Kermaviili

Anonyymi

Mitä kaikee kermaviilellä vois tehdä, kun äiti osti kolme ja pitäsi saada niitä pois alta.

Aion tehdä mustikkapiirakka, mitä muuta ?

12

539

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIhin tahansa marjapiirakkaan sopii kermaviili. Myös dippikastikkeena sitä voi käyttää niin, että maustaa haluamallaan tavalla. Kermaviilin voi myös syödä ihan sellalisenaan myös.

• Anonyymi

Sekaan hiukan marjahilloa niin onkin herkkua, itse ostan kylläkin rasvattomia ja valmiiksi maustettuja. Voisi syödä joka päivä, mutta ovat ikäviä kuljettaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sekaan hiukan marjahilloa niin onkin herkkua, itse ostan kylläkin rasvattomia ja valmiiksi maustettuja. Voisi syödä joka päivä, mutta ovat ikäviä kuljettaa.

Kermaviilissä on aina rasvaa ei rasvatonta kermaviiliä ole olemassakaan.

• Anonyymi
        xJx kirjoitti:

Kermaviilissä on aina rasvaa ei rasvatonta kermaviiliä ole olemassakaan.

Huono kauppa jos ei löydy rasvattomia viilejä. Eipä niissä rasvaisissakaan hirveästi rasvaa taida olla.

• Anonyymi kirjoitti:

Huono kauppa jos ei löydy rasvattomia viilejä. Eipä niissä rasvaisissakaan hirveästi rasvaa taida olla.

Kyse oli nyt kermaviilistä eikä sellaista todellakaan ole rasvattomana olemassakaan. Kermassa on aina rasvaa ei ole olemassa rasvatonta kermaa. 1 % viiliä on olemassa sen tiedän, vaikken ole maistanut. Harvoin syön viiliä. Viime vuonna en kertaakaan, mutta joskus tekee mieli punaista viiliä. Onneksi pääkaupunkiseudulta sitä saa. Itä-Suomessa ei taida vielä tänä päivänäkään sitä olla myynnissä. Pohjois-Karjala projekti sen heiltä aikoinaan vei.

• Anonyymi
        xJx kirjoitti:

Kyse oli nyt kermaviilistä eikä sellaista todellakaan ole rasvattomana olemassakaan. Kermassa on aina rasvaa ei ole olemassa rasvatonta kermaa. 1 % viiliä on olemassa sen tiedän, vaikken ole maistanut. Harvoin syön viiliä. Viime vuonna en kertaakaan, mutta joskus tekee mieli punaista viiliä. Onneksi pääkaupunkiseudulta sitä saa. Itä-Suomessa ei taida vielä tänä päivänäkään sitä olla myynnissä. Pohjois-Karjala projekti sen heiltä aikoinaan vei.

Suomenkieli on tosiaan hankalaa ellei se ole äidinkieli, mutta ei tuossa mainittu kernaviiliä.
        " itse ostan kylläkin rasvattomia"

• Anonyymi kirjoitti:

Suomenkieli on tosiaan hankalaa ellei se ole äidinkieli, mutta ei tuossa mainittu kernaviiliä.
        " itse ostan kylläkin rasvattomia"

Ketjun aloittaja puhui kermaviileistä. Sinä mainitsin kernaviilin, joka ei ole minulle tuttu valmiste.

• Anonyymi
        xJx kirjoitti:

Ketjun aloittaja puhui kermaviileistä. Sinä mainitsin kernaviilin, joka ei ole minulle tuttu valmiste.

Sijamuodotkin hakusessa, minä mainitsin/sinä mainitsit.... Kerroin tosiaan käyttäväni rasvatonta viiliä, en rasvatonta kermaviiliä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tuotahan täytyy kokeilla, näyttää herkulliselta ja helpollta, tulisi varmaan hyvä myös ohraryyneistä. Niitä pitänytkin ostaa, mummo teki lapsena ohraryynirieskaa.

• Anonyymi

Bioastia on oikea paikka kyseiselle tuotteelle. Vahinko on tapahtunut ostohetkellä, mutta ei sitä ole pakko käyttää.

• Anonyymi

Onko jotkut viilit lohkeilevia, rasvaiset? Ei minua venyväkään haittaa, lisää makuja saisi tulla Lidliin, mutta voihan niitä maustaa itsekin. Saisikohan purkillisesta enemmän lisäämällä vaan maitoa, hankalia kuljettaa nuo purkit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2817
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      42
      2815
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2598
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      326
      1654
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1064
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1041
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      191
      884
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      752
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      750
    10. Kuinka pitkiä olette?

Ap aloittaa, 177cm
      Sinkut
      99
      681
    Aihe