Kasvoni ovat luonnostaan hyvin punaiset, sanotaanko sitä nyt sitten couperosa-ihoksi..Oli mitä tahansa, ne punoittavat todella voimakkaasti, näyttää siltä kuin minua ahdistaisi tai olisin urheillut kovastikin, aivan koko ajan. Lisäksi punastun hyvin herkästi, joten minkäväriset hiukset tasoittaisivat kasvojen väriä - kun loogisesti ajattelee, niin punaiset hiukset saisivat kasvot näyttämään vähemmän punaisilta, mutta onko tosiaan näin?
Minkäväriset hiukset punakasvoiselle?
2
7077
Vastaukset
- Ilovehair
Olet oikeassa, periaatteessa punaiset hiukset "laimentaa" punaisuutta. Vastavärit aina korostavat toisiaan, eli vihertävyyteen taitettu mattasävy korostaa kasvojen punakkuutta.
Mikä sitten kenellekin sopi, on vähän toinen asia. Siihen vaikuttaa ihonvärin lisäksi myös silmien väri (lempiväri vaatteissa) Ihon tummuus/vaaleus jne.
Yleensä "couperosaiho" on perusväriltään melko vaalea ja "ruskettumaton". Silloin myös voimakkaat värisävyt, punaiset/kuparit jne saattavat olla aika rajuja (ellei taitava meikki ole käytössä)
Usein hyvä vaihtoehto on ns. moniväri, ei blondi, mutta kokonaisuus kuitenkin melko vaalea. Väreinä voisi olla vaalea kupari "pähkinän sävy"/ruskea aivan vaalea. Näin raitavärjättynä hiuksissa on elävä ja liikkuva väri, ei liian punainen, mutta kuitenkin selvästi lämmin. Ei myöskään liian tumma, eikä liian vaalea. Omasta pohjaväristäsi riippuen, voisi osa raidoista olla ns. omaa väriäkin, jolloin tyvikasvurajakin olisi pehmeämpi.
Kaikenkaikkiaan hiusväri on viimekädessä makuasia, ja mistä itse tykkää, siinä viihtyy.- pretty red
On joskus ollu punaiset, tai enemminkin oranssinpunaiset hiukset, ja jostain syystä itsestä tuntui että ne kehysti kasvot paremmin ja sai kulmakarvat näyttämään tummemilta - ne kun todellisuudessa ovat vaaleat.
Mulla on tosiaan hyvin vaalea iho, jonka kyllä saa ruskettumaan, ja nyt ikää myöten hiukset ovat tummuneet, niin että ne lapsena olivat pellavanvaaleat ja nyt ovat tavallaan kaksväriset, vaaleaa päällä mutta vaaleanruskeaa alla. Kun siihen lisätään siniharmaat silmät niin taitaa tulla varsin suomalainen perusyhtälö ;).
Ajatuksena olikin, että mikä olisi sellainen väri, joka kiinnittäisi punaisuuden kasvoista hiuksiin - sitä on todella vaikea arvioida itse, katsoipa kuvista tai peilistä, ja koska ei ole ammattilainen, on sitäkin vähemmän tietoa.
Niin, ja vau kaikesta tiedosta ja asiallsesta vastaukssta - kiitos!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835