Kermaviili

Anonyymi

Mitä kaikee kermaviilellä vois tehdä, kun äiti osti kolme ja pitäsi saada niitä pois alta.

Aion tehdä mustikkapiirakka, mitä muuta ?

12

740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xJx

      MIhin tahansa marjapiirakkaan sopii kermaviili. Myös dippikastikkeena sitä voi käyttää niin, että maustaa haluamallaan tavalla. Kermaviilin voi myös syödä ihan sellalisenaan myös.

      • Anonyymi

        Sekaan hiukan marjahilloa niin onkin herkkua, itse ostan kylläkin rasvattomia ja valmiiksi maustettuja. Voisi syödä joka päivä, mutta ovat ikäviä kuljettaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekaan hiukan marjahilloa niin onkin herkkua, itse ostan kylläkin rasvattomia ja valmiiksi maustettuja. Voisi syödä joka päivä, mutta ovat ikäviä kuljettaa.

        Kermaviilissä on aina rasvaa ei rasvatonta kermaviiliä ole olemassakaan.


      • Anonyymi
        xJx kirjoitti:

        Kermaviilissä on aina rasvaa ei rasvatonta kermaviiliä ole olemassakaan.

        Huono kauppa jos ei löydy rasvattomia viilejä. Eipä niissä rasvaisissakaan hirveästi rasvaa taida olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huono kauppa jos ei löydy rasvattomia viilejä. Eipä niissä rasvaisissakaan hirveästi rasvaa taida olla.

        Kyse oli nyt kermaviilistä eikä sellaista todellakaan ole rasvattomana olemassakaan. Kermassa on aina rasvaa ei ole olemassa rasvatonta kermaa. 1 % viiliä on olemassa sen tiedän, vaikken ole maistanut. Harvoin syön viiliä. Viime vuonna en kertaakaan, mutta joskus tekee mieli punaista viiliä. Onneksi pääkaupunkiseudulta sitä saa. Itä-Suomessa ei taida vielä tänä päivänäkään sitä olla myynnissä. Pohjois-Karjala projekti sen heiltä aikoinaan vei.


      • Anonyymi
        xJx kirjoitti:

        Kyse oli nyt kermaviilistä eikä sellaista todellakaan ole rasvattomana olemassakaan. Kermassa on aina rasvaa ei ole olemassa rasvatonta kermaa. 1 % viiliä on olemassa sen tiedän, vaikken ole maistanut. Harvoin syön viiliä. Viime vuonna en kertaakaan, mutta joskus tekee mieli punaista viiliä. Onneksi pääkaupunkiseudulta sitä saa. Itä-Suomessa ei taida vielä tänä päivänäkään sitä olla myynnissä. Pohjois-Karjala projekti sen heiltä aikoinaan vei.

        Suomenkieli on tosiaan hankalaa ellei se ole äidinkieli, mutta ei tuossa mainittu kernaviiliä.
        " itse ostan kylläkin rasvattomia"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomenkieli on tosiaan hankalaa ellei se ole äidinkieli, mutta ei tuossa mainittu kernaviiliä.
        " itse ostan kylläkin rasvattomia"

        Ketjun aloittaja puhui kermaviileistä. Sinä mainitsin kernaviilin, joka ei ole minulle tuttu valmiste.


      • Anonyymi
        xJx kirjoitti:

        Ketjun aloittaja puhui kermaviileistä. Sinä mainitsin kernaviilin, joka ei ole minulle tuttu valmiste.

        Sijamuodotkin hakusessa, minä mainitsin/sinä mainitsit.... Kerroin tosiaan käyttäväni rasvatonta viiliä, en rasvatonta kermaviiliä.


    • Anonyymi

      Rieskan voep tehä: https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/29529/Riisirieska/

      • Anonyymi

        Tuotahan täytyy kokeilla, näyttää herkulliselta ja helpollta, tulisi varmaan hyvä myös ohraryyneistä. Niitä pitänytkin ostaa, mummo teki lapsena ohraryynirieskaa.


    • Anonyymi

      Bioastia on oikea paikka kyseiselle tuotteelle. Vahinko on tapahtunut ostohetkellä, mutta ei sitä ole pakko käyttää.

    • Anonyymi

      Onko jotkut viilit lohkeilevia, rasvaiset? Ei minua venyväkään haittaa, lisää makuja saisi tulla Lidliin, mutta voihan niitä maustaa itsekin. Saisikohan purkillisesta enemmän lisäämällä vaan maitoa, hankalia kuljettaa nuo purkit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe