Neandertalilaisen näköinen anoppinini

Anonyymi

Anoppini ja appeni ovat eläkeikäisiä juntteja maalta jotka yrittävät olla poikansa perheen kavereita. Asennoituminen on kilpaileva. Vanhat ihmiset siis tekevät kaiken samanlailla kuin poikansa perhe. Haluavat siis olla nuoria. Eivät ole sinut eläkeikänsä kanssa.
He kutsuvat meitä korona aikana torille ihmispaljouteen vaikka ovat riskiryhmää.
He eivät osaa käyttää maskeja ja vaikka käyttäisi niin ne tuntuvat ikäviltä ja silmälasit myöskin huurtuvat. He tekevät ja puhuvat miten heistä hyvältä tuntuu ajattelematta seurauksia.
He ovat sillä kannalla että etäisyys on riittävä kaupassa.
Anoppini on työtä vieroksuva ja tylsämielinen muutenkin.
Hän pelaa kokoajan valtapeliä miniänsä kanssa pojastaan. Kaikki on muodollista.Anoppi siis soittaa neljä kertaa viikossa pojalleen.

"kannattaa miettiä monta kertaa sitä tuletteko jouluna koska minä en halua koronaa" tarkoitus on viedä joulukukat läheisten ovelle ilman vierailua.
Puhetyyli on hyvin syyttävä ja sanoja miettiessään hän kuulostaa siltä kuin harkitsisi tarkkaan miten sanoo. Todellisuudessa hän vain miettii adjektiiveja. Äänen painotus on myös hyvin käskevä ja itsevarman kuuloinen aivankuin hän yrittäisi saada sillä jotain arvostusta. Välillä tuntuu että olisi osa teatteri näytelmää missä hän näyttelee.

Anoppini ulkonäkö on lyhyt lihava posket roikkuu kuin bulldogilla, neandertalilainen alkuasukas kyhmyselkineen.

Harmittaa millaiset appivanhemmat olen saanut.

19

2203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anteeksi mutta kirjoituksesi sai minut nauramaan 😂😂

      • Anonyymi

        Välillä tuntuukin että elämäni näiden appivanhempien kanssa on kuin huonoa draama komediaa.


    • Anonyymi

      Nyt soittele anopille ja kerro, että joulutapaamista ei tule. Jouluruoka kun ei maistu, ei mikään muukaa ruoka. Olo on muuten hyvä, happi ei oikein kulje...

      • Anonyymi

        Kyllä näin täytyy varmaan tehdä


    • Anonyymi

      Meissä kaikissa on n. 2-3 % neanderlaista perimää. Näkyy mm. punatukkaisuutena.

      • Anonyymi

        Älä nyt hulluja puhu! Me kaikki ollaan kauniita ihmis olentoja Jumalan kuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt hulluja puhu! Me kaikki ollaan kauniita ihmis olentoja Jumalan kuvia.

        Selvitäppä asia ihan itse. Näin se vain on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt hulluja puhu! Me kaikki ollaan kauniita ihmis olentoja Jumalan kuvia.

        Jeesus pelastaa rumat ja syntisetkin


      • Anonyymi

        Ei varmaan monikaan näytä alkuasukkaalta, tästähän voisi olla melkein ylpeä!


      • Anonyymi

        "Punaisuuden aiheuttava geeni on resessiivinen [1] Jos henkilöllä on vain feomelaniinia mutta ei lainkaan eumelaniinia, hänellä on kirkkaan punertavat hiukset. Jos hänellä on vähän kumpaakin, hänellä on vaaleanpunertavat hiukset. Jos hänellä on kohtalainen määrä kumpaakin, hänellä on kastanjanruskeat hiukset.[2]"

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Hiusten_väri

        Neanderlilaisuudella ei ole mitään tekemistä punahiuksisuuden kanssa vaan se johtuu ihan muista asioista kuten tekstistä ilmenee.


    • Anonyymi

      Aloittaja saa haukkua puolisonsa vanhempia todella ikävästi, mutta ap:tä ei saa näköjään moittia mistään. Jos kyseenalaistaa apn älykkyyden, kommentti poistetaan. Että silleen.

      • Anonyymi

        Taitaa tämäketju olla sinulle henkilökohtainen kun täällä kärkyt kommentteja, otan osaa jos osuin heikkoon kohtaasi.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Minulla on päinvastainen tilanne. Miniäni on ruma ja yksinkertainen, vaan hyvä sikiämään, valitettavasti. Minä en edes yritä olla kaveri poikani perheen kanssa, vaan elän omaa elämääni mahdollisimman kaukana heistä.

      Muutama vuosi sitten sain lahjalistan miniältä, että mitä heille lahjaksi jouluna toivotaan. Lähetin sen listan takaisin kirjeenä ja liitin mukaan hyvän joulun toivotuksen. Sen jälkeen on ollutkin ihana rauha.

    • Anonyymi

      Muuttuivatko appivanhempasi tuollaisiksi heti naimisiin menonne jälkeen?
      Tutustuitko heihin lainkaan seurusteluaikananne?
      Tajusitko että puolisot ovat (yleensä) syntyneet omista vanhemmistaan?
      Ymmärrsitkö että vanhemmat eivät heti poistu tästä maailmasta lastensa valittuaan puolisonsa?

    • Anonyymi

      Kuten sanoit teatteria. Appivanhemmat näyttelevät sulle jotta tuntisit itsesi paljon paremmaksi. Omissa oloissa naureskelevat jotta koskahan tuo miniä kasvaa aikuseks.

    • Anonyymi

      Minullakin on todella inhottavat appivanhempi-kokelaat ( tämä nimitys siitä syystä, että en ole heidän jälkeläisensä kanssa naimisissa) ovat aina kärkkäästi arvostelemassa kaikkea minun tekemistä painosta, vaatetukseen, puhuvat minun puheen päälle ja ovat kaikista asioista periaatesyistä erimieltä minun kanssa.

      Jumalan kiitos, että en ole heidän jälkeläisensä kanssa naimisissa eikä meillä ole yhteistä taloa eikä lapsia niin voin vielä hipsiä vapaasti helvettiin ja sen aion kyllä tässä nyt lähiaikoina tehdä, kun mielummin yksin ja vapaana sinkkunaisena kuin noiden saatanasta seuraavien kanssa tekemisissä. X.x

      • Anonyymi

        Anoppi-kokelaalla lyhyt tukka ja pukeutuu kuin joku teini-ikäinen, kun ei pysty hyväksymään ikäänsä ja pistipä tämä tyttärensä häihinkin semmosen mekon että pohkeet paistoi eikä esiintynyt muutenkaan edukseen siinä asu valinnassa. Haukkuu kyllä auliisti minun vaatteita kokoajan, mutta samaan aikaan se ite pukeutuu kuin mikäkin pahainen ryysyläinen.

        Huh. Toivottavasti saan pian asunnon muualta niin pääsen näistä saatanan minoineista.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3431
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2521
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1870
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1663
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1117
    6. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      46
      1032
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      170
      996
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      906
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      77
      901
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      844
    Aihe