Helsinkiläisten omassa musaketjussa ei soiteta turkulaista musiikkia, kuten Popedaa tai Karita Mattilaa. Helsinkiläisten oma musaketju sopii vain helsinkiläisille, sillä me osaamme uhriutua oikeassa paikassa oikeaan aikaan tyylillä ilman syytä.
(naurua)
https://www.youtube.com/watch?v=raB4PZfRb5I
Helsinkiläisten oma musaketju
14
<50
Vastaukset
Hah! :-D
https://www.youtube.com/watch?v=TqETcHLp3bk
(hannikaisen baari)
Tosin en mä häntä ole Helsingissä ole nähnyt, vaan muualla.- Anonyymi
No niin
Nyt meillä on satamamaisemia Hernerokasta Jätkään. Sitten meillä on pari nosturia ja muutama vilisevä auto. Sitten on noita pilviä.
Bulevardi päättyy tuohon keskivälille.
(hihitystä)- Anonyymi
Kun Clarion rakennettiin, olin kuolla ikävästä, sillä kuvittelin olevani jotain muuta.
Mutta olin jo siirytnyt toisaalle.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun Clarion rakennettiin, olin kuolla ikävästä, sillä kuvittelin olevani jotain muuta.
Mutta olin jo siirytnyt toisaalle.
(hihitystä)Se kyllä vähän vituttaa, että Mäkkäri lähti hiihtelemään Ruohiksesta ja tilalle tuli...
Yllätys yllätys
turkulainen burgerimesta.
(naurua ; ( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kyllä vähän vituttaa, että Mäkkäri lähti hiihtelemään Ruohiksesta ja tilalle tuli...
Yllätys yllätys
turkulainen burgerimesta.
(naurua ; (Kaapelihalli
Oletteko koskaan kuulleet jostain näin megalomaanisesta idesta tai sanasta kuin kaapelihalli?
Kaapelihalli on Kaapelitehtaalla, mutta minä tunnen Kaapelitehtaan syvimmät luolat kuin omat taskuni.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaapelihalli
Oletteko koskaan kuulleet jostain näin megalomaanisesta idesta tai sanasta kuin kaapelihalli?
Kaapelihalli on Kaapelitehtaalla, mutta minä tunnen Kaapelitehtaan syvimmät luolat kuin omat taskuni.
(hihitystä)Aranda
Aranda on laiturissa Larun rempan alla olevan sillan vieressä aina silloin ja tällöin.
Nyt se on hirtettynä kiinni mantereeseen, kotisatamaansa.
Juuri nyt.
On kurja sää, mutta kurjempaa on luvassa.
(kikatusta) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aranda
Aranda on laiturissa Larun rempan alla olevan sillan vieressä aina silloin ja tällöin.
Nyt se on hirtettynä kiinni mantereeseen, kotisatamaansa.
Juuri nyt.
On kurja sää, mutta kurjempaa on luvassa.
(kikatusta)En oikeastaan ymmärrä edes miksi, mutta olen aina pitänyt Lauttasaarta yhtenä Helsingin vastenmielisimpänä häpeäpilkkuna.
En osaa selittää, eikä minun edes tarvitse.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aranda
Aranda on laiturissa Larun rempan alla olevan sillan vieressä aina silloin ja tällöin.
Nyt se on hirtettynä kiinni mantereeseen, kotisatamaansa.
Juuri nyt.
On kurja sää, mutta kurjempaa on luvassa.
(kikatusta)Siinä: https://aijaa.com/21pjzQ
Kuvasin perunalla joskus 2009 :D Sijainti kylläkin Ruohalahdeen laiturissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kyllä vähän vituttaa, että Mäkkäri lähti hiihtelemään Ruohiksesta ja tilalle tuli...
Yllätys yllätys
turkulainen burgerimesta.
(naurua ; (Juu, Carrols sen ois pitänyt olla.
- Anonyymi
Minä olen ihme, suuri ihme, Kiitos teidän.
https://youtu.be/bNWyh4g40q0
Terveisiä Tampereelta. - Anonyymi
Hilpee basari, mut ihan kelpo pläjäys ja näin.
- Anonyymi
Pakkohan se on kiusata...
https://youtu.be/6S0Tne1B-IU
Kiehkiehkieh...
(savolaista kieroilu hihitystä)- Anonyymi
hihiii, muutama vuosikymmen sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hihiii, muutama vuosikymmen sitten
Sisko kuunteli tätä, kun mä luukutin Kiss;iä vastaan. :oD
Ja Waspia... :oP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402