Anoppini ja appeni ovat eläkeikäisiä juntteja maalta jotka yrittävät olla poikansa perheen kavereita. Asennoituminen on kilpaileva. Vanhat ihmiset siis tekevät kaiken samanlailla kuin poikansa perhe. Haluavat siis olla nuoria. Eivät ole sinut eläkeikänsä kanssa.
He kutsuvat meitä korona aikana torille ihmispaljouteen vaikka ovat riskiryhmää.
He eivät osaa käyttää maskeja ja vaikka käyttäisi niin ne tuntuvat ikäviltä ja silmälasit myöskin huurtuvat. He tekevät ja puhuvat miten heistä hyvältä tuntuu ajattelematta seurauksia.
He ovat sillä kannalla että etäisyys on riittävä kaupassa.
Anoppini on työtä vieroksuva ja tylsämielinen muutenkin.
Hän pelaa kokoajan valtapeliä miniänsä kanssa pojastaan. Kaikki on muodollista.Anoppi siis soittaa neljä kertaa viikossa pojalleen.
"kannattaa miettiä monta kertaa sitä tuletteko jouluna koska minä en halua koronaa" tarkoitus on viedä joulukukat läheisten ovelle ilman vierailua.
Puhetyyli on hyvin syyttävä ja sanoja miettiessään hän kuulostaa siltä kuin harkitsisi tarkkaan miten sanoo. Todellisuudessa hän vain miettii adjektiiveja. Äänen painotus on myös hyvin käskevä ja itsevarman kuuloinen aivankuin hän yrittäisi saada sillä jotain arvostusta. Välillä tuntuu että olisi osa teatteri näytelmää missä hän näyttelee.
Anoppini ulkonäkö on lyhyt lihava posket roikkuu kuin bulldogilla, neandertalilainen alkuasukas kyhmyselkineen.
Harmittaa millaiset appivanhemmat olen saanut.
Neandertalilaisen näköinen anoppinini
19
2212
Vastaukset
- Anonyymi
Anteeksi mutta kirjoituksesi sai minut nauramaan 😂😂
- Anonyymi
Välillä tuntuukin että elämäni näiden appivanhempien kanssa on kuin huonoa draama komediaa.
- Anonyymi
Nyt soittele anopille ja kerro, että joulutapaamista ei tule. Jouluruoka kun ei maistu, ei mikään muukaa ruoka. Olo on muuten hyvä, happi ei oikein kulje...
- Anonyymi
Kyllä näin täytyy varmaan tehdä
- Anonyymi
Meissä kaikissa on n. 2-3 % neanderlaista perimää. Näkyy mm. punatukkaisuutena.
- Anonyymi
Älä nyt hulluja puhu! Me kaikki ollaan kauniita ihmis olentoja Jumalan kuvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvitäppä asia ihan itse. Näin se vain on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus pelastaa rumat ja syntisetkin
- Anonyymi
Ei varmaan monikaan näytä alkuasukkaalta, tästähän voisi olla melkein ylpeä!
- Anonyymi
"Punaisuuden aiheuttava geeni on resessiivinen [1] Jos henkilöllä on vain feomelaniinia mutta ei lainkaan eumelaniinia, hänellä on kirkkaan punertavat hiukset. Jos hänellä on vähän kumpaakin, hänellä on vaaleanpunertavat hiukset. Jos hänellä on kohtalainen määrä kumpaakin, hänellä on kastanjanruskeat hiukset.[2]"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hiusten_väri
Neanderlilaisuudella ei ole mitään tekemistä punahiuksisuuden kanssa vaan se johtuu ihan muista asioista kuten tekstistä ilmenee.
- Anonyymi
Aloittaja saa haukkua puolisonsa vanhempia todella ikävästi, mutta ap:tä ei saa näköjään moittia mistään. Jos kyseenalaistaa apn älykkyyden, kommentti poistetaan. Että silleen.
- Anonyymi
Taitaa tämäketju olla sinulle henkilökohtainen kun täällä kärkyt kommentteja, otan osaa jos osuin heikkoon kohtaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa tämäketju olla sinulle henkilökohtainen kun täällä kärkyt kommentteja, otan osaa jos osuin heikkoon kohtaasi.
Nyt järki käteen ja rukkaset naulasta, näillä pääset pitkälle..
https://www.motonet.fi/fi/tuote/392012/https:/www.motonet.fi/fi/tuote/392012/Nappylahanskat-tusina
- Anonyymi
Minulla on päinvastainen tilanne. Miniäni on ruma ja yksinkertainen, vaan hyvä sikiämään, valitettavasti. Minä en edes yritä olla kaveri poikani perheen kanssa, vaan elän omaa elämääni mahdollisimman kaukana heistä.
Muutama vuosi sitten sain lahjalistan miniältä, että mitä heille lahjaksi jouluna toivotaan. Lähetin sen listan takaisin kirjeenä ja liitin mukaan hyvän joulun toivotuksen. Sen jälkeen on ollutkin ihana rauha. - Anonyymi
Muuttuivatko appivanhempasi tuollaisiksi heti naimisiin menonne jälkeen?
Tutustuitko heihin lainkaan seurusteluaikananne?
Tajusitko että puolisot ovat (yleensä) syntyneet omista vanhemmistaan?
Ymmärrsitkö että vanhemmat eivät heti poistu tästä maailmasta lastensa valittuaan puolisonsa? - Anonyymi
Kuten sanoit teatteria. Appivanhemmat näyttelevät sulle jotta tuntisit itsesi paljon paremmaksi. Omissa oloissa naureskelevat jotta koskahan tuo miniä kasvaa aikuseks.
- Anonyymi
Minullakin on todella inhottavat appivanhempi-kokelaat ( tämä nimitys siitä syystä, että en ole heidän jälkeläisensä kanssa naimisissa) ovat aina kärkkäästi arvostelemassa kaikkea minun tekemistä painosta, vaatetukseen, puhuvat minun puheen päälle ja ovat kaikista asioista periaatesyistä erimieltä minun kanssa.
Jumalan kiitos, että en ole heidän jälkeläisensä kanssa naimisissa eikä meillä ole yhteistä taloa eikä lapsia niin voin vielä hipsiä vapaasti helvettiin ja sen aion kyllä tässä nyt lähiaikoina tehdä, kun mielummin yksin ja vapaana sinkkunaisena kuin noiden saatanasta seuraavien kanssa tekemisissä. X.x- Anonyymi
Anoppi-kokelaalla lyhyt tukka ja pukeutuu kuin joku teini-ikäinen, kun ei pysty hyväksymään ikäänsä ja pistipä tämä tyttärensä häihinkin semmosen mekon että pohkeet paistoi eikä esiintynyt muutenkaan edukseen siinä asu valinnassa. Haukkuu kyllä auliisti minun vaatteita kokoajan, mutta samaan aikaan se ite pukeutuu kuin mikäkin pahainen ryysyläinen.
Huh. Toivottavasti saan pian asunnon muualta niin pääsen näistä saatanan minoineista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812