vaan siksi jankkasin että jos sinäkin keksisit jotain uutta toimintaa itsellesi tai kokeilisit uusia juttuja eli yritin kannustaa ja hyvää yötä
Anonyymi kirjoitti:
Enkä pahalla tarkoittanut vaan siksi jankkasin että jos sinäkin keksisit jotain uutta toimintaa itsellesi tai kokeilisit uusia juttuja eli yritin kannustaa ja hyvää yötä
Jaa, vaikutanko sille että kaipaan kannustusta? :)
- Anonyymi
Seliseliseli. Fucker pitää itseään kovinkin älykkäänä mutta heikot on eväät repussa. Joko mies lähtenyt kälppimään? Lukee palstaa tietenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miestään yrittää harhauttaa nimenvaihdoillaan. Mies palstaili ennen myös, mukavat oltavat miehen saappaissa, viedään kuin metrin mittaa.
Anonyymi kirjoitti:
Seliseliseli. Fucker pitää itseään kovinkin älykkäänä mutta heikot on eväät repussa. Joko mies lähtenyt kälppimään? Lukee palstaa tietenkin.
Selittelet itsellesi? Heh, tuntuu muut pitävän, kun on kova tarve kumota sitä jatkuvasti. :D
Anonyymi kirjoitti:
Miestään yrittää harhauttaa nimenvaihdoillaan. Mies palstaili ennen myös, mukavat oltavat miehen saappaissa, viedään kuin metrin mittaa.
Oijoi, onneksi sinä tiedät. Mihin palsta joutuiskaan ilman sunlaista oraakkelia. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun piti lopettaa jo tämän vuoden alussa!
- Anonyymi
Juu en ole täällä enää silleen kun tajusin väen älyn tason. Se olikin tekoälyä ja sopivat ovat löytäneet toisensa, tasot kohtaa, tietämys kohtaa :D Enää ei mielenkiintoa. Siirryn korkeampi tasoiseen seuraan.
- Anonyymi
Voi mikä leija. :)
Se on vaan totta. Tajusin ettei täällä ole viisasta porukkaa tai jos on ne vähätkin on sitten hiljaa. Täällä ihmisestä tulee todella typerä.
Anonyymi kirjoitti:
Se on vaan totta. Tajusin ettei täällä ole viisasta porukkaa tai jos on ne vähätkin on sitten hiljaa. Täällä ihmisestä tulee todella typerä.
Okei. Mä en kyllä ole huomannut tulleeni yhtään typerämmäksi. :)
- Anonyymi
Okei. Mä en kyllä ole huomannut tulleeni yhtään typerämmäksi. :)
Ei kai sitä huomaa jos...Mjaa no antaa olla :)
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai sitä huomaa jos...Mjaa no antaa olla :)
Ei voi huomata, kun pärjää yhtä hyvin kaikessa mitä ennenkin. :)
- Anonyymi
Ei voi huomata, kun pärjää yhtä hyvin kaikessa mitä ennenkin. :)
Tai jos lähtötilanne on ollut se :) onnea
Anonyymi kirjoitti:
Tai jos lähtötilanne on ollut se :) onnea
Sitä ei kukaan tiiä, eikä varsinkaan palstalaiset. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senkö takia et osannut kirjoittaa yhdyssanoja oikein?
- Anonyymi
No ei täällä hullua hurskaammaksi tule.
- Anonyymi
Teen kokoajan kaikkea muuta, kotona yleensä omissa käsityöharrastuksissa, kuten nytkin.
Pieni limutauko ja pari riviä tummaa suklaata, niin jaksaa vielä loppuun saakka, tämä työ nimittäin valmistuu tänään😊🎂🎈🎆- Anonyymi
Hienoa ja hieno harrastus mikä siitä tulee tai mitä teet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa ja hieno harrastus mikä siitä tulee tai mitä teet
Sohvatyyny😊 Nyt on vielä20 senttiä täyttöaukkoa ompelematta kiinni. Toinen lasi limua saa unohtamaan, että selkää jo pakottaa ja silmiä kirvelee, kun ompelen käsin, koko tyyny on ommeltu käsin lukuunottamatta kankaiden reunojen huolittelua, joka on tehty siksakilla ompelukoneella.
Kiitos, rakastan puuhailua, käsillä tulee tehtyä kaikenlaista, kun olen koti-ihminen, kaikki viihde on täällä kotioloissa, paitsi ystävä ja urheiluharrastus.
Mitä muuta sinä teet, paitsi ilmeisesti palstailet? Teetkö itse mitään tai esim keräilet?
En ole aikonut, mutta voin tehdä niin, jos pyydät oikein nätisti. Tosin se on vain kymmenen vuoden diili, aivan kuten viime diilikin, sitten palaan taas örveltämään tänne. Mieti tarkkaan mitä toivot...
- Anonyymi
Lopetan palstailun tähän vuoteen.
- Anonyymi
Saattaa olla että pidän jälleen muutaman vuoden paussin jos alkaa taas tympästä liikaa. Mutta ei tähän mitään tiettyä aikataulua.
- Anonyymi
Lopetan aina välillä, mutta sitten palaan takaisin. Jospa ensi vuoden alussa tekisin uuden vuoden lupauksen, että en enää ikinä avaa Suomi24:ää.
Ei ole aikomusta.
Ei kannata tehdä tälläisestä liian suurta numeroa. En koe palstailua uhkaksi.Moikkis kettunen;) Huomasin just, että näköjään roikun sun hännässä useammassa ketjussa:P
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Moikkis kettunen;) Huomasin just, että näköjään roikun sun hännässä useammassa ketjussa:P
Juu, mullon niin pitkä, tuuhea ja punainen häntä:)
elisakettu kirjoitti:
Juu, mullon niin pitkä, tuuhea ja punainen häntä:)
Juu, sen jo silmäkulmasta näkee, että tuolla oranssi häntä vilahti, nyt sinne! :D
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Juu, sen jo silmäkulmasta näkee, että tuolla oranssi häntä vilahti, nyt sinne! :D
Heh. :-D Tuli just mieleen, että mulla on sama kuva ja nikki ollut suunnilleen sata vuotta. Tai siltä se tuntuu.
Kerran eräs yhteinen tuttavamme palstalainen "antoi" mulle uuden kuvan (tai oli niitä kaksikin), mutta tulin hävittäneeksi, kun s-24-postit lopetettiin. Sääli. Olisi ollut vinha kettu sanikkalasien kanssa.
Häntää en muista nähneeni. Ehkä siksi en vaihtanutkaan.
Tuosta hännästä on tullut joskus satukin kirjoitettua. Todennäköisesti ylläpito poistanut senkin.elisakettu kirjoitti:
Heh. :-D Tuli just mieleen, että mulla on sama kuva ja nikki ollut suunnilleen sata vuotta. Tai siltä se tuntuu.
Kerran eräs yhteinen tuttavamme palstalainen "antoi" mulle uuden kuvan (tai oli niitä kaksikin), mutta tulin hävittäneeksi, kun s-24-postit lopetettiin. Sääli. Olisi ollut vinha kettu sanikkalasien kanssa.
Häntää en muista nähneeni. Ehkä siksi en vaihtanutkaan.
Tuosta hännästä on tullut joskus satukin kirjoitettua. Todennäköisesti ylläpito poistanut senkin.Hei, nyt tuli uusi sana.. Sanikkalasit? Kukas yhteinen tuttava se oli?🤔
Luulen, että olen joskus kuullut tuon sadun, mutta unohtanut jo. Olisko ollut sulla joskus profiilissa?
Häntä on ketulla oleellinen. Siihen kun liittyy jo kaikenlaisia sanontojakin.🤓yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Hei, nyt tuli uusi sana.. Sanikkalasit? Kukas yhteinen tuttava se oli?🤔
Luulen, että olen joskus kuullut tuon sadun, mutta unohtanut jo. Olisko ollut sulla joskus profiilissa?
Häntä on ketulla oleellinen. Siihen kun liittyy jo kaikenlaisia sanontojakin.🤓Siis palstalta tuttava, ei siviilissä. Modelli. Missä lie sekin ryökäle nykyään :-D :))
No tuolta itärajalta tarttunut joskus tuo sana. Otetaan sanikkaa .... (aurinko, aurinkolasit)
Ei se häntäsatu taisi olla joskus ML:ssa jossain ketjussa, siinä oli kai useampi osa. Siinä se tosin taidettiin katkaista poikki. Ei mikään iltasatu :)elisakettu kirjoitti:
Siis palstalta tuttava, ei siviilissä. Modelli. Missä lie sekin ryökäle nykyään :-D :))
No tuolta itärajalta tarttunut joskus tuo sana. Otetaan sanikkaa .... (aurinko, aurinkolasit)
Ei se häntäsatu taisi olla joskus ML:ssa jossain ketjussa, siinä oli kai useampi osa. Siinä se tosin taidettiin katkaista poikki. Ei mikään iltasatu :)No niinpä, Modellia on ikävä🤗 Eipä ole täällä tainnut kirjoitella aikoihin?
Aa, ja sontikka on kuulemma sateenvarjo. Täällä päin sanottiin mun nuoruudessa taas satikka ja sekös joitain itäsuomalaisia tuttuja nauratti😋
Olen varmaan häntäsadusta osan nähnyt jossain ketjussakin, jokin mielikuva on.yksinkertainen.blondi kirjoitti:
No niinpä, Modellia on ikävä🤗 Eipä ole täällä tainnut kirjoitella aikoihin?
Aa, ja sontikka on kuulemma sateenvarjo. Täällä päin sanottiin mun nuoruudessa taas satikka ja sekös joitain itäsuomalaisia tuttuja nauratti😋
Olen varmaan häntäsadusta osan nähnyt jossain ketjussakin, jokin mielikuva on.Ei ole Modellia näkynyt, ei. Modellin jutut aikoinaan oli kyllä hauskoja. Voi sitä vintiötä :)
Sontikka juu, mutta tuleeko satikka taas Varsinais-Suomesta, ei ainakaan Lahdesta?elisakettu kirjoitti:
Ei ole Modellia näkynyt, ei. Modellin jutut aikoinaan oli kyllä hauskoja. Voi sitä vintiötä :)
Sontikka juu, mutta tuleeko satikka taas Varsinais-Suomesta, ei ainakaan Lahdesta?Modellilla oli kyllä välillä sellainen äksy moodikin, ei välttämättä tosin sun kanssa..
Joo, satikasta me ainakin mun kaverin kanssa täällä Varsinais-Suomessa puhuttiin ja kaverin itäsuomalaiset serkut nauroi kippurassa 🙄yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Modellilla oli kyllä välillä sellainen äksy moodikin, ei välttämättä tosin sun kanssa..
Joo, satikasta me ainakin mun kaverin kanssa täällä Varsinais-Suomessa puhuttiin ja kaverin itäsuomalaiset serkut nauroi kippurassa 🙄Oli äksymoodi mullekin. Mutta se tapa - toisinaan - suu vain jäi auki mitä hiton hittoa? :-D
elisakettu kirjoitti:
Oli äksymoodi mullekin. Mutta se tapa - toisinaan - suu vain jäi auki mitä hiton hittoa? :-D
Joo, modelli oli joskus tulinen tapaus 🤭
En tietenkään. Enhän minä ole palstaillut suomi24:ssa kuin vasta... hetkinen.. noin 12-13 vuotta:) Mikäs kiire tässä on, valmiissa maailmassa.
- Anonyymi
92,9 % teennäisiä keksittyjä aloituksia joihin halutaan kommentteja. Voisiko jatkaa sen 7,1 % vuoksi? Hmm...hyvä kysymys.
AsianVierestä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934