Mita vaadit kumppaniltasi

Anonyymi

Onko jotakin asioita joita vaadit suhteessa tai seksissä kumppaniltasi itse voisin vaatia että joka päivä naiseni on annettava minun antaa kielihoidon hänelle ja jos ei suostu niin eron paikka niin kerran kaksi päivässä on minimi

19

54

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aamukahvit sänkyyn :)

• Anonyymi

Arvostus, kunnioitus ja välittäminen

• Anonyymi

Tykkäät nuolla.

• Anonyymi

Kumppanilta vaadin että luotettava ja roteva ja lihaksikas ja halukas ja sopivan ikäinen. On unelmauros.

• Anonyymi

Nostan 120 kg penkistä. Riittääkö se?

• Kyllä hän sitten huomaa, jos jotain tuli töllöiltyä. En osaa mitään vaatimuslistoja laatia. Kunnioittaa minua omana itsenäni, toimii.

• Anonyymi

Jos jotain pitäisi vaatia niin se, ettei ole sinkkupalstan Gaylord Focker eikä miestä esittävä partanainen.

En kyllä vaadi edes sitäkään. Sellaiset on helppo tunnistaa ja ohittaa. :)

• Go fuck your self.

• Tunnehan on molemminpuolinen. :D

• Itse olisin sanonut että naista esittävä mies, mutta että miestä esittävä nainen :D

• Vaadin kumppanilta että hän osaa ja uskaltaa olla aidosti oma itsensä.
      Ei tarvii olla täydellinen, sillä rosoisuutta pitää olla. Kunhan on aito, mulle kelpaa..
      Feikit upotkoon suohon...

• Anonyymi

Niin, rehellisyys on hyvä asia.

• Anonyymi

Mitä jos haluaisi mieluummin sormilla hyväilyä?

• Anonyymi

Ei mun kieleni tarvi mitään hoitoa! Pesen kieleni itse hammasharjalla.

• Anonyymi

Iso rinnat, pitkät vaaleat hiukset, laiha, pitkät sääret, turpeat huulet ja antava

• Heh. Minun ei tarvitse mitään vaatia, koska saan kumppanilta ... ah ... ihanaa. Tuntuu ihanalta. Nam nam, Toivottavasti ette kadehdi minua.

• Anonyymi

Onko kiva olo Jälkkäri-istujalla?

• Anonyymi

Mitä vaatisin?
      Kumppanin tulisi olla nainen jolla on vahvat omat käsitykset siitä mitä hän haluaa. Itsenäinen nainen joka ei välttämättä miestä tarvitse. Mies olisi hänelle vain lisä elämässä jota hän mielellään itse ohjailee sellaiseksi kuin itse haluaisi.
      Tasapainoinen, ei äkkipikainen, ehkä jopa hieman kylmä ja ylpeä.
      Positiivinen asenne elämään, jopa vaikeuksien keskellä hän katsoisi vain tulevaan märehtimättä vaikeuksissa. Toisia ihmisiä kunnioittava perusluonne.

AsianVierestä

• Anonyymi

Jonkin tason kunnioitus pitäisi olla. Vedättäjistä en ole kiinnostunut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      126
      4595
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      200
      3815
    3. 209
      3105
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      99
      2960
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      65
      2781
    6. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      116
      1550
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      4
      1538
    8. 60
      1286
    9. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      1128
    10. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      120
      1029
    Aihe