Tämä on uusi normaali!
Ainakin vuoden, ellei evoluutio tee tehtäväänsä ja luo uuden ja
vieläkin ärhäkämmän variaation jne.
Pitäkää ihmiset ne maskit naamalla
8
249
Vastaukset
- Anonyymi
1) Tanskalaisen tieteellisen tutkimuksen mukaan maskit sillä tavalla kun yleisö niitä käyttää, ovat hyödyttömiä estämään koronaviruksen saantia.
2) Maski voi kenties olla hieno amuletti, tai niin kuin englanninkielessä sanotaan, "statement", vähän kuin jotain aatetta kannattava rintamerkki.
3) Evoluutio ei lähtökohtaisesti "luo" uusia "ärhäkämpiä" taudinaiheuttajamikrobeja. Evoluutiolla ei ole tehtävää, päämäärää, eikä tarkoitusta.
4) Sanonta "uusi normaali" on taas näitä tietyn suunnan poliittisia iskulauseita kuten "BLM".- Anonyymi
Miksi postaat yhä uudelleen kyseistä tutkimusta. Katkesiko jakopään kettinki, vai miksi et suostu ymmärtämään, että maski vähentää tartuttamista. Kun pisaratartunta ei pääse yhtä hyvin leviämään, niin maskia käyttävä oireetonkin kantaja tartuttaa oleellisesti vähemmän.
Tämä on kerrottu sinulle useita kertoja, mutta yhä vaan länkytät samaa. Sinulla ei näköjään ole muuta agendaa, kuin vastustaa maskien käyttöä vaikka ihan periaatteesta. Jos et itse kykene sosiaaliseen vastuuseen, lopeta ainakin tyhjä länkyttämisesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi postaat yhä uudelleen kyseistä tutkimusta. Katkesiko jakopään kettinki, vai miksi et suostu ymmärtämään, että maski vähentää tartuttamista. Kun pisaratartunta ei pääse yhtä hyvin leviämään, niin maskia käyttävä oireetonkin kantaja tartuttaa oleellisesti vähemmän.
Tämä on kerrottu sinulle useita kertoja, mutta yhä vaan länkytät samaa. Sinulla ei näköjään ole muuta agendaa, kuin vastustaa maskien käyttöä vaikka ihan periaatteesta. Jos et itse kykene sosiaaliseen vastuuseen, lopeta ainakin tyhjä länkyttämisesi.>>>Katkesiko jakopään kettinki, vai miksi et suostu ymmärtämään, että maski vähentää tartuttamista. Kun pisaratartunta ei pääse yhtä hyvin leviämään, niin maskia käyttävä oireetonkin kantaja tartuttaa oleellisesti vähemmän.<<<
Tuosta asiasta ei ole minkäänlaista tieteellistä näyttöä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>>Katkesiko jakopään kettinki, vai miksi et suostu ymmärtämään, että maski vähentää tartuttamista. Kun pisaratartunta ei pääse yhtä hyvin leviämään, niin maskia käyttävä oireetonkin kantaja tartuttaa oleellisesti vähemmän.<<<
Tuosta asiasta ei ole minkäänlaista tieteellistä näyttöä.Viruksen ja rokotteen luoja M- SOFT sanoi epidemian olevan ohi 2022. Piti alkaa 100v juhliksi mutta meni pieleen italiassa Asterix teki sajakuvankin 2017 KILPA-AJO HALKI ITALIAN. Siina Naamio päässään COVID ajelee pitki italiaa ja käänetlee kylettejä huijaa kaikin tavoin kilpailussa muita vastaan. USA armyllä on virukseen 2 patenttia jatkojalostettiin eri muotoihin Wuhanin laboratodiossa. Tarkoitus on Murtaa jäsenmaiden talous ja kaapata koko pankku toimi Soroosten haltuun. Kun sekasorto on riittävä uusu normaali EU pankki antaa hyväilevän kätensä jäsenmaiden avuksi ja turvaksi.
- Anonyymi
3) Kannattaa tutustua evoluution mekanismeihin ennen kuin tulee tänne aukomaan päätään.
Kappas, arvasin oikein. Nyt Covid-mutantteja on jo muutama liikkeellä ja todennäköisesti niitä tulee lisää. Toivottavasti ei kuitenkaan sellaisia, mitkä olisivat immuuneja rokotteille - valitettavasti evoluutio toimii siten, että viruksista vahvimmat säilyvät ja "pyrkivät" siten olemaan kierrossa ja edelleen lisäämässä riskiä siitä, että rokote ei lopulta tehoakaan.
Siksi muuten on joka syksyinen kausi-influenssa rokotekin, koska influenssa mutatoituu jatkuvasti,- Anonyymi
Tässä erään viruksia välttelevä hengityssuojan rakenne:
Monikerrosrakenne (nk.SMS-rakenne)
1. Sisäkerros kosteutta hylkivää synteettistä polymeerikuitua ..
2. Staattisella sähköllä varautunut kuitukerros ..
3. Ulkokerros vettä imemätöntä polypropeenikuidusta valmistettua kangasta.
Mikähän siinä mahtaa mättää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602