Uusi vuosi

Anonyymi

Mitä toivot vuodelle 2021. Onko jotain toiveita?

59

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terveyttä itselleni ja läheisilleni.

      • Ai niin ja se.


    • Anonyymi

      Pyh. Kaikki toivo terveydestä ja kivuttomasta elämästä ovat jo niiiiin vanhanaikaista. Itse kituutan elämän ja kuoleman välivaiheilla ties kuinka kauan vielä, mutta toivon toki oikeille ihmisille terveyttä ja hyvää elämää.

      Jos nyt vaatimattoman toiveen saan esittää, niin lapsenlapsi olisi kiva, ennen kuin kuolen lopullisesti. Tai enhän minä noudata edes fysiikan tai biologian lakeja. Olen kuin Paavo Väyrynen, ette pääse koskaan minusta eroon, mutta voin tulla hautajaisiinne.

      >Simiti<

      • Lapsenlapsi..Miksi?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Lapsenlapsi..Miksi?

        Vittuako mun tarvii sulle rastafari perustella! Noh, ihan vain jokin alkukantainen vaisto elämän ja suvun jatkumisesta. En minä tietenkään kykene järjellisesti perustelemaan.

        >Simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vittuako mun tarvii sulle rastafari perustella! Noh, ihan vain jokin alkukantainen vaisto elämän ja suvun jatkumisesta. En minä tietenkään kykene järjellisesti perustelemaan.

        >Simiti<

        Kuulkaas nyt hyvä herra.. Soon Pastafari. ☝️

        Ps. Minun geenit saa jauhaa vaikka koiranruuaksi.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kuulkaas nyt hyvä herra.. Soon Pastafari. ☝️

        Ps. Minun geenit saa jauhaa vaikka koiranruuaksi.

        Aah, Pastafari. nooh nyt selittääkin monta asiaa. Tästä moisesta väärinymmärryksestä en voi syyttää kuin itseäni. Arvoasteikossani olet ollut jo muutenkin korkealla, mutta kipusit jälleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittuako mun tarvii sulle rastafari perustella! Noh, ihan vain jokin alkukantainen vaisto elämän ja suvun jatkumisesta. En minä tietenkään kykene järjellisesti perustelemaan.

        >Simiti<

        Sentään olet rehellinen ja tiedät mistä tuo tarve tulee, etkä vain joillain typerillä tekosyillä ala painostamaan lisääntymiseen. Harva myöntää tai miettii edes tunkaan vertaa, että miksi.


    • Anonyymi

      Että auto menisi katsastuksesta läpi.

      • Anonyymi

        Saabin pitää mennä 👆


    • Anonyymi

      Toivon että kun panen naistani niin se tulee raskaaksi.

      • Anonyymi

        Toivon ettei munasi mene poikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon ettei munasi mene poikki.

        Toivon että munasi Menee poikki.


    • Anonyymi

      Toivon palstamiehille, niin suomalaisille kuin venäläisille, viinasta irtaantumista.

      • Anonyymi

        Mikä vainoharhainen sinä olet? Pidätkö mahdollisesti kovaakin mölyä NATO palstalla? Ja ennen kuin kommentoit, niin olen ihan kantasuomalainen jo useassa sukupolvessa usean sadan vuoden takaa.

        >Simiti<


    • Anonyymi

      Toivon Esan rouvalle jaksamista.

      • Anonyymi

        Ja myös Karin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja myös Karin.

        Sekä Toivon että Tapanin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä Toivon että Tapanin :)

        Sehän oli melkein kuin runo ):


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä Toivon että Tapanin :)

        Kiitos.
        Rouva toivottelee sinulle pitkää ikää.

        T. Tapani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.
        Rouva toivottelee sinulle pitkää ikää.

        T. Tapani

        Ja kenties perää leveää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekä Toivon että Tapanin :)

        Panin muijaa Tapanin, tai ainakin Toivon..

        Niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.
        Rouva toivottelee sinulle pitkää ikää.

        T. Tapani

        Oletko saanut rouvan jo laihtumaan?


    • Mahdoton toiveeni: että mikään ei muuttuisi. Paitsi että saisin ginger-kissan nimeltään Rockefeller.. ja että kissanhiekkalaatikot tyhjenisivät itsestään.. Tai tyhjenee ne nytkin, mutta valituksen kera..😬

      • Anonyymi

        Jani toivoo pyramideja❤️

        😄😄😄


      • Mä näen vieläkin painajaisia kissanhiekkalaatikoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jani toivoo pyramideja❤️

        😄😄😄

        Heh, täytyyhän ihmisellä haaveita olla. ;D


    • Terveyttä, töitä ja muutenkin rauhallista eloa.

    • Anonyymi

      Terveyttä, töitä, ihmissuhteita ja sais edes vähän rakkautta tähän yksinäiseen sydämeen.

    • Anonyymi

      Toivon, että on kaikkinensa parempi kuin v.2020!

    • Anonyymi

      Toivon että tajuatte miten tärkeää on käydä baareissa juomassa viinaa jotta naisiin voitte tutustua. Vain viinaa juomalla naisiin tutustuu ja niin se tulee olemaan.

      T viiinamies

    • Anonyymi

      Terveyttä, työtä, yrittäjyyttä, päihteettömyyttä.
      Miettikääpä; kaikki lopettavat alkon ja muut päihteet - tekevät työtä enemmän. Päihitetään kiinalaiset.

      • Ei kaikki kuitenkaan halua elää maallikkosaarnajien toiveiden sekä fantasioiden mukaan.

        Jokainen tehkööt omat ratkaisunsa. lestadiolaisuus on kuoleva lahko.


    • Anonyymi

      Pari pahetta voisi lopettaa ja pari uutta ottaa niiden tilalle.

      AsianVierestä

    • Että vuosi olisi hiukan parempi kuin tämä, ja kivut hellittäisi siksi aikaa että saisi kuitattua univelat pois, eikä tarvitsisi jatkuvasti kulkea jaksamisen rajoilla.

      Kun terveyden on menettänyt, sen takaisin saaminen tai edes pärjääminen olo tilansa kanssa on tärkein toive. Terveyttä ei osaa arvostaa tarpeeksi ennen kuin sen menettää.

    • Mjoo

      No ei nyt tule mitään erityistä mieleen, mutta sellainen tulee, että toivoisin että bileiden jälkeen farkkujeni polvet olisivat aamulla yhä ehjät, eli eheät.

      (naurua)

      https://www.youtube.com/watch?v=ap1fohstxlA

    • Anonyymi

      En toivo mitään muuta kun että korona levii lisää

      • Anonyymi

        Kas kun et sitä kuolema korjaa koronan kautta.


    • Anonyymi

      Kiva olis päästä käymään jossain festareilla.

      • Anonyymi

        Niin ja myymään kirppareille!!


    • Anonyymi

      Mulle sopisi oikein hyvin jos elämä jatkuisi samaan tapaan kuin 2020. Tää on ollut mulle todella hyvä vuosi.

      -flowersreally-

      • Anonyymi

        Yllättäjä!!

        Niin mullekkin on itseasiassa ollut🤔

        Toivon kuitenkin, että rokotukset saadaan hoidettua ja tilanne vähän normalisoituisi. Vähän ehkä rakkauselämää häirinnyt tuo korona, ei kiinnosta olla koronatyttöystävä, yök.

        Itselle omaan elämään toivon parempia treenituloksia ja edistystä uralla, mitäs nyt muuta...hmmm..kiva poikaystävä?


    • Anonyymi

      Toivon v.2021 vähemmän vastoinkäymisiä ja enemmän onnistumisia kuin tänä vuonna.

    • Anonyymi

      Toivon sitä samaa mitä tällekin vuodelle, että kuolisin, ja jään edelleen sohvalleni sitä odottamaan.

      surkimusätmi

      • Anonyymi

        Älähän nyt! Mites uskonto? Ei tuollainen ajattelu kannata, ei sitten mitenkään.


    • Anonyymi

      Rakkautta. :)
      Ja taidan käydä vaihteeksi palkollisena vainakin vähän aikaa, myydä siis vapaa-aikaani. Kävis välil töis. Muutamaan vuoteen ei ole tarvinnut eikä tarvitsisi nytkään mutta vaihteeksi. :)

      -m sivusta

    • Anonyymi

      Että vihdoin pääsisi kuntotukseen jota on tarvinnut vuosia.

    • Toivon hyvin itsekkäistä syistä että korona hellittäisi ja olisi taas kuin ennen.
      Voisi käydä tanssimassa ja harrastaa kaikkea kivaa.. ja sit sitä vielä kivempaa...

      Toki lähes kaikilla sama toive.. mutta erityisesti toivon sitä itselleni.. ilmeisen itsekkäistä syistä.

    • Anonyymi

      Että saisin sellaisen 19v tytön kuin Danny

    • Funikselle vertikaalinen kissanhiekkalaatikko.

      • Funikselle? :-D


      • elisakettu kirjoitti:

        Funikselle? :-D

        Joo. Sen kissa paskoo seinään.
        Varmaan protestoi olosuhteita.


      • Thymallus kirjoitti:

        Joo. Sen kissa paskoo seinään.
        Varmaan protestoi olosuhteita.

        Kyllä mä sen tiesin että kissa paskoo seinään mutta toivoit laatikkoa Funikselle.

        Ehkä sekin toimisi.

        Mitähän se kissa tuumaisi jos Funis alkaisi käyttää laatikkoa? *Funiskin protestoi*


      • elisakettu kirjoitti:

        Kyllä mä sen tiesin että kissa paskoo seinään mutta toivoit laatikkoa Funikselle.

        Ehkä sekin toimisi.

        Mitähän se kissa tuumaisi jos Funis alkaisi käyttää laatikkoa? *Funiskin protestoi*

        Ahaa. Täällä muutkin näsäilee.
        Vuorataan samantien koko kämppä kissanhiekkaseinillä, kun kerran toivoa saa. Ei se pahaa tekis. Ainakin pehmoisempi törmäillä seiniin.


    • Anonyymi

      Pääsisin tapaamaan rakastani ja hän pääsisi tapaamaan minua.

      Kaukosuhteessa eläville, tämä on ollut kova koettelemus.
      Monille liiankin kova.

      Meillä rakkaus kestää, kovatkin koettelemukset. Mikä on huikea tunne ja tieto.

      Joten kaikille kaukosuhteessa, etenkin kansainvälisissä suhteissa eläville jaksamista.

    • Anonyymi

      Korona pois ja rauha eri puolille maailmaa.

    • Minä en toivo mitään, en haaveile mistään, enkä edes ajattele tulevaisuutta. Itsekseni kiroilen ja teen mitä haluan. Elämä joskus antaa ja joskus vie.

    • Anonyymi

      Toivon että saan maksettua velan loppuun ja ostettua uuden sohvan. Ensisyksyksi toivon, että korona tartunnat ovat siinä vaiheessa, jotta lapsi voi jatkaa liikuntaharrastusta.

    • Anonyymi

      Että tää palstasalarakkaus jatkuu mutkattomana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe