Eikö näitä myrkyttäjiä saa kiinni , kun yhä vaan nuorempia käyttää aineita. Nimettömiä ilmoituksia vaan
Tornion huumemyyjät ?
6
699
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä pikku muulit tiedetään,ei niillä ole matkassa muutakuin lievään rangaistukseen edellyttävät määrät.Isku pitää kohdistaa isompiin kaloihin ja niitä seurataan,metsäkätköt tiedetään.Halutaan isompi porukka kerralla kiinni.Ei kiinnosta pikku oman käytön rahoittavat tärisevät piri heittäjät.
- Anonyymi
Hyvä jos näin on tilanne kehittymässä .ei kun voimia seurantaan ja oikeitten kalojen nappaamiseen. Pitääkö niitä pienempiä kaloja silti vähän ravistella tietoa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos näin on tilanne kehittymässä .ei kun voimia seurantaan ja oikeitten kalojen nappaamiseen. Pitääkö niitä pienempiä kaloja silti vähän ravistella tietoa :)
Jos saat verkkoon niin loimi kiduksiin
- Anonyymi
kautta suomen mee kebap paikkaan löytyy kaikee,,,,,,,,,,
- Anonyymi
kyllä ,takaoven kautta käy väkeä enämpi ku etuovesta
- Anonyymi
Hys hys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819