Kylmä tulevaisuus

Kylläpäs alarmistilla oli taas kiire poistella hyvä aloitus.
Onneksi kerkesin ottamaan sen talteen.
Koitappa nyt poistella.

Tässä tätä viherunelmaa toteutettuna, ja tätä ajetaan meillekin täyttä vauhtia kuristamalla kaikkea energian tuotantoa "ilmasto" syillä.
Ihmisiä paleltuu hengiltä Kiinassa, kun kerrostaloissa lyödään pakkasilla lämmöt pois päältä.

https://notalotofpeopleknowthat.wordpress.com/2020/12/23/china-facing-winter-blackouts/

Ja samaa ajetaan meilläkin.

"Lähivuosina tulee tarpeen säädellä sähköverkon tehontarvetta, jolloin kulutushuipun aikana järjestelmiä joudutaan pysäyttämään."

https://yle.fi/uutiset/3-11191581?origin=rss

Eli talot vaan kylmäksi pakkasilla.
Mistähän se yle:n toimittaja osaa tuollaista ennustaa?
Olisiko käynyt "ilmastotoimittaja" -kurssin?

19

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outoa on tuo alarmistien sensurointivimma tälläkin palstalla.
      Mihin sillä oikein pyritään?
      Sehän vain osoittaa, että alarmisteilla ei ole argumentteja keskusteluun, mikä sinällään ei ole ihme.

    • Anonyymi

      Tässä kaikessa on sähköhysteriassa on omitusta se , että kesämökkien ja haja-asutusalueiden huoltovarmuus ja toiminta vaarannetaan tietoisesti yrittämällä kieltää puunpoltto ja öljylämmitys, jotka molemmat ovat turvallisia tapoja lämmittää kiinteistöjä.
      Joka vuosi nähdään ihmisten hätä ja vaaratilanteet, kun sähköverkot katkeavat tuhansilta talouksilta yhtäkkiä.
      Suomessa on jo pulaa sähköstä ja sitä tuodaan ulkomailta,jos sitä on saatavilla.

      Tuulimyllyt ja aurinkopanelit eivät auta kuin marginaalisesti.

    • Anonyymi

      Nikkivaras on lammasvarasta halveksittavampi.

      • Totta, nikkivarkaus vie aloittajalta täysin uskottavuuden.

        Vaikka tältä denialistilta uskottavuuden vie myös hänen linkittämänsä akuankka-sivusto.


      • Anonyymi
        Jons kirjoitti:

        Totta, nikkivarkaus vie aloittajalta täysin uskottavuuden.

        Vaikka tältä denialistilta uskottavuuden vie myös hänen linkittämänsä akuankka-sivusto.

        Että nyt on yle jo akuankka-sivusto.
        No jopas on, kun agw-pelletkin sen jo viimein myöntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että nyt on yle jo akuankka-sivusto.
        No jopas on, kun agw-pelletkin sen jo viimein myöntää.

        Jonsin mukaan kaikki linkit jotka eivät tule hänen hyväksymistä paikoista ovat AA-linkkejä-


    • Ihminen keksii kyllä oman nimimerkin, jos hänen älykkyysosamääränsä on yli 60:n.

      • Anonyymi

        Sinullakin on välillä : Jöns tai Jons...useimmiten kun kiroilet ja rähjäät niin oletkin anonyymi.
        Todennäköisesti poistelet myös paljon sinulle kiusallisia kirjoituksia.


    • En voi sille mitään, että sivuston nimimerkeiksi eivät sovi ö-kirjaimelliset nimet ja nimeni on menettänyt pisteensä.

      Yhtään viestiä en ole koskaan poistanut . Minusta ne ääliömäisimmätkin viestit pitää säilyttää esimerkkeinä 2000-luvun alun typeryydestä.

      En muista kiroilleeni tällä tai millään muullakaan palstalla.

      • Anonyymi

        Tyyppi joka pitää vastaväitteitä ja jopa asiallisia tutkimuksia ääliömäisinä ei ole oikein luetettava ja asiallinen.
        Mannin vääristelyjen käyttäminenkin esimerkkeinä kertoo jostakin perustavanlaatuisesta vääristymisestä ajatusmaailmassa.
        Olet toivoton brobakandassasi , mutta ei voi mitään ole mitä olet.


    • Sauna, mökki ja puuliesi lämpenee puilla joita saa tontilta kerättyä.
      Pohdiskellut että pistäisin sähköt pois kokonaan ja ruuat säilyy kyllä kaivossa viileässä.
      Keväämmällä hiukan tuumailla enemmän asiaa.

      • Anonyymi

        Hanki aurinkopaneeli ja akku. Kyllä jääkaappi sillä skulaa. Saat samalla kännykkäsi ja tietsikkasi tarvitseman virran. Et varmaan tuotakaan viestiäsi savumerkeillä lähettänyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hanki aurinkopaneeli ja akku. Kyllä jääkaappi sillä skulaa. Saat samalla kännykkäsi ja tietsikkasi tarvitseman virran. Et varmaan tuotakaan viestiäsi savumerkeillä lähettänyt.

        Kyllä se kaivo ihan riittävä on ja mieluusti näistä älylaitteista luopuu, turhia vekottimia pääosin.
        Kirjeitä voi lähetellä postinkantajan mukana sitten.
        No mutta pohdiskelun alla toistaiseksi, pitkän matkaa jo tultukin näihin asetelmiin mitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki aurinkopaneeli ja akku. Kyllä jääkaappi sillä skulaa. Saat samalla kännykkäsi ja tietsikkasi tarvitseman virran. Et varmaan tuotakaan viestiäsi savumerkeillä lähettänyt.

        Mitä merkitystä on jollain aurinkopaneelilla tai akulla jos ei aurinko paista?


      • Anonyymi
        JJohannesM kirjoitti:

        Kyllä se kaivo ihan riittävä on ja mieluusti näistä älylaitteista luopuu, turhia vekottimia pääosin.
        Kirjeitä voi lähetellä postinkantajan mukana sitten.
        No mutta pohdiskelun alla toistaiseksi, pitkän matkaa jo tultukin näihin asetelmiin mitä on.

        Kaivostako se postinkantaja tulee hakemaan kirjeet ja akun vaihtoon menevät kännykät? Vilauttaako vielä taskulamppua aurinkopaneeleihin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaivostako se postinkantaja tulee hakemaan kirjeet ja akun vaihtoon menevät kännykät? Vilauttaako vielä taskulamppua aurinkopaneeleihin?

        Postilaatikosta ottaa mukaansa kun laittaa heijastimen merkiksi että on lähtevää.


      • Anonyymi
        JJohannesM kirjoitti:

        Postilaatikosta ottaa mukaansa kun laittaa heijastimen merkiksi että on lähtevää.

        Meillä päin postimiehet käy tyhjentämässä laatikot ihan aikataulun mukaisesti. Eikä ole tapana mitään heijastimia laatikoihin tai kaivoihin ripustella. Kyllä ne laatikontyhjentäjät muutenkin löytää laatikolle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä päin postimiehet käy tyhjentämässä laatikot ihan aikataulun mukaisesti. Eikä ole tapana mitään heijastimia laatikoihin tai kaivoihin ripustella. Kyllä ne laatikontyhjentäjät muutenkin löytää laatikolle.

        Teilläpäin niin, täällä toisin.


    • Anonyymi

      Se on tuo vihreä vasemmistolaisuus mikä poistelee.
      Kylmyys ja vääryys ovat maanvaiva Suomessa. Hylje on pyhäeläin ja virukset ovat luonnonon moninaisuus, joiden leviämistä ei voida estää, eikä ole tarkoituskaan estää.
      Ihminen on uhri ja vihreät murhaajia.
      Sanna Marin on oikeasti vihreä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe