Kylmä tulevaisuus

Kylläpäs alarmistilla oli taas kiire poistella hyvä aloitus.
Onneksi kerkesin ottamaan sen talteen.
Koitappa nyt poistella.

Tässä tätä viherunelmaa toteutettuna, ja tätä ajetaan meillekin täyttä vauhtia kuristamalla kaikkea energian tuotantoa "ilmasto" syillä.
Ihmisiä paleltuu hengiltä Kiinassa, kun kerrostaloissa lyödään pakkasilla lämmöt pois päältä.

https://notalotofpeopleknowthat.wordpress.com/2020/12/23/china-facing-winter-blackouts/

Ja samaa ajetaan meilläkin.

"Lähivuosina tulee tarpeen säädellä sähköverkon tehontarvetta, jolloin kulutushuipun aikana järjestelmiä joudutaan pysäyttämään."

https://yle.fi/uutiset/3-11191581?origin=rss

Eli talot vaan kylmäksi pakkasilla.
Mistähän se yle:n toimittaja osaa tuollaista ennustaa?
Olisiko käynyt "ilmastotoimittaja" -kurssin?

19

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outoa on tuo alarmistien sensurointivimma tälläkin palstalla.
      Mihin sillä oikein pyritään?
      Sehän vain osoittaa, että alarmisteilla ei ole argumentteja keskusteluun, mikä sinällään ei ole ihme.

    • Anonyymi

      Tässä kaikessa on sähköhysteriassa on omitusta se , että kesämökkien ja haja-asutusalueiden huoltovarmuus ja toiminta vaarannetaan tietoisesti yrittämällä kieltää puunpoltto ja öljylämmitys, jotka molemmat ovat turvallisia tapoja lämmittää kiinteistöjä.
      Joka vuosi nähdään ihmisten hätä ja vaaratilanteet, kun sähköverkot katkeavat tuhansilta talouksilta yhtäkkiä.
      Suomessa on jo pulaa sähköstä ja sitä tuodaan ulkomailta,jos sitä on saatavilla.

      Tuulimyllyt ja aurinkopanelit eivät auta kuin marginaalisesti.

    • Anonyymi

      Nikkivaras on lammasvarasta halveksittavampi.

      • Totta, nikkivarkaus vie aloittajalta täysin uskottavuuden.

        Vaikka tältä denialistilta uskottavuuden vie myös hänen linkittämänsä akuankka-sivusto.


      • Anonyymi
        Jons kirjoitti:

        Totta, nikkivarkaus vie aloittajalta täysin uskottavuuden.

        Vaikka tältä denialistilta uskottavuuden vie myös hänen linkittämänsä akuankka-sivusto.

        Että nyt on yle jo akuankka-sivusto.
        No jopas on, kun agw-pelletkin sen jo viimein myöntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että nyt on yle jo akuankka-sivusto.
        No jopas on, kun agw-pelletkin sen jo viimein myöntää.

        Jonsin mukaan kaikki linkit jotka eivät tule hänen hyväksymistä paikoista ovat AA-linkkejä-


    • Ihminen keksii kyllä oman nimimerkin, jos hänen älykkyysosamääränsä on yli 60:n.

      • Anonyymi

        Sinullakin on välillä : Jöns tai Jons...useimmiten kun kiroilet ja rähjäät niin oletkin anonyymi.
        Todennäköisesti poistelet myös paljon sinulle kiusallisia kirjoituksia.


    • En voi sille mitään, että sivuston nimimerkeiksi eivät sovi ö-kirjaimelliset nimet ja nimeni on menettänyt pisteensä.

      Yhtään viestiä en ole koskaan poistanut . Minusta ne ääliömäisimmätkin viestit pitää säilyttää esimerkkeinä 2000-luvun alun typeryydestä.

      En muista kiroilleeni tällä tai millään muullakaan palstalla.

      • Anonyymi

        Tyyppi joka pitää vastaväitteitä ja jopa asiallisia tutkimuksia ääliömäisinä ei ole oikein luetettava ja asiallinen.
        Mannin vääristelyjen käyttäminenkin esimerkkeinä kertoo jostakin perustavanlaatuisesta vääristymisestä ajatusmaailmassa.
        Olet toivoton brobakandassasi , mutta ei voi mitään ole mitä olet.


    • Sauna, mökki ja puuliesi lämpenee puilla joita saa tontilta kerättyä.
      Pohdiskellut että pistäisin sähköt pois kokonaan ja ruuat säilyy kyllä kaivossa viileässä.
      Keväämmällä hiukan tuumailla enemmän asiaa.

      • Anonyymi

        Hanki aurinkopaneeli ja akku. Kyllä jääkaappi sillä skulaa. Saat samalla kännykkäsi ja tietsikkasi tarvitseman virran. Et varmaan tuotakaan viestiäsi savumerkeillä lähettänyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hanki aurinkopaneeli ja akku. Kyllä jääkaappi sillä skulaa. Saat samalla kännykkäsi ja tietsikkasi tarvitseman virran. Et varmaan tuotakaan viestiäsi savumerkeillä lähettänyt.

        Kyllä se kaivo ihan riittävä on ja mieluusti näistä älylaitteista luopuu, turhia vekottimia pääosin.
        Kirjeitä voi lähetellä postinkantajan mukana sitten.
        No mutta pohdiskelun alla toistaiseksi, pitkän matkaa jo tultukin näihin asetelmiin mitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki aurinkopaneeli ja akku. Kyllä jääkaappi sillä skulaa. Saat samalla kännykkäsi ja tietsikkasi tarvitseman virran. Et varmaan tuotakaan viestiäsi savumerkeillä lähettänyt.

        Mitä merkitystä on jollain aurinkopaneelilla tai akulla jos ei aurinko paista?


      • Anonyymi
        JJohannesM kirjoitti:

        Kyllä se kaivo ihan riittävä on ja mieluusti näistä älylaitteista luopuu, turhia vekottimia pääosin.
        Kirjeitä voi lähetellä postinkantajan mukana sitten.
        No mutta pohdiskelun alla toistaiseksi, pitkän matkaa jo tultukin näihin asetelmiin mitä on.

        Kaivostako se postinkantaja tulee hakemaan kirjeet ja akun vaihtoon menevät kännykät? Vilauttaako vielä taskulamppua aurinkopaneeleihin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaivostako se postinkantaja tulee hakemaan kirjeet ja akun vaihtoon menevät kännykät? Vilauttaako vielä taskulamppua aurinkopaneeleihin?

        Postilaatikosta ottaa mukaansa kun laittaa heijastimen merkiksi että on lähtevää.


      • Anonyymi
        JJohannesM kirjoitti:

        Postilaatikosta ottaa mukaansa kun laittaa heijastimen merkiksi että on lähtevää.

        Meillä päin postimiehet käy tyhjentämässä laatikot ihan aikataulun mukaisesti. Eikä ole tapana mitään heijastimia laatikoihin tai kaivoihin ripustella. Kyllä ne laatikontyhjentäjät muutenkin löytää laatikolle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä päin postimiehet käy tyhjentämässä laatikot ihan aikataulun mukaisesti. Eikä ole tapana mitään heijastimia laatikoihin tai kaivoihin ripustella. Kyllä ne laatikontyhjentäjät muutenkin löytää laatikolle.

        Teilläpäin niin, täällä toisin.


    • Anonyymi

      Se on tuo vihreä vasemmistolaisuus mikä poistelee.
      Kylmyys ja vääryys ovat maanvaiva Suomessa. Hylje on pyhäeläin ja virukset ovat luonnonon moninaisuus, joiden leviämistä ei voida estää, eikä ole tarkoituskaan estää.
      Ihminen on uhri ja vihreät murhaajia.
      Sanna Marin on oikeasti vihreä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

      Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      53
      3125
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

      Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      54
      2315
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      74
      2225
    4. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      99
      2113
    5. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

      Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      26
      1958
    6. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

      palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      71
      1838
    7. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

      "Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      94
      1588
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

      Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      55
      1362
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

      https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      141
      1321
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

      Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1154
    Aihe