Ja näinkö se evoluutio etenee vain ajatuksissa?

Anonyymi

Telkussa tuli juuri mainos jossa tulevaa sarjaa mainostettiin kundien pussailulla.
Ja heti jouolahti mieleen kysymys siitä että miksi biologiassa eikä anatomiassa ole näkyvissä vilaustakaan trans-sukupuolisista?

Eikös se evoluutio tajua että kaikki ihmiset ovat sekasukupuolisia ja että tokihan sen pitäisi näkyä myös anatomiassa?????

Hehheheh!

6

182

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin että voisiko joku totaalisen seta-aivopesty evolutionisti kertoa että miksi sekasukupolisuus ei näyttäydy anatomiassa?

Ai että tuli syvä hiljaisuus! No, tiesihän minä tämän. Siksi kysyinkin, eli herättääkseni ajattelua aivopesujen tilalle!

• Anonyymi

Koska sinä selität sen, miksi JT lahko suojelee keskuudessaan ilmenevää pedofiliaa ihan korkeimman johdon vaatimuksesta?

• Njoo, viitsisikö vastata (noin typerään aloitukseen)...? ;D
      Ensinnäkään toisiaan pussaavat miehet eivät ole trans-sukupuolisia, vaan homoseksuaalisia.
      Trans-sukupuolisuus siis tarkoittaa, jos et tiennyt, että henkilö joka on syntynyt sukupuoleen a kokee olevansa vastakkaista sukupuolta. Kokemus ei yleensä näy biologiassa eikä anatomiassa.
      Vähän samaa kuin jos sanoisi, ettet voi vakavissasi uskoa Jumalaan jos se ei näy biologiassasi, sehän on vain kokemus

• PS Itse asiassa kulttuurievoluutio etenee nimenomaan ajatuksina ja esim aatteina, aineettomasti

• Anonyymi
        iowa kirjoitti:

PS Itse asiassa kulttuurievoluutio etenee nimenomaan ajatuksina ja esim aatteina, aineettomasti

Saattaa olla kyse heikosta signaalista. Tai sitten satunnaisvaihtelusta tai peräti villistä kortista.

"Heikkona signaalina voitaisiin pitää myös sellaista luonnossa esiintyvää uutta ilmiötä kuin kymmenisen vuotta sitten Itämerellä esiintyneet ns. silmättömät silakat. Useissa tutkimuksissa on todettu, että koiraspuolisten kalojen ja muiden vesieläinten lukumäärä pienenee. Tämä on usein oletettu heikoksi signaaliksi siitä, että ympäristöön joutuu yhä enemmän estrogeenia sisältäviä tai jäljitteleviä kemikaaleja, jotka puolestaan vähentävät siittiösoluja."

https://tulevaisuus.fi/menetelmat/toimintaympariston-muutosten-tarkastelu/heikot-signaalit/

• Anonyymi
        iowa kirjoitti:

PS Itse asiassa kulttuurievoluutio etenee nimenomaan ajatuksina ja esim aatteina, aineettomasti

Aatteet eivät ole aineettomia. Ne ovat sähkökemiallisia / fyysisiä / orgaanisia ilmiöitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      161
      896
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      734
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      57
      731
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      42
      615
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      613
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      562
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      546
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      527
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      525
    10. 26
      511
    Aihe