Helsinkiläisten oma musaketju

Anonyymi

Helsinkiläisten omassa musaketjussa ei soiteta turkulaista musiikkia, kuten Popedaa tai Karita Mattilaa. Helsinkiläisten oma musaketju sopii vain helsinkiläisille, sillä me osaamme uhriutua oikeassa paikassa oikeaan aikaan tyylillä ilman syytä.

(naurua)

https://www.youtube.com/watch?v=raB4PZfRb5I

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No niin

      Nyt meillä on satamamaisemia Hernerokasta Jätkään. Sitten meillä on pari nosturia ja muutama vilisevä auto. Sitten on noita pilviä.

      Bulevardi päättyy tuohon keskivälille.

      (hihitystä)

      • Anonyymi

        Kun Clarion rakennettiin, olin kuolla ikävästä, sillä kuvittelin olevani jotain muuta.

        Mutta olin jo siirytnyt toisaalle.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Clarion rakennettiin, olin kuolla ikävästä, sillä kuvittelin olevani jotain muuta.

        Mutta olin jo siirytnyt toisaalle.

        (hihitystä)

        Se kyllä vähän vituttaa, että Mäkkäri lähti hiihtelemään Ruohiksesta ja tilalle tuli...

        Yllätys yllätys

        turkulainen burgerimesta.

        (naurua ; (


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kyllä vähän vituttaa, että Mäkkäri lähti hiihtelemään Ruohiksesta ja tilalle tuli...

        Yllätys yllätys

        turkulainen burgerimesta.

        (naurua ; (

        Kaapelihalli

        Oletteko koskaan kuulleet jostain näin megalomaanisesta idesta tai sanasta kuin kaapelihalli?

        Kaapelihalli on Kaapelitehtaalla, mutta minä tunnen Kaapelitehtaan syvimmät luolat kuin omat taskuni.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaapelihalli

        Oletteko koskaan kuulleet jostain näin megalomaanisesta idesta tai sanasta kuin kaapelihalli?

        Kaapelihalli on Kaapelitehtaalla, mutta minä tunnen Kaapelitehtaan syvimmät luolat kuin omat taskuni.

        (hihitystä)

        Aranda

        Aranda on laiturissa Larun rempan alla olevan sillan vieressä aina silloin ja tällöin.

        Nyt se on hirtettynä kiinni mantereeseen, kotisatamaansa.

        Juuri nyt.

        On kurja sää, mutta kurjempaa on luvassa.

        (kikatusta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aranda

        Aranda on laiturissa Larun rempan alla olevan sillan vieressä aina silloin ja tällöin.

        Nyt se on hirtettynä kiinni mantereeseen, kotisatamaansa.

        Juuri nyt.

        On kurja sää, mutta kurjempaa on luvassa.

        (kikatusta)

        En oikeastaan ymmärrä edes miksi, mutta olen aina pitänyt Lauttasaarta yhtenä Helsingin vastenmielisimpänä häpeäpilkkuna.

        En osaa selittää, eikä minun edes tarvitse.

        (hirn)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aranda

        Aranda on laiturissa Larun rempan alla olevan sillan vieressä aina silloin ja tällöin.

        Nyt se on hirtettynä kiinni mantereeseen, kotisatamaansa.

        Juuri nyt.

        On kurja sää, mutta kurjempaa on luvassa.

        (kikatusta)

        Siinä: https://aijaa.com/21pjzQ
        Kuvasin perunalla joskus 2009 :D Sijainti kylläkin Ruohalahdeen laiturissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kyllä vähän vituttaa, että Mäkkäri lähti hiihtelemään Ruohiksesta ja tilalle tuli...

        Yllätys yllätys

        turkulainen burgerimesta.

        (naurua ; (

        Juu, Carrols sen ois pitänyt olla.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hilpee basari, mut ihan kelpo pläjäys ja näin.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        hihiii, muutama vuosikymmen sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hihiii, muutama vuosikymmen sitten

        Sisko kuunteli tätä, kun mä luukutin Kiss;iä vastaan. :oD

        Ja Waspia... :oP


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe