Hei taas :=))

ykstypy

Tulin käymään kuitenkin täällä, vaikka en aikonut :=))))
Luin tuossa juttuja ja ihmettelin mihin kaikki entiset hävinneet. Lulu ja Carmen näköjään olleet jonkun verran. Ja Runttaaja :=)))
Onko ne suuttuneet kaikki ja häippässeet?
Mulla oli raskas ystävien tapaaminen tässä perjantaina. Päivällä seurustelut alkoi jo. Rankkaa hommaa oli. Mutta nyt on alkaa olo olla taas ennallaan.
Tässä oon vähän runojakin aikani kuluks rustannut ja karaokea laulellut. Mitäs tänne?? Palataan iltapäivällä. Minä lähden nyt käymään ulkomailla mutkan. Aurinkoista päivän jatkoa kaikille :=)))))))))))))

46

1218

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghost

Mää arvasin,että kohta typy ilmestyy.
      Seuraavaks ilmestyy seuraava.

• typy ekv

vielä vastaamaan sulle :=)))
        Kyllähän te typyn tunnetta. Ei mua koskaan ota kukaan tosissaan :=(((
        Mutta rehellinen kun luonteeltani olen, niin en tiedä ilmestyykö tänne niitä seuraavia. Toivottavasti palaavat kaikki. Mutta moi iltapäivään saakka. Täällä paistaa ihana aurinko ja sehän saa mielen korkealle :=))))))

• >Onko ne suuttuneet kaikki ja häippässeet?<

En minä ainakaan ole suuttunut - enkä aio täältä häippästäkään........, etkä Sinä - ethän?

Terveisin, MM.

P.S. Tiedän, että tämä on jo kulunut lausahdus, mutta kuitenkin: Typy is back! (onhan?)

• ykstypy

Liian monesti tuon Typy is back oon lukenut :=)))
        No nyt en enää lähde mihinkään. Koskaan ei kannata sanoa ei koskaan. Välillä tuulettaa itseään olemalla vähän aikaa pois. Tää nettiriippuvuus niin alkanut vaivaamaan mua. Mutta jospa se siitä vähän laantuu, kun kesää kohti mennään :=)))
        Toivottavasti täällä oleva muukin vakioporukka alkaa palaileen pikkuhiljaa.
        Sitä kun on niin ailahteleva luonne :=)))))

• antza
        ykstypy kirjoitti:

Liian monesti tuon Typy is back oon lukenut :=)))
        No nyt en enää lähde mihinkään. Koskaan ei kannata sanoa ei koskaan. Välillä tuulettaa itseään olemalla vähän aikaa pois. Tää nettiriippuvuus niin alkanut vaivaamaan mua. Mutta jospa se siitä vähän laantuu, kun kesää kohti mennään :=)))
        Toivottavasti täällä oleva muukin vakioporukka alkaa palaileen pikkuhiljaa.
        Sitä kun on niin ailahteleva luonne :=)))))

....Typy,ja muut tutut. mie täs töihin lähtöö varttues pienen tekstin,jos ei tuo seriffi antant miul lopputillii täält palstalt.
        eihä täält malta olla pois,mukavii kavereita,
        kippari sano jottai... ja Lulu,nyt ois aamupusun paikka..)))) ja Typyl mukavaa päivää,...t. antza

• ykstypy
        antza kirjoitti:

....Typy,ja muut tutut. mie täs töihin lähtöö varttues pienen tekstin,jos ei tuo seriffi antant miul lopputillii täält palstalt.
        kippari sano jottai... ja Lulu,nyt ois aamupusun paikka..)))) ja Typyl mukavaa päivää,...t. antza

Mukava kun sinäkin palasit. Eihän ilman sun juttujas huuhaa olis mitään. :=))))
        Hyvää työpäivää sinulle. Jaa..että aamupusut saa vaan Lulu ja mulle toivotat mukavaa päivää. Epäreilua :=)))))

• kippari
        antza kirjoitti:

antza sinulle kanssa ja hyvää päivänjatkoo sinulle:=)

• NeitiX

;o)

• Herra Huu

böö oot sää siellä???

• NeitiX
        Herra Huu kirjoitti:

böö oot sää siellä???

Olen raapimassa pihaa..
        Pitää välillä tulla ottaan vauhtia sisältä..
        Eläkä säikyttele siinä.. ;)

• ykstypy
        NeitiX kirjoitti:

Olen raapimassa pihaa..
        Pitää välillä tulla ottaan vauhtia sisältä..
        Eläkä säikyttele siinä.. ;)

siellä voi pihaa raaputella? Meillä vielä pihalla lunta. Kyllä teidän siellä etelässä passaa :=)))

• NeitiX
        ykstypy kirjoitti:

siellä voi pihaa raaputella? Meillä vielä pihalla lunta. Kyllä teidän siellä etelässä passaa :=)))

Raaputettavaa piisaa..
        Nyt tuntuu et sain raitisilmamyrkytyksen..
        Nooh tuleepa aikaseen uni.. ;)

• ykstypy
        NeitiX kirjoitti:

Raaputettavaa piisaa..
        Nyt tuntuu et sain raitisilmamyrkytyksen..
        Nooh tuleepa aikaseen uni.. ;)

tekis jo mieleni minunkin mennä pihalle kuopsuttelemaan, mutta varmaan melkein vappuun asti joutuu odottamaan, että pääsee.
        Mitkä ne raitisilmamyrkytyksen oireet on? Olen kuullut siitä myrkytyksestä kyllä puhuttavan :=))))

• NeitiX
        ykstypy kirjoitti:

tekis jo mieleni minunkin mennä pihalle kuopsuttelemaan, mutta varmaan melkein vappuun asti joutuu odottamaan, että pääsee.
        Mitkä ne raitisilmamyrkytyksen oireet on? Olen kuullut siitä myrkytyksestä kyllä puhuttavan :=))))

Loppuu höyryt koneesta,
        tekee mieli mennä maata..
        Ei kertakaikkiaan jaksa hengittää ulkoilmaa ja sit on pakko raahautua sisälle..

Kahvit tässä hörppäsen josko sais taas vähän myrkkyä kehoon ja ois oma ittensä taas.. ;)

• Vilkuilija

vaan. Kaikki vaan tekstiä kehiin. Kuitenkin käytte kuikuilemassa kirjoituksia... ;)
      Mennyt mennyttä...

Kukaan mihinkään häippässy..näppis laulamaan nyt, tylsää muuten, hopi hopi...
      Kaikki esiin kiven alta...

• ykstypy

menneet on menneitä. Mitäs niitä enää pohtimaan.
        Nyt vaan kunnon huuhaat pystyyn :=)))

• Ben_Sjatkel

Jos ei niin käydään huuhaallakin.

Muuten, raskas ystävien tapaaminen..? Pitiks ystäviä kannella tai nostella?

Jään odottamaan niitä runoja luettaviksi.;-)

Bengt

• Blottenhaimer

Kehoitan tapaamaan ainoastaan keveitä ystäviä, keveässä kevättuulessa ainoastaan kepeitä keskustellen. Kevytkenkäiset suljetaan kuitenkin pois.

Ystävät eivät kantele toisistaan, vain kantelupukit niin tekevät. Esim auto voidaan tilapäisesti jättää kantelupukkien varaan tai panssarivaunu. Liian usein olen huomannut kuinka ystävät lähtevät itse nosteleen, pölypilvi vain jää leijumaan kun matkaa taittavat, pois..

Blotten... muurin toiselta puolen..

• ykstypy

Ei mun tarvinu ystäviä kannella, mutta kun.. no tuli otettua aika raskaasti niitä juominkeja :=))
        Mitä sinä? Kävitkö parketilla pyörähtelemässä perjantaina? :=)))

• Ben_Sjatkel
        ykstypy kirjoitti:

Ei mun tarvinu ystäviä kannella, mutta kun.. no tuli otettua aika raskaasti niitä juominkeja :=))
        Mitä sinä? Kävitkö parketilla pyörähtelemässä perjantaina? :=)))

pyörähtelin.
        Pyöritin pompitin tyttöjä ja vanhempia rouviakin.
        Mukavaa oli kun varpaatkin jäi ehjiksi. Niin ei aina ole.
        Ai joo, raskaasti juomia niin ei ole sitten seuraavana päivänä kevyt olo. Itsehankittua kurjuutta vain.

Ben

• ykstypy
        Ben_Sjatkel kirjoitti:

pyörähtelin.
        Pyöritin pompitin tyttöjä ja vanhempia rouviakin.
        Mukavaa oli kun varpaatkin jäi ehjiksi. Niin ei aina ole.
        Ai joo, raskaasti juomia niin ei ole sitten seuraavana päivänä kevyt olo. Itsehankittua kurjuutta vain.

Ben

Minkä ikäiset on mielestäsi tyttöjä ja minkä ikäiset vanhempia rouvia? :=)))) Mihin se raja vedetään?

• Ben_Sjatkel
        ykstypy kirjoitti:

Minkä ikäiset on mielestäsi tyttöjä ja minkä ikäiset vanhempia rouvia? :=)))) Mihin se raja vedetään?

Naimattomat on tyttöjä ja loput sitten vanhempia rouvia. Eronneet ja karanneet myös.
        Ei vedellä rajoja kun rajoista on vain haittaa.

Ben

• ykstypy
        Ben_Sjatkel kirjoitti:

Naimattomat on tyttöjä ja loput sitten vanhempia rouvia. Eronneet ja karanneet myös.
        Ei vedellä rajoja kun rajoista on vain haittaa.

Ben

tuon halusinkin sinulta kuulla :=))
        Ja vanhemmat naisethan ovat monesti aika hyviä tassijoitakin.
        Minä kun käyn joskus parketilla, niin minä vien ja mies vikisee. Tahtoo olla taipumus lähteä itse viemään. :=((

• amaryllie

typylle!!!! ei täällä ole päljon tuttuja näkynyt sinun poistumisesi jälkeen.
      Kai kaikki ovat enemmän tai vähemmän suivaantuneet.

• ykstypy

Toivotaan että muutkin palaa, kun minä vaan.
        Tässä kävin pienen ulkomaan keikan tänään :=)))

• quistis

Tosi kiva tavata!!!!Mukava et tulit kehiin:o))))

• ykstypy

Kiitos vaan. Taas täällä palloillaan. Mitäs sinulle kuuluu? Onko ollut kovasti äksöniä? :=))))

• quistis
        ykstypy kirjoitti:

Kiitos vaan. Taas täällä palloillaan. Mitäs sinulle kuuluu? Onko ollut kovasti äksöniä? :=))))

sitä,mut niinkuin tiedät mut..oon aina kiltisti:o)

• Otso

se ystävien tapaaminen tahtoo olla???????? Kato aina olen samaa mieltä. Ei kait enää "sotajalalla"? Oikeassahan sinä tietysti olet! Peace please?????

• ykstypy

sotajalalla :=))) Ollaan vaan muulla jalalla :=)))
        No.. enhän minä aina niin oikeassakaan ole. Mutta...
        Mitä Otson sunnuntaihin kuuluu? Oletko sinäkin ollut huuhaalta tauolla, kun luin vähän näitä juttuja ei sun nikkiä näkynyt.

• Otso
        ykstypy kirjoitti:

sotajalalla :=))) Ollaan vaan muulla jalalla :=)))
        No.. enhän minä aina niin oikeassakaan ole. Mutta...
        Mitä Otson sunnuntaihin kuuluu? Oletko sinäkin ollut huuhaalta tauolla, kun luin vähän näitä juttuja ei sun nikkiä näkynyt.

koko pyhäajan et ihan huono omatunto. Eilisen pidin huuhaalta totaalisen tauon perjantai-iltana käväsin täällä.

• ykstypy
        Otso kirjoitti:

koko pyhäajan et ihan huono omatunto. Eilisen pidin huuhaalta totaalisen tauon perjantai-iltana käväsin täällä.

nikillä oot käynyt? En ainakaan sun tätä Otso nikkiä nähnyt missään. Jaahas.. Siis eri nikillä :=)))

• \\\\\\

• Otso
        ykstypy kirjoitti:

nikillä oot käynyt? En ainakaan sun tätä Otso nikkiä nähnyt missään. Jaahas.. Siis eri nikillä :=)))

joku avulias aatu? En kait minä ole ollut toi? Mitäs itse olet puuhaillut? Onkos ulkona tullut käytyä?

• ykstypy
        Otso kirjoitti:

joku avulias aatu? En kait minä ole ollut toi? Mitäs itse olet puuhaillut? Onkos ulkona tullut käytyä?

tunnin lenkin kävin aamulla yhdeksältä kävelemässä. Sitten ulkomailla mutkan :=))))

• Otso
        ykstypy kirjoitti:

tunnin lenkin kävin aamulla yhdeksältä kävelemässä. Sitten ulkomailla mutkan :=))))

tullissa kävi? Jouduitko tarkastuksen kohteeksi tai paremminkin pääsitkö? Et kait vain mitään laitonta?

• ykstypy
        Otso kirjoitti:

tullissa kävi? Jouduitko tarkastuksen kohteeksi tai paremminkin pääsitkö? Et kait vain mitään laitonta?

noin ääneen puhu. En onneksi joutunut tarkastukseen.
        Toin kyllä vähän kiellettyjä aineita sieltä, mutta ei puhuta niistä. Jos kävis uuden keikan ens pyhänä :=)))

• Otso
        ykstypy kirjoitti:

noin ääneen puhu. En onneksi joutunut tarkastukseen.
        Toin kyllä vähän kiellettyjä aineita sieltä, mutta ei puhuta niistä. Jos kävis uuden keikan ens pyhänä :=)))

huoleti. En paljasta salaisuuttasi, et käytät nuuskaa. Kaikki jo tietävät kun lukevat kirjoituksiasi että ruskeat tahrat monitorissa johtuvat nuuskaisista sormistasi. Mutta en paljasta sitä kelleen.

• ykstypy
        Otso kirjoitti:

huoleti. En paljasta salaisuuttasi, et käytät nuuskaa. Kaikki jo tietävät kun lukevat kirjoituksiasi että ruskeat tahrat monitorissa johtuvat nuuskaisista sormistasi. Mutta en paljasta sitä kelleen.

käytä nuuskaa. Parempia aineita vaan :=)))
        Nuuskastahan voi tulla huulisyöpä. Vaikka viimeaikaiset tutkimukset ovatkin väittäneen muuta.
        Mutta hyi kamala. Minähän en sitä mömmöä suuhuni laittais :=)))

• ykstypy
        Otso kirjoitti:

nukkumatti meille. Hiipi tuosta just ohi. Menen nyt Matin perään. Hyviä öitä vaan Otso :=)))

• Otso
        ykstypy kirjoitti:

nukkumatti meille. Hiipi tuosta just ohi. Menen nyt Matin perään. Hyviä öitä vaan Otso :=)))

sille Matille, et tulee sitten tänne, sillä täällä sille olis töitä. Hyviä öitä Typyk.. siis Ykstypy.Ja muista ottaa se nuuska pois yönajaksi se värjää hampaat ja tyynyliina sotkeutuu kun ruskee kuola valuu.

• rakastaja nylkynen

Palsta ilman typyä
      kuin mies ilman kykyä

• ykstypy

oli kauniisti sanottu nylkynen. Pelastit juuri päiväni :=)))

• rakastaja nylkynen
        ykstypy kirjoitti:

oli kauniisti sanottu nylkynen. Pelastit juuri päiväni :=)))

Samoin on minun päiväni pelastettu.
        Olen ollut alamaissa,mutta eiköhän se tästä
        odottelen vappua .Minulla kun on vappunaamari syntymälahjana.

• ykstypy
        rakastaja nylkynen kirjoitti:

Samoin on minun päiväni pelastettu.
        Olen ollut alamaissa,mutta eiköhän se tästä
        odottelen vappua .Minulla kun on vappunaamari syntymälahjana.

ihmeen alamaa kaikkia nyt vaivaa?? Siihen täytyy nyt kerralla tehä muutos. :=)))
        Minullakin on varmaan vappunaamari syntymälahjana, kun ei sitä ole koskaan tarvinut ostaa :=)))
        Mutta muista pitää se naamarin ilme iloisena.

• perskuti
        ykstypy kirjoitti:

ihmeen alamaa kaikkia nyt vaivaa?? Siihen täytyy nyt kerralla tehä muutos. :=)))
        Minullakin on varmaan vappunaamari syntymälahjana, kun ei sitä ole koskaan tarvinut ostaa :=)))
        Mutta muista pitää se naamarin ilme iloisena.

Kyllä hymy hyytyy, mutta ei tänään!
        Pitäisi muistaa sanoa se joka aamu!!

On kiva olla samoilla foorumeilla:))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe