Mies tuli aamulla

Anonyymi

Keittiöön alasti. Miten kertoa, ettei se vaan käy? En halua, että kaluva roikkuu leikkuulautatasolla tai puurolautasen korkeudella. Onko normaalia, että mies askeltaa alastonna kodin sydämessä, eli keittiössä? Lapsuudessa on kyllä itselleni opetettu, että ruokapaikoissa ollaan puettuna.

98

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko turisti 😉

      • Anonyymi

        ??


      • Anonyymi

        Sama käväisi mielessä kun ruokapaikasta oli puhe 😉


      • Anonyymi

        Vai roikkuva kalu, kyllä sen pittää Seisoa Kunnolla, en minäkään roikkuvaa siedä nähdä !


    • Anonyymi

      Vaikuttaa joltain ali-ihmiseltä.

      • Anonyymi

        Ai alastomat ihmiset ovat ali-ihmisiä? Synnymme alasti, ja olemme aina alastomia vaatteidemme alla, sinäkin. Miten luonnollinen asia vai olla "epänormaalia" tai sivistymätöntä? Onko sivistys tässä suhteessa sitä, että haluamme vain peittää sen mitä todellisuudessa olemme, koska emme hyväksy sitä, koaka emme hyväksy eläimellistä puoltamme, emmekä ole sinuja itsemme kanssa?


    • Anonyymi

      Miksi valitsit idiootin

      • Anonyymi

        sillä on vain tuommoinen tapa?


      • Anonyymi

        Sinun mielestäsi siis alastomuus on idiotismin merkki? Kaikki ovat siis pohjimmiltaan idiootteja vaatteidensa alla?


    • Anonyymi

      Kuvottaa tuollainen. Hyh

      • Anonyymi

        no minusta alapää pitää peittää keittiössä.


    • Kyllä on ihan normia.

      • Niihän sitä itsekkin tallustelee🤔

        Ei meillä ollut kriteerinä lapsuudessa, häpeys tuli ihan luonnostaan mutta aikuisena ei sitä nyt häpeä omassaan kodissa kun nakuja oltiin monta viikkoonkin ensimmäiset päivät. 🥰


      • Anonyymi

        Onko! :O


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko! :O

        Kyllä ainakin sauna päivinä. Ei sitä muuten olla alastomina enää kun se että kun lapsia on kuin vaan saunapäivinä/ suihkussa kävisi.

        sitä nyt pidä poikkeana pitäisi vaikka päivittäin, jos ihan kahdestaan olisi.

        Sen verta nyt edes kaikilla vaatteet olisi kuitenkin päivittäin.

        Jos olisin itse nuoriaikuinen kyllä taas pitäisin ikävänä, jos olisi ulkopuolinen ilkosillaan, eikä kumppani.


    • Anonyymi

      Jännyys tulee eri muodoissa ja sillä on erilaisia sivuvaikutuksia, kun mieheltä puuttuu hienotunteisuus ja muiden huomioon ottaminen. Mutta ilman niitä mies ei olisi jännä ja niin kiinnostava.

      • Anonyymi

        Aha, ok.


      • Anonyymi

        Kiva tietää, millainen mies on mielestäsi kiinnostava.


    • Anonyymi

      Kotonaan pitäis jokaisen saada olla luontevasti niin kuin haluaa.

      Onko normaalia pitää toisen paljaita sukupuolielimiä iljettävinä? Pesulle voit sen opastaa jos nakki haisee. Sitten voi lätkytellä niitä leikkuulautojakin jos haluaa.

      xLiner

      • Anonyymi

        Kuka puhui iljettävyydestä? Vaan ajan ja paikan sopivuudesta. Ruokatiloissa ollaan puettuna?


      • Anonyymi

        Onko teillä näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko teillä näin?

        Kai niillä on, kun kerran tuollaisia kirjoittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka puhui iljettävyydestä? Vaan ajan ja paikan sopivuudesta. Ruokatiloissa ollaan puettuna?

        Miksi? "Ruokatiloissakin" voi olla alasti. Ottaa vaikka pienet jumpat keittiön pöydällä. Makkara suuhun jne..

        Ja toisaalta "makuutiloissakin" voi syödä.

        Ainahan toki voi kehitellä itselleen vaikka minkälaisia sääntöjä ja rajoitteita, mutta jos alkaa toista rajoittamaan, saa olla pian sääntöineen yksin. Varmaan parasta että hankkii samalla tavalla sääntöjä kyhäilevän kumppanin, niin ei ala kumpaakaan ahdistamaan.

        xLiner


    • Anonyymi

      Vittuako kyselet

      • Anonyymi

        En, kyllä miehestä oli.


    • Anonyymi

      Ex avo tapasi käyskennellä alasti ja esitellä kalleuksiaan sekä rintakarvojaan, 😅muttei sentään keittiössä. Eikä silloin kun oli jo lapsia.

      • Anonyymi

        Huh! :(


      • Me on menty ilkosillaan, vaikka on lapsiakin. Suihkusta kun tulee, niin nakunahan sieltä äkkiä pyyhältää vaatteita pukemaan. Muksutkin kulkee ilkosillaan, ei olla tehty alastomuudesta rumaa eikä sopimatonta, kun nyt ei mitään seksiä lasten nähden tms. Vaan ihan normaalia alastomuutta.

        Ei nyt mitään nakupäiviä sentään pidetä. :)

        Mutta mun mielestä alastomuus on asia mitä ei kuulu hävetäkkään.


      • JanK kirjoitti:

        Me on menty ilkosillaan, vaikka on lapsiakin. Suihkusta kun tulee, niin nakunahan sieltä äkkiä pyyhältää vaatteita pukemaan. Muksutkin kulkee ilkosillaan, ei olla tehty alastomuudesta rumaa eikä sopimatonta, kun nyt ei mitään seksiä lasten nähden tms. Vaan ihan normaalia alastomuutta.

        Ei nyt mitään nakupäiviä sentään pidetä. :)

        Mutta mun mielestä alastomuus on asia mitä ei kuulu hävetäkkään.

        Mulla oli lapsuudessa sama kesämökillä: normaali alastomuus perheen kesken. Siellä me lapset juoksimme saunasta ilkoisena uimaan järveen. Vanhemmat oli saunassa myös alasti. Lähellä oli kyllä kesämökkinaapureita, mutta matkaa taisi olla yli 100 metriä heille ja puita edessä.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Mulla oli lapsuudessa sama kesämökillä: normaali alastomuus perheen kesken. Siellä me lapset juoksimme saunasta ilkoisena uimaan järveen. Vanhemmat oli saunassa myös alasti. Lähellä oli kyllä kesämökkinaapureita, mutta matkaa taisi olla yli 100 metriä heille ja puita edessä.

        Juu. Niin minunkin kotona. Vanhemmat kulki kotona suihkusta, saunasta alasti ja käytiin yhdessä pesulla. Sellaista luonnollista elämistä mihin ei lyöty häpeä leimaa. :)


      • JanK kirjoitti:

        Juu. Niin minunkin kotona. Vanhemmat kulki kotona suihkusta, saunasta alasti ja käytiin yhdessä pesulla. Sellaista luonnollista elämistä mihin ei lyöty häpeä leimaa. :)

        Sama mökeillä käydessä.


      • JanK kirjoitti:

        Juu. Niin minunkin kotona. Vanhemmat kulki kotona suihkusta, saunasta alasti ja käytiin yhdessä pesulla. Sellaista luonnollista elämistä mihin ei lyöty häpeä leimaa. :)

        Joo, joillakin alastomuus on normaalia, varsinkin Suomessa. Hyviä uusia vuosia, jos ei sitä ennen täällä törmätä. :)


      • JanK kirjoitti:

        Sama mökeillä käydessä.

        Ja tosiaan ei itse alastomuudessa ole mitään seksististä, vasta seksistinen käytös tekee alastomuudesta_ tilanteen _mukaan vaivauttavaa ja epämukavaa. Jos on tehdäkseen.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Joo, joillakin alastomuus on normaalia, varsinkin Suomessa. Hyviä uusia vuosia, jos ei sitä ennen täällä törmätä. :)

        Alastihan me tänne synnytäänkin. Luulen, että moni hyväksyisi alastomuutensa paremmin, jos ei loisi itselleen ulkonäköpaineita.

        Moni mielessään miettii, että on rumempi kun oikeasti onkaan alasti. Ja mitä sitten vaikka oliskin, se on oma keho ja sen kanssa eletään.

        On mullakin oma dysforiani, mutta pärjään sen kanssa, kun vähän "jututan" itseäni välillä.

        Hyvät uudet vuodet sinulle myös! :)


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Mulla oli lapsuudessa sama kesämökillä: normaali alastomuus perheen kesken. Siellä me lapset juoksimme saunasta ilkoisena uimaan järveen. Vanhemmat oli saunassa myös alasti. Lähellä oli kyllä kesämökkinaapureita, mutta matkaa taisi olla yli 100 metriä heille ja puita edessä.

        Kekkaloiko sun vanhemmat muutenkin siellä alasti, kuin saunassa?

        Saunassahan kaiki ovat alasti, myös ne, jotka ei hygieniasyistä tykkää, että keittiössä oltais.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Ja tosiaan ei itse alastomuudessa ole mitään seksististä, vasta seksistinen käytös tekee alastomuudesta_ tilanteen _mukaan vaivauttavaa ja epämukavaa. Jos on tehdäkseen.

        Seksistä ja häpeilystähän aloituksessa ei ollutkaan kyse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seksistä ja häpeilystähän aloituksessa ei ollutkaan kyse.

        Ei, vaan Faithille vaan turisin aloituksen myötä tämmöisen sivuhuomion.


    • Anonyymi

      Pidät ihmiskehoa jotenkin saastaisena. Eikö se sinusta itsestäsi tunnu jotenkin sairaalta?
      Lapset eivät tietenkään tiedä, kaikkia aikuisten juttuja.
      Jos olen rakkaani luona, olemme hyvin paljon, pukeutumatta. Jos on lapsensa kotona, silloinkin aamupalalle menemme usein kylpytakeissa, jos ei ole syytä pukeutua.

      Hänen teininsä, kyllä jo ymmärtää, että noi kaksi tykkäävät toisistaan. Annamme rakkautemme myös näkyä. Tiukka nuttura ei ehkä ole ihan paras asia parisuhteessakaan. Se kuvastaa epävarmuutta. Ikäänkuin selviämiskeino.

      Onko normaalia? Itse en haluaisikaan normaalia parisuhdetta. Pidän enemmän nykyisestä suhteessa, jossa voi täysillä panostaa parisuhteeseen. Kaikki rakkaudenosoitukset on sallittuja ja toivottuja. Tiedän että minusta puhutaan selän takanakin pelkkää hyvää. Hänen ystävänsä on epäuskoisia, rakkaani kertoessa jotakin suhteestamme. Kaltaistani miestä ei voi kuulema olla. Itse huvittuneena kuulen miesten ongelmista parisuhteissaan.

      Ihmiset suhteissaan syyttelevät ja moittivat toisiaan, koska on normaalia valtataistelua. Anopit hurraavat kun morsian potkii hääkakkua leikatessa miestä varpaille, Se on normaalia mutta sairasta.

      Ei ole myöskään normaalia, katsoa suhteessa samaan suuntaan, yhteisin tavottein. Mitä me haluamme suhteeltamme ja ylipäätään elämältämme, sovitetaan yhteen. Molemmilla on yhteinen halu tehdä toisemme onnellisiksi. Siksi myös toisen toiveet ovat aivan yhtä tärkeitä, oman onnen vuoksi.

      Jos menisin valmistamaan aamupalaa alasti, saisin suukon tai silityksen pepulle. Se ei ole normaalia, mut tuntuu hyvältä.

      • Anonyymi

        olet sekaisin.


      • Kyllä tuo minusta ihan normaalilta kuulostaa ja ihan omaankin arkeen istuu. En nähnyt mitään outoa tai epänormaalia, mitä kerroit. Hyvä vaan, että olette luontevasti suhteessanne ja koette, että olette löytäneet ihmisen, jonka kanssa se omana itsenään rakastetuksi tuleminen onnistuu. :)

        Noin helppoahan sen suhteen minusta kuuluu ollakin. Helppoa niin ettei tarvi pingottaa joka saakelin asiaa ja olemistaan. Voi olla relax toistensa seurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olet sekaisin.

        Jeesus mikä ääliö. Niinhän ne kaikki ovat sekaisin sellaisen mielestä, joka ei vaan tajua.


      • Anonyymi

        Suoraan vessastako sinä kusisin vehkein menet nojailemaan leikkulautoihin ja ruokapöytään?


      • Anonyymi

        Niin tuollaista se oli parisuhteessa ollessa. Jos joskus vielä löytäis vertaisensa, rinnalle uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suoraan vessastako sinä kusisin vehkein menet nojailemaan leikkulautoihin ja ruokapöytään?

        Nyt ymmärrän. Sinulla ei ole alapäähygienia kunnossa. Siksi asia vaivaa mieltäsi.


    • Anonyymi

      Ei taida olla mikään välkky tyyppi

      • Anonyymi

        mielestään komea


      • Anonyymi

        Alastomuus ei ole välkkyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alastomuus ei ole välkkyä?

        Ei silloin, jos kusivehkeillä kosketaan ruoapöytään yms.


      • Anonyymi

        Etkä taida sinäkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei silloin, jos kusivehkeillä kosketaan ruoapöytään yms.

        Missä luki ruokapöytään koskettu yms.? Teille uskovaisille moni asia on kiellettyä siinä ei ole mitään uutta.


    • Anonyymi

      No on minulla sentään alkkarit jalassa. Ja jos joku sattuu ikkunasta näkemään niin en häpeä ollenkaan. Jos jää tuijottamaan saatan näyttää vaikka lerssin:)

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Siellä taas mukauskovainen hellantetttu moralisoi. Oikeasti kiihotuit ja säikähdit sitä, koska lestaperheessäsi on jaettu niitä ahdasmielisiä ajatuksia.

      • Anonyymi

        Siksikö kirjoitit aloituksen, että pääset jotain lestaa maalittamaan sen taakse?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksikö kirjoitit aloituksen, että pääset jotain lestaa maalittamaan sen taakse?

        En ole kirjoittanut aloitusta. Olen kyllä seukannut vanhoillislestadiolaisen naisen kanssa, joka oli erotettu seurakunnasta, koska aviomies tuli kaapista ulos.

        Sinähän näytät olevan tyypillinen lestapersu, joka uhriutuu heti, kun ei asiat mene oman mielen mukaan.


    • Käväsen vaan, en jää notkumaan tänään. Mutta asiaan.

      Kai sinä osaat ihan suoraan puhua, että sinun mielestä keittiössä ei tepastella alasti ja perustella, kuten meillekin?

      Omasta mielestänikin ei ole kivaa, jos alapäänkarvoja alkaa löytyä ruokakulhoista tms. kun on hihhuloitu munasillaan. Mutta noin muuten mua ei ole koskaan haitannut, jos kotona tepastellaan alasti edes keittiössä. Sitä on tehnyt niin puoliso, kun minä itsekin. Ihan munasillaan ympäri kämppää tallusteltu.

      Hygienia syyt sittenn toki on oma lukunsa ja niistähän sä voi ihan suoraan puhua oman kantasi. Mä kannustan puhumaan asiast asioina ja ihan reippaasti vaan.

      • Jaa, olen kerran joskus alkuaikoina joutunut sanomaan, että laita edes housut jalkaas. Kun hän teki pizzaa ihan ilkosillaan. Veti sentään alushousut jalkaan. Se oli sitä aikaa muutenkin, kun vaatteet oli enemmän mytyssä lattialla, kun päällä. ;)

        Olihan se ihan kivan näköinen nuori salskea nakukokki kyllä kieltämättä. Ruokahalua kasvatti mukavasti. :D

        Mutta ehkä ne karvat siellä pizzassakaan ei ole ideaali.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Jaa, olen kerran joskus alkuaikoina joutunut sanomaan, että laita edes housut jalkaas. Kun hän teki pizzaa ihan ilkosillaan. Veti sentään alushousut jalkaan. Se oli sitä aikaa muutenkin, kun vaatteet oli enemmän mytyssä lattialla, kun päällä. ;)

        Olihan se ihan kivan näköinen nuori salskea nakukokki kyllä kieltämättä. Ruokahalua kasvatti mukavasti. :D

        Mutta ehkä ne karvat siellä pizzassakaan ei ole ideaali.

        Mulla ei kyllä alaston nauskokkikaan ala himottamaan.
        Menee sekä ruokahalu että muut himot.

        T. Asiat erikseen mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei kyllä alaston nauskokkikaan ala himottamaan.
        Menee sekä ruokahalu että muut himot.

        T. Asiat erikseen mies

        Siis naiskokki, mutta eipä meistä kumpikaan tuollaiseen edes alkaisi, vaikka suhde alkutaipaleella onkin. Toki ei olla ihan nuoria enää ja kasvatuksen saaneita kumpikin.


      • Anonyymi

        Juuri näin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis naiskokki, mutta eipä meistä kumpikaan tuollaiseen edes alkaisi, vaikka suhde alkutaipaleella onkin. Toki ei olla ihan nuoria enää ja kasvatuksen saaneita kumpikin.

        Eipä se kasvatuksen puutetta ole, jos tykkää olla rennosti. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei kyllä alaston nauskokkikaan ala himottamaan.
        Menee sekä ruokahalu että muut himot.

        T. Asiat erikseen mies

        No ei mullakaan enää, oltu kuitenkin jo 10 ja ½ vuotta samassa huushollissa intensiivisesti. Mutta kyllä se ekat 3 vuotta, kun ei ollut muksuja hyppyytti helposti ja tiputti veden kielelle.

        Ei ollut mitään muuta murehdittavaa, niin jaksoi innostua kun vaan pylly viuhahti. :)


    • Anonyymi

      Vaikka muutoin nautin alastoman mieheni vartalon näkemisestä ja koskettelusta, niin kyökissä pidetään kyllä kumpikin genitaalit pöksyissä. Tästä ei ole onneksi tarvinnut dialogia käynnistää, kun se on ollut molemmille selvää.

      Aloittajan kannattaa vaan aloittaa se keskustelu rakentavaan sävyyn ja kertoa oma näkemys asiaan. Ehkäpä puhumalla tilanteeseen löytyy jokin molempia miellyttävä kompromissi. Mutta ilman juttelua tuo asia ei selkiä.

      • Vittu ämmä pihalle ja kunnon homo tilalle.


    • Anonyymi

      Mitä on "normaali"?

    • Anonyymi

      En pitäisi tuollaisesta.

      • Anonyymi

        En halua myöskään että perse paljaana istutaan tuoleilla ja sohvilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En halua myöskään että perse paljaana istutaan tuoleilla ja sohvilla.

        Pyyheliinaa alle.


    • Anonyymi

      Parkkoset moni pallero haluaisi aamusta, kun kasanova on lähdössä avaruusmatkoille.

    • Anonyymi

      Njaa, odotti varmaan että ottaisit poskeen mutta olet kokematon etkä ymmärtänyt näin yksinkertaista asiaa!

      • Anonyymi

        Ainahan miehet odottaa että naiset innolla imuttelisi. Harva yhtä innokkaasti on tekemässä vastapalvelusta. Sitten ihmetellään kun ei muna maistu. Eihän se suupeli jaksa ketään kiinnostaa jos aina on vaan antajan asemassa.


      • Tai aamupanot kyökin pöydällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan miehet odottaa että naiset innolla imuttelisi. Harva yhtä innokkaasti on tekemässä vastapalvelusta. Sitten ihmetellään kun ei muna maistu. Eihän se suupeli jaksa ketään kiinnostaa jos aina on vaan antajan asemassa.

        Mjoo, totta tuokin. Eikö se pitäis olla itsestään selviö, että nainen huomioidaan myös ja jopa ensin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan miehet odottaa että naiset innolla imuttelisi. Harva yhtä innokkaasti on tekemässä vastapalvelusta. Sitten ihmetellään kun ei muna maistu. Eihän se suupeli jaksa ketään kiinnostaa jos aina on vaan antajan asemassa.

        Minä en ota suihin keneltäkään, joka ei myöskin vastavuoroisesti nuole. Jos mies vaatii vain itselleen mielihyvää eikä kuitenkaan nuole naista, niin siitä tietää ettei sellainen mies ole tosissaan vaan pelkkä oma nautinto kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ota suihin keneltäkään, joka ei myöskin vastavuoroisesti nuole. Jos mies vaatii vain itselleen mielihyvää eikä kuitenkaan nuole naista, niin siitä tietää ettei sellainen mies ole tosissaan vaan pelkkä oma nautinto kiinnostaa.

        Voi teitä jos olette tavanneet miehiä jotka eivät ymmärrä naisten seksuaalisista aivoituksista oikeastaan mitään. Uusinnan tarve tulee nautinnollisista kokemuksista ja viisas mies pitää huolta siitä ettei kannata jättää naisen nautintoa puolitiehen.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Mjoo, totta tuokin. Eikö se pitäis olla itsestään selviö, että nainen huomioidaan myös ja jopa ensin?

        Niinhän sitä kuvittelisi. Usein kuullut munakkailta ininää kun ei ämmät ime, sit kun kysyy että nuoletko itte niin HYI en tod!!!
        Miksi kukaan toisen selkää rapsuttaisi, ellei koskaan kukaan auta oman selän rapsuttelussa? Ei se ole taattua että joka panokerralla molemmat tulee, mutta luulisi että molemmat tähtäisi siihen että kummallakin on kivaa.


    • Anonyymi

      Minun mies siivoo alasti ja seisoo olohuoneessa munat paljaana katsomassa telkkaria. Joskus kokkaa alasti ja suihkussakin se on alasti. No ei minua haittaa enää.

      • Mies on sinut ittensä kanssa.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Mies on sinut ittensä kanssa.

        Mjaa..

        Joskus joku psykiatri sanoi, että jatkuva alasti kekkulointi mitä erilaisimmissa tilanteissa on merkki massiivisesta seksuaalisesta turhautumisesta.

        Tiedä häntä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mjaa..

        Joskus joku psykiatri sanoi, että jatkuva alasti kekkulointi mitä erilaisimmissa tilanteissa on merkki massiivisesta seksuaalisesta turhautumisesta.

        Tiedä häntä..

        Huh, sitten meikäläisillä ei ole hätää. :)

        Mutta mikäs tuota nudistia sitten turhauttaa, emäntäkö?


    • Anonyymi

      On ok. Ja teen sitä itsekkin. Joskus tehnyt alasti ruokaakin, kun ei ne pallikarvat ja persehiet sinne safkaan ole menossa. Ja yleensä tilanteeseen on voinut liittyä jo edeltävä suihkussa käynti. Tosin paisto ja keittohommiin menee yleensä vaatteet päälle suojaussyistä. Sillä kuuma rasva/höyryt/ roiskeet kikkelissä ei herätä omia intohimoja. Mutta muuten. Käsillä meillä päin tehdään ruokaa. Ei kikkelillä.

      Mutta jos se tuntuu epäsopivalta / ei luontevalta niin sano sille että pistää vaatetta päälle ja säästää nakuilut vaikka makkariin tai muuhun sopivampaan yhteyteen.

      • Anonyymi

        Arvostan miehiä jotka trimmaa alapään karvoituksen niin ettei vahingossakaan ikinä pääse karvanpätkiä aamupuuron sekaan! Kyllä paras mies on sellainen joka ajelee kaikki karvansa veks!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostan miehiä jotka trimmaa alapään karvoituksen niin ettei vahingossakaan ikinä pääse karvanpätkiä aamupuuron sekaan! Kyllä paras mies on sellainen joka ajelee kaikki karvansa veks!

        Siistin niitä palli ja kainalokarvoja ajoittain. Mutta ihan karvattomuus vaatii aika paljon ylläpitoa. Ja näyttää monen akan / itseni silmään myös hieman kummalliselta. En ole pornostara. Joten karvoja saa olla jatkossakin. Koko keholtaan karvattomaksi alkaminen olisikin sitten aivan hullua hommaa.. :D Saisi jatkuvasti olla viilaamassa ja höyläämässä.


    • Anonyymi

      Olisit lyönyt munat pannulle.

      • Anonyymi

        😂😅


    • Anonyymi

      Toisaalta jos nainen haluaisi tehdä munakkaat alasti kietoisin hänelle esiliinan sulojensa peitoksi tiedostaen samalla esiliinan suojaavan vain etupuolen.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Ja samalla sujauttaisit satasen essunsolmuun. Satasella saa.vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja samalla sujauttaisit satasen essunsolmuun. Satasella saa.vai mitä?

        Ei kai kukaan munakkaasta satasta maksa jos ravintolassa sen saa jo 15 eurolla, pöhkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kukaan munakkaasta satasta maksa jos ravintolassa sen saa jo 15 eurolla, pöhkö.

        Saisi olla melkoisen maukas munakas että siitä 15e kukaan pulittaisi... Minkäs kolibriyhdyskunnan munista sellainen olisi valmistettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisi olla melkoisen maukas munakas että siitä 15e kukaan pulittaisi... Minkäs kolibriyhdyskunnan munista sellainen olisi valmistettu?

        Frex-kananmunaa


    • Anonyymi

      Puuttuuko yhteinen kieli? Eikö hän ymmärrä puhetta? Vai oletko sinä mykkä? Kai jotenkin kommunikoitte? Kommunikoimalla asioita käsitellään.

    • Anonyymi

      Olkaa enemmän alasti ja rakastakaa itseänne ja kumppanianne. Nykyään ihmiset nysvää vaan jotain kännykkää. Menkää kylpyyn naisenne kanssa pariksi tunniksi.

    • Anonyymi

      Tästäkin ketjusta huomaa mihin suuntaan ihmiskunta on menossa. Ap:tä hirveästi parjataan kun ei pidä sivitymättömästä käytöksestä, pitäisi olla vaan jepajee kun jännämies löntystelee pitkin kämppää munasillaan rosikimassa ihokkarvojaan jokapaikkaan. Palstan yleisen sivistystason huomioiden jotenkin tuo parjaaminen ei kyllä yllätä, heti leimataan ahdasmieliseksi uskovaiseksi kun haluaisi vain muita huomioivaa käytöstä.

      Muistetaanpa faktat. Fakta 1 on se että vaatteita käytetään sen lisäksi että ne antaa suojaa ja lämpöä myös siksi että asiallisella pukeutumisella huomioidaan muita ihmisiä. Fakta 2 on se että muista piittaamattomat ihmiset ei huomioi muita, ne on näitä nykymaailmassa yleisiä minä minä -tyyppejä. Fakta 3, aina kun jossain näytetään jotain naturistijengiä ne on yleensä rumia ihmisiä, ei ketään kiiinnosta nähdä niiden nakuilua, siksi ne pyörii omissa pienissä yhteisöissään pervoiluineen.
      Fakta 4, vaikka olisi miten kaunis ihminen, kyllä sitä mieluummin katselee välillä vaatteet päällä kuin koko ajan nakusillaan. Fakta 5, Tuollaisten jatkuvasti munasillaan hyppelehtivien kotona on aina perseenhajuinen sohva:
      https://www.vauva.fi/keskustelu/4383693/ketju/sohva_haisee_perseelta_miten_puhdistan¨

      Minäkin saan tästä varmaan hirveän haukkuryöpyn vaikka suvaitsevaisesti kuitenkin ajattelen että hyppelhtikää apinat kotonanne miten hyppelehditte, me sivistyneet ihmiset kuitenkin osaamme huomioida myös muita ihmisiä ja heidätn tunteitaan.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Taas sulla faktat päin persettä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas sulla faktat päin persettä!

        Ja sulla p...eenhjuinen sohva :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        TästäKIN ketjusta huomaa että useimmat toivoisivat kumppanilta genitaalien peittämistä keittiössä. Mutta harvoinhan sinä jaksat mitään kommentteja oikeasti ajatuksella lukea.


      • Anonyymi

        Sinä varmasti huomaavaisena miehenä käytät hiusverkkoakin, ettei vaan karvat tipahtelee

        Mulla ei ole sohvaa. Täysin turha kapistus.

        xLiner


    • Anonyymi

      Hyviin normaaleihin käytöstapoihin kuuluu pukeutua. Ts. jos tapaus toistuu, ilmaiset asian "Pukisitko ystävällisesti housut ja paidan päällesi". Ei sen kummempaa.

      -Sheena

    • Anonyymi

      Ap ei uskalla puhua mitään, on helpompaa valittaa miehen selän takana kuin sanoa miehelle suoraan. Saattaisi mies häipyä ja jättää naisen siksi ei uskalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe