Aihe

Hienoa olla rakennusalalla-töitä vaan piisaa

Anonyymi

Toisin oli ennen vanhaa...

31

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ootappa kun vuosi vaihtuu, vähenee hommat myös raksalla.

• Anonyymi

Tula sina rakenda mine piha joolusemi.Mina ostta kelamassi puu.

• Anonyymi

ostappa pörssistä harviaa

ei tarvi mennä töihin

• Anonyymi

Oon sieltä kotosin ja raksalla ollu ikäni,onko siellä töitä saatavilla jos haluis jäädä sinne töihin?Pimeitä töitä ? Verokortilla?Mikä raksajätkän liksa siellä?

• Anonyymi

Ja toivon asiallisia vastauksia enkä mitään paskanjauhantaa.

• Anonyymi

paha saa aina palkkansa mutta ei hoitajat

• Anonyymi

Ihanko totta,paskanjauhaja?

• Anonyymi

Kysyin saisko sieltä töitä tunteja sitte,ei järkevää vastausta,ei siis yhtään.Kertoo vaan sen kuinka paljo siellä on sotaveteraaneja kunnioittavia loisia jotka vetää päihteitä koska mamut vie asunnot ja rahat sieltä eikä ite tiedo työnteosta mitään..... ..TTU TE OOTTE ISO OSA SIELLÄ ASUVISTA SÄÄLITTÄVÄÄ SAKKIA.Ihan kaatopaikkakamaa.

• Anonyymi

Täältä ei järkevää vastausta saa ikinä. Kuitenkin yritän, raksalla on joillakin firmoilla töitä. Vuoden vaihtuessa ja kevään koittaessa vähenee. Palkka on pienempi kuin etelässä yli 15e tunti kuiten.

• Anonyymi

No ei tuo huono liksa ole ollenkaan JOS se koskee ihan perusduunarin palkkaa,ei siis kirvesmiestä esim.

• Anonyymi

Riippuu ihan firmasta mitä maksavat, hyvät saa tietenki äkkiä palkkansa ylös.

• Anonyymi

Kiitos neuvoista.Uskon mutta oudolta tuntuu,kuulin jo kesällä väitteen että enää sieltä ei tarvi töiden perässä lähteä etelään,onko totta?

• Anonyymi

Hyville on aina töitä, kunhan ei nirsoile.Mitä tässä ite olen n. 16vuotta touhunnut ei edes lomautusta ole ollut. Eikä kyllä ole etelään menijöitä kohdalle sattunut.

• Anonyymi

rahhoo tullee ovista ja ikkunoista juu

osta harviaa

• Anonyymi

Tuossa jälleen esimerkki, täällä ei kannata järkeviä vastauksia odotella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa jälleen esimerkki, täällä ei kannata järkeviä vastauksia odotella.

eikä kommenttia

• Anonyymi

juu naatimma

ennen raksalaiset oli aina pakkolomilla---hahahhahahah

• Anonyymi

soon kivaa kun työtä tekemällä saa rahhoo

• Anonyymi

eikös ookkin kiva lomailla työttömät?

• Anonyymi

on se nii kivaa ku on töööitä

• Anonyymi

aah rahhoo piisaa

• Anonyymi

Hatullako vinkit?

• Anonyymi

soon hyvä että muutkin tietää mitä olla leivättä

1990 luvun laman uhri

• Anonyymi

soon kivä tuo tilipäivä...

• Anonyymi

Onko Rovaniemi tosiaan noin idiootteja tyyppejä täys mitä tällä sivulla näyttää?!Ei ...tana järjen hiventä näytä löytyvän kun kysellään työstä,mistä sitä sais.

• Anonyymi

Eiköhän nämä täällä naukuvat ole säälittäviä luusereita. Itse yritin aiemmin vastatakkin, eiköhän siihenkin säälittävät huutele joutavia.
        Töissä näistä tuskin kukaan on ja parisuhdekin vain haaveena.

• Anonyymi

Siltä valitettavasti vaikuttaa.

• Anonyymi

Sutta sekundaa rakennetaan jovain hommia riittää kaikenlaisille koijareille!

• Anonyymi

Rovaniemellä on useita isoja kerrostalokohteita työn alla ja minä en taatusti usko, että esim. kylpyhuoneiden kosteuseristeitä tehdään kunnolla. Jos urakkaporukalla pitää tehdä vaikkapa 50 - 100 kylpyhuonetta isoon kerrostalokeskittymään , niin niitä ei kaikkia tehdä niin perusteellisesti kuin silloin kun tehdää pientä kohdetta. Kuka ehtii valvomaan muuten kuin pistokoe omaisesti?
        Itse kun teetin kylpyhuoneremontin niin valvoja kävi useita kertoja paikalla ja mittasi kosteuksia enne kuin työtä oli mahdollista jatkaa ja samoin tarkasti kosteuseristyksen ja vielä lopputarkastus.
        En rohkenis ostaa asuntoa noista kohteista enkä talvirakentamiskohteista, kun itse omin silmin olen nähnyt kuinka vesi ja räntäsateessa kastui materiaaleja.
        Kyllä ostajan pitää olla tarkkana ja sutta voi olla vaikka missä kohtaa asuntoa.

• Anonyymi

mikse minu pista ei ku´ka osta
      ei vero

• Anonyymi

pankkitili vaan pullistuu

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      348
      3999
    2. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2907