Kermaviili

Anonyymi

Mitä kaikee kermaviilellä vois tehdä, kun äiti osti kolme ja pitäsi saada niitä pois alta.

Aion tehdä mustikkapiirakka, mitä muuta ?

12

285

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIhin tahansa marjapiirakkaan sopii kermaviili. Myös dippikastikkeena sitä voi käyttää niin, että maustaa haluamallaan tavalla. Kermaviilin voi myös syödä ihan sellalisenaan myös.

      • Anonyymi

        Sekaan hiukan marjahilloa niin onkin herkkua, itse ostan kylläkin rasvattomia ja valmiiksi maustettuja. Voisi syödä joka päivä, mutta ovat ikäviä kuljettaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekaan hiukan marjahilloa niin onkin herkkua, itse ostan kylläkin rasvattomia ja valmiiksi maustettuja. Voisi syödä joka päivä, mutta ovat ikäviä kuljettaa.

        Kermaviilissä on aina rasvaa ei rasvatonta kermaviiliä ole olemassakaan.


      • Anonyymi
        xJx kirjoitti:

        Kermaviilissä on aina rasvaa ei rasvatonta kermaviiliä ole olemassakaan.

        Huono kauppa jos ei löydy rasvattomia viilejä. Eipä niissä rasvaisissakaan hirveästi rasvaa taida olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huono kauppa jos ei löydy rasvattomia viilejä. Eipä niissä rasvaisissakaan hirveästi rasvaa taida olla.

        Kyse oli nyt kermaviilistä eikä sellaista todellakaan ole rasvattomana olemassakaan. Kermassa on aina rasvaa ei ole olemassa rasvatonta kermaa. 1 % viiliä on olemassa sen tiedän, vaikken ole maistanut. Harvoin syön viiliä. Viime vuonna en kertaakaan, mutta joskus tekee mieli punaista viiliä. Onneksi pääkaupunkiseudulta sitä saa. Itä-Suomessa ei taida vielä tänä päivänäkään sitä olla myynnissä. Pohjois-Karjala projekti sen heiltä aikoinaan vei.


      • Anonyymi
        xJx kirjoitti:

        Kyse oli nyt kermaviilistä eikä sellaista todellakaan ole rasvattomana olemassakaan. Kermassa on aina rasvaa ei ole olemassa rasvatonta kermaa. 1 % viiliä on olemassa sen tiedän, vaikken ole maistanut. Harvoin syön viiliä. Viime vuonna en kertaakaan, mutta joskus tekee mieli punaista viiliä. Onneksi pääkaupunkiseudulta sitä saa. Itä-Suomessa ei taida vielä tänä päivänäkään sitä olla myynnissä. Pohjois-Karjala projekti sen heiltä aikoinaan vei.

        Suomenkieli on tosiaan hankalaa ellei se ole äidinkieli, mutta ei tuossa mainittu kernaviiliä.
        " itse ostan kylläkin rasvattomia"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomenkieli on tosiaan hankalaa ellei se ole äidinkieli, mutta ei tuossa mainittu kernaviiliä.
        " itse ostan kylläkin rasvattomia"

        Ketjun aloittaja puhui kermaviileistä. Sinä mainitsin kernaviilin, joka ei ole minulle tuttu valmiste.


      • Anonyymi
        xJx kirjoitti:

        Ketjun aloittaja puhui kermaviileistä. Sinä mainitsin kernaviilin, joka ei ole minulle tuttu valmiste.

        Sijamuodotkin hakusessa, minä mainitsin/sinä mainitsit.... Kerroin tosiaan käyttäväni rasvatonta viiliä, en rasvatonta kermaviiliä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuotahan täytyy kokeilla, näyttää herkulliselta ja helpollta, tulisi varmaan hyvä myös ohraryyneistä. Niitä pitänytkin ostaa, mummo teki lapsena ohraryynirieskaa.


    • Anonyymi

      Bioastia on oikea paikka kyseiselle tuotteelle. Vahinko on tapahtunut ostohetkellä, mutta ei sitä ole pakko käyttää.

    • Anonyymi

      Onko jotkut viilit lohkeilevia, rasvaiset? Ei minua venyväkään haittaa, lisää makuja saisi tulla Lidliin, mutta voihan niitä maustaa itsekin. Saisikohan purkillisesta enemmän lisäämällä vaan maitoa, hankalia kuljettaa nuo purkit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe