Miten on niin paljon sinkkuja jotka ei kohtaa?

Anonyymi

Tässä puoli vuotta tarkastellut sinkku markkinoita ja täytyy myöntää että en osannut kuvitellakaan että se olisi tälläinen sekava viidakko! Olen ihan katseen kestävä alle 40v nainen ja ihan rehellisesti sanottuna hämmentynyt siitä kuinka paljon miehet valittaa kun eivät löydä naista, mutta esim deitti sovelluksissa matchin tullessa "eivät jaksa kirjoitella"?

Miten sitten pitäisi tutustua? Itsellä menee ainakin maku jos heti ollaan asenteella " en jaksa nähdä vaivaa". Viimeksi minulla oli noin 10 matchia joiden kaikkien kanssa olin kirjoitellut, mutta yksikään ei johtanut tapaamiseen 🙄

Olettaako miehet että kaunis nainen ei ole tosissaan vai mikä juttu? Yksi riittäisi, mutta sekin tuntuu olevan pahasti hukassa ja epäilen ettei se ainakaan yhdenkään deitti sovelluksen kautta löydy.

Miesten mietteitä asiasta?

248

938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysytäänpä näin:
      Mitä sinä odotat suhteelta ja mikä on suhdehistoriasi?

      Puoli vuotta on muuten melko lyhyt aika eron jälkeen.

      T. Mies 45v

      • Anonyymi

        Yksi avioliitto takana ja haluaisin vihdoin tasapainoisen suhteen jossa on hyvä kummankin elää. Ihan rauhassa tässä ollaan etenemässä, ei ole mikään kiire, mutta ympärillä paljon sinkkukavereita joilla tämä vaihe on kestänyt 1-10 vuoteen ja olen kovasti yrittänyt oppia heidän virheistään sekä omista. Olen eroni kanssa sinut, sitä on työstetty useampi vuosi jo, mutta miehillä tuntuu olevan, kuten sinulla, hirveä pelko tutustua eronneeseen naiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi avioliitto takana ja haluaisin vihdoin tasapainoisen suhteen jossa on hyvä kummankin elää. Ihan rauhassa tässä ollaan etenemässä, ei ole mikään kiire, mutta ympärillä paljon sinkkukavereita joilla tämä vaihe on kestänyt 1-10 vuoteen ja olen kovasti yrittänyt oppia heidän virheistään sekä omista. Olen eroni kanssa sinut, sitä on työstetty useampi vuosi jo, mutta miehillä tuntuu olevan, kuten sinulla, hirveä pelko tutustua eronneeseen naiseen.

        Ei mitään pelkoa tutustua eronneeseen naiseen. Itsekin erosin noin 1,5 vuotta sitten. Sanotaan että noin vuoden jälkeen olin saanut itseni sellaiseen tasapainoon, jotta uudelle ihmissuhteelle voisi olla mahdollisuus. Eromme oli kuitenkin sopuisa, eikä lapsia ollut. Kenellä on draamaa ja/tai lapsia, niin en ihmettele vaikka menisi huomattavasti pidempään.

        Mutta et juurikaan avannut sitä, mitä se tasapainoinen suhde sinulle tarkoittaa.

        T. Mies 45v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi avioliitto takana ja haluaisin vihdoin tasapainoisen suhteen jossa on hyvä kummankin elää. Ihan rauhassa tässä ollaan etenemässä, ei ole mikään kiire, mutta ympärillä paljon sinkkukavereita joilla tämä vaihe on kestänyt 1-10 vuoteen ja olen kovasti yrittänyt oppia heidän virheistään sekä omista. Olen eroni kanssa sinut, sitä on työstetty useampi vuosi jo, mutta miehillä tuntuu olevan, kuten sinulla, hirveä pelko tutustua eronneeseen naiseen.

        No mulla ainakin on hyvin vahva voima estämässä tutustumistani eronneeseen naiseen, romanttisessa mielessä näin.
        En sano ettei koskaan mutta sanon että sangen mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään pelkoa tutustua eronneeseen naiseen. Itsekin erosin noin 1,5 vuotta sitten. Sanotaan että noin vuoden jälkeen olin saanut itseni sellaiseen tasapainoon, jotta uudelle ihmissuhteelle voisi olla mahdollisuus. Eromme oli kuitenkin sopuisa, eikä lapsia ollut. Kenellä on draamaa ja/tai lapsia, niin en ihmettele vaikka menisi huomattavasti pidempään.

        Mutta et juurikaan avannut sitä, mitä se tasapainoinen suhde sinulle tarkoittaa.

        T. Mies 45v

        Miehillähän tunnetusti menee hieman kauemmin käsitellä eroa kuin naisilla, toki poikkeuksia on. En ole mikään märehtijä luonteeltani ja kuljen mielummin eteen kuin taaksepäin.

        Kysyt siis mitä haluan suhteelta.
        Haluan kumppanin jonka kanssa nauraa ja keskustella kaikista elämän asioista. Jonka kanssa voimme täydentää toistemme epäkohtia. Seikkailla makuuhuoneessa, ulkomailla, kotimaassa. Kokea yhdessä elämyksiä ja nauttia elämästä. Riidellä välillä typeristä asioista. Ihminen jonka kanssa voit elää olemalla täysin hölmö oma itsesi.
        Joku jolle purkaa hyvä ja huono päivä, joku jonka kainaloon illalla käpertyä. Joku joka on valmis panostamaan myös itse suhteeseen, myös huonoina hetkinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla ainakin on hyvin vahva voima estämässä tutustumistani eronneeseen naiseen, romanttisessa mielessä näin.
        En sano ettei koskaan mutta sanon että sangen mahdotonta.

        Haluatko avata hieman lisää asiaa? Miksi koet sen mahdottomaksi?

        -Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehillähän tunnetusti menee hieman kauemmin käsitellä eroa kuin naisilla, toki poikkeuksia on. En ole mikään märehtijä luonteeltani ja kuljen mielummin eteen kuin taaksepäin.

        Kysyt siis mitä haluan suhteelta.
        Haluan kumppanin jonka kanssa nauraa ja keskustella kaikista elämän asioista. Jonka kanssa voimme täydentää toistemme epäkohtia. Seikkailla makuuhuoneessa, ulkomailla, kotimaassa. Kokea yhdessä elämyksiä ja nauttia elämästä. Riidellä välillä typeristä asioista. Ihminen jonka kanssa voit elää olemalla täysin hölmö oma itsesi.
        Joku jolle purkaa hyvä ja huono päivä, joku jonka kainaloon illalla käpertyä. Joku joka on valmis panostamaan myös itse suhteeseen, myös huonoina hetkinä.

        Ok. Kiitti infosta.
        Tässäpä seikka, joka kartoittaa ainakin minun tyyppisen eronneen ja jo elämää nähneen miehen:

        Kirjoitat että etäisyys ei haittaa ja iltaisin pitäisi kainaloon päästä käpertymään. Vedän johtopäätöksen, että etäsuhde käy tutustumisen ja seurustelun alkuun, mutta jossain vaiheessa pitäisi kuitenkin päästä saman katon alle. Itse en aio enää omasta talosta ja omasta vapaudesta luopua sillä tavalla, ttä asuisin naisen kanssa kimpassa. Eli haluan vain erillissuhteeseen.

        Muutoinkin naisilla tahtoo aina olla tämä suhteen "kehittyminen" tai "eteenpäin vieminen". Ja yleensä se tarkoittaa juuri jotain yhteenmuuttamista, liiton virallistamista, mahdollisesti jopa lapsia joidenkin nuorempien kohdalla, yhteistä kesämökkiä...yms. Miksei naiset ymmärrä, ettei tämän ikäinen mies enää halua tuollaisiin alkaa? Hyvä erillissuhde lähimaastossa asuen olisi se juttu. Henkistä yhteyttä voidaan sitten rakentaa.

        T. Mies 45v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko avata hieman lisää asiaa? Miksi koet sen mahdottomaksi?

        -Ap

        No ensimmäiseksi avioliiton rikkoneen naisen ikä. Toiseksi, eroaminen aviolupauksen jälkeen kertoo paljonkin ihmisen persoonasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Kiitti infosta.
        Tässäpä seikka, joka kartoittaa ainakin minun tyyppisen eronneen ja jo elämää nähneen miehen:

        Kirjoitat että etäisyys ei haittaa ja iltaisin pitäisi kainaloon päästä käpertymään. Vedän johtopäätöksen, että etäsuhde käy tutustumisen ja seurustelun alkuun, mutta jossain vaiheessa pitäisi kuitenkin päästä saman katon alle. Itse en aio enää omasta talosta ja omasta vapaudesta luopua sillä tavalla, ttä asuisin naisen kanssa kimpassa. Eli haluan vain erillissuhteeseen.

        Muutoinkin naisilla tahtoo aina olla tämä suhteen "kehittyminen" tai "eteenpäin vieminen". Ja yleensä se tarkoittaa juuri jotain yhteenmuuttamista, liiton virallistamista, mahdollisesti jopa lapsia joidenkin nuorempien kohdalla, yhteistä kesämökkiä...yms. Miksei naiset ymmärrä, ettei tämän ikäinen mies enää halua tuollaisiin alkaa? Hyvä erillissuhde lähimaastossa asuen olisi se juttu. Henkistä yhteyttä voidaan sitten rakentaa.

        T. Mies 45v

        Tämä on tullut vastaan itseasiassa useamman miehen kanssa että halutaan erillissuhde ja minun mielestä se ei ole parisuhde ollenkaan, ehkä hieman läheisempi fwb-suhde korkeintaan. Koen saavani oikean ihmisen kanssa yhdessä asumisessa enemmän kuin asuessani erillään. Omaa tilaa kaipaan silti ja saattaisin haluta oman makuuhuoneen, ainakin edellisessä suhteessa kaipasin sitä, toki se saattoi johtua suhteen huonosta laadusta.
        Mutta varmasti on myös naisia jotka haluavat erillissuhteen, itse olen melko vanhanaikainen arvoiltani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ensimmäiseksi avioliiton rikkoneen naisen ikä. Toiseksi, eroaminen aviolupauksen jälkeen kertoo paljonkin ihmisen persoonasta.

        Aivan. Avioero on ollut yksi elämäni vaikein päätös ja kaltaistesi ihmisten takia lukuisat naiset jäävät väkivaltaisiin suhteisiin joissa on ongelmia päihteiden käytön sekä puolison mielenterveysongelmien takia. Toivottavasti mietit ennenkuin lauot oletuksiasi ääneen yhdenkään eronneen naisen kuullen. Kaikki ei ole sitä mitä lupauksia annettaessa on oletettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Kiitti infosta.
        Tässäpä seikka, joka kartoittaa ainakin minun tyyppisen eronneen ja jo elämää nähneen miehen:

        Kirjoitat että etäisyys ei haittaa ja iltaisin pitäisi kainaloon päästä käpertymään. Vedän johtopäätöksen, että etäsuhde käy tutustumisen ja seurustelun alkuun, mutta jossain vaiheessa pitäisi kuitenkin päästä saman katon alle. Itse en aio enää omasta talosta ja omasta vapaudesta luopua sillä tavalla, ttä asuisin naisen kanssa kimpassa. Eli haluan vain erillissuhteeseen.

        Muutoinkin naisilla tahtoo aina olla tämä suhteen "kehittyminen" tai "eteenpäin vieminen". Ja yleensä se tarkoittaa juuri jotain yhteenmuuttamista, liiton virallistamista, mahdollisesti jopa lapsia joidenkin nuorempien kohdalla, yhteistä kesämökkiä...yms. Miksei naiset ymmärrä, ettei tämän ikäinen mies enää halua tuollaisiin alkaa? Hyvä erillissuhde lähimaastossa asuen olisi se juttu. Henkistä yhteyttä voidaan sitten rakentaa.

        T. Mies 45v

        Sinun kannattaa ottaa vanhempi nainen ja/tai eronnut vanhempi, joka haluaa pitää oman talouden lastensa kanssa. Moni lapseton ja naimaton (tai eronnut) nainen haluaa perheen, jos ei ole vielä sitä jossain vaiheessa elämää saanut. Tuo on lähes poikkeuksetta kaikilla alle 42-45-v. naisilla, joille perheen perustaminen on vielä biologisesti mahdollista. Mielestäni parisuhteen idea on jakaa arki ja juhla kumppanin kanssa - avioliitossa. Vähempään en itse suostu enkä ymmärrä, miksi pitäisikään. Itse etsin myös ensisijaisesti naimatonta ja lapsetonta miestä. Eronnut lapseton mieskin voisi käydä mutta haluaisin kyllä tietää eron syyt ja sen, mitä avioliitto yleensä ottaen merkitsee miehelle ja mikä on ollut hänen oma osansa avioerossa. Eronnutta vanhempaa voisin harkita vain todella poikkeuksellisen yksilön kohdalla.

        Itse en haluaisi miestä, joka ei halua naimisiin ja täysillä jakaa elämäänsä minun kanssani. Silkkaa ajantuhlausta sellainen "tavataan, kun sulle sopii"-suhde ja loukkaus itseäni kohtaan. Tietysti voihan sellaisia naisia olla olemassa mutta he ovat harvassa, usein perheen jo perustaneita ja vanhemmiksi tulleita. Nainen, jolla on perheen perustamisintressi, kiertää tuollaiset miehet kaukaa.

        En ole aloittaja mutta olen itsekin alle 40-v. nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kannattaa ottaa vanhempi nainen ja/tai eronnut vanhempi, joka haluaa pitää oman talouden lastensa kanssa. Moni lapseton ja naimaton (tai eronnut) nainen haluaa perheen, jos ei ole vielä sitä jossain vaiheessa elämää saanut. Tuo on lähes poikkeuksetta kaikilla alle 42-45-v. naisilla, joille perheen perustaminen on vielä biologisesti mahdollista. Mielestäni parisuhteen idea on jakaa arki ja juhla kumppanin kanssa - avioliitossa. Vähempään en itse suostu enkä ymmärrä, miksi pitäisikään. Itse etsin myös ensisijaisesti naimatonta ja lapsetonta miestä. Eronnut lapseton mieskin voisi käydä mutta haluaisin kyllä tietää eron syyt ja sen, mitä avioliitto yleensä ottaen merkitsee miehelle ja mikä on ollut hänen oma osansa avioerossa. Eronnutta vanhempaa voisin harkita vain todella poikkeuksellisen yksilön kohdalla.

        Itse en haluaisi miestä, joka ei halua naimisiin ja täysillä jakaa elämäänsä minun kanssani. Silkkaa ajantuhlausta sellainen "tavataan, kun sulle sopii"-suhde ja loukkaus itseäni kohtaan. Tietysti voihan sellaisia naisia olla olemassa mutta he ovat harvassa, usein perheen jo perustaneita ja vanhemmiksi tulleita. Nainen, jolla on perheen perustamisintressi, kiertää tuollaiset miehet kaukaa.

        En ole aloittaja mutta olen itsekin alle 40-v. nainen.

        "Moni lapseton ja naimaton (tai eronnut) nainen haluaa perheen, jos ei ole vielä sitä jossain vaiheessa elämää saanut. Tuo on lähes poikkeuksetta kaikilla alle 42-45-v. naisilla, joille perheen perustaminen on vielä biologisesti mahdollista."

        Hyvä kommentti muuten, mutta vapaaehtoinen lapsettomuus on nykyään erittäin yleistä. Tilastoja löytyy monesta suunnasta.

        Eli ei todellakaan koske kaikkia lisääntymisikäisiä naisia. Ei edes lähellekään kaikkia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään pelkoa tutustua eronneeseen naiseen. Itsekin erosin noin 1,5 vuotta sitten. Sanotaan että noin vuoden jälkeen olin saanut itseni sellaiseen tasapainoon, jotta uudelle ihmissuhteelle voisi olla mahdollisuus. Eromme oli kuitenkin sopuisa, eikä lapsia ollut. Kenellä on draamaa ja/tai lapsia, niin en ihmettele vaikka menisi huomattavasti pidempään.

        Mutta et juurikaan avannut sitä, mitä se tasapainoinen suhde sinulle tarkoittaa.

        T. Mies 45v

        Toiset eroo ja toisilla naisystävät kuolee. 🤨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on tullut vastaan itseasiassa useamman miehen kanssa että halutaan erillissuhde ja minun mielestä se ei ole parisuhde ollenkaan, ehkä hieman läheisempi fwb-suhde korkeintaan. Koen saavani oikean ihmisen kanssa yhdessä asumisessa enemmän kuin asuessani erillään. Omaa tilaa kaipaan silti ja saattaisin haluta oman makuuhuoneen, ainakin edellisessä suhteessa kaipasin sitä, toki se saattoi johtua suhteen huonosta laadusta.
        Mutta varmasti on myös naisia jotka haluavat erillissuhteen, itse olen melko vanhanaikainen arvoiltani.

        Ongelman ytimet omalta kannaltani:
        - Useimmille naisille parisuhde on niin vahvasti henkistä laatua, että yhteenkuuluvuuden tunnetta ei saavuteta kuin joka hetki yhdessä kiehnäämällä, joka taas tarkoittaa yhteistä asuntoa, mikä taas tarkoittaa kaltaiseni eronneen miehen kannalta ongelmia.
        - Toisekseen nelikymppiset tai sitä lähestyvät naiset eivät ymmärrä olevansa jo sen ikäisiä ettei tässä enää mihinkään perheenperustamisiin aleta. Nuorena miehenä tämä oli luonnollinen osa ongelmaa kumppania etsiessä, mutta kuvittelin että tähän ikään naisetkin olisivat jo tajunneet haudata haaveensa. Mutta ei. Aina vaan löytyy näitä suhteen eteenpäin viejiä, jotka tosissaan vielä nelikymppisenä haaveilevat hölmöyksistä, uusioperheistä yms.
        - Lisäksi on tämä suhteen virallistamisosio. Sitä tarvetta en ole ymmärtänyt koskaan. Edellinen liittokin oli avomallia. Ja jälkeen päin ajateltuna, turhan muodollinen sekin.

        T. Mies 45v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kannattaa ottaa vanhempi nainen ja/tai eronnut vanhempi, joka haluaa pitää oman talouden lastensa kanssa. Moni lapseton ja naimaton (tai eronnut) nainen haluaa perheen, jos ei ole vielä sitä jossain vaiheessa elämää saanut. Tuo on lähes poikkeuksetta kaikilla alle 42-45-v. naisilla, joille perheen perustaminen on vielä biologisesti mahdollista. Mielestäni parisuhteen idea on jakaa arki ja juhla kumppanin kanssa - avioliitossa. Vähempään en itse suostu enkä ymmärrä, miksi pitäisikään. Itse etsin myös ensisijaisesti naimatonta ja lapsetonta miestä. Eronnut lapseton mieskin voisi käydä mutta haluaisin kyllä tietää eron syyt ja sen, mitä avioliitto yleensä ottaen merkitsee miehelle ja mikä on ollut hänen oma osansa avioerossa. Eronnutta vanhempaa voisin harkita vain todella poikkeuksellisen yksilön kohdalla.

        Itse en haluaisi miestä, joka ei halua naimisiin ja täysillä jakaa elämäänsä minun kanssani. Silkkaa ajantuhlausta sellainen "tavataan, kun sulle sopii"-suhde ja loukkaus itseäni kohtaan. Tietysti voihan sellaisia naisia olla olemassa mutta he ovat harvassa, usein perheen jo perustaneita ja vanhemmiksi tulleita. Nainen, jolla on perheen perustamisintressi, kiertää tuollaiset miehet kaukaa.

        En ole aloittaja mutta olen itsekin alle 40-v. nainen.

        "Nainen, jolla on perheen perustamisintressi, kiertää tuollaiset miehet kaukaa"

        Sama kääntäen. Mies jolle ei ole perheen perustamistarvetta kiertää tuollaiset naiset kaukaa.

        Nuorempana tässä oli enemmänkin haastetta.

        T. Mies 45v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Kiitti infosta.
        Tässäpä seikka, joka kartoittaa ainakin minun tyyppisen eronneen ja jo elämää nähneen miehen:

        Kirjoitat että etäisyys ei haittaa ja iltaisin pitäisi kainaloon päästä käpertymään. Vedän johtopäätöksen, että etäsuhde käy tutustumisen ja seurustelun alkuun, mutta jossain vaiheessa pitäisi kuitenkin päästä saman katon alle. Itse en aio enää omasta talosta ja omasta vapaudesta luopua sillä tavalla, ttä asuisin naisen kanssa kimpassa. Eli haluan vain erillissuhteeseen.

        Muutoinkin naisilla tahtoo aina olla tämä suhteen "kehittyminen" tai "eteenpäin vieminen". Ja yleensä se tarkoittaa juuri jotain yhteenmuuttamista, liiton virallistamista, mahdollisesti jopa lapsia joidenkin nuorempien kohdalla, yhteistä kesämökkiä...yms. Miksei naiset ymmärrä, ettei tämän ikäinen mies enää halua tuollaisiin alkaa? Hyvä erillissuhde lähimaastossa asuen olisi se juttu. Henkistä yhteyttä voidaan sitten rakentaa.

        T. Mies 45v

        Sinulle sopisi varmaan parhaiten fwb-suhde. Itse kokeilin sitä, mutta tunteet tuppaavat kuolemaan kun suhde ei kehity. Jäi kokeilun tasolle.

        N34


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelman ytimet omalta kannaltani:
        - Useimmille naisille parisuhde on niin vahvasti henkistä laatua, että yhteenkuuluvuuden tunnetta ei saavuteta kuin joka hetki yhdessä kiehnäämällä, joka taas tarkoittaa yhteistä asuntoa, mikä taas tarkoittaa kaltaiseni eronneen miehen kannalta ongelmia.
        - Toisekseen nelikymppiset tai sitä lähestyvät naiset eivät ymmärrä olevansa jo sen ikäisiä ettei tässä enää mihinkään perheenperustamisiin aleta. Nuorena miehenä tämä oli luonnollinen osa ongelmaa kumppania etsiessä, mutta kuvittelin että tähän ikään naisetkin olisivat jo tajunneet haudata haaveensa. Mutta ei. Aina vaan löytyy näitä suhteen eteenpäin viejiä, jotka tosissaan vielä nelikymppisenä haaveilevat hölmöyksistä, uusioperheistä yms.
        - Lisäksi on tämä suhteen virallistamisosio. Sitä tarvetta en ole ymmärtänyt koskaan. Edellinen liittokin oli avomallia. Ja jälkeen päin ajateltuna, turhan muodollinen sekin.

        T. Mies 45v

        Hmm. Oletko varmasti ihan sinut erosi kanssa? Usein eronneet miehet kuuluttavat etteivät mene enää ikinä naimisiin varmistaakseen etteivät joudu kokemaan raskasta eroprosessia enää uudelleen.
        Mitä tarkoitat että yhdessä oleminen tuottaa kaltaisellesi eronneelle miehelle ongelmia? Ahdistutko toisen ihmisen läheisyydestä?

        Itse kun on elänyt ongelmia täynnä olevassa kylmässä ja lähes seksittömässä liitossa jossa puolisolla on lukuisia ongelmia voisin helposti katkeroitua ja kyynistyä, mutta päätin sen sijaan käyttää jäljellä olevan elämäni pyrkimällä rakentamaan jotain mikä tekee minut onnelliseksi. Valehtelisin jos sanoisin etten kaipaa läheisyyttä ja kosketusta, olen kaivannut sitä jo monta vuotta. En enää tässä iässä haaveile lapsista, mutta puolison pienet lapset ei haittaa koska rakastan sitä että ympärilläni on hälinää :) omat lapset on jo isoja.

        -ap


      • Anonyymi
        Timosi kirjoitti:

        Toiset eroo ja toisilla naisystävät kuolee. 🤨

        Niin.
        Olen myös mies, joka oli aloitteellinen eroasiassa. Olen ymmärtänyt että useimmiten tämä jää naisten harteille.

        T. Mies 45v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle sopisi varmaan parhaiten fwb-suhde. Itse kokeilin sitä, mutta tunteet tuppaavat kuolemaan kun suhde ei kehity. Jäi kokeilun tasolle.

        N34

        Vierastan ainakin termiä. Minusta parisuhde on parisuhde vaikka erikseen molemmilla omat kiinteistönsä onkin. Tunnen kaksikin 70-90 vuotiasta pariskuntaa, jotka ovat ikänsä eläneet näin. Toinen pari naimisissakin.

        T. Mies 45v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vierastan ainakin termiä. Minusta parisuhde on parisuhde vaikka erikseen molemmilla omat kiinteistönsä onkin. Tunnen kaksikin 70-90 vuotiasta pariskuntaa, jotka ovat ikänsä eläneet näin. Toinen pari naimisissakin.

        T. Mies 45v

        Minun taas olisi vaikea kutsua parisuhteeksi tuota sinun malliasi. Tapailu- tai korkeintaan seurustelusuhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Kiitti infosta.
        Tässäpä seikka, joka kartoittaa ainakin minun tyyppisen eronneen ja jo elämää nähneen miehen:

        Kirjoitat että etäisyys ei haittaa ja iltaisin pitäisi kainaloon päästä käpertymään. Vedän johtopäätöksen, että etäsuhde käy tutustumisen ja seurustelun alkuun, mutta jossain vaiheessa pitäisi kuitenkin päästä saman katon alle. Itse en aio enää omasta talosta ja omasta vapaudesta luopua sillä tavalla, ttä asuisin naisen kanssa kimpassa. Eli haluan vain erillissuhteeseen.

        Muutoinkin naisilla tahtoo aina olla tämä suhteen "kehittyminen" tai "eteenpäin vieminen". Ja yleensä se tarkoittaa juuri jotain yhteenmuuttamista, liiton virallistamista, mahdollisesti jopa lapsia joidenkin nuorempien kohdalla, yhteistä kesämökkiä...yms. Miksei naiset ymmärrä, ettei tämän ikäinen mies enää halua tuollaisiin alkaa? Hyvä erillissuhde lähimaastossa asuen olisi se juttu. Henkistä yhteyttä voidaan sitten rakentaa.

        T. Mies 45v

        Puhu vain omasta puolestasi, älä muiden. Itse mies 48v ja oikein mieluusti muuttaisin naisen kanssa yhteen ja menisin naimisiin ja hankkisin kesämökkiä. Lapsia ei kyllä enää mutta nuo muut kuulostaa todella hyvältä ja "tämän ikäiselle miehellekin" ihan tavoittelun arvoisilta asioilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm. Oletko varmasti ihan sinut erosi kanssa? Usein eronneet miehet kuuluttavat etteivät mene enää ikinä naimisiin varmistaakseen etteivät joudu kokemaan raskasta eroprosessia enää uudelleen.
        Mitä tarkoitat että yhdessä oleminen tuottaa kaltaisellesi eronneelle miehelle ongelmia? Ahdistutko toisen ihmisen läheisyydestä?

        Itse kun on elänyt ongelmia täynnä olevassa kylmässä ja lähes seksittömässä liitossa jossa puolisolla on lukuisia ongelmia voisin helposti katkeroitua ja kyynistyä, mutta päätin sen sijaan käyttää jäljellä olevan elämäni pyrkimällä rakentamaan jotain mikä tekee minut onnelliseksi. Valehtelisin jos sanoisin etten kaipaa läheisyyttä ja kosketusta, olen kaivannut sitä jo monta vuotta. En enää tässä iässä haaveile lapsista, mutta puolison pienet lapset ei haittaa koska rakastan sitä että ympärilläni on hälinää :) omat lapset on jo isoja.

        -ap

        Kyllä. Olen pohjimmiltani erakko. En välttämättä tarvitse toista ihmistä mihinkään. Melkein ainoa mitä naisessa kaipaan on ajoittainen hellyys, läheisyys ja seksi. Toki hyvät keskustelut eli se henkinen samankaltaisuus olisi joskus kiva.
        Oman kokemukseni mukaan nainen valtaa aivan liikaa tilaa ja päätäntävaltaa asuinympäristöstä, jos se on yhteinen. Eli kyllä, usein ahdistun. Kaipaan valtavasti tilaa ja rauhaa ympärilleni. En sitä ns. elämää ja hässäkkää joista suurin osa ihmiskunnasta vaikuttaa pitävän.

        Eroaminen oli ihan minun idea, joten en usko sen enää puristavan.

        T. Mies 45v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Moni lapseton ja naimaton (tai eronnut) nainen haluaa perheen, jos ei ole vielä sitä jossain vaiheessa elämää saanut. Tuo on lähes poikkeuksetta kaikilla alle 42-45-v. naisilla, joille perheen perustaminen on vielä biologisesti mahdollista."

        Hyvä kommentti muuten, mutta vapaaehtoinen lapsettomuus on nykyään erittäin yleistä. Tilastoja löytyy monesta suunnasta.

        Eli ei todellakaan koske kaikkia lisääntymisikäisiä naisia. Ei edes lähellekään kaikkia.

        Kyllä vapaaehtoista lapsettomuuttakin on olemassa sekä miesten että naisten parissa. Usein vapaaehtoisesti lapseton haluaa silti avioliittoon. Vaikka itse en kykenisi saamaan lapsia biologisesti, haluan silti solmia ehdottomasti avioliiton. Tietysti se parisuhde ja se kumppani tulee etusijalla ja sen jälkeen katsotaan, onko biologisten lasten saaminen edes mahdollista. Haluan kuitenkin sellaisen miehen, joka ei torppaa sitä perheen perustamisen yrittämistä. Jokainen toki tekee omat päätökset elämänsä suhteen ja toivottavasti löytää sellaisen kumppanin, jonka toiveet ja elämäntilanne sopii omaan.

        Eihän kaikista ole parisuhteeseenkaan, koska kyky ja välineet puuttuu ja ihminen ei välttämättä itse ole tasapainoinen ja tervepersoonainen ja sen vuoksi epäonnistuu jatkuvasti omissa ihmissuhteissaan. Onkin suurta viisautta vähän miettiä, mihin itsestä on ja mihin ei ole. Tämä ihan kaikille lukijoille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelman ytimet omalta kannaltani:
        - Useimmille naisille parisuhde on niin vahvasti henkistä laatua, että yhteenkuuluvuuden tunnetta ei saavuteta kuin joka hetki yhdessä kiehnäämällä, joka taas tarkoittaa yhteistä asuntoa, mikä taas tarkoittaa kaltaiseni eronneen miehen kannalta ongelmia.
        - Toisekseen nelikymppiset tai sitä lähestyvät naiset eivät ymmärrä olevansa jo sen ikäisiä ettei tässä enää mihinkään perheenperustamisiin aleta. Nuorena miehenä tämä oli luonnollinen osa ongelmaa kumppania etsiessä, mutta kuvittelin että tähän ikään naisetkin olisivat jo tajunneet haudata haaveensa. Mutta ei. Aina vaan löytyy näitä suhteen eteenpäin viejiä, jotka tosissaan vielä nelikymppisenä haaveilevat hölmöyksistä, uusioperheistä yms.
        - Lisäksi on tämä suhteen virallistamisosio. Sitä tarvetta en ole ymmärtänyt koskaan. Edellinen liittokin oli avomallia. Ja jälkeen päin ajateltuna, turhan muodollinen sekin.

        T. Mies 45v

        Naisena on pakko vastata tuohon. Oman tilan tarpeeni on erittäin suuri sekä fyysisesti että henkisesti, vaikka kaipaan läheisyyttä ja kumppania. En ole koskaan ollut avo- tai avioliitossa, en siis ole koskaan jakanut miehen kanssa kotia. Minulle parisuhde ei todellakaan tarkoita sitä, että siinä kiehnättäisiin koko ajan toisissa kiinni. Tuo on todella ahdistava ajatus parisuhteesta. Toivon, että mies on henkisesti itsenäinen ja että hänellä on terve oman tilan tarve, omat kaverit, omat opinnot/työ/harrastukset/omat intressit. Koen sen ajatuksen, että mies alkaisi elämään minun kauttani elämäänsä ilman omaa missiotaan ja omia jo hankittuja elämänsisältöjä äärettömän vastenmielisenä, koska itse olen henkisesti itsenäinen, tavoitteellinen ja minulla on omat henk.koht. tavoitteet, intressit, ystävät ja muut elämänsisällöt jo tähän ikään mennessä ja ollut ihan nuoresta saakka.

        Se, mitä mieheltä kaipaan, on arjen jakaminen ja tasaveroinen suhde aidosti tasapainoisen ja aikuisen miehen kanssa, johon tietysti kuuluu läheisyys, intiimielämä, henkinen yhteys, toinen toisensa hyväksyminen ja ymmärtäminen ja parisuhteen tavoitteiden sekä arvomaailman jakaminen.

        T. Nainen 39-v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu vain omasta puolestasi, älä muiden. Itse mies 48v ja oikein mieluusti muuttaisin naisen kanssa yhteen ja menisin naimisiin ja hankkisin kesämökkiä. Lapsia ei kyllä enää mutta nuo muut kuulostaa todella hyvältä ja "tämän ikäiselle miehellekin" ihan tavoittelun arvoisilta asioilta.

        Suomalaiset miehet tarvitsisivat aidosti "niinistöläistä" rohkaisua tuohon isäksi tulemiseen ja vauvatalkoisiin. Moni ajattelee, että toinen jalka on jostain syystä haudassa jo 40-v. ja että isyyteen ei riitä henkisiä rahkeita ja energiaa enää. Omituista. Ihan väärä ajattelutapa! Toivon suomalaisille miehille sellaista erityistä terhakkuutta nyt ja sitä, että se aito halu tulla isäksi löytyy.

        T. Terhakka 39-v. nainen ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Olen pohjimmiltani erakko. En välttämättä tarvitse toista ihmistä mihinkään. Melkein ainoa mitä naisessa kaipaan on ajoittainen hellyys, läheisyys ja seksi. Toki hyvät keskustelut eli se henkinen samankaltaisuus olisi joskus kiva.
        Oman kokemukseni mukaan nainen valtaa aivan liikaa tilaa ja päätäntävaltaa asuinympäristöstä, jos se on yhteinen. Eli kyllä, usein ahdistun. Kaipaan valtavasti tilaa ja rauhaa ympärilleni. En sitä ns. elämää ja hässäkkää joista suurin osa ihmiskunnasta vaikuttaa pitävän.

        Eroaminen oli ihan minun idea, joten en usko sen enää puristavan.

        T. Mies 45v

        Hyvä on tunnistaa nuo syyt taustalla. Ehkä sinun entiset kumppanit ovat olleet sitten "vääriä" sinulle tai et ole tehnyt asiaa selväksi heti ensi alkuun tai olet oppinut tuntemaan ja tunnistamaan tarpeesi vasta suhteessa ollessasi. Minä en itse alkaisi määräilemään yksin kodin kalusteiden paikkoja tai määrittelisi yksin sisustusta jne, vaikka siihen haluankin vaikuttaa.

        Seurustelun aikana on tarkoitus ottaa selvää sen toisen ihmisen oman tilan tarpeesta ja muista tarpeista. Se tapahtuu keskustellen ja yhdessä aikaa viettäen. Suomessa on monia naimattomia sinkkuja, jotka eivät ole koskaan olleet varsinaisesti parisuhteissa tapailua ja lyhyitä seurustelukuvioita lukuunottamatta eivätkä jakaneet kumppanin kanssa kotia. Sellainen ihminen, jollainen siis itsekin olen, tarvitsee luonnollisesti tilaa ympärilleen parisuhteessa ja yhteisessä kodissa, koska on siihen tottunut ja kasvanut, muuten ahdistuu. Oman tilan ottaminen on oltava joka päivä luvallista toisen kanssa asuessakin.

        T. Nainen 39-v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset miehet tarvitsisivat aidosti "niinistöläistä" rohkaisua tuohon isäksi tulemiseen ja vauvatalkoisiin. Moni ajattelee, että toinen jalka on jostain syystä haudassa jo 40-v. ja että isyyteen ei riitä henkisiä rahkeita ja energiaa enää. Omituista. Ihan väärä ajattelutapa! Toivon suomalaisille miehille sellaista erityistä terhakkuutta nyt ja sitä, että se aito halu tulla isäksi löytyy.

        T. Terhakka 39-v. nainen ;)

        Lapset tuli jo tehtyä nuorena, niin ei kyllä enää tarvitse lisää. Talkoisiin tuli osallistuttua vain koska lasten äiti niin kovasti vauvoja halusi, olisi jäänyt tekemättä jos olisin saanut päättää. Tietenkään en lapsia kadu ja ovat rakkainta maailmassa, mutta välillä miettii miten erilaisen elämän olisi saanut jos ei olisi ollut pieniä lapsia rahareikänä ja energiasyöppönä.

        Siksipä nyt vanhempana toivoo vain aikuista liittoa ilman lapsihössötystä. Toinen jalka ei todellakaan ole haudassa ja tekisi mieli ihanan kumppanin kanssa matkustella, seikkailla ja rakentaa elämää. T mies 48v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapset tuli jo tehtyä nuorena, niin ei kyllä enää tarvitse lisää. Talkoisiin tuli osallistuttua vain koska lasten äiti niin kovasti vauvoja halusi, olisi jäänyt tekemättä jos olisin saanut päättää. Tietenkään en lapsia kadu ja ovat rakkainta maailmassa, mutta välillä miettii miten erilaisen elämän olisi saanut jos ei olisi ollut pieniä lapsia rahareikänä ja energiasyöppönä.

        Siksipä nyt vanhempana toivoo vain aikuista liittoa ilman lapsihössötystä. Toinen jalka ei todellakaan ole haudassa ja tekisi mieli ihanan kumppanin kanssa matkustella, seikkailla ja rakentaa elämää. T mies 48v.

        Sinä olet tehnyt lapset, joten olet eri asemassa kuin lapsettomat naiset toiveineen. Ehkä kannattaa etsiä sitten sellainen nainen, joka on myös tehnyt lapset eikä lisää halua ja jonka lapsenteko tarve on tyydytetty. Tuollainen kuvio olisi aidosti tasavertainen ja intressit samankaltaiset.

        Jos nainen haluaa biologisia lapsia eikä ole vielä niitä saanut, usealle riittää yksi tai kaksi, varsinkin jos on ikää. En itsekään halua mitään isoa lapsikatrasta. Jokainen synnytys jättää jäljet ja jokainen raskaus ja synnytys on riski. Uusperhekuviot ovat myös haastavia enkä niihin mielelläni ryhdy.

        T. Nainen 39-v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet tehnyt lapset, joten olet eri asemassa kuin lapsettomat naiset toiveineen. Ehkä kannattaa etsiä sitten sellainen nainen, joka on myös tehnyt lapset eikä lisää halua ja jonka lapsenteko tarve on tyydytetty. Tuollainen kuvio olisi aidosti tasavertainen ja intressit samankaltaiset.

        Jos nainen haluaa biologisia lapsia eikä ole vielä niitä saanut, usealle riittää yksi tai kaksi, varsinkin jos on ikää. En itsekään halua mitään isoa lapsikatrasta. Jokainen synnytys jättää jäljet ja jokainen raskaus ja synnytys on riski. Uusperhekuviot ovat myös haastavia enkä niihin mielelläni ryhdy.

        T. Nainen 39-v.

        Minulle on aivan se ja sama onko nainen tehnyt lapset vai jättänyt tekemättä, se ei ole kynnyskysymys parisuhteelle. Tosin ihan pieniä lapsia en talouteeni enää jalkoihin haluaisi. Tasavertaista suhdetta tässä ollaankin hakemassa enkä ihan käsitä mistä syystä haastelet nyt niin riidanhaluisen oloisesti?

        Kuten jo aiemmin totesin niin toivoisin vielä löytäväni naisen jonka kanssa avioitua ja hankkia yhteinen koti. Missään kohtaa en ole sanonut että vain lapseton nainen tuohon toimenkuvaan kelpaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset miehet tarvitsisivat aidosti "niinistöläistä" rohkaisua tuohon isäksi tulemiseen ja vauvatalkoisiin. Moni ajattelee, että toinen jalka on jostain syystä haudassa jo 40-v. ja että isyyteen ei riitä henkisiä rahkeita ja energiaa enää. Omituista. Ihan väärä ajattelutapa! Toivon suomalaisille miehille sellaista erityistä terhakkuutta nyt ja sitä, että se aito halu tulla isäksi löytyy.

        T. Terhakka 39-v. nainen ;)

        Toivottavasti kukaan ei ole niin idiootti, että alkaisi omaa persoonaansa vastaan tappelemaan ja tekemään mukuloita ulkoisista syistä. Oli ne ulkoiset syyt sitten naisen painostamia tai typeriä kansakunnallisia möläytyksiä. Siitä ei hyvä heilu.

        Halua tuohon hommaan ei ole ollut nuorenakaan.

        T. Mies 45v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on aivan se ja sama onko nainen tehnyt lapset vai jättänyt tekemättä, se ei ole kynnyskysymys parisuhteelle. Tosin ihan pieniä lapsia en talouteeni enää jalkoihin haluaisi. Tasavertaista suhdetta tässä ollaankin hakemassa enkä ihan käsitä mistä syystä haastelet nyt niin riidanhaluisen oloisesti?

        Kuten jo aiemmin totesin niin toivoisin vielä löytäväni naisen jonka kanssa avioitua ja hankkia yhteinen koti. Missään kohtaa en ole sanonut että vain lapseton nainen tuohon toimenkuvaan kelpaisi.

        En todellakaan riitele vaan yritän tuoda tässä sitä näkökulmaa, että tosiaan on niitä lapsettomia naisia, jotka haluaa itselleen biologisia lapsia ja miehen valinta tapahtuu osittain myös sen perusteella, että myös mies haluaa lapsia. Moni lapseton nainen ei myöskään halua eronnutta vanhempaa kumppanikseen. Eronneessa vanhemmassa pitää olla jotain todella poikkeuksellisen positiivistä, jotta itse tuollaiseen kuvioon suostuisin, koska se on haastava. Vaikka lapset asuisivatkin pääosin äidillä, kyllä ne siellä isänkin luona on ja tuleekin olla.

        Se on tasa-arvoista, että ymmärtää, ettei pyydä sitä, mitä ei itse voi antaa. Kyllä lapsettoman sinkun ensisijainen valinta on lähes poikkeuksetta toinen lapseton sinkku ja olla tärkein ihmissuhde sille toiselle lapsettomalle sinkulle. Tämä tuntuu olevan kovin vaikea eronneiden vanhempien ymmärtää. Toki kahden aikuisen suhde on eri asia kuin vanhemman ja lapsen suhde mutta silti kysymys on prioriteeteistä aina ihmissuhteissa. Tietysti prioriteetit voivat joissakin tapauksissa kulkea rinnakkain ja toki eronneella vanhemmallakin voi olla kaipuu aikuiseen suhteeseen. En silti ymmärrä, miksi aiheesta ei saa kunnioituksen hengessä keskustella ja miksi se tuntuu herättävän joissakin aina ärtymystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Kiitti infosta.
        Tässäpä seikka, joka kartoittaa ainakin minun tyyppisen eronneen ja jo elämää nähneen miehen:

        Kirjoitat että etäisyys ei haittaa ja iltaisin pitäisi kainaloon päästä käpertymään. Vedän johtopäätöksen, että etäsuhde käy tutustumisen ja seurustelun alkuun, mutta jossain vaiheessa pitäisi kuitenkin päästä saman katon alle. Itse en aio enää omasta talosta ja omasta vapaudesta luopua sillä tavalla, ttä asuisin naisen kanssa kimpassa. Eli haluan vain erillissuhteeseen.

        Muutoinkin naisilla tahtoo aina olla tämä suhteen "kehittyminen" tai "eteenpäin vieminen". Ja yleensä se tarkoittaa juuri jotain yhteenmuuttamista, liiton virallistamista, mahdollisesti jopa lapsia joidenkin nuorempien kohdalla, yhteistä kesämökkiä...yms. Miksei naiset ymmärrä, ettei tämän ikäinen mies enää halua tuollaisiin alkaa? Hyvä erillissuhde lähimaastossa asuen olisi se juttu. Henkistä yhteyttä voidaan sitten rakentaa.

        T. Mies 45v

        Naiset haluavat useammin erillissuhteen kuin miehet.

        W.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä on tunnistaa nuo syyt taustalla. Ehkä sinun entiset kumppanit ovat olleet sitten "vääriä" sinulle tai et ole tehnyt asiaa selväksi heti ensi alkuun tai olet oppinut tuntemaan ja tunnistamaan tarpeesi vasta suhteessa ollessasi. Minä en itse alkaisi määräilemään yksin kodin kalusteiden paikkoja tai määrittelisi yksin sisustusta jne, vaikka siihen haluankin vaikuttaa.

        Seurustelun aikana on tarkoitus ottaa selvää sen toisen ihmisen oman tilan tarpeesta ja muista tarpeista. Se tapahtuu keskustellen ja yhdessä aikaa viettäen. Suomessa on monia naimattomia sinkkuja, jotka eivät ole koskaan olleet varsinaisesti parisuhteissa tapailua ja lyhyitä seurustelukuvioita lukuunottamatta eivätkä jakaneet kumppanin kanssa kotia. Sellainen ihminen, jollainen siis itsekin olen, tarvitsee luonnollisesti tilaa ympärilleen parisuhteessa ja yhteisessä kodissa, koska on siihen tottunut ja kasvanut, muuten ahdistuu. Oman tilan ottaminen on oltava joka päivä luvallista toisen kanssa asuessakin.

        T. Nainen 39-v.

        En jaksa alkaa enää neuvottelemaan tilan tarpeista kenenkään kanssa. Jos erillissuhdetta ei järjesty, niin antaa olla.

        T. Mies 45v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ongelman ytimet omalta kannaltani:
        - Useimmille naisille parisuhde on niin vahvasti henkistä laatua, että yhteenkuuluvuuden tunnetta ei saavuteta kuin joka hetki yhdessä kiehnäämällä, joka taas tarkoittaa yhteistä asuntoa, mikä taas tarkoittaa kaltaiseni eronneen miehen kannalta ongelmia.
        - Toisekseen nelikymppiset tai sitä lähestyvät naiset eivät ymmärrä olevansa jo sen ikäisiä ettei tässä enää mihinkään perheenperustamisiin aleta. Nuorena miehenä tämä oli luonnollinen osa ongelmaa kumppania etsiessä, mutta kuvittelin että tähän ikään naisetkin olisivat jo tajunneet haudata haaveensa. Mutta ei. Aina vaan löytyy näitä suhteen eteenpäin viejiä, jotka tosissaan vielä nelikymppisenä haaveilevat hölmöyksistä, uusioperheistä yms.
        - Lisäksi on tämä suhteen virallistamisosio. Sitä tarvetta en ole ymmärtänyt koskaan. Edellinen liittokin oli avomallia. Ja jälkeen päin ajateltuna, turhan muodollinen sekin.

        T. Mies 45v

        Nyt on taas luulot äänessä. Sinkkunaisista 37% sanoi unelmasuhteensa olevan erillissuhde, kun miehistä sitä toivoi vain vajaa 20% ( vuonna 2015).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan riitele vaan yritän tuoda tässä sitä näkökulmaa, että tosiaan on niitä lapsettomia naisia, jotka haluaa itselleen biologisia lapsia ja miehen valinta tapahtuu osittain myös sen perusteella, että myös mies haluaa lapsia. Moni lapseton nainen ei myöskään halua eronnutta vanhempaa kumppanikseen. Eronneessa vanhemmassa pitää olla jotain todella poikkeuksellisen positiivistä, jotta itse tuollaiseen kuvioon suostuisin, koska se on haastava. Vaikka lapset asuisivatkin pääosin äidillä, kyllä ne siellä isänkin luona on ja tuleekin olla.

        Se on tasa-arvoista, että ymmärtää, ettei pyydä sitä, mitä ei itse voi antaa. Kyllä lapsettoman sinkun ensisijainen valinta on lähes poikkeuksetta toinen lapseton sinkku ja olla tärkein ihmissuhde sille toiselle lapsettomalle sinkulle. Tämä tuntuu olevan kovin vaikea eronneiden vanhempien ymmärtää. Toki kahden aikuisen suhde on eri asia kuin vanhemman ja lapsen suhde mutta silti kysymys on prioriteeteistä aina ihmissuhteissa. Tietysti prioriteetit voivat joissakin tapauksissa kulkea rinnakkain ja toki eronneella vanhemmallakin voi olla kaipuu aikuiseen suhteeseen. En silti ymmärrä, miksi aiheesta ei saa kunnioituksen hengessä keskustella ja miksi se tuntuu herättävän joissakin aina ärtymystä.

        Saahan tuosta keskustella, mutta sävysi ei nyt tunnu rakentavalta eikä pienimmässäkään määrin kunnioittavalta, vaan tuntuu lähinnä siltä että oletat (minusta) asioita ja syyttelet sitten niistä.

        Mielestäni on itsestäänselvää ettei pyydä toiselta sellaista mitä itse ei voi tuoda pöytään. Ikinä en heilastelisi lapsia vielä toivovan naisen kanssa kun tiedän etten itse enempää lapsia halua. En missään nimessä tapailisi naista jolle jo hankitut lapseni tai entiset suhteeni olisivat ongelma. En etsi vain lapsettomia naisia.

        Omat lapset on jo sen verran isoja, että parin vuoden päästä viimeinenkin muuttaa omilleen. Minulla ei ole mitään ongelmia ymmärtää että lapseton nainen tuskin haluaisi asua lasteni kanssa saman katon alla. Itsekään en mielelläni enää ottaisi naista, jonka pienet lapset asuisivat yhä tämän kanssa. Väittäisin että useimmilla meistä eronneista vanhemmista on ihan normaali kaipuu aikuiseen parisuhteeseen.
        Mies 48v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kukaan ei ole niin idiootti, että alkaisi omaa persoonaansa vastaan tappelemaan ja tekemään mukuloita ulkoisista syistä. Oli ne ulkoiset syyt sitten naisen painostamia tai typeriä kansakunnallisia möläytyksiä. Siitä ei hyvä heilu.

        Halua tuohon hommaan ei ole ollut nuorenakaan.

        T. Mies 45v

        On hyvä tietää, mitä haluaa ja mitä ei halua, mitä voi antaa ja mitä ei voi antaa ja edelleen, mihin itsestä on ja mihin ei ole. Sehän on vain viisautta, että osaa ennakoida.

        T. Nainen 39-v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan tuosta keskustella, mutta sävysi ei nyt tunnu rakentavalta eikä pienimmässäkään määrin kunnioittavalta, vaan tuntuu lähinnä siltä että oletat (minusta) asioita ja syyttelet sitten niistä.

        Mielestäni on itsestäänselvää ettei pyydä toiselta sellaista mitä itse ei voi tuoda pöytään. Ikinä en heilastelisi lapsia vielä toivovan naisen kanssa kun tiedän etten itse enempää lapsia halua. En missään nimessä tapailisi naista jolle jo hankitut lapseni tai entiset suhteeni olisivat ongelma. En etsi vain lapsettomia naisia.

        Omat lapset on jo sen verran isoja, että parin vuoden päästä viimeinenkin muuttaa omilleen. Minulla ei ole mitään ongelmia ymmärtää että lapseton nainen tuskin haluaisi asua lasteni kanssa saman katon alla. Itsekään en mielelläni enää ottaisi naista, jonka pienet lapset asuisivat yhä tämän kanssa. Väittäisin että useimmilla meistä eronneista vanhemmista on ihan normaali kaipuu aikuiseen parisuhteeseen.
        Mies 48v

        Olen pahoillani, jos tuli tuollainen vaikutus. Olen tästä asiasta aiemminkin joutunut jankkaamaan ja sävy on välillä sen mukainen ja suhtaudun asiaan aika tunteella - sattuneesta syystä. Kaikki ei myöskään ymmärrä, vaikka rautalangasta yrittäisi vääntää.

        Hienoa, että sinun parivalintaasi ei vaikuta naisen lapsettomuus tai torjuvasti se, että nainen on eronnut vanhempi. Aika moni eronnut jo vanhemmaksi tullut mies nimittäin haluaa ehdottomasti lapsettoman naisen, vaikka ymmärtävät, että asetelma ja vaatimus on epäreilu. Useamman tuollaisen miehen kanssa olen tälläkin palstalla ja sen ulkopuolella keskustellut. Usein sitä perustellaan sillä, että arki on helpompaa ja se sopii siihen omaan elämäntilanteeseen paremmin, kun se nainen joutuu luovimaan eronneen vanhemman ja hänen aikataulujen mukaan. Tiedän sellaisia eronneita vanhempia naisissakin, jotka noin ajattelee. Äärettömän itsekästä. Sellaista en tule koskaan ymmärtämään.

        Olen pahoillani, jos pahoitin kommenteillani mielesi. Ei ollut tarkoitus.

        T. Nainen 39-v.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Nyt on taas luulot äänessä. Sinkkunaisista 37% sanoi unelmasuhteensa olevan erillissuhde, kun miehistä sitä toivoi vain vajaa 20% ( vuonna 2015).

        Omaan kokemukseen perustuu, muutaman (otanta alle 5 kpl) tutustumisyrityksen perusteella. Tämänkin ketjun aloittaja haaveilee yhteisestä tulevaisuudesta saman katon alla, vaikka on avioliitot, lapset yms. jo kokenut.

        Haaste on se, että vakka löytää kantensa. Jos ei ole sarjadeittailija, niin ainakin aikansa näyttää ottavan ennen kuin noihin prosentteihin osuu. Lisäksi on huomioitava se, että kaikki mahdolliset tapaukset eivät sitten muista syistä toisiansa kiinnosta.

        T. Mies 45v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omaan kokemukseen perustuu, muutaman (otanta alle 5 kpl) tutustumisyrityksen perusteella. Tämänkin ketjun aloittaja haaveilee yhteisestä tulevaisuudesta saman katon alla, vaikka on avioliitot, lapset yms. jo kokenut.

        Haaste on se, että vakka löytää kantensa. Jos ei ole sarjadeittailija, niin ainakin aikansa näyttää ottavan ennen kuin noihin prosentteihin osuu. Lisäksi on huomioitava se, että kaikki mahdolliset tapaukset eivät sitten muista syistä toisiansa kiinnosta.

        T. Mies 45v

        "otanta alle 5 kpl " ...esim 4,5?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        "otanta alle 5 kpl " ...esim 4,5?

        Aivan oikein. Enemmän kuitenkin kuin nolla.

        T. Mies 45v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ensimmäiseksi avioliiton rikkoneen naisen ikä. Toiseksi, eroaminen aviolupauksen jälkeen kertoo paljonkin ihmisen persoonasta.

        Ei **malauta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ensimmäiseksi avioliiton rikkoneen naisen ikä. Toiseksi, eroaminen aviolupauksen jälkeen kertoo paljonkin ihmisen persoonasta.

        Avioliiton rikkoneen??? Mikä saa sinut olettamaan että juuri nainen on "rikkonut" liiton? Sinä et tiedä yhtään mitään eron syistä ja taustoista, eikä se muutenkaan sinulle kuilu mitenkään. Normaali tervejärkinen ihminen lähtee suhteesta joka ei toimi. Eroa et hyväksy, mutta esim. väkivallan, alkoholin väärinkäytön ym. paskan näemmä sitten hyväksyt? Kertoo kyllä sinusta kaiken omeelli. Kaksinaismoralismi huipussaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani, jos tuli tuollainen vaikutus. Olen tästä asiasta aiemminkin joutunut jankkaamaan ja sävy on välillä sen mukainen ja suhtaudun asiaan aika tunteella - sattuneesta syystä. Kaikki ei myöskään ymmärrä, vaikka rautalangasta yrittäisi vääntää.

        Hienoa, että sinun parivalintaasi ei vaikuta naisen lapsettomuus tai torjuvasti se, että nainen on eronnut vanhempi. Aika moni eronnut jo vanhemmaksi tullut mies nimittäin haluaa ehdottomasti lapsettoman naisen, vaikka ymmärtävät, että asetelma ja vaatimus on epäreilu. Useamman tuollaisen miehen kanssa olen tälläkin palstalla ja sen ulkopuolella keskustellut. Usein sitä perustellaan sillä, että arki on helpompaa ja se sopii siihen omaan elämäntilanteeseen paremmin, kun se nainen joutuu luovimaan eronneen vanhemman ja hänen aikataulujen mukaan. Tiedän sellaisia eronneita vanhempia naisissakin, jotka noin ajattelee. Äärettömän itsekästä. Sellaista en tule koskaan ymmärtämään.

        Olen pahoillani, jos pahoitin kommenteillani mielesi. Ei ollut tarkoitus.

        T. Nainen 39-v.

        En pahoittanut mieltäni mutta kummeksutti vaan tuo sävy, jonka tulkitsin melko hyökkäävänä vaikka en kokenut antaneeni moiseen syytä.
        Ymmärrettävää toki jos samaa usein toistelee, että vähän kärkevästi saattaa sanoa. Tällä palstalla esiintyy välillä melko erikoisia asenteita suuntaan jos toiseen, mutta omasta puolesta antaa vaan kaikkien kukkien kukkia.
        Mies 48v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Olen pohjimmiltani erakko. En välttämättä tarvitse toista ihmistä mihinkään. Melkein ainoa mitä naisessa kaipaan on ajoittainen hellyys, läheisyys ja seksi. Toki hyvät keskustelut eli se henkinen samankaltaisuus olisi joskus kiva.
        Oman kokemukseni mukaan nainen valtaa aivan liikaa tilaa ja päätäntävaltaa asuinympäristöstä, jos se on yhteinen. Eli kyllä, usein ahdistun. Kaipaan valtavasti tilaa ja rauhaa ympärilleni. En sitä ns. elämää ja hässäkkää joista suurin osa ihmiskunnasta vaikuttaa pitävän.

        Eroaminen oli ihan minun idea, joten en usko sen enää puristavan.

        T. Mies 45v

        Sinä olet vähän kuin minä. Olen 29-v. Nainen, ja pidän itseäni aika lailla erakkona. En tiedä olisinko sitä hieman muutenkin, mutta tähän ovat vaikuttaneet myös kaikki traumaattiset ja raskaat elämänkokemuksetkin. En tiedä pystynkö tai haluanko koskaan mihinkään kovin läheiseen suhteeseen, tai vaikka joku sopiva löytyisikin, minusta olisi kuitenkin tärkeää asua omissa asunnoissa. Toistensa luona voisi vierailla ja viettää öitä, mutta oma tila on erittäin tärkeää. Monen suhteet myrkyttyvät nimenomaan siksi, ettei saa olla niin kuin itse haluaa ja sitä henkistä ja fyysistä tilaa mikä on välttämätön. Ja niin kun sanoit, hösötetään liikaa, ja sitä en minäkään jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet vähän kuin minä. Olen 29-v. Nainen, ja pidän itseäni aika lailla erakkona. En tiedä olisinko sitä hieman muutenkin, mutta tähän ovat vaikuttaneet myös kaikki traumaattiset ja raskaat elämänkokemuksetkin. En tiedä pystynkö tai haluanko koskaan mihinkään kovin läheiseen suhteeseen, tai vaikka joku sopiva löytyisikin, minusta olisi kuitenkin tärkeää asua omissa asunnoissa. Toistensa luona voisi vierailla ja viettää öitä, mutta oma tila on erittäin tärkeää. Monen suhteet myrkyttyvät nimenomaan siksi, ettei saa olla niin kuin itse haluaa ja sitä henkistä ja fyysistä tilaa mikä on välttämätön. Ja niin kun sanoit, hösötetään liikaa, ja sitä en minäkään jaksa.

        Ihan varmasti meitä erakkoja on nuorissakin, mutta kyllä me melkoisessa vähemmistössä ollaan. Itsekin olin jo lapsena se joka viihtyi vain pienessä piirissä ja tosi hyvin myös itsekseen. Silloin jo rakastin rauhaa ja kammosin sitä ns. elämää. Muistan menneeni jopa kavereita piiloon, kun seura ei kiinnostanut.

        Vaikka nuoret naiset kivoja ovatkin, niin en kuitenkaan aikonut laajentaa etsintähaarukkaani aivan sinun ikäisiin :) En kuitenkaan usko, että 29 vuotias nainen voisi olla kiinnostunut 45 vuotiaasta miehestä. Ainakin hyvin epätodennäköistä se on.

        T. Mies 45v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Kiitti infosta.
        Tässäpä seikka, joka kartoittaa ainakin minun tyyppisen eronneen ja jo elämää nähneen miehen:

        Kirjoitat että etäisyys ei haittaa ja iltaisin pitäisi kainaloon päästä käpertymään. Vedän johtopäätöksen, että etäsuhde käy tutustumisen ja seurustelun alkuun, mutta jossain vaiheessa pitäisi kuitenkin päästä saman katon alle. Itse en aio enää omasta talosta ja omasta vapaudesta luopua sillä tavalla, ttä asuisin naisen kanssa kimpassa. Eli haluan vain erillissuhteeseen.

        Muutoinkin naisilla tahtoo aina olla tämä suhteen "kehittyminen" tai "eteenpäin vieminen". Ja yleensä se tarkoittaa juuri jotain yhteenmuuttamista, liiton virallistamista, mahdollisesti jopa lapsia joidenkin nuorempien kohdalla, yhteistä kesämökkiä...yms. Miksei naiset ymmärrä, ettei tämän ikäinen mies enää halua tuollaisiin alkaa? Hyvä erillissuhde lähimaastossa asuen olisi se juttu. Henkistä yhteyttä voidaan sitten rakentaa.

        T. Mies 45v

        En tiedä olenko erilainen nainen, mutta en minäkään halua eronneena enää mitään tiivistä parisuhdetta saman katon alla.

        "Hyvä erillissuhde lähimaastossa asuen olisi se juttu. Henkistä yhteyttä voidaan sitten rakentaa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset miehet tarvitsisivat aidosti "niinistöläistä" rohkaisua tuohon isäksi tulemiseen ja vauvatalkoisiin. Moni ajattelee, että toinen jalka on jostain syystä haudassa jo 40-v. ja että isyyteen ei riitä henkisiä rahkeita ja energiaa enää. Omituista. Ihan väärä ajattelutapa! Toivon suomalaisille miehille sellaista erityistä terhakkuutta nyt ja sitä, että se aito halu tulla isäksi löytyy.

        T. Terhakka 39-v. nainen ;)

        Ei lasten saamiseen tarvita nykyään parisuhdetta. Mm. Tanskassa on spermaklinikoita, joilla voi käydä hedelmöityttämässä itsensä.

        Tämä on järkevä vaihtoehto, koska nettitreffimiesten taso on mitä on. Ja klinikoilta saa vielä skandinaavista spermaa, ei tarvitse jatkaa siperialaista ätmigeenikulttuuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti meitä erakkoja on nuorissakin, mutta kyllä me melkoisessa vähemmistössä ollaan. Itsekin olin jo lapsena se joka viihtyi vain pienessä piirissä ja tosi hyvin myös itsekseen. Silloin jo rakastin rauhaa ja kammosin sitä ns. elämää. Muistan menneeni jopa kavereita piiloon, kun seura ei kiinnostanut.

        Vaikka nuoret naiset kivoja ovatkin, niin en kuitenkaan aikonut laajentaa etsintähaarukkaani aivan sinun ikäisiin :) En kuitenkaan usko, että 29 vuotias nainen voisi olla kiinnostunut 45 vuotiaasta miehestä. Ainakin hyvin epätodennäköistä se on.

        T. Mies 45v

        En usko että juuri tässä elämäntilanteessa edes pystyisin vielä seurustelemaan juurikin noiden raskaiden kokemusten takia. Minun on tultava vielä tästä enemmän tasapainoon. Mutta noin muuten uskoisin voivani seurustella ikäisesi kanssa. Minulle on tärkeämpää itse ihminen, en voi tuijottaa sokeasti pelkkään ikään. Eihän sitä voi kontrolloida kehen ihastuu, ehkä jopa rakastuu. Voisin kyllä kuvitella ihastuvani myös vanhempaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä olenko erilainen nainen, mutta en minäkään halua eronneena enää mitään tiivistä parisuhdetta saman katon alla.

        "Hyvä erillissuhde lähimaastossa asuen olisi se juttu. Henkistä yhteyttä voidaan sitten rakentaa."

        Kiva kuulla, että teitäkin on. Jospa vielä natsais.

        T. Mies 45v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että juuri tässä elämäntilanteessa edes pystyisin vielä seurustelemaan juurikin noiden raskaiden kokemusten takia. Minun on tultava vielä tästä enemmän tasapainoon. Mutta noin muuten uskoisin voivani seurustella ikäisesi kanssa. Minulle on tärkeämpää itse ihminen, en voi tuijottaa sokeasti pelkkään ikään. Eihän sitä voi kontrolloida kehen ihastuu, ehkä jopa rakastuu. Voisin kyllä kuvitella ihastuvani myös vanhempaan.

        Mahtava homma, avarakatseinen nuori siellä. En kyllä ihan usko, että tuollainen munkki mulla kävis jotta samanhenkisen nuoren naisen jostain bongaisin, mutta kyllä kelpaisi kuten varmaan on helppo uskoa :) Niin, ihmisen sisin on se tärkein, ei ikä.

        T. Mies 45v


    • Anonyymi

      On se tosiaankin vaikeaa.

      Itsellä ärsyttää esim tinderissä, kun ei saa hetken rauhaa, jos alkaa kirjoittelemaan miehen kanssa, niin heti alkaa tulla koko ajan viestejä, monta kertaa päivässä ja kun en vastaa heti, niin pettymystä ja suoriakin epäilyjä, että oon jutuilla muiden kanssa. Kun vaan haluan tehdä omia juttujani, enkä kokoajan olla puhelin kourassa vastailemassa viesteihin tai irl saatavilla.

      Mulle ihan normaalia, että parikin päivää menee ilman mitään viesteilyä. Ehtii sentään vähän kokea, mitä tunteita toinen herättää ja on jotain tapahtumaakin, mistä sitten puhua, kun taas viesteilee.

      Ihme kiire kaikilla, ihan kun ei suurinpiirtein ikinä puhuta, jos jättää kaksi tuntia väliin viesteilyssä.

      Tämän vuoksi en voi olla Tinderissä.

      Nainen

      • Anonyymi

        Mielestäni näissä sovelluksissa on ihan normaalia keskustella useamman kanssa yhtä aikaa. Läheskään kaikki ei edes johda tapaamiseen. Yksi kerrallaanko niitä pitäisi sieltä valita, sitten käytät 2 viikkoa keskusteluun mikä loppuu kuin seinään ja aloitat seuraavan kanssa alusta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni näissä sovelluksissa on ihan normaalia keskustella useamman kanssa yhtä aikaa. Läheskään kaikki ei edes johda tapaamiseen. Yksi kerrallaanko niitä pitäisi sieltä valita, sitten käytät 2 viikkoa keskusteluun mikä loppuu kuin seinään ja aloitat seuraavan kanssa alusta...

        Yhdessä kirjassa oli hyvä rehellisyysvinkki:

        Alussa voi tapailla js tutustua useampiin, mutta siinä vaiheessa, kun joku suhteista muuttuu intiimiksi, on syytä ajatella myös sitoutumista siihen yhteen.

        Sanottiin, että jos tekee selväksi, ettei ole intiimisuhteessa, vaan treffailee pelkästään tutustumismielessä ennen sitä päätöstä, niin se helpottaa mustasukkaisuutta.

        Jotkut tietysti haluaa sitäkin kokeilla ennen sitoutumista.

        Kai itse määrittelee, kaipaako jotain tiettyjä tunteita ennen seksiä vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdessä kirjassa oli hyvä rehellisyysvinkki:

        Alussa voi tapailla js tutustua useampiin, mutta siinä vaiheessa, kun joku suhteista muuttuu intiimiksi, on syytä ajatella myös sitoutumista siihen yhteen.

        Sanottiin, että jos tekee selväksi, ettei ole intiimisuhteessa, vaan treffailee pelkästään tutustumismielessä ennen sitä päätöstä, niin se helpottaa mustasukkaisuutta.

        Jotkut tietysti haluaa sitäkin kokeilla ennen sitoutumista.

        Kai itse määrittelee, kaipaako jotain tiettyjä tunteita ennen seksiä vai ei.

        Näin tämän itsekin ajattelen.


    • Kiitos yksi n. 30 - 55 v kypsä päästänsä oleva nainen tänne.
      Rauhallinen, avoin, totuudellinen.
      Ei katkera tai vanhoissa vellova muutenkaan.
      Kannattaa varoa, ihastun nopeasti ja siten et pääsekään enään niin helpolla eroon.
      En muuta luoksesi tai ole todennäköisesti perustamassa perhettäkään enään, lapsia riittää.
      Ö-luokan kansalainen.

      Munamiestä lainatakseni :

      Pieni muna ja suuri sielu.

      • Anonyymi

        Kyllähän sun kannattaa laittaa tuo luova ja runollinen profiilitekstisi ainakin parille treffisivustolle. 👍
        Ties vaikka lämmittelisit munatotiasi jo uutena vuotena jonkun hakuusi sopivan naisen kanssa.


      • Anonyymi

        Harmi kun en ole yhtään rauhallinen ;)
        Mikä on Ö-luokan kansalainen? 🤔😛

        T. Nainen 37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun en ole yhtään rauhallinen ;)
        Mikä on Ö-luokan kansalainen? 🤔😛

        T. Nainen 37

        Luultavasti työtön, kuntoutustuella tai eläkeläinen.
        Kuitenkin sellainen, joka ei kaipaa paksua lompakkoa, elääkseen rikasta elämää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sun kannattaa laittaa tuo luova ja runollinen profiilitekstisi ainakin parille treffisivustolle. 👍
        Ties vaikka lämmittelisit munatotiasi jo uutena vuotena jonkun hakuusi sopivan naisen kanssa.

        Olen kokeillut useaan otteeseen ja tuskastun alle parin päivän niiden luonnottomuudesta.
        Poistan aika vikkelään ja en enään ajatellut laittaa.
        Ennemmin vaikka tienvarteen kyltti sitten:

        Emännän paikka vapaana!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun en ole yhtään rauhallinen ;)
        Mikä on Ö-luokan kansalainen? 🤔😛

        T. Nainen 37

        En näe oikein tolkkua ihmisen tavassa toimia maan päällä kun mikromuoviakin jokapuolella.
        Tuhoaa eikä arvosta kotiaan.
        En koe tarpeelliseksi mukautua moiseen meininkiin ja sen olen kyllä olennallani ilmoittanutkin.
        Se tunnu omalta.


      • Anonyymi

        Oma ikäsi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oma ikäsi?

        Vm. 1985


    • Anonyymi

      Valituksen mukaan miehet eivät kirjoita, mutta sitten kuitenkin aloittaja on kirjoitellut kaikkien matchien kanssa. Ei nyt käy ihan yksiin nää jutut. Kyllä se ennemminkin on niin, että naiset eivät noissa palveluissa jaksa kirjoittaa mitään. Yleensä eivät edes minkäänlaista profiilitekstiä. Saati, että aloittaisivat keskustelun tai vastaisivat viesteihin. Sellaista on pariutuminen tänä päivänä. Kannattaa lopettaa ihan suosiolla ennen kuin pahoittaa mielensä pysyvästi.

      • Anonyymi

        Kyllä olen vastannut kaikille ja olemme käyneet aivan asiallisia keskusteluja, keskustelut eivät vain etene mihinkään. Esim eräs mies kirjoitti minulla noin kerran viikossa "Kuinka viikkosi on mennyt tms" ja kun vastasin hän ei enää vastannut mitään kunnes taas viikon päästä kysyi jotain. Yksikään esim näistä 10 ei johtanut tapaamiseen enkä kokenut että kukaan olisi tosissaan ollut kiinnostunut minusta henkilönä.
        Toinen on että harmi kun olet niin kaukana? Miksi et säädä asetuksista etäisyyttä jos et ole valmis liikkumaan. Itselleni asuinpaikkakunnalla esim ei ole merkitystä. Lähellä olevia on helppo treffata (yrittää saada seksiä).

        Minulla myös oli profiiliteksti jota miehet eivät lukeneet.

        Ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen vastannut kaikille ja olemme käyneet aivan asiallisia keskusteluja, keskustelut eivät vain etene mihinkään. Esim eräs mies kirjoitti minulla noin kerran viikossa "Kuinka viikkosi on mennyt tms" ja kun vastasin hän ei enää vastannut mitään kunnes taas viikon päästä kysyi jotain. Yksikään esim näistä 10 ei johtanut tapaamiseen enkä kokenut että kukaan olisi tosissaan ollut kiinnostunut minusta henkilönä.
        Toinen on että harmi kun olet niin kaukana? Miksi et säädä asetuksista etäisyyttä jos et ole valmis liikkumaan. Itselleni asuinpaikkakunnalla esim ei ole merkitystä. Lähellä olevia on helppo treffata (yrittää saada seksiä).

        Minulla myös oli profiiliteksti jota miehet eivät lukeneet.

        Ap

        Olikohan sillä yhdellä miehellä ehkäpä perhe, emäntä tms. ettei kirjoitellut aktiivisesti? Luultavasti jokin tällainen jarru, mutta halusi silti mielenkiinnosta pitää yhteyttä?

        Miehillä voi loppua mielenkiinto siihenkin, jos on ns. saanut tatti kädessään naisesta heruteltua. Toteaa sitten jaa, tyydytin jo itseni. Tääpä olikin tässä, en oikeestaan tarttekaan tota naista mihkään.


      • JanK kirjoitti:

        Olikohan sillä yhdellä miehellä ehkäpä perhe, emäntä tms. ettei kirjoitellut aktiivisesti? Luultavasti jokin tällainen jarru, mutta halusi silti mielenkiinnosta pitää yhteyttä?

        Miehillä voi loppua mielenkiinto siihenkin, jos on ns. saanut tatti kädessään naisesta heruteltua. Toteaa sitten jaa, tyydytin jo itseni. Tääpä olikin tässä, en oikeestaan tarttekaan tota naista mihkään.

        Naiset nyt vaan on myöskin monesti aika mutkikkaita olentoja. Arvoitus ja mysteeri yksioikoisemmille miehille, joilla on aika paljonkin suoraviivaisempaa elämä kaiken kaikkiaan.

        Jos niiltä miehiltä loppui ns. aiheet tai älli miten jatkaa ap. sun kanssa? Meni ns. liian haastavaksi?


    • Anonyymi

      Ihmiset kuvittelevat että kumppanin voisi löytää jotenkin helposti jostain tinderista tai netistä ilman että pitäisi juoda viinaa ja kärsiä krapula-aamuja. Sitten ollaan pettyneitä kun sitä kumppania ei lödykään.

      Elämässä ei saavuta mitään jos ei ole valmis tekemään sen eteen töitä. Kumppanin voi löytää vain silloin kun juo viinaa ja bailaa yökerhossa. Ei se jatkuva humalassaolo välttämättä ole kivaa krapula-aamuista puhumattakaan, mutta se on osa sitä rankkaa työtä jonka joutuu kumppanin löytämisen eteen tekemään. Ei ole oikotietä onneen.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Onneksi baarit ei ole auki


    • Anonyymi

      Naiset eivät aloita keskustelua eivätkä pidä sitä yllä joten kyllä se aika työläältä miehestä alkaa tuntua.

      • Anonyymi

        Olen aloittanut suurimman osan keskusteluista matchien kanssa. Olen tavannut noin 10 miestä ja en muista kuinka monen kanssa olen kirjoitellut. Nykyään en enää lähde treffeille jos mies ei osoita aitoa kiinnostusta minua kohtaan vaan suhtautuu minuun kuin mihin tahansa lampaaseen. Jokaiselle matchille olen vastannut. Aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aloittanut suurimman osan keskusteluista matchien kanssa. Olen tavannut noin 10 miestä ja en muista kuinka monen kanssa olen kirjoitellut. Nykyään en enää lähde treffeille jos mies ei osoita aitoa kiinnostusta minua kohtaan vaan suhtautuu minuun kuin mihin tahansa lampaaseen. Jokaiselle matchille olen vastannut. Aina.

        Kannattaisi varmaan relata ja ottaa etäisyyttä hieman. Jos koko elämän sisältö on tindermatchejä tai treffejä, siinä... varmaan kiristyy pinna ja jotkut pikkuasiat alkavat saada suhteettomat merkitykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi varmaan relata ja ottaa etäisyyttä hieman. Jos koko elämän sisältö on tindermatchejä tai treffejä, siinä... varmaan kiristyy pinna ja jotkut pikkuasiat alkavat saada suhteettomat merkitykset.

        No ei onneksi ole elämän sisältö sitä eikä tällä hetkellä edes profiilia missään palvelussa :)

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aloittanut suurimman osan keskusteluista matchien kanssa. Olen tavannut noin 10 miestä ja en muista kuinka monen kanssa olen kirjoitellut. Nykyään en enää lähde treffeille jos mies ei osoita aitoa kiinnostusta minua kohtaan vaan suhtautuu minuun kuin mihin tahansa lampaaseen. Jokaiselle matchille olen vastannut. Aina.

        Kuulut siihen alle 5% vähemmistöön naisista jotka näin tekee. Hyvin harva nainen vastaa jokaiselle, vaikea sanojasi uskoa, mutta hienoa jos on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulut siihen alle 5% vähemmistöön naisista jotka näin tekee. Hyvin harva nainen vastaa jokaiselle, vaikea sanojasi uskoa, mutta hienoa jos on totta.

        Itsehän matchien määrään vaikutan? En matchaa kerralla kuin sen verran mitä ehdin vastata. Tuntuisi ikävältä olla vastaamatta. Osaan sanoa myös kiitos ei jos ei kiinnosta.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulut siihen alle 5% vähemmistöön naisista jotka näin tekee. Hyvin harva nainen vastaa jokaiselle, vaikea sanojasi uskoa, mutta hienoa jos on totta.

        Valtaosa naisista vastaa matcheilleen, koska valtaosa naisista ei matchaa kymmeniä tai satoja miehiä.
        Toki on niitäkin jotka vain kohottavat egoaan match-katalogia keräilemällä, mutta niitä pöljäkkeitä löytyy sekä miehistä että naisista.
        Suurin osa naisista matchaa vain pienen määrän miehiä, joihin heillä on aito kiinnostus tutustua.
        Mikäli keskustelun sävy ei miellytä jompaakumpaa osapuolta, niin luonnollisesti keskustelu kuihtuu. Jos vaikka heti kärkeen kysyy lempiseksiasentoa, niin turha ihmetellä jos ei vastausta kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosa naisista vastaa matcheilleen, koska valtaosa naisista ei matchaa kymmeniä tai satoja miehiä.
        Toki on niitäkin jotka vain kohottavat egoaan match-katalogia keräilemällä, mutta niitä pöljäkkeitä löytyy sekä miehistä että naisista.
        Suurin osa naisista matchaa vain pienen määrän miehiä, joihin heillä on aito kiinnostus tutustua.
        Mikäli keskustelun sävy ei miellytä jompaakumpaa osapuolta, niin luonnollisesti keskustelu kuihtuu. Jos vaikka heti kärkeen kysyy lempiseksiasentoa, niin turha ihmetellä jos ei vastausta kuulu.

        Tämö ei yksiselitteisesti pidä paikkaansa. Minulla on reilusti osumia tuolla tinderissä. Useita kymmeniä, vaikka olen hyvin valikoiva ja nirso. Yksikään näistä naisista ei ole aloittanut keskustelua tai viestitellyt takaisin. Että se siitä valtaosasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämö ei yksiselitteisesti pidä paikkaansa. Minulla on reilusti osumia tuolla tinderissä. Useita kymmeniä, vaikka olen hyvin valikoiva ja nirso. Yksikään näistä naisista ei ole aloittanut keskustelua tai viestitellyt takaisin. Että se siitä valtaosasta.

        Sehän kertoo ainoastaan sinusta, eikä valtaosasta naisia :)

        Tämä pitää yksiselitteisesti paikkaansa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän kertoo ainoastaan sinusta, eikä valtaosasta naisia :)

        Tämä pitää yksiselitteisesti paikkaansa :)

        Kyllä se kertoo ihan yhtä lailla näistä naisista, jotka ei osaa keskustella. Jos ei osaa suutaan avata, niin miksi edes tykkäillä. Kokemukseni mukaan isoin osa naisista on tällaisia. Voi olla, että toisenlaisiakin naisia on, mutta vaikea sitä on tällä kokemuksella uskoa. Ja joo en ole mikään paras saalis ikinä, että turha kuvitella, että luulisin itsestäni liikoja. Tiedän puutteeni varsin hyvin. Varmasti osa naisista viestittelee. Ehkä isokin osa, mutta valtaosa tuskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kertoo ihan yhtä lailla näistä naisista, jotka ei osaa keskustella. Jos ei osaa suutaan avata, niin miksi edes tykkäillä. Kokemukseni mukaan isoin osa naisista on tällaisia. Voi olla, että toisenlaisiakin naisia on, mutta vaikea sitä on tällä kokemuksella uskoa. Ja joo en ole mikään paras saalis ikinä, että turha kuvitella, että luulisin itsestäni liikoja. Tiedän puutteeni varsin hyvin. Varmasti osa naisista viestittelee. Ehkä isokin osa, mutta valtaosa tuskin.

        Valtaosa naisista viestittelee miehille, jotka he kokevat kiinnostaviksi :) Ilmeisesti et sitten ole kiinnostava eikä kanssasi ole kiinnostavaa viestitellä :)

        Ei sillä että kaikki naisetkaan olisi kiinnostavia tai että heidän kanssaan olisi kiinnostavaa viestitellä, mutta Tinderissä ja monissa muissakin deittipalveluissa mieskäyttäjiä on jopa kolme kertaa enemmän kuin naiskäyttäjiä. Tästä syystä seuraa haluavan miehen on nähtävä enemmän vaivaa naisen huomion kiinnittämiseen ja kiinnostuksen ylläpitämiseen.

        Jos se tuntuu epäreilulta tai ikävältä, niin ei auta kuin lopettaa deittipalveluissa pyöriminen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosa naisista viestittelee miehille, jotka he kokevat kiinnostaviksi :) Ilmeisesti et sitten ole kiinnostava eikä kanssasi ole kiinnostavaa viestitellä :)

        Ei sillä että kaikki naisetkaan olisi kiinnostavia tai että heidän kanssaan olisi kiinnostavaa viestitellä, mutta Tinderissä ja monissa muissakin deittipalveluissa mieskäyttäjiä on jopa kolme kertaa enemmän kuin naiskäyttäjiä. Tästä syystä seuraa haluavan miehen on nähtävä enemmän vaivaa naisen huomion kiinnittämiseen ja kiinnostuksen ylläpitämiseen.

        Jos se tuntuu epäreilulta tai ikävältä, niin ei auta kuin lopettaa deittipalveluissa pyöriminen :)

        Juuri tuollaisia kaikki naiset aina ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuollaisia kaikki naiset aina ovat.

        Itse varmasti viestittelet kaiket päivät naisille, jotka eivät mielestäsi ole millään tavalla sinua kiinnostavia? Ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse varmasti viestittelet kaiket päivät naisille, jotka eivät mielestäsi ole millään tavalla sinua kiinnostavia? Ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi? :)

        Miksi nainen antaa tykkäyksiä ellei ole kiinnostunut eikä varsinkaan vastaa ei aloita keskustelua, mikä vitsi siinä on?


    • Anonyymi

      Deittisovelluksia en suostu käyttämään, ja nyrkkisääntönä arkielämään sinkkunaisia ei ole olemassakaan. Parhaimmillaankin he ovat vain tauolla suhteiden välissä. Kunnioitan myös toisten parisuhteita niin paljon, etten varattuja ryhdy yrittämään.

      Ehkä osa ongelmaa, että koko sinkkuuden käsite ja kokemus on usein miehillä ja naisilla tyystin eri. Naisen sinkkuus on parin kuukauden tauko tai loma suhteesta, ja kun nainen ei saa deittisovelluksessa enää samaa huomiota kuin nuorena, hän puhuu kohtaamisongelmasta.

      Miehelle taas sinkkuus voi olla totaalista yksinäisyyttä ja vuosikausien jopa elämänmittaista huomiotta jäämistä, mihin ainoa lääke on hyväksyä stoalaisesti ulkopuolisuutensa, jos ei sitten tahdo ottaa itseään hengiltä. Se ei ole enää vain "kohtaamisongelma" kun joutuu surmaamaan omat tarpeensa ja toiveensa samalla kun ymmärtää luottamuksen ja viattomuuden kadonneet maailmasta. Ehkä tinderit ovat tehneet ihmisten kohtaamisesta niin helppoa, että ihmiset eivät enää kohtaa edes itseään saati muita.

      • Anonyymi

        Hyvää pohdintaa


      • Anonyymi

        Kyllä se sinkkuus on samanlaista useimmille naisille ja miehille. Kertaalleen seurustelleet, uutta suhdetta etsivät ovat kaikki logiikkasi mukaan "suhteiden välissä". Useimmat ihmiset kutsuvat tuota ihan vaan sinkkuudeksi.

        Turha yleistää että kaikki sinkkumiehet olisivat reppanoita sääliöitä, jotka vuodesta toiseen tumputtavat kotona ja itkevät puhallettavaan barbaraansa. Valtaosa sinkkumiehistä on ihan normaaleja jannuja eikä mitään surkeita ätmejä.


    • Ollos huoleti. Kyllä Dublo löytää paikkansa. Suosittelisin raujhoittumista ja etsinnän lopettamista. Saattaa yllättävän läheltä/nopeasti löytyä mahdollinen puoliso.

    • Anonyymi

      Olet siis nainen joka haluaa miehen vierelleen saman katon alle mutta haluaa varata sen oman makuuhuoneen vain itselleen.
      KOP KOP, kulta vein roskat, siivosin autotallin, loin lumet pihatieltä, leikin talonmiestä ja maksoin lomamatkan Malediiveille. Avaisitko jo sen makuuhuoneen oven:)

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Ei pidä paikkaansa, olen seksuaalisesti hyvin, hyvin aktiivinen enkä koskaan ole kieltäytynyt seksistä "päänsäryn" takia. Joskus on vain vaikeaa nukkua toisen vieressä ja erityisesti jos toinen kuorsaa, mikä miehillä melko yleistä, en pysty nukkua. En todellakaan halua kyykyttää toista parisuhteessa tai käyttää hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Ei pidä paikkaansa, olen seksuaalisesti hyvin, hyvin aktiivinen enkä koskaan ole kieltäytynyt seksistä "päänsäryn" takia. Joskus on vain vaikeaa nukkua toisen vieressä ja erityisesti jos toinen kuorsaa, mikä miehillä melko yleistä, en pysty nukkua. En todellakaan halua kyykyttää toista parisuhteessa tai käyttää hyväksi.

        Kaunis ja seksuaalisesti aktiivinen.
        Noilla tiedoillahan saa jo seuraa jos ei lisää tuon jälkeen pikää listaa mitä miehen tulisi olla. Riittääkö jos mies olisi komea ja seksuaalisesti aktiivinen?

        Jos etsisin seuraa vastaisin vain sellaisille jotka eivät tuo esiin omaa kauneuttaan, olisi jopa virkistävää jos nainen kirjoittaisi normaalin ulkoasun ja jenkkakahvat omaava, miestä vierelleen kaipaava.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis ja seksuaalisesti aktiivinen.
        Noilla tiedoillahan saa jo seuraa jos ei lisää tuon jälkeen pikää listaa mitä miehen tulisi olla. Riittääkö jos mies olisi komea ja seksuaalisesti aktiivinen?

        Jos etsisin seuraa vastaisin vain sellaisille jotka eivät tuo esiin omaa kauneuttaan, olisi jopa virkistävää jos nainen kirjoittaisi normaalin ulkoasun ja jenkkakahvat omaava, miestä vierelleen kaipaava.

        AsianVierestä

        Ei saa ainakaan rehellisestä miehestä, jonka arvot ja tulevaisuuden suunnitelmat eivät ole ollenkaan samansuuntaisia. Oli sitten kuinka kaunis tai seksuaalinen hyvänsä. Sehän olisi pelkkää lyhytkestoista vedätystä.

        T. Mies 45v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis ja seksuaalisesti aktiivinen.
        Noilla tiedoillahan saa jo seuraa jos ei lisää tuon jälkeen pikää listaa mitä miehen tulisi olla. Riittääkö jos mies olisi komea ja seksuaalisesti aktiivinen?

        Jos etsisin seuraa vastaisin vain sellaisille jotka eivät tuo esiin omaa kauneuttaan, olisi jopa virkistävää jos nainen kirjoittaisi normaalin ulkoasun ja jenkkakahvat omaava, miestä vierelleen kaipaava.

        AsianVierestä

        Eli nainen ei saa korostaa omaa naiseuttaan? Pitää olla naisellinen, mutta ei saa tuoda sitä esille?
        En ole sanonut että en saisi seuraa, mutta en etsi seuraa vaan elämänkumppania ja parisuhdetta. Ulkonäöstä ei ole ollut kuin haittaa siinä tähän asti ja olen pyrkinyt etsimään profiilikuvakseni kuvia jotka ovat mahdollisimman neutraaleja. Ja kyllä olen myös itse saanut pakkeja miehiltä enkä etsi mitään komistusta. Huumorintaju ja luotettavuus on paljon tärkeimpiä elementtejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli nainen ei saa korostaa omaa naiseuttaan? Pitää olla naisellinen, mutta ei saa tuoda sitä esille?
        En ole sanonut että en saisi seuraa, mutta en etsi seuraa vaan elämänkumppania ja parisuhdetta. Ulkonäöstä ei ole ollut kuin haittaa siinä tähän asti ja olen pyrkinyt etsimään profiilikuvakseni kuvia jotka ovat mahdollisimman neutraaleja. Ja kyllä olen myös itse saanut pakkeja miehiltä enkä etsi mitään komistusta. Huumorintaju ja luotettavuus on paljon tärkeimpiä elementtejä.

        Miehen on parempi ihastua naisessa persoonaan. Jos nainen on vielä kauniskin, sehän olisi vain plussaa.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen on parempi ihastua naisessa persoonaan. Jos nainen on vielä kauniskin, sehän olisi vain plussaa.

        AsianVierestä

        No en voi ulkonäölleni mitään, meikkinä pääasiassa ripsiväri ja puuteri. Tottakai pukeudun treffeille siististi, pukeutuisin minne tahansa ulos lähtiessäni. En käytä hiusten/ripsien pidennyksiä tms. Rakastan käyttää korkokenkiä vaikka en joka kerta niitä treffeille valitse. Olen puhelias ja vitsailen paljon mikä myös katsotaan flirttailuksi, se on myös luonteenpiirre ja jokaisen kai olisi saatava olla oma itsensä. Ja en ole profiili tekstissäni tuonut mitenkään esille ulkonäkökriteerejä tai seksuaalisuutta, tässä yhteydessä kyllä koska yritin piirtää mahdollisimman realistisen kuvan siitä näkökulmasta että kaikki kuvittelee että kauniit naiset vain "valitsevat" itselleen sopivan miehen kuin jostain karkkikaupassa. Suurin osa tuntemistani kauniista naisista ei nimenomaan halua treffailla komeita miehiä koska pääasiassa he vaikuttavat epäluotettavilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en voi ulkonäölleni mitään, meikkinä pääasiassa ripsiväri ja puuteri. Tottakai pukeudun treffeille siististi, pukeutuisin minne tahansa ulos lähtiessäni. En käytä hiusten/ripsien pidennyksiä tms. Rakastan käyttää korkokenkiä vaikka en joka kerta niitä treffeille valitse. Olen puhelias ja vitsailen paljon mikä myös katsotaan flirttailuksi, se on myös luonteenpiirre ja jokaisen kai olisi saatava olla oma itsensä. Ja en ole profiili tekstissäni tuonut mitenkään esille ulkonäkökriteerejä tai seksuaalisuutta, tässä yhteydessä kyllä koska yritin piirtää mahdollisimman realistisen kuvan siitä näkökulmasta että kaikki kuvittelee että kauniit naiset vain "valitsevat" itselleen sopivan miehen kuin jostain karkkikaupassa. Suurin osa tuntemistani kauniista naisista ei nimenomaan halua treffailla komeita miehiä koska pääasiassa he vaikuttavat epäluotettavilta.

        Kaisen kauneus punnitaan vasta saunan jälkeen kun on otettu kohtalaiset löylyt.
        Siinä hiukset kosteina, kasvot punakkana ja alasti vasta huomaa naisen aidon kauneuden.
        Vaatteiden ja meikkien tehtävänähän on peittää se aito kauneus.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaisen kauneus punnitaan vasta saunan jälkeen kun on otettu kohtalaiset löylyt.
        Siinä hiukset kosteina, kasvot punakkana ja alasti vasta huomaa naisen aidon kauneuden.
        Vaatteiden ja meikkien tehtävänähän on peittää se aito kauneus.

        AsianVierestä

        Vaatteiden ja meikkien tarkoitus on korostaa naisen omia piirteitä ja persoonallisuutta.

        En itse huolisi miestä, joka suurinpiirtein pakottaa kulkemaam jossain kammottavassa muumipaitulissa, ikuinen viattoman lapsenhymy naamallaan, koska "sisäinen kauneus on tärkeintä".

        Saan kyllä huomiota ilmankin meikkiä, aina ihmettelen, kuinka se on edes mahdollista, kaikkea ne miehet haluavatkin panna.

        Meikkinainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaisen kauneus punnitaan vasta saunan jälkeen kun on otettu kohtalaiset löylyt.
        Siinä hiukset kosteina, kasvot punakkana ja alasti vasta huomaa naisen aidon kauneuden.
        Vaatteiden ja meikkien tehtävänähän on peittää se aito kauneus.

        AsianVierestä

        Ja kuka oikeasti on saunan jälkeen KAUNIS???

        Naama punainen ja turvonnut, hiukset soirona?

        Tai alasti? Uimahallissakin on kuin ruumishuoneella, kyllä lihat roikkuu jokaikisellä jostain kohtaa ja laihoillakin on selluliittiä ja epäkohtia kehon rakenteessa.

        Tuo perustuu miehen nöyryyttämisen tarpeeseen, hän haluaa alistaa naisen tuntemaan itsensä alastomaksi miehen silmien edessä, alistumaan tarkastelulle ja arvostelulle, hikisenä saunassa, kirkkaassa valossa riisuutumalla miehen silmien edessä, tekemään aloitteen jotta osoittaa olevansa alasti tunteidensa kanssa miehen silmien edessä, luopumaan omista tunteistaan ja tavoistaan miehen vuoksi ilman "häpeää omasta kehostaan ja tuntemuksistaan".

        Mutta onko se häpeää, vai osa naisen omaa erotiikan tunnetta ja kaudeudentajuaa?

        Kun mies muuttaa seksuaalisen, romanttisen kohtauksen joksikin, joka tuntuu lähinnä käynniltä gynekologilla, alastomana, työhaastattelussa.

        Inhottavaa. Arvostan miehiä, jotka ovat hienotunteisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaatteiden ja meikkien tarkoitus on korostaa naisen omia piirteitä ja persoonallisuutta.

        En itse huolisi miestä, joka suurinpiirtein pakottaa kulkemaam jossain kammottavassa muumipaitulissa, ikuinen viattoman lapsenhymy naamallaan, koska "sisäinen kauneus on tärkeintä".

        Saan kyllä huomiota ilmankin meikkiä, aina ihmettelen, kuinka se on edes mahdollista, kaikkea ne miehet haluavatkin panna.

        Meikkinainen

        Eihän se meikki ole kuin koristelua. Täytyyhän naisesta kyetä tykkäämään ilman pakkekiakin. Ihan vaan naisena ilman tököttejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Ei pidä paikkaansa, olen seksuaalisesti hyvin, hyvin aktiivinen enkä koskaan ole kieltäytynyt seksistä "päänsäryn" takia. Joskus on vain vaikeaa nukkua toisen vieressä ja erityisesti jos toinen kuorsaa, mikä miehillä melko yleistä, en pysty nukkua. En todellakaan halua kyykyttää toista parisuhteessa tai käyttää hyväksi.

        Kyllä jotkut naisetkin kuorsaa ja kovaa. Moni myös piereskelee unissaan ja valveillaan niin ikään kovaa! Tietysti sellainen kuorsaaminen, mikä häiritsee toisen unta, on rasittavaa. Sellaisen kuorsaamisen syyt kannattaa ottaa selville tai sitten pitää ne omat makuuhuoneet, jos mahdollista.


      • JanK kirjoitti:

        Eihän se meikki ole kuin koristelua. Täytyyhän naisesta kyetä tykkäämään ilman pakkekiakin. Ihan vaan naisena ilman tököttejä.

        *pakkeliakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis ja seksuaalisesti aktiivinen.
        Noilla tiedoillahan saa jo seuraa jos ei lisää tuon jälkeen pikää listaa mitä miehen tulisi olla. Riittääkö jos mies olisi komea ja seksuaalisesti aktiivinen?

        Jos etsisin seuraa vastaisin vain sellaisille jotka eivät tuo esiin omaa kauneuttaan, olisi jopa virkistävää jos nainen kirjoittaisi normaalin ulkoasun ja jenkkakahvat omaava, miestä vierelleen kaipaava.

        AsianVierestä

        Taitaisi kuitenkin jäädä vastaamatta, jos nainen mainitsee negatiivisina puolinaan kovaäänisen kuorsauksen ja piereskelyn. ;D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuka oikeasti on saunan jälkeen KAUNIS???

        Naama punainen ja turvonnut, hiukset soirona?

        Tai alasti? Uimahallissakin on kuin ruumishuoneella, kyllä lihat roikkuu jokaikisellä jostain kohtaa ja laihoillakin on selluliittiä ja epäkohtia kehon rakenteessa.

        Tuo perustuu miehen nöyryyttämisen tarpeeseen, hän haluaa alistaa naisen tuntemaan itsensä alastomaksi miehen silmien edessä, alistumaan tarkastelulle ja arvostelulle, hikisenä saunassa, kirkkaassa valossa riisuutumalla miehen silmien edessä, tekemään aloitteen jotta osoittaa olevansa alasti tunteidensa kanssa miehen silmien edessä, luopumaan omista tunteistaan ja tavoistaan miehen vuoksi ilman "häpeää omasta kehostaan ja tuntemuksistaan".

        Mutta onko se häpeää, vai osa naisen omaa erotiikan tunnetta ja kaudeudentajuaa?

        Kun mies muuttaa seksuaalisen, romanttisen kohtauksen joksikin, joka tuntuu lähinnä käynniltä gynekologilla, alastomana, työhaastattelussa.

        Inhottavaa. Arvostan miehiä, jotka ovat hienotunteisia.

        Kuulostaa aika jännältä, jos nainen kokee saunassa tarvetta meikille tms. Itsetunnon puutetta, jos ei pysty hyväksymään itseään ilman meikkiä tai sitä, että mies rakastaa naistaan myös saunan punaisena ja hiukset silmillä roikkuessa. Selluliitit pyllyssä ja jenkkakahvat rullallakin. :)

        Hei, rakas on rakas vaikka juuttisäkissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa ainakaan rehellisestä miehestä, jonka arvot ja tulevaisuuden suunnitelmat eivät ole ollenkaan samansuuntaisia. Oli sitten kuinka kaunis tai seksuaalinen hyvänsä. Sehän olisi pelkkää lyhytkestoista vedätystä.

        T. Mies 45v

        Hyvin sanottu.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Kuulostaa aika jännältä, jos nainen kokee saunassa tarvetta meikille tms. Itsetunnon puutetta, jos ei pysty hyväksymään itseään ilman meikkiä tai sitä, että mies rakastaa naistaan myös saunan punaisena ja hiukset silmillä roikkuessa. Selluliitit pyllyssä ja jenkkakahvat rullallakin. :)

        Hei, rakas on rakas vaikka juuttisäkissä.

        Juuri näin 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaisi kuitenkin jäädä vastaamatta, jos nainen mainitsee negatiivisina puolinaan kovaäänisen kuorsauksen ja piereskelyn. ;D

        Heh, olis ainakin rehellinen. Mikä olis ehdoton plussa. Voihan sitä nukkua eri huoneissa, nainen rämisten kaasukammiossaan ja mies omassaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin 😂

        Jepjep.


      • JanK kirjoitti:

        Heh, olis ainakin rehellinen. Mikä olis ehdoton plussa. Voihan sitä nukkua eri huoneissa, nainen rämisten kaasukammiossaan ja mies omassaan.

        Kun pierupyllyn kanssa nukkuu samassa punkassa ja aamulla herää pää ja nyrkit turvoksissa, silmät vettä lentäen kaasumyrkytyksen keskeltä. Tietää ainakin ettei ole yksin. :D


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Heh, olis ainakin rehellinen. Mikä olis ehdoton plussa. Voihan sitä nukkua eri huoneissa, nainen rämisten kaasukammiossaan ja mies omassaan.

        Kyllä, kyllä. Rehellisyys ennen kaikkea! Ehkä ensisijainen "hoito" tuossa on kuitenkin ruokavalio ja elämäntavat kuntoon. Kuorsaamisessa taas voi olla monia syitä mutta ylipaino on yksi syy. :) ;D


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Kun pierupyllyn kanssa nukkuu samassa punkassa ja aamulla herää pää ja nyrkit turvoksissa, silmät vettä lentäen kaasumyrkytyksen keskeltä. Tietää ainakin ettei ole yksin. :D

        Vähän sulla alkoi nyt mielikuvitus heittää! Tuossa ei ole vaaraa kaasumyrkytykseen. Toki ikävää varmasti herätä, jos huone haisee. Toisaalta se toisen piereminen voi rohkaista myös miestä pieremään. En nyt tiedä, kuinka rakentavaa se kuitenkaan parisuhteen kannalta on. Ehkä tosiian suolistovaivat kuriin kaikin mahdollisin keinoin ennen kuin jakaa vuoteen kenenkään kanssa! ;D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, kyllä. Rehellisyys ennen kaikkea! Ehkä ensisijainen "hoito" tuossa on kuitenkin ruokavalio ja elämäntavat kuntoon. Kuorsaamisessa taas voi olla monia syitä mutta ylipaino on yksi syy. :) ;D

        Juu. Nenän ja nielun rakennetta tietysti on paha muuttaa, mutta aikalailla muuten hoidettavissa kuorsaus ja pieruttelukin. :)


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Kun pierupyllyn kanssa nukkuu samassa punkassa ja aamulla herää pää ja nyrkit turvoksissa, silmät vettä lentäen kaasumyrkytyksen keskeltä. Tietää ainakin ettei ole yksin. :D

        Anustappi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anustappi!

        Heh, ei hittolainen. Se kun lähtee, kun tykin kuula siinä tulee äkkiä kipiää ja huoneistoon remppaa. Tai kaverilla silimät rupee pullistelemaan kaasun pakatessa. :D


      • JanK kirjoitti:

        Heh, ei hittolainen. Se kun lähtee, kun tykin kuula siinä tulee äkkiä kipiää ja huoneistoon remppaa. Tai kaverilla silimät rupee pullistelemaan kaasun pakatessa. :D

        Mikä ssshaatana se oli, kun viuhahti päälaen yli tehden uuden jakauksen. Hähäh. xD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän sulla alkoi nyt mielikuvitus heittää! Tuossa ei ole vaaraa kaasumyrkytykseen. Toki ikävää varmasti herätä, jos huone haisee. Toisaalta se toisen piereminen voi rohkaista myös miestä pieremään. En nyt tiedä, kuinka rakentavaa se kuitenkaan parisuhteen kannalta on. Ehkä tosiian suolistovaivat kuriin kaikin mahdollisin keinoin ennen kuin jakaa vuoteen kenenkään kanssa! ;D

        Ai mullako mieliku_vitustako muka?

        Jos opettelis yhdessä pierimään Porilaisten marssin? ;]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuka oikeasti on saunan jälkeen KAUNIS???

        Naama punainen ja turvonnut, hiukset soirona?

        Tai alasti? Uimahallissakin on kuin ruumishuoneella, kyllä lihat roikkuu jokaikisellä jostain kohtaa ja laihoillakin on selluliittiä ja epäkohtia kehon rakenteessa.

        Tuo perustuu miehen nöyryyttämisen tarpeeseen, hän haluaa alistaa naisen tuntemaan itsensä alastomaksi miehen silmien edessä, alistumaan tarkastelulle ja arvostelulle, hikisenä saunassa, kirkkaassa valossa riisuutumalla miehen silmien edessä, tekemään aloitteen jotta osoittaa olevansa alasti tunteidensa kanssa miehen silmien edessä, luopumaan omista tunteistaan ja tavoistaan miehen vuoksi ilman "häpeää omasta kehostaan ja tuntemuksistaan".

        Mutta onko se häpeää, vai osa naisen omaa erotiikan tunnetta ja kaudeudentajuaa?

        Kun mies muuttaa seksuaalisen, romanttisen kohtauksen joksikin, joka tuntuu lähinnä käynniltä gynekologilla, alastomana, työhaastattelussa.

        Inhottavaa. Arvostan miehiä, jotka ovat hienotunteisia.

        Jos mies ja nainen alkavat olemaan yhdessä ei mikään muu ole tärkeää kuin se alaston kauneus. Olemme silloin sellaisia kun oikeasti olemme. Suorastaan ärsyttää pakkeloidut itseään täynnä olevat naiset jotka koristelevat itseään vaatteilla vain siksi koska kuvittelevat vaatteiden tekevän nätiksi.

        Voi voi, jos on oikeasti kropaltaan kaunis nainen niin hän näyttää hyvältä vaikka perunasäkissä marathonin jälkeen.

        Eivät kai naiset kuvittele miesten rakastuvan vaatteisiin tai meikkeihin?
        Hitsi, miehiä olisi kasapäin naistenosastoilla hiplaamassa niin ihania naisten vaatteita..heh heh.

        Tulee mieleen Tuhkimosta kertova satu. Kaunis on kaunis vaikka tuhkaa täynnä olevissa vaatteissa. Vaatteita voi aina ostaa, mutta sitä kaunista kroppaa ei ole helppo saada.
        Ottaisin mieluusti Tuhkimon jolle ostaisin ne satujen ulnelmapuvut mutta kuka niitä oikeasti tarvitsee jos olisi luonnollisen kaunis? Vaattet pois, maalataan taulu:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies ja nainen alkavat olemaan yhdessä ei mikään muu ole tärkeää kuin se alaston kauneus. Olemme silloin sellaisia kun oikeasti olemme. Suorastaan ärsyttää pakkeloidut itseään täynnä olevat naiset jotka koristelevat itseään vaatteilla vain siksi koska kuvittelevat vaatteiden tekevän nätiksi.

        Voi voi, jos on oikeasti kropaltaan kaunis nainen niin hän näyttää hyvältä vaikka perunasäkissä marathonin jälkeen.

        Eivät kai naiset kuvittele miesten rakastuvan vaatteisiin tai meikkeihin?
        Hitsi, miehiä olisi kasapäin naistenosastoilla hiplaamassa niin ihania naisten vaatteita..heh heh.

        Tulee mieleen Tuhkimosta kertova satu. Kaunis on kaunis vaikka tuhkaa täynnä olevissa vaatteissa. Vaatteita voi aina ostaa, mutta sitä kaunista kroppaa ei ole helppo saada.
        Ottaisin mieluusti Tuhkimon jolle ostaisin ne satujen ulnelmapuvut mutta kuka niitä oikeasti tarvitsee jos olisi luonnollisen kaunis? Vaattet pois, maalataan taulu:)

        AsianVierestä

        Itseasiassa jauhoiset puhdistusta vailla olevat naiset puutteelisissa vaatetuksissaan voivat olla hyvinkin miesten huomiot herättäviä.
        Kannattaa katsoa alkaen kohdasta 2:48. Ei nainen kummoisia vaatteita tarvitse ollakseen haluttava.
        https://www.youtube.com/watch?v=iAcIqS2iKF4

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Heh, ei hittolainen. Se kun lähtee, kun tykin kuula siinä tulee äkkiä kipiää ja huoneistoon remppaa. Tai kaverilla silimät rupee pullistelemaan kaasun pakatessa. :D

        Ai saatana... Tää lähti nyt vähän lapasesta 😂🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies ja nainen alkavat olemaan yhdessä ei mikään muu ole tärkeää kuin se alaston kauneus. Olemme silloin sellaisia kun oikeasti olemme. Suorastaan ärsyttää pakkeloidut itseään täynnä olevat naiset jotka koristelevat itseään vaatteilla vain siksi koska kuvittelevat vaatteiden tekevän nätiksi.

        Voi voi, jos on oikeasti kropaltaan kaunis nainen niin hän näyttää hyvältä vaikka perunasäkissä marathonin jälkeen.

        Eivät kai naiset kuvittele miesten rakastuvan vaatteisiin tai meikkeihin?
        Hitsi, miehiä olisi kasapäin naistenosastoilla hiplaamassa niin ihania naisten vaatteita..heh heh.

        Tulee mieleen Tuhkimosta kertova satu. Kaunis on kaunis vaikka tuhkaa täynnä olevissa vaatteissa. Vaatteita voi aina ostaa, mutta sitä kaunista kroppaa ei ole helppo saada.
        Ottaisin mieluusti Tuhkimon jolle ostaisin ne satujen ulnelmapuvut mutta kuka niitä oikeasti tarvitsee jos olisi luonnollisen kaunis? Vaattet pois, maalataan taulu:)

        AsianVierestä

        Hei ihan oikeasti miehet! Naiset meikkaa treffeille ja pukeutuu miten tykkää ja tämä on täysin normaalia. Suhteen edetessä varmasti näette heidät myös ilman ehostusta. Olen ollut myös saunassa toisilla treffeillä miehen kanssa joten meikittömyys ei ole ongelma, mutta en lähtisi treffeille tarkoituksella ilman mitään meikkiä piste.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei ihan oikeasti miehet! Naiset meikkaa treffeille ja pukeutuu miten tykkää ja tämä on täysin normaalia. Suhteen edetessä varmasti näette heidät myös ilman ehostusta. Olen ollut myös saunassa toisilla treffeillä miehen kanssa joten meikittömyys ei ole ongelma, mutta en lähtisi treffeille tarkoituksella ilman mitään meikkiä piste.

        Ap

        Luonnollisen kauniit kun eivät tarvitse ehostusta. Ne jotka haluavat jostain syystä näyttää kauniimmalta kun ovat tottuvat ehostamiseen jota tehdään ihan jokainen aamu ennen kun "voi näyttäytyä ihmisille".

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai saatana... Tää lähti nyt vähän lapasesta 😂🤣🤣🤣

        Vähän joo. :P

        Musta tulee väsyneenä vähän vallaton. >;]


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luonnollisen kauniit kun eivät tarvitse ehostusta. Ne jotka haluavat jostain syystä näyttää kauniimmalta kun ovat tottuvat ehostamiseen jota tehdään ihan jokainen aamu ennen kun "voi näyttäytyä ihmisille".

        AsianVierestä

        Olen kyllä samaa mieltä. Eikä kaunis tarkoita ainakaan mulle mitään valokuvamallia tai missiä, photoshopattuja ja kiristeltyjä naisvartaloita. Mitään edustusvaimo tyyppisiä barbieita.

        Kuka vaan kaduntallaaja voi olla todella kaunis ilman mitään koristelua ja rihkamaa.


      • JanK kirjoitti:

        Olen kyllä samaa mieltä. Eikä kaunis tarkoita ainakaan mulle mitään valokuvamallia tai missiä, photoshopattuja ja kiristeltyjä naisvartaloita. Mitään edustusvaimo tyyppisiä barbieita.

        Kuka vaan kaduntallaaja voi olla todella kaunis ilman mitään koristelua ja rihkamaa.

        Toisaalta ymmärrän, että on naisia jotka tykkää meikata ja huollitella itseään. Tykkää tietystä lookista ja tyylistä, se on ihan fine. Saahan sitä toteuttaa itseään, jos se on itselle tärkeää.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Olen kyllä samaa mieltä. Eikä kaunis tarkoita ainakaan mulle mitään valokuvamallia tai missiä, photoshopattuja ja kiristeltyjä naisvartaloita. Mitään edustusvaimo tyyppisiä barbieita.

        Kuka vaan kaduntallaaja voi olla todella kaunis ilman mitään koristelua ja rihkamaa.

        Olin yhdessä naisen kanssa joka ei meikannut kuin omiin häihinsä ja senkin teki joku toinen hänen puolestaan. Kaunis kuin mikä, vaikka aamulla hiukset sekaisin ja unet silmissä.

        AsianVierestä


      • JanK kirjoitti:

        Toisaalta ymmärrän, että on naisia jotka tykkää meikata ja huollitella itseään. Tykkää tietystä lookista ja tyylistä, se on ihan fine. Saahan sitä toteuttaa itseään, jos se on itselle tärkeää.

        Yhtä fine, kun lähtee kylille ilman meikkiä lantsareissa ja tuulipuvussa. Hiukset hujan hajan. Ei se kauneus siitä mihkään katoa. Siinä se on sama ihminen, laiteltuna ja ilman laittelua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin yhdessä naisen kanssa joka ei meikannut kuin omiin häihinsä ja senkin teki joku toinen hänen puolestaan. Kaunis kuin mikä, vaikka aamulla hiukset sekaisin ja unet silmissä.

        AsianVierestä

        Niin, jos joku on kaunis omaan silmän se on sitä vaikka viilipytty päässä ja isoisän kalsareissa.

        Ei muakaan ole ihmisissä koskaan kiinnostanut niiden vaatteet, meikit tai joku imago neppailu. Hyvännäköset on hyvännäkösiä omaan silmään pääasiassa just sellasina, kun luonto loi.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Olen kyllä samaa mieltä. Eikä kaunis tarkoita ainakaan mulle mitään valokuvamallia tai missiä, photoshopattuja ja kiristeltyjä naisvartaloita. Mitään edustusvaimo tyyppisiä barbieita.

        Kuka vaan kaduntallaaja voi olla todella kaunis ilman mitään koristelua ja rihkamaa.

        Kiva että on miehiä jotka ajattelee näin, mutta suurinosa naisista meikkaa huolitellakseen, ei miellyttääkseen miehiä. Itse en käytä vapaa-ajalla meikkiä koska meikkaan töihin ja muualle ihmisten ilmoille. Meikkaisin silti vaikka mies ei haluaisi, se tuo hyvän fiiliksen kun on hieman laittautunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies ja nainen alkavat olemaan yhdessä ei mikään muu ole tärkeää kuin se alaston kauneus. Olemme silloin sellaisia kun oikeasti olemme. Suorastaan ärsyttää pakkeloidut itseään täynnä olevat naiset jotka koristelevat itseään vaatteilla vain siksi koska kuvittelevat vaatteiden tekevän nätiksi.

        Voi voi, jos on oikeasti kropaltaan kaunis nainen niin hän näyttää hyvältä vaikka perunasäkissä marathonin jälkeen.

        Eivät kai naiset kuvittele miesten rakastuvan vaatteisiin tai meikkeihin?
        Hitsi, miehiä olisi kasapäin naistenosastoilla hiplaamassa niin ihania naisten vaatteita..heh heh.

        Tulee mieleen Tuhkimosta kertova satu. Kaunis on kaunis vaikka tuhkaa täynnä olevissa vaatteissa. Vaatteita voi aina ostaa, mutta sitä kaunista kroppaa ei ole helppo saada.
        Ottaisin mieluusti Tuhkimon jolle ostaisin ne satujen ulnelmapuvut mutta kuka niitä oikeasti tarvitsee jos olisi luonnollisen kaunis? Vaattet pois, maalataan taulu:)

        AsianVierestä

        Ei miehet edes osaa katsoa onko nainen ehostanut itseään vai ei....ja todellakin sensuellit pitsit ja satiinit on eroottisempia kuin pelkkä alastomuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa ainakaan rehellisestä miehestä, jonka arvot ja tulevaisuuden suunnitelmat eivät ole ollenkaan samansuuntaisia. Oli sitten kuinka kaunis tai seksuaalinen hyvänsä. Sehän olisi pelkkää lyhytkestoista vedätystä.

        T. Mies 45v

        Aika monelle riittäisi lyhytkestoinen vedätyskin ”paremman” puutteessa.

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuka oikeasti on saunan jälkeen KAUNIS???

        Naama punainen ja turvonnut, hiukset soirona?

        Tai alasti? Uimahallissakin on kuin ruumishuoneella, kyllä lihat roikkuu jokaikisellä jostain kohtaa ja laihoillakin on selluliittiä ja epäkohtia kehon rakenteessa.

        Tuo perustuu miehen nöyryyttämisen tarpeeseen, hän haluaa alistaa naisen tuntemaan itsensä alastomaksi miehen silmien edessä, alistumaan tarkastelulle ja arvostelulle, hikisenä saunassa, kirkkaassa valossa riisuutumalla miehen silmien edessä, tekemään aloitteen jotta osoittaa olevansa alasti tunteidensa kanssa miehen silmien edessä, luopumaan omista tunteistaan ja tavoistaan miehen vuoksi ilman "häpeää omasta kehostaan ja tuntemuksistaan".

        Mutta onko se häpeää, vai osa naisen omaa erotiikan tunnetta ja kaudeudentajuaa?

        Kun mies muuttaa seksuaalisen, romanttisen kohtauksen joksikin, joka tuntuu lähinnä käynniltä gynekologilla, alastomana, työhaastattelussa.

        Inhottavaa. Arvostan miehiä, jotka ovat hienotunteisia.

        Aivan loistava puheenvuoro! Aplodeja!


    • Vaikea sanoa. Onhan deittailu ja yleensä seukkaamisen edellytykset muuttuneet paljon ysäriin verrattuna.

      Henkilökohtaisesti en etsi ketään enkä edes yritä. Seurauksena on silloin, että naispuoliset ihmiset itse tekevät aloitteen.

      Oikeastaan kun miettii menneisyyttä, en ole koskaan etsimällä etsinyt paitsi ysärillä kerran kävin treffeillä jotka sovin netin kautta. Ei se oikein loksahtanut kohdalleen ja esittelin hänelle erään ulkomaalaisen merimiehen, joka oli samassa kuppilassa.

      Eivät he tietenkään seurustelemaan ryhtynyt, mutta nainen sanoi jälkeenpäin, että kivaa oli.

      • Anonyymi

        "Esittelin hänelle erään ulkomaalaisen merimiehen", 😂


    • Anonyymi

      Tuollaisille kurpille ei kelpaa tavallinen 40 v mies ja siks miehet on pakotettuja olemaan sinkkuna. Naiset todella nirsoja eivätkä lähde treffeille jos mies ei ole komea julkkis top 10 mies. Niin se vaan on että täysin naisten vika että miehet on sinkkuja.

      • Anonyymi

        Valtaosa Suomen aikuisesta miesväestöstä on ollut tai on juuri nyt parisuhteessa.

        Logiikkasi mukaan siis 99% Suomen miehistä on komeita julkkis top10 miehiä.


    • Anonyymi

      Jatkuvasti jossan facebookin korona sinkku ryhmässä naiset valittaa ettei ole miestä ja naiset laittaa sinne perse ja tissikuvia ja kun mies pyytää treffeille niin naiset ei halua. Naiset todella tylyjä ja vittumaisia ihan varmaan kuten aloittajakin että haluaa miehen mutta juuri kukaan ei kelpaa ja silti kehtaa valittaa palstoilla etttei ole miestä.

      • Anonyymi

        No ihan yhtälailla itsekin pidän mauttomana salipullistelu-kuvia miehistä. On ihan ok käydä salilla, mutta pitääkö siitä tehdä joku numero? Ja en todellakaan laittaisi mitään tissikuvia itsestäni mihinkään julkiseen ryhmään enkä edes omille sosiaalisen median sivuille. Enkä myöskään haluaisi treffeille miehen kanssa joka julkisesti seuraa ja kommentoi tälläisen naisen kuvia jossain nettimaailmassa.
        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan yhtälailla itsekin pidän mauttomana salipullistelu-kuvia miehistä. On ihan ok käydä salilla, mutta pitääkö siitä tehdä joku numero? Ja en todellakaan laittaisi mitään tissikuvia itsestäni mihinkään julkiseen ryhmään enkä edes omille sosiaalisen median sivuille. Enkä myöskään haluaisi treffeille miehen kanssa joka julkisesti seuraa ja kommentoi tälläisen naisen kuvia jossain nettimaailmassa.
        -ap

        Meneppä faceen ja sensuroimattomat sinkut ilman kukkiksia ryhmään niin kyllä näet perse ja tissikuvia joita naiset laittaa miesten huomiossa. Tai kilttien ja pervojen sinkut ryhmään, Siellä sama juttu. Naiset hakee misten huomiota perse ja tissikuvilla. Naisilla on aivan liian suuret vaatimukset kun ite ovat taviksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneppä faceen ja sensuroimattomat sinkut ilman kukkiksia ryhmään niin kyllä näet perse ja tissikuvia joita naiset laittaa miesten huomiossa. Tai kilttien ja pervojen sinkut ryhmään, Siellä sama juttu. Naiset hakee misten huomiota perse ja tissikuvilla. Naisilla on aivan liian suuret vaatimukset kun ite ovat taviksia.

        Kiltit ja pervot?
        Eikö se olisi vähän omituista, jos pervoryhmässä olisi vain pyhäkoolutyttöjen näköisiä naisia? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneppä faceen ja sensuroimattomat sinkut ilman kukkiksia ryhmään niin kyllä näet perse ja tissikuvia joita naiset laittaa miesten huomiossa. Tai kilttien ja pervojen sinkut ryhmään, Siellä sama juttu. Naiset hakee misten huomiota perse ja tissikuvilla. Naisilla on aivan liian suuret vaatimukset kun ite ovat taviksia.

        Itseasiassa liityin kahteen sinkkuryhmään ja poistuin molemmista saman päivän aikana, myötähäpeä oli valtava. Tällä hetkellä olen ainoastaan fb vaellussinkku ryhmässä. Sitä kautta olen nähnyt muutaman miehen, ryhmä on todella asiallinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiltit ja pervot?
        Eikö se olisi vähän omituista, jos pervoryhmässä olisi vain pyhäkoolutyttöjen näköisiä naisia? 😂

        Sopivasti pervo saattaa herättää mielenkiinnon. Pyhäkoulutytöt on lähinnä ujojen ja kokemattomien kohderyhmää?


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Sopivasti pervo saattaa herättää mielenkiinnon. Pyhäkoulutytöt on lähinnä ujojen ja kokemattomien kohderyhmää?

        Myös miehissä, en innostu myöskään liian asiallisista miehistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Myös miehissä, en innostu myöskään liian asiallisista miehistä.

        Myös miehissä kyllä.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Sopivasti pervo saattaa herättää mielenkiinnon. Pyhäkoulutytöt on lähinnä ujojen ja kokemattomien kohderyhmää?

        Naiset on usein myös ns. pervoja. Eli esittävät jotain vaikkeivät oikeasti ole, jotta saisivat miesten mielenkiinnon heräämään. Oikeasti sitten puhutaan ihan normiseksistä. Ilmeisen pervoa sitten naisen mielestä, jos pari kertaa viikossa suihinotot ja korvan takaa lipaisut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset on usein myös ns. pervoja. Eli esittävät jotain vaikkeivät oikeasti ole, jotta saisivat miesten mielenkiinnon heräämään. Oikeasti sitten puhutaan ihan normiseksistä. Ilmeisen pervoa sitten naisen mielestä, jos pari kertaa viikossa suihinotot ja korvan takaa lipaisut.

        Hahhah. Joo varmasti noinkin on. En epäile. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset on usein myös ns. pervoja. Eli esittävät jotain vaikkeivät oikeasti ole, jotta saisivat miesten mielenkiinnon heräämään. Oikeasti sitten puhutaan ihan normiseksistä. Ilmeisen pervoa sitten naisen mielestä, jos pari kertaa viikossa suihinotot ja korvan takaa lipaisut.

        Itse ennemminkin koen todella vaikeaksi ottaa miehen kanssa seksi ja mieltymykset puheeksi. Eräälle miehelle avauduin millaisesta seksistä pidän ja hän kertoi 2kk jälkeen päin että tämä keskustelu aiheutti hänessä hirveät suorituspaineet..
        Jos nainen kertoo pitävänsä sitomisesta ja alistamisesta makuuhuoneessa se ei tarkoita että hän pitäisi siitä makuuhuoneen ulkopuolella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse ennemminkin koen todella vaikeaksi ottaa miehen kanssa seksi ja mieltymykset puheeksi. Eräälle miehelle avauduin millaisesta seksistä pidän ja hän kertoi 2kk jälkeen päin että tämä keskustelu aiheutti hänessä hirveät suorituspaineet..
        Jos nainen kertoo pitävänsä sitomisesta ja alistamisesta makuuhuoneessa se ei tarkoita että hän pitäisi siitä makuuhuoneen ulkopuolella.

        Mikä siinä niitä suorituspaineita aiheutti, oliko puhetta siitä?


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Mikä siinä niitä suorituspaineita aiheutti, oliko puhetta siitä?

        Kerroin kokeilleen eron jälkeen hieman rajumpia seksileikkejä ja sanoin että tykkään että mies kontrolloi makuuhuoneen puolella. Hän oli tasa-arvon kannattaja eikä oikein ymmärtänyt miksi tykkään kun mies esim tukistaa suudellessa..
        Jatkossa en kerro mieltymyksistäni kuin vasta myöhemmin, en kuitenkaan ole mikään bdsm harrastaja varsinaisesti.


    • Anonyymi

      Miksi pitäisi löytyä? Yksin eläminen on helpompaa ja parempaa.

      • Anonyymi

        Hyvä vaihtoehto sellaiselle joka viihtyy 24/7 yksin. Itselle perhe ja parisuhde on tärkeitä elämän osa-alueita. Ketä tahansa en halua, lemmikit kyllä kaivautuu kainaloon iltaisin, mutta ei koira (hyvää)miestä korvaa.


    • Nyyh nyyh, miksi en saa pillua/munaa. Yritin tuossa muutamalla viestillä jo vähän vihjailla. Kyllä se sinkkuus lähtee ihan korvien välisestä rasvakudoksesta. Emme kaikki ole kuitenkaan Alluja, paitsi säälittävät nettitindermätsi-uskovaiset.

      Pitkällä kokemuksella ja selkä suorana (myös maasta nostettaessa) voin sanoa, että koskaan en ole etsinyt mitään, enkä ketään. Silti lapseni äiskä edelleen on ystäväni ja pitää yhteyttä vaikka erostamme on jo muutama kymmenen vuotta vierähtänyt.

    • Anonyymi

      Kohtaamisongelma on yleinen kummankin sukupuolen tasolla ja deitti sovellukset avaavat ovet loputtomien vaihtoehtojen maailmaan jonka jälkeen realiteetit katoavat. Itse olen huomannut että 38 vuotiaana "kilpailen" samoista miehistä 20-vuotiaiden kanssa ja on sanomattakin selvää että miehet suosivat näitä nuorempia naisia monestakin syystä. Itse taas en lämpene vanhemmille miehille, poikkeuksia toki voi olla, sellaista ei vain ole tullut vastaan.

      N38

      • Kuules nuorikkoni, itse olen 45 vuotias jännittäjä, että tuleeko lapsenlapsia. Minä en kilpaile kenestäkään enkä mistään, koskaan.

        Olen lapseni kasvattanut ja mahdollistanut vittuiluun vastaamisen: https://www.youtube.com/watch?v=V2zrlRGXF_U

        Väkivaltaa en silti hyväksy vaikka olenkin 188cm ja lähes sata kiloa puhdasta lihasta. Kampp... Taistelulajejakin osaan kohtuullisesti.

        Mielummin kuitenkin juoksen karkuun, kuin jään tappelemaan. Siksi liene olen saanut elää suhteellisen auvoista eloani.


      • Anonyymi

        Naisten olisi hyvä kelpuuttaa edes muutaman vuoden itseään vanhemmat miehet niin sekin auttaisi jo kummasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten olisi hyvä kelpuuttaa edes muutaman vuoden itseään vanhemmat miehet niin sekin auttaisi jo kummasti.

        Ottaen huomioon että suurimmalla osalla suomalaisista pariskunnista on 1-5v ikäero ja yleensä mies on hieman naista vanhempi, niin vaikuttaisi siltä että naiset todella kelpuuttaa ne pari vuotta vanhemmat miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaen huomioon että suurimmalla osalla suomalaisista pariskunnista on 1-5v ikäero ja yleensä mies on hieman naista vanhempi, niin vaikuttaisi siltä että naiset todella kelpuuttaa ne pari vuotta vanhemmat miehet.

        Jos neljänkympin kieppeissä ollaan niin syytä olisi kelpuuttaa 5-10 vuotta itseään vanhemmat. Se tuntuisi miehestäkin reilulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos neljänkympin kieppeissä ollaan niin syytä olisi kelpuuttaa 5-10 vuotta itseään vanhemmat. Se tuntuisi miehestäkin reilulta.

        Miksi vain miehestä pitäisi tuntua reilulta? Eikös parisuhteessa pitäisi olla molempien mielestä reiluja kauppoja?

        Ja miten 10v on "muutaman vuoden ikäero"? Ensin puhutaan parista vuodesta, sitten yhtäkkiä vuosikymmenestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vain miehestä pitäisi tuntua reilulta? Eikös parisuhteessa pitäisi olla molempien mielestä reiluja kauppoja?

        Ja miten 10v on "muutaman vuoden ikäero"? Ensin puhutaan parista vuodesta, sitten yhtäkkiä vuosikymmenestä.

        En puhunut parista vuodesta vaan muutamasta. 38 vuotiaan naisen on hyvä katsella vaikkapa 45 vuotiaita miehiä niin paranee huomattavasti se kilpailuasetelma.

        Ja kyllä, pitää sen naisestakin tuntua reilulta mutta voihan hän edelleen vaatia että pitää olla tumma ja pitkä yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En puhunut parista vuodesta vaan muutamasta. 38 vuotiaan naisen on hyvä katsella vaikkapa 45 vuotiaita miehiä niin paranee huomattavasti se kilpailuasetelma.

        Ja kyllä, pitää sen naisestakin tuntua reilulta mutta voihan hän edelleen vaatia että pitää olla tumma ja pitkä yms.

        Ei kyllä kenenkään mielestä 10v ole MUUTAMA vuosi :D

        Saahan sitä kaikki vaatia ihan mitä lystää! Mutta Suomessa silti yhä edelleen valtaosa pariskunnista on vajaan 5v ikäerolla varustettu.

        Miten sen 38v naisen kilpailuasema paranee 45v miehiä katselemalla? Kun faktana nyt vaan pysyy se että useimmilla pariskunnilla on varsin pieni ikäero. Mitä isompaa ikäeroa, sitä todennäköisemmin suhde päättyy eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä kenenkään mielestä 10v ole MUUTAMA vuosi :D

        Saahan sitä kaikki vaatia ihan mitä lystää! Mutta Suomessa silti yhä edelleen valtaosa pariskunnista on vajaan 5v ikäerolla varustettu.

        Miten sen 38v naisen kilpailuasema paranee 45v miehiä katselemalla? Kun faktana nyt vaan pysyy se että useimmilla pariskunnilla on varsin pieni ikäero. Mitä isompaa ikäeroa, sitä todennäköisemmin suhde päättyy eroon.

        Varmaan 38 vuotiaat miehet tavoittelevat jotain kolmekymppisiä naisia. Siihen suuntaan tuossa eräs nainen kirjoittikin. 45 vuotiaat miehet katselevat varmaan hänen ikäisiään naisia kiinnostuneena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan 38 vuotiaat miehet tavoittelevat jotain kolmekymppisiä naisia. Siihen suuntaan tuossa eräs nainen kirjoittikin. 45 vuotiaat miehet katselevat varmaan hänen ikäisiään naisia kiinnostuneena.

        Siltikin enimmät pariskunnat ovat keskimäärin sillä alle 5v ikäerolla varustettuja :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltikin enimmät pariskunnat ovat keskimäärin sillä alle 5v ikäerolla varustettuja :)

        Jos homma toimii ja seuraa löytyy tältä pohjalta niin mikäs siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos homma toimii ja seuraa löytyy tältä pohjalta niin mikäs siinä.

        Tilastojen valossa on todettava, että suuri ikäero pariskunnilla usein johtaa todennäköisemmin eroon, kuin suht samanikäisillä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltikin enimmät pariskunnat ovat keskimäärin sillä alle 5v ikäerolla varustettuja :)

        20-25,30-35,40-45,50-55,60-65,70-75,80-85.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä kenenkään mielestä 10v ole MUUTAMA vuosi :D

        Saahan sitä kaikki vaatia ihan mitä lystää! Mutta Suomessa silti yhä edelleen valtaosa pariskunnista on vajaan 5v ikäerolla varustettu.

        Miten sen 38v naisen kilpailuasema paranee 45v miehiä katselemalla? Kun faktana nyt vaan pysyy se että useimmilla pariskunnilla on varsin pieni ikäero. Mitä isompaa ikäeroa, sitä todennäköisemmin suhde päättyy eroon.

        Tuossa ylempänä 38v sanoi kilpailevansa 20 tyttöjen kanssa samoista miehistä. Yllättävää että 20 v tytöt etsivät huomattavasti vanhempaa miestä ? ? 38v,n yläikäraja taitaa olla parinkympin nurkilla, siinä ei ikisinkkuutta uhata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20-25,30-35,40-45,50-55,60-65,70-75,80-85.

        26-29 jne. ei etsi seuraa?


    • Oiskohan noi deittisovellukset vähän liian villi viidakko. Siellä tavallaan arvot hukkuu kaikkeen pinnalliseen näkyvyyteen ja kilpailuttamiseen? Itse ihminen ei äkkiä pääse oikeuksiinsa tuollaisissa mestoissa?

      • Olet asian ytimessä. En koskaan ole tarvinnut nettisovelluksia. Aina on puoliso löytynyt muita kautta. Kerran jopa ystävänainen järjesti salakavalasti syömisillan jossa tapasin nykyään edesmenneen naisen.


      • Anonyymi

        No tähän tulokseen olen itse tullut, ainakaan itselleni se on ollut sopimaton pelikenttä, toisaalta se on myös hyvin koukuttava koska siinä saa sen tunteen että homma etenee vaikka oikeasti se ei etene yhtään minnekään..

        -ap


      • Timosi kirjoitti:

        Olet asian ytimessä. En koskaan ole tarvinnut nettisovelluksia. Aina on puoliso löytynyt muita kautta. Kerran jopa ystävänainen järjesti salakavalasti syömisillan jossa tapasin nykyään edesmenneen naisen.

        Juu. Mä olen muutaman kerran nuorena käynyt deittinetin kautta sovituilla treffeillä, mutta eipä ne kahvia ja hyvästi pidemmälle johtaneet.

        Tapasinkohan sitä kautta 3 ihmistä. Ne tapailuun tai pidempiin parisuhteisiin johtaneet olen löytänyt pääasiassa IRL ja kirjeenvaihdon kautta ja viimeisimmän täältä keskustelupalstoilta.

        Sikäli en karsasta sitä paikkaa mistä jonkun löytää, kunhan arvomaailma ja ne kuuluisat kemiat kohtaa edes siihen, että tekee mieli edes tavata.

        Tuo kaverin kautta löytyminenkin on yksi mahdollinen. Mäkin olen joskus leikkinyt amoria ystävälle ja perhana se ketä yritin "kaupata" kaverilleni jäikin omiin käsiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tähän tulokseen olen itse tullut, ainakaan itselleni se on ollut sopimaton pelikenttä, toisaalta se on myös hyvin koukuttava koska siinä saa sen tunteen että homma etenee vaikka oikeasti se ei etene yhtään minnekään..

        -ap

        Ymmärrän. Joo, äkkiä saa paljon hälinää aikaiseksi, mutta ne ei johda mihinkään. Mälsää.


    • Anonyymi

      Naisten pitäisi edes joskus ehdottaa tapaamista. En minä ainakaan jaksa loputtomiin kirjoitella ja odotella koska olisi sopiva aika tapaamisen ehdottamiselle. Niin usein on tullut pakit ihan jo sen takia että on ehdottanut väärään aikaan niin saisivat sitten naiset hoitaa sen asian paremmin kun kerran osaavat.

      • Anonyymi

        Naiset ehdottavat joskus tapaamisia.
        Se että naiset eivät ehdota tapaamisia Juuri Sinulle ei tarkoita, etteivätkö he ehdottaisi niitä tapaamisia muille, sopivammille miehille.
        Ei pidä kuvitella että omat kokemuksesi olisivat universaaleja totuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ehdottavat joskus tapaamisia.
        Se että naiset eivät ehdota tapaamisia Juuri Sinulle ei tarkoita, etteivätkö he ehdottaisi niitä tapaamisia muille, sopivammille miehille.
        Ei pidä kuvitella että omat kokemuksesi olisivat universaaleja totuuksia.

        Kiitos itsestäänselvyydestä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos itsestäänselvyydestä...

        Olepa hyvä!

        Ilmeisesti tarpeellista muistutella aina välillä siitä että kaikki naiset eivät ole keskenään samanlaisia, joten yleistäminen on turhaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olepa hyvä!

        Ilmeisesti tarpeellista muistutella aina välillä siitä että kaikki naiset eivät ole keskenään samanlaisia, joten yleistäminen on turhaa :)

        Kerro samalla mistä minä voin tietää mitä muut naiset muille miehille kirjoittelevat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro samalla mistä minä voin tietää mitä muut naiset muille miehille kirjoittelevat?

        Miksi sinun pitäisi se tietää?

        Tärkeintä on tajuta että sinun kokemuksesi maailmasta ei ole se ainoa vaan että jokaisella on ne omakohtaiset kokemukset, eikä sinun kokemukset siksi ole millään tavalla yleistyskelpoisia :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinun pitäisi se tietää?

        Tärkeintä on tajuta että sinun kokemuksesi maailmasta ei ole se ainoa vaan että jokaisella on ne omakohtaiset kokemukset, eikä sinun kokemukset siksi ole millään tavalla yleistyskelpoisia :)

        Mistä minä voin tietää että joku nainen ehdottaa jollekin miehelle tapaamista jossain päin maailmaa? Pitäisikö minun lisätä kirjoitukseeni teksti että "mahdollisesti muille miehille joku nainen on saattanut ehdottaa tapaamista". Enhän minä sitäkään voi faktana kirjoittaa kun en tiedä onko oikeasti näin tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä minä voin tietää että joku nainen ehdottaa jollekin miehelle tapaamista jossain päin maailmaa? Pitäisikö minun lisätä kirjoitukseeni teksti että "mahdollisesti muille miehille joku nainen on saattanut ehdottaa tapaamista". Enhän minä sitäkään voi faktana kirjoittaa kun en tiedä onko oikeasti näin tapahtunut.

        Siltikin puhut "naisista" yhtenä ryhmänä, kuin tietäisit että kaikki naiset käyttäytyy kaikkia miehiä kohtaan samoin, kuin muutama nainen sinua kohtaan :)

        Mistä sinä voit tietää että kukaan nainen ei ehdota kenellekään miehelle tapaamista missään päin maailmaa? Kirjoitat silti faktana että naiset eivät koskaan ehdota kenellekään miehelle mitään tapaamisia, mutta tässä et näe ristiriitaa? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltikin puhut "naisista" yhtenä ryhmänä, kuin tietäisit että kaikki naiset käyttäytyy kaikkia miehiä kohtaan samoin, kuin muutama nainen sinua kohtaan :)

        Mistä sinä voit tietää että kukaan nainen ei ehdota kenellekään miehelle tapaamista missään päin maailmaa? Kirjoitat silti faktana että naiset eivät koskaan ehdota kenellekään miehelle mitään tapaamisia, mutta tässä et näe ristiriitaa? :)

        Kerropa nyt missä kohdassa olen kirjoittanut noin? Suora lainaus kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa nyt missä kohdassa olen kirjoittanut noin? Suora lainaus kiitos.

        Lue nuo omat kommenttisi joissa puhut "naisista" yhtenä homogeenisenä joukkona :) Ikävää jos dementia vaivaa niin ettet muista mitä hetkeä aiemmin olet kirjoitellut, mutta onneksi ylöspäin selaamalla saat virkistettyä muistiasi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue nuo omat kommenttisi joissa puhut "naisista" yhtenä homogeenisenä joukkona :) Ikävää jos dementia vaivaa niin ettet muista mitä hetkeä aiemmin olet kirjoitellut, mutta onneksi ylöspäin selaamalla saat virkistettyä muistiasi :)

        Eli ei tule suoraa lainausta...no, kerro edes miten asia olisi pitänyt ilmaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei tule suoraa lainausta...no, kerro edes miten asia olisi pitänyt ilmaista.

        Voi sua raasua kun et osaa skrollata etkä lukea ja muistisairauskin vaivaa :(

        No minä autan, 12:45 kirjoitit:

        "Naisten pitäisi edes joskus ehdottaa tapaamista. En minä ainakaan jaksa loputtomiin kirjoitella ja odotella koska olisi sopiva aika tapaamisen ehdottamiselle. Niin usein on tullut pakit ihan jo sen takia että on ehdottanut väärään aikaan niin saisivat sitten naiset hoitaa sen asian paremmin kun kerran osaavat."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei tule suoraa lainausta...no, kerro edes miten asia olisi pitänyt ilmaista.

        Josko puhuisit vaan niistä omista kokemuksistasi etkä yleistäisi kaikkia naisia samanlaisiksi kuin sun kohtaamat :) Tähän käy esimerkiksi: "osa/ jotkut/ muutamat/ tmv naisista" :) Ihmeellistä että tämmöinen täytyy rautalangasta vääntää, mutta juu mm. tuommoisia määreitä käyttämällä lause muuttuu eikä ole enää kaikkia koskeva hölmö yleistys :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sua raasua kun et osaa skrollata etkä lukea ja muistisairauskin vaivaa :(

        No minä autan, 12:45 kirjoitit:

        "Naisten pitäisi edes joskus ehdottaa tapaamista. En minä ainakaan jaksa loputtomiin kirjoitella ja odotella koska olisi sopiva aika tapaamisen ehdottamiselle. Niin usein on tullut pakit ihan jo sen takia että on ehdottanut väärään aikaan niin saisivat sitten naiset hoitaa sen asian paremmin kun kerran osaavat."

        Kuka on niin tyhmä että olettaa tuon koskevan kaikkia maailman naisia? Tietysti se koskee niitä naisia joiden kanssa olen kirjoitellut. Muista kun en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on niin tyhmä että olettaa tuon koskevan kaikkia maailman naisia? Tietysti se koskee niitä naisia joiden kanssa olen kirjoitellut. Muista kun en tiedä.

        Kuka on niin tyhmä ettei osaa kirjoittaa muulla tavoin kuin naisia yleistävästi? Sinä näköjään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on niin tyhmä ettei osaa kirjoittaa muulla tavoin kuin naisia yleistävästi? Sinä näköjään :)

        En voi kirjoittaa että "osa naisista tekee niin" koska en tiedä että osa tekee toisin. Se olisi täysin turha oletus ja ilmeisesti vain yhdelle älykääpiölle suunnattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi kirjoittaa että "osa naisista tekee niin" koska en tiedä että osa tekee toisin. Se olisi täysin turha oletus ja ilmeisesti vain yhdelle älykääpiölle suunnattu.

        Oletat siis että kaikki naiset toimivat samalla tavoin kuin muutamat sun kohtaamat yksilöt? :) Sepä se on turha oletus mutta tuollaiselta älykääpiöltä ei voi mitään järjenkäyttöä olettaakaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletat siis että kaikki naiset toimivat samalla tavoin kuin muutamat sun kohtaamat yksilöt? :) Sepä se on turha oletus mutta tuollaiselta älykääpiöltä ei voi mitään järjenkäyttöä olettaakaan :)

        En oleta koska en voi tietää. Jos kirjoittaisin että "osa naisista" niin se olisi oletus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oleta koska en voi tietää. Jos kirjoittaisin että "osa naisista" niin se olisi oletus.

        Sinun logiikkasi on todella erikoista :D
        Yleistät kaikkia naisia, eli OLETAT että kaikki naiset ovat tietynlaisia, eli teet oletuksia eli oletat tietäväsi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun logiikkasi on todella erikoista :D
        Yleistät kaikkia naisia, eli OLETAT että kaikki naiset ovat tietynlaisia, eli teet oletuksia eli oletat tietäväsi :D

        En. Kuinka monta kertaa se pitää sanoa että en voi tietää mitä kaikki naiset tekevät. Siksi on kirjoitettava vain omista havainnoista. Jos kirjoittaisin että osa naisista ei ehdota koskaan treffejä niin se saattaisi olla oikein mutta se olisi vain oletus koska minulle ei kukaan ehdota. Miksi lähtisin olettamaan jotain sellaista? Parempi pysyä tosiasioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Kuinka monta kertaa se pitää sanoa että en voi tietää mitä kaikki naiset tekevät. Siksi on kirjoitettava vain omista havainnoista. Jos kirjoittaisin että osa naisista ei ehdota koskaan treffejä niin se saattaisi olla oikein mutta se olisi vain oletus koska minulle ei kukaan ehdota. Miksi lähtisin olettamaan jotain sellaista? Parempi pysyä tosiasioissa.

        Miksi lähdet olettamaan että kaikki naiset toimivat samoin kuin nuo jotka ovat fiksusti sut väistäneet? :) Parempi olisi tosiaan että pysyisit tosiasioissa etkä olettaisi omien suppeiden kokemustesi perusteella, että kaikki ihmiset toimivat keskenään samalla tavoin :) Kuinka monta kertaa se pitää sanoa? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi lähdet olettamaan että kaikki naiset toimivat samoin kuin nuo jotka ovat fiksusti sut väistäneet? :) Parempi olisi tosiaan että pysyisit tosiasioissa etkä olettaisi omien suppeiden kokemustesi perusteella, että kaikki ihmiset toimivat keskenään samalla tavoin :) Kuinka monta kertaa se pitää sanoa? :)

        Mihin perustuu väitteesi, että kaikki naiset tai ihmiset eivät toimi samassa tilanteessa samoin? Ei sinulla ole sen parempia todisteita tälle väitteelle. Oletat, että asia on niin, mutta se on vain sinun mielipiteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin perustuu väitteesi, että kaikki naiset tai ihmiset eivät toimi samassa tilanteessa samoin? Ei sinulla ole sen parempia todisteita tälle väitteelle. Oletat, että asia on niin, mutta se on vain sinun mielipiteesi.

        Ihan siihen yksinkertaiseen faktaan, että kaikki ihmiset (tai naiset) eivät missään tilanteessa toimi kaikki samalla tavalla :) Se ei ole väite tai mielipide vaan ihan puhdas fakta - ihmiset ovat erilaisia ja toimivat eri tavoin tilanteissa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi lähdet olettamaan että kaikki naiset toimivat samoin kuin nuo jotka ovat fiksusti sut väistäneet? :) Parempi olisi tosiaan että pysyisit tosiasioissa etkä olettaisi omien suppeiden kokemustesi perusteella, että kaikki ihmiset toimivat keskenään samalla tavoin :) Kuinka monta kertaa se pitää sanoa? :)

        Hyvin sait käännettyä jutun pois itse asiasta eli siitä että naiset eivät koskaan ehdota tapaamista koska ovat kaikki ylimielisiä reppanoita :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan siihen yksinkertaiseen faktaan, että kaikki ihmiset (tai naiset) eivät missään tilanteessa toimi kaikki samalla tavalla :) Se ei ole väite tai mielipide vaan ihan puhdas fakta - ihmiset ovat erilaisia ja toimivat eri tavoin tilanteissa :)

        Eli mitään todisteita väitteellesi ei ole olemassa. Mielipide ei ole fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sait käännettyä jutun pois itse asiasta eli siitä että naiset eivät koskaan ehdota tapaamista koska ovat kaikki ylimielisiä reppanoita :)

        Naiset ehdottavat tapaamisia miehille, jotka heitä kiinnostaa :) Jos sinulle ei ehdoteta tapaamisia, et ole naisten mielestä kiinnostava :) Kannattaisi alkaa kiinnostavaksi tyypiksi niin ei tarttis palstoilla vuodesta toiseen uikuttaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mitään todisteita väitteellesi ei ole olemassa. Mielipide ei ole fakta.

        Sepä onkin silkka fakta eikä pelkkä mielipide, että erilaiset ihmiset toimivat eri tavoin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ehdottavat tapaamisia miehille, jotka heitä kiinnostaa :) Jos sinulle ei ehdoteta tapaamisia, et ole naisten mielestä kiinnostava :) Kannattaisi alkaa kiinnostavaksi tyypiksi niin ei tarttis palstoilla vuodesta toiseen uikuttaa :)

        Naiset saattavat suostua tapaamiseen jos sitä ehdottaa :) Kuitenkaan eivät itse ehdota :) Eli ovat reppanoita :) koskee kaikkia naisia :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset saattavat suostua tapaamiseen jos sitä ehdottaa :) Kuitenkaan eivät itse ehdota :) Eli ovat reppanoita :) koskee kaikkia naisia :)

        Naiset ehdottavat tapaamisia miehille joita oikeasti haluavat treffata :)

        Jos et koskaan saa naisilta treffauspyyntöjä niin se vaan kertoo ettet ole mies, josta yksikään nainen ikinä kiinnostuisi :)
        Sitä ei ole vaikea uskoa :)

        Ja SE todella koskee kaikkia naisia :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ehdottavat tapaamisia miehille joita oikeasti haluavat treffata :)

        Jos et koskaan saa naisilta treffauspyyntöjä niin se vaan kertoo ettet ole mies, josta yksikään nainen ikinä kiinnostuisi :)
        Sitä ei ole vaikea uskoa :)

        Ja SE todella koskee kaikkia naisia :)

        Toisaalta naisia koskee myös se, että he laittavat tykkäyksiä myös miehille joista eivät siis alkuunkaan pidä. Joku voisi pitää sitä vaikka petollisuutena. Kuinkahan suuri osuus naisista on tällä lailla epärehellisiä.


    • Anonyymi

      Naiset ei halua rumia, köyhiä, heikkolahjaisia miehiä. Naiset haluaa kohdata jännämiehiä, Onhan se aika monesti nähty millaisia paskoja miehiä naiset haluaa.
      Komeat jännämiehet on fiksuja ja siksi naiset sellaisten kanssa seurustelee.

      • Anonyymi

        Totta tämäkin, mutta esim tuo köyhyys on jo itselle sellainen asia tässä iässä että en ole valmis luopumaan jo ansaitusta elintasosta. Haluan myös matkustella ja jos puolison tilipussilla pääsee Prismaan niin sekään ei oikein ole tasavertaista. Sama tulotaso pitää olla, usealle miehelle se että nainen tienaa enemmän on ongelma, ellei sitte ole mies joka haluaa elää puolison siivellä.
        Rumuus on katsojan silmissä, nettimaailma on tässä aika armoton ja puoliso löytyy todennäköisemmin irl
        Huono itsetunto, tietty yleissivistyksen puute ja vähäiset sosiaaliset taidot on iso punainen lippu. Tykkään keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä ja jos toista kiinnostaa vain Formulat niin siinä ei ole hirveästi puheen aiheita..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tämäkin, mutta esim tuo köyhyys on jo itselle sellainen asia tässä iässä että en ole valmis luopumaan jo ansaitusta elintasosta. Haluan myös matkustella ja jos puolison tilipussilla pääsee Prismaan niin sekään ei oikein ole tasavertaista. Sama tulotaso pitää olla, usealle miehelle se että nainen tienaa enemmän on ongelma, ellei sitte ole mies joka haluaa elää puolison siivellä.
        Rumuus on katsojan silmissä, nettimaailma on tässä aika armoton ja puoliso löytyy todennäköisemmin irl
        Huono itsetunto, tietty yleissivistyksen puute ja vähäiset sosiaaliset taidot on iso punainen lippu. Tykkään keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä ja jos toista kiinnostaa vain Formulat niin siinä ei ole hirveästi puheen aiheita..

        On myös köyhiä naisia mutta nepäs ei halua köyhää miestä vaan rikkaan top 10 miehen.


      • Ai Alluko se näitä jännämiesjuttuja jankuttaa..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ai Alluko se näitä jännämiesjuttuja jankuttaa..

        Muunmuassa allu joo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tämäkin, mutta esim tuo köyhyys on jo itselle sellainen asia tässä iässä että en ole valmis luopumaan jo ansaitusta elintasosta. Haluan myös matkustella ja jos puolison tilipussilla pääsee Prismaan niin sekään ei oikein ole tasavertaista. Sama tulotaso pitää olla, usealle miehelle se että nainen tienaa enemmän on ongelma, ellei sitte ole mies joka haluaa elää puolison siivellä.
        Rumuus on katsojan silmissä, nettimaailma on tässä aika armoton ja puoliso löytyy todennäköisemmin irl
        Huono itsetunto, tietty yleissivistyksen puute ja vähäiset sosiaaliset taidot on iso punainen lippu. Tykkään keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä ja jos toista kiinnostaa vain Formulat niin siinä ei ole hirveästi puheen aiheita..

        Ei tuo matkustelukaan aina tulotasosta riipu. Olen itse pienituloisena opiskelijana (pitkittyneet opinnot, useita työvuosia silti takana erilaisista töistä, pitkä cv jne) matkustellut säännöllisesti, asunut ulkomailla ja tehnyt töitäkin ulkomailla. Matkustelun lähtökohta on siinä, että minua on pienestä asti viety ulkomaille säännöllisesti pienituloisen yksinhuoltajavanhempani toimesta, koska hän piti sitä asiaa tärkeänä ja halusi tarjota sen lapsilleen. Olen siitä hänelle ikuisesti kiitollinen ja siitä, että minua on viety ulkomaille lapsena ja nuorena säännöllisesti täytettyäni 9-vuotta. Matkustaminen ja maailmankansalaisuus on osa identiteettiäni, vaikka rahaa ei ole lapsuudenperheessä eikä itsellänikään ole ollut koskaan liikaa. Tietysti suvuskin löytyy monikulttuurisuutta ja ulkomaalaisia sukulaisia. Jokainen priorisoi "ylimääräisen" rahansa. Minä priorisoin kokemuksiin, kulttuuriin ja matkailuun, koska ne ovat henkireikiäni. Kaikki ei aina myöskään maksa maltaita ja asiat ja rahat kyllä järjestyy, jos ja kun on tarkoitus.

        Raha tai tulotaso ei määrittele ihmistä. Suurin osa ihmisistä on ollut jossain vaiheessa pienituloinen opiskelija ja osa suomalaisista on jatkuvasti pienituloisia. Tietysti aina on niitä harvinaisia yksilöitä, etenkin naisissa, joille se vauraus tai sen pohja on tullut parisuhteen kautta. Kyllä joillekin vielä tänäkin päivänä sukupuolien tasa-arvoisessa Suomessa ja muualla vuosikausia maksetaan kaikki puolison (eli vuosikausia elättävän elättäjän toimesta) ja jossain vaiheessa naisen ei tarvitse käydä korkeintaan kuin osa-aikaisesti töissä olipa se koulutus mikä tahansa ja sitä omaa saavutettua tulotasoa sitten kovasti muille paukutellaan, kun siihen on oikeasti aika moni muukin vaikuttanut kuin ihminen itse eikä edes tajuta, kuinka etuoikeutettuja ollaan.

        Itse laitan arvoa enemmän henkiselle rikkaudelle ja henkisille resursseille ja ennen kaikkea elämäntavalle parisuhteessa ja kumppanissa. En itsekään voisi ottaa kumppanikseni miestä, joka ei halua eikä kykene keskustelemaan eri asioista ja ilmiöistä. Olen tapaillut myös erittäin varakkaita miehiä mutta taloudellista hyötyä en ole koskaan saanut seurustelukumppaneista. Heille kenellekään muuten sillä ei ole ollut mitään merkitystä, että olen ollut pienituloinen opiskelija. Itse olen myös aina yksin asuessani omat vuokrani ja laskuni maksanut: minulla ei ole koskaan ollut parisuhteen taloudellista ja henkistä turvaa. Miehet muuten arvostaa sitä, ei niinkään miehen siivellä vuosikausia eläneitä naisia. Kaikki tapailemani miehet ovat olleet myös erittäin koulutettuja ja omalla alallaan menestyneitä.

        Itse uskon ja ajattelen, että kyllä ulkonäkötasoerot ovat ihan todellisia. On olemassa ei-fyysisesti viehättäviä, keskiverto tai hieman keskivertoulkonäköä paremmannäköisiä ja oikeasti fyysisesti viehättäviä eli hyvännäköisiä. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Kyllä moni mies fyysisesti viehättäviä naisia mielellään katselee. Aina on tietysti niitä, joille kelpaa se miehenkokoinen ja -näköinen nainen, jolla voi olla myös toksisia maskuuliinisia ominaisuuksia ja joka jaksaa tarpeeksi yrittää tai olla tarpeeksi "mukava" miehelle, ainakin sen aikaa, että saa sen miehen verkkoihinsa. No, kukin tavallaan.

        P.S. Minä kyllä voin puhua miehen kanssa välillä Formuloistakin, jos se on hänelle oikeasti tärkeä juttu.


    • Anonyymi

      Normi miesten on todella vaikeaa päästä treffeille. Naiset sitä ei vaan ymmärrä miten vaikeaa on miehille deittailu. Miesten pitää pyytää naisia satoja kertoja treffeille ennen kun tärppää jos edes tärppää ja sitten kun tärppää niin nainen löytää jonkun pienn vian miehessä ettei jatkoa ole luvassa. Eli mies joutuu alusta aloittamaan kun saa pakit tavis naiselta.

      • Anonyymi

        Ja siltikin Suomessa valtaosa aikuisesta väestöstä on ollut tai on juuri nyt parisuhteissa. Vielä useampi on harrastanut seksiä.

        Eli aikuisesta miesväestöstä semmoiset 98% on seurustellut ja harrastanut seksiä. Joten ei se tärppääminen taidakaan ihan niin hankalaa olla.

        Toki on pienen pieni ryhmä jotka eivät ikinä saa, ja kaikille muille onkin ilmiselvää mistä tämä johtuu.


    • " ihan rehellisesti sanottuna hämmentynyt siitä kuinka paljon miehet valittaa kun eivät löydä naista, mutta esim deitti sovelluksissa matchin tullessa "eivät jaksa kirjoitella"? "

      Nythän voi olla niin, että kyseessä on kaksi täysin eri joukkoa:
      a) miehet, jotka eivät löydä (ja valittavat)
      b) miehet, jotka eivät jaksa (kirjoitella)

      En tiedä kovin tarkkaan nykyajan systeemeistä enkä nelikymppisten deittailusta. Mutta menneillä kokemuksilla voin ymmärtää varsin hyvin tuota a)-porukkaa, koska onhan se nyt ihan perkeleen vaikeaa. Mä vielä osaan jollain tavalla kirjoittaakin, mutta silti en löytänyt deittisovelluksista yhtä ainutta naista, jolle olisin kelvannut. Ja sen verran on itsekritiikki karissut matkan varrella, että vika ei pelkästään ollut minussa vaan myös siinä systeemissä ja siihen liittyvissä odotuksissa.

    • Anonyymi

      Miksei naiset valitse heti sitä kunnollista miestä niin ei tarttis kurppa iässä etsii uusia miehiä. Naiset seurustelee monen jännämiehen kanssa ennen kun täyttää 50 vuotta.

      • Anonyymi

        Miksei miehet valitse heti sitä kunnollista naista niin ei tarttis kurppa iässä etsii uusia naisia. Miehet seurustelee monen jännäjaanan kanssa ennen kun täyttää 50 vuotta.


      • Anonyymi

        "Kurppaiässä"? On sullakin negatiivinen asenne. Rakkaus voi ja saa löytyä missä iässä vaan, vaikka satavuotiaana.


      • Anonyymi

        Siksi kun aloin seurustella exäni kanssa ollessani 14 vuotias...

        Ap


    • Anonyymi

      "Miten on niin paljon sinkkuja jotka ei kohtaa"

      Käsite sinkku tarkoitti aikoinaan henkilöä joka on ilman/vailla intiimikumppania JA jolla on runsaasti markkina-arvoa parisuhdemarkkinoilla JA joka aktiivisesti on siellä markkinoilla.

      Mutta nykyisin sinkku lähinnä tarkoittaa yksin asuvaa vanhusta. Vanhukset eivät kohtaa siksikään koska arvot, tavoitteet ajatukset jämähtävät kaikkilla kun ikä alkaa painamaan. Ja toiseksi aniharva mies kaipaa menopausaalisen mummon "seuraa". Minusta yli 30v naissukupuolinen on jo vanha nainen, intiimikumppaniksi.

      • Anonyymi

        Sinkku tarkoittaa vain ja ainoastaan henkilöä, joka ei juuri tällä hetkellä ole parisuhteessa. Ei sen kummempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkku tarkoittaa vain ja ainoastaan henkilöä, joka ei juuri tällä hetkellä ole parisuhteessa. Ei sen kummempaa.

        Sellainen henkilöön viitataan yleensä käsitteellä eronnut (tai leski).


      • Anonyymi

        Voi haista nyt paska oikeasti 🤣🤣🤣🤣🤣
        Ja sitten ihmetellään miksi 37v ei kelpaa 50v mies kumppaniksi....

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen henkilöön viitataan yleensä käsitteellä eronnut (tai leski).

        Sinkku voi toki olla eronnut tai leskikin.

        Sinkku tarkoittaa ainoastaan sitä ettei ole juuri sillä hetkellä parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi haista nyt paska oikeasti 🤣🤣🤣🤣🤣
        Ja sitten ihmetellään miksi 37v ei kelpaa 50v mies kumppaniksi....

        Ap

        40v kelpaa 50v


    • Anonyymi

      Mies ei kohtaa naista koska ei juo viinaa eikä käy baareissa. Naisiin tutustuu baarissa viinaa juomalla. Unohtakaa heti kaikenlaiset huijaus nettideitit koska niin ette naisiin pääse tutustumaan. Baarissa kohtaat naiset heti kasvostusten ja voit jutella naisen kanssa ja tutustuminen alkaa heti. Viinaa juomalla naisiin tutustuu heti.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Noita deittisovelluksia pitäisi osata käyttää oikein. Ja oman veikkaus on, että kovinkaan moni mies ei osaa.

      Itse olen ollut facebookin sinkkusivustolla paikallisesti ja muut miehet ovat tosi hiljaisia. Joku lohensavustuskuva ja pientä höpöhöpöä perään ja peukkuja.

      Naiset ryhmässä taas laittelevat kyselyjä ja ovat aktiivisia, mutta liki keskenään. Jokin tavallisen sosiaalisen kanssakäyminen puuttuu monelta mieheltä. Niin se vaan on.

      • Anonyymi

        Netissä naiset katsoo naamavärkkiä ja siitä riippuu pääseekö mies treffeille. Sama se siis laittaako mies naiselle viestiä fasessa tai muualla kun miehen naama ei miellytä tavis naisia niin miehet ei pääse tutustumaan naisiin. Eikä miehet ole hiljaisia vaan naiset on hiljaisia koska eivät edes halua jutella miehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netissä naiset katsoo naamavärkkiä ja siitä riippuu pääseekö mies treffeille. Sama se siis laittaako mies naiselle viestiä fasessa tai muualla kun miehen naama ei miellytä tavis naisia niin miehet ei pääse tutustumaan naisiin. Eikä miehet ole hiljaisia vaan naiset on hiljaisia koska eivät edes halua jutella miehille.

        No ihan tavallisia miehiä löytyy tuoltakin.

        Mutta en ihmettele, että on hiljaista treffirintamalla, kun ollaan vaan hiljaa.

        Itse turistelen siellä niitä näitä kaikkien kanssa, niin huomenna treffit. Nainen laittoi mesessä viestiä. Pitää katsoa millainen nainen livenä.


      • Anonyymi

        Mä komppaan tätä. Edes tavallisiin kysymyksiin ei saa muuta vastausta kuin joo tai ei. Ikinä ei kysytä mitään vastavuoroisesti tai edes anneta aihetta jatkokysymyksiin. Äijät vaan möllöttää siellä. Parin viestin jälkeen yritys keskustella tyrehtyy takuulla, koska en jaksa enää olla lypsämässä miehestä irti edes yhtä kokonaista lausetta. Järkyttävän surkeaa käytöstä, kun pitäisi koittaa tutustua. Se kai näiden nettideittien tarkoitus lopulta on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä komppaan tätä. Edes tavallisiin kysymyksiin ei saa muuta vastausta kuin joo tai ei. Ikinä ei kysytä mitään vastavuoroisesti tai edes anneta aihetta jatkokysymyksiin. Äijät vaan möllöttää siellä. Parin viestin jälkeen yritys keskustella tyrehtyy takuulla, koska en jaksa enää olla lypsämässä miehestä irti edes yhtä kokonaista lausetta. Järkyttävän surkeaa käytöstä, kun pitäisi koittaa tutustua. Se kai näiden nettideittien tarkoitus lopulta on...

        No tuota ei tajuta....toinen vaihtoehto on sitten kännipäissään laittaa hävyttömiä kuvia tai hävyttömiä juttuja.

        Enpä itse ainakaan ihmettele, miksi miehillä noin keskimäärin on vaikeaa saada naista, kun he etsivät aikuista ihmistä.

        Vaikka täällä mangutaan, että ei saa naisia, niin minä väittäisin, että totuus on, että naisilla on vaikeuksia löytää aikuinen mies. Ja oikeastaan sinkkuna olevat ystävänaiset ovat sen jo vahvistaneet.


    • Anonyymi

      Itse ollut 15v sinkkuna. Tinderin tulon jälkeen ei ihmisiin saa enää mitään kontaktia, ei edes tinderissä. Kasvotusten hymyilevät vain haistattelee pitkät jos yrittää moi sanoa jos yleensä edes mitään vastaavat. Tinderissä ~50 matchista vain 3kpl vastannut viesteihin, mykkäkoulu alkaa tapaamista ehdottaessa, 0 treffit sitä kautta.

      Todennäköisesti lopun elämän yksin, usko mennyt suhteeseen. Viimeisen 20v kokemukset naisista: 7kpl hymyileviä haistattelijaa, 2kpl varkaita, 3kpl väkivaltaisia sekopäitä, 2kpl tappajia, ja tusina mykkää narsistia. Parhaat kokemukset rajoittuu alle tusinaan yhden illan juttuun joista ei sen jälkeen kuule.

      • Anonyymi

        Kuulostaa siltä että kiinnostut vain epävakaista naisista. Usein sitä houkuttaa itsensä kaltaisia ihmisiä lähelleen. Ehkäpä siinä olisi työstämisen aihetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa siltä että kiinnostut vain epävakaista naisista. Usein sitä houkuttaa itsensä kaltaisia ihmisiä lähelleen. Ehkäpä siinä olisi työstämisen aihetta?

        Joo näin se on. Samaten aloittajan kannattaisi mennä ammattilaisen pakeille tutkituttamaan päänsä. Pääsee sitten tarvittaessa hoitoon ja saa lääkityksen kohdalleen. Tsemppiä!


      • Anonyymi

        Tähän se on mennyt kun miehiä valkataan kuin supermarketin hyllyltä. Jos ja kun mies ei ollutkaan täydellinen niin ei kun uutta peliin, helppo homma kun mitään rakkautta siinä ei kuitenkaan ollut, harva nainen tuskin enää edes tietää mitä se tarkoittaa. Ja toki otetaan se narsistinen jännämies mielummin kuin kunnollinen, jotta voi taas valittaa kuinka kaikki miehet on sikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän se on mennyt kun miehiä valkataan kuin supermarketin hyllyltä. Jos ja kun mies ei ollutkaan täydellinen niin ei kun uutta peliin, helppo homma kun mitään rakkautta siinä ei kuitenkaan ollut, harva nainen tuskin enää edes tietää mitä se tarkoittaa. Ja toki otetaan se narsistinen jännämies mielummin kuin kunnollinen, jotta voi taas valittaa kuinka kaikki miehet on sikoja.

        On kyllä väärin. Kyllä pitäisi joka naisen ottaa eka mies joka kävelee vastaan. Vaikka itse haluaisi lapsia ja mies ei niin miestä ei voi vaihtaa. Sitten vaan eletään lapsettomina. Mies harrastaa vaan alkoa ja autoja ja nainen tykkäisi matkustella ja käydä tansseissa mutta ei, kun sitä miestä ei voi vaihtaa niin molemmat elää onnettomina surkeassa suhteessa. Ihan sama vaikka pariskunta ei sovi toisilleen, pääasia ettei vahingossakaan vaihdeta siitä ekasta valinnasta pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa siltä että kiinnostut vain epävakaista naisista. Usein sitä houkuttaa itsensä kaltaisia ihmisiä lähelleen. Ehkäpä siinä olisi työstämisen aihetta?

        Ei kuulu tapoihin haistatella kehuja antaneelle, ei kuulu tapoihin ensin hymyillä ja harrastaa silmäpeliä useita minuutteja tarkoituksena vain haistatella ventovieraille. En ole myöskään ollut linnassa tappamisen tai varkauksien/petosten takia. En myöskään ole ollut suljetulla psykiatrisella. Tapana on myös vastata kaikkiin kysymyksiin mitä mitä kysytään, en harrasta mykkä koulua. Ei myöskään kuulu tapoihin varastaa vieraissa toisen tavaroita ja tyhjentää heidän lompakoita.

        Ei heistä yksikään ole ollut kaltaiseni. Päinvastoin kaikki heistä ovat olleet täysin erilaisia. Itse hyvinkin vakaa persoona, sanon ja teen mitä ajattelen, toisin kuin viimeisen 20v kokemukset naisista. Jokainen tehnyt vastoin kuin sanonut, tai antanut vaikuttaa, perheenjäsenet lukuunottamatta.


    • Anonyymi

      Juu se on niin että naisista tullut kranttuja. Tavis miehet ei pääse edes treffeille. Sit voitte jokainen yrittää iskee tavis naisia tinderistä tai jostain vaikka kaupassa menette juttelee niin huomatte miten pakti tulee äkkiä.

      • Anonyymi

        Siltikin Suomen aikuisesta väestöstä valtaosa miehistä on ollut tai on juuri nyt parisuhteessa, ja vielä useampi on ollut sukupuoliyhteydessä.
        Tämä kertoo siis siitä että tavismiehet kyllä saa seksiä ja treffejä ja parisuhteita ihan tavalliseen tapaan.


    • Anonyymi

      Naisten etsijät on omaa luokkaansa, kuten tiedät. Hevosilla ratsastajat on myös.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jumalanmiehet on vähän hulluja varmasti. Ja pelottaviakin. 😁

      • Anonyymi

        Jumalan naiset on myös hulluja. Yksi saarnasi abortteja vastaan, halusi ne laittomiksi. Kysyin että entä raiskauksen kohdalla? Sanoi että jos siitä tulisi raskaaksi, se olisi jumalan tahto. Pysyn kaukana uskovaisista, hullujen huoneelle joutaisivat kaikki.


    • Anonyymi

      Eikö naiset tajua miksi miehet valittaa ettei naista löydy. Miehet valittaa koska neikymppiset kurpat haluaa komeita top 10 miehiä eikä niitä tavis miehiä jotka sopis kurppien kanssa yhteen. Lopetttakaa nirsoilu, ette ole missejä ettekä täydellisiä muutenkaan. Tavis miehet ei saa edes mahdollisuutta tutustua naisiin koska kurpat on todella kranttuja.

      • Anonyymi

        Ei tavis miehelle kelpaa kurppa. Tavis mies haluaa kauniin missin. Kurpat haluaisi tavis miehen mutta tavis mies ei hyväksy omaa tasoaan ja siksi uikuttaa ikuisesti yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tavis miehelle kelpaa kurppa. Tavis mies haluaa kauniin missin. Kurpat haluaisi tavis miehen mutta tavis mies ei hyväksy omaa tasoaan ja siksi uikuttaa ikuisesti yksin.

        Älä valehtele. Nainen kuin nainen löytää heti ottajan jos on vähänkään tyrkyllä, jos ei niin sen on jo pakko olla tavalla tai toisella naisen oma vika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele. Nainen kuin nainen löytää heti ottajan jos on vähänkään tyrkyllä, jos ei niin sen on jo pakko olla tavalla tai toisella naisen oma vika.

        Tavis mies haluaa kauniin nuoren neitsyen. Ei tavis mies huoli kurppaa. Kurpat eivät koskaan saa miestä. Tavis miesten mukaan 30v nainen on kurppa joten tavis miesten logiikan mukaan kaikki 30v naiset ovat ilman miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele. Nainen kuin nainen löytää heti ottajan jos on vähänkään tyrkyllä, jos ei niin sen on jo pakko olla tavalla tai toisella naisen oma vika.

        Mutta jos nainen on vähänkään tyrkyllä se ottaja on sit se jännämies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos nainen on vähänkään tyrkyllä se ottaja on sit se jännämies.

        Kannattaa siis elää yksin. Ota sinäkin koira.


    • Anonyymi

      Kuinka moni tunnistaa itsensä tästä tekstistä?

      https://www.vauva.fi/keskustelu/3412373/ketju/miksi_minua_ahdistaa_jos_huomaan_jonkun_ihastuneen_minuun

      Onpa jännä että vain sitkeimmät ja kontrolli haluisimmat miehet pääsee muurien läpi koska itse tunnistin tästä täysin itseni. Jännä että olin yli 20 vuotta suhteessa sairaanloisen mustasukkaisen ja kontrollihaluisen miehen kanssa 🤦‍♀️
      Pitäisikö uskaltaa vaan antaa homman edetä ahdistuksesta huolimatta ja yrittää selättää se vai mitä hittoa? Kivat ja tasapainoiset miehet ei kyllä ala metsästää ketään enkä kyllä halua tulla metsästetyksi, vai sitäkö tämä on? 😂

      Joo ei s****na, jätän tämän vaan tähän ja ostan uuden koiran 🤣

      • Anonyymi

        Lemmikkejä pitävät ovat kontrolli haluisten perikuvia. Haluavat ennemmin lieassa pidettävän orjan jonka elämää kontrolloida täysin, eivätkä kumppania jolla on omia mielipiteitä. Ei kumppania/ystävää osteta kaupan hyllyltä.


    • Anonyymi

      Hommahan menee niin, että nykypäivänä tässä feministisessä yhteiskunnassa vain pieni joukko "alfa-miehiä" kiertää naiselta toiselle. Eli sinkkumiehiä on paljon, mutta naisilla ei ole munasta puute. Vain tietynlainen mies enää kelpaa minkäänlaiseen kanssakäymiseen, on se johtanut tällaiseen vähintäänkin epäreiluun tilanteeseen.

      • Anonyymi

        Ja siltikin tilastojen mukaan valtaosa Suomen aikuisista heteromiehistä on ollut tai on juuri nyt parisuhteissa naisten kanssa.


    • Anonyymi

      Kuinka monelle ehdotit itse tapaamista? Ja jos matchejä ovat saaneet sinulta, kauniilta naiselta, niin ovat todennäköisesti niitä hyvin suosittuja miehiä. Jonoa oven takana, ja olet varalla jos et itse ole aktiivinen.

      • Anonyymi

        Ja siis kysyn siksi, kun aikanaan nettitreffimaailmassa itse kyllä tapasin kaikki aktiiviset naiset. Ne jotka eivät antaneet vastakaikua jäivät sitten tapaamattakin. Mutta sellaisest harvinaisuudet jotka itse osoittivat kiinnostuksensa tapasin kaikki.

        Ja sen jälkeen ne yleensä jääneetkään yksiin treffeihin. Pointtini on että nettitreffeillä on naisten haku. Ja saat mitä tilaat jos valitset oikein kohderyhmäsi.


    • Anonyymi

      Sanat..tykkään matkustella ympäri maailmaa karkottaa heti osan miehistä pois vaikka varaa olisi matkustella mutta ei kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe