Onko viruksella yksi tai useampi aivot?
Onko virus ikään kuin yksiosainen kokonaisuus, jolla ei ole yksittäisenä kykyä? Eli onko virud toimintakykyisempi kun kaikki ovat hivenen erilaiset, jolloin muodostavat ketjun? Onko virusrakenne oikeastaan koostumisrakenne paljon pienemmistä "osista" (epätieteellinen tulkinta)? Jos niin on, onko aluksi ollut vain yksi virusketju josta on laajentuminen alkanut? Olisiko jokin yllätyävä tekijä, jolla yksityäisen virusketjun kehittymistä voitaisiin seurata taakse päin?
Voiko virusta ajatella sellaisena kuin kouluikäinen näkee-, kuulee-, haistaa-, maistaa-, koskettaa maailman? Vai onko virusmaailma jotain muuta kuin liikkuvat planktonit (joilla näyttää olevan tietoisuus elämästä)?
Onko viruksella
Anonyymi
0
228
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 38482
- 41481
- 71457