Mitä kaikee kermaviilellä vois tehdä, kun äiti osti kolme ja pitäsi saada niitä pois alta.
Aion tehdä mustikkapiirakka, mitä muuta ?
Kermaviili
12
740
Vastaukset
MIhin tahansa marjapiirakkaan sopii kermaviili. Myös dippikastikkeena sitä voi käyttää niin, että maustaa haluamallaan tavalla. Kermaviilin voi myös syödä ihan sellalisenaan myös.
- Anonyymi
Sekaan hiukan marjahilloa niin onkin herkkua, itse ostan kylläkin rasvattomia ja valmiiksi maustettuja. Voisi syödä joka päivä, mutta ovat ikäviä kuljettaa.
Anonyymi kirjoitti:
Sekaan hiukan marjahilloa niin onkin herkkua, itse ostan kylläkin rasvattomia ja valmiiksi maustettuja. Voisi syödä joka päivä, mutta ovat ikäviä kuljettaa.
Kermaviilissä on aina rasvaa ei rasvatonta kermaviiliä ole olemassakaan.
- Anonyymi
xJx kirjoitti:
Kermaviilissä on aina rasvaa ei rasvatonta kermaviiliä ole olemassakaan.
Huono kauppa jos ei löydy rasvattomia viilejä. Eipä niissä rasvaisissakaan hirveästi rasvaa taida olla.
Anonyymi kirjoitti:
Huono kauppa jos ei löydy rasvattomia viilejä. Eipä niissä rasvaisissakaan hirveästi rasvaa taida olla.
Kyse oli nyt kermaviilistä eikä sellaista todellakaan ole rasvattomana olemassakaan. Kermassa on aina rasvaa ei ole olemassa rasvatonta kermaa. 1 % viiliä on olemassa sen tiedän, vaikken ole maistanut. Harvoin syön viiliä. Viime vuonna en kertaakaan, mutta joskus tekee mieli punaista viiliä. Onneksi pääkaupunkiseudulta sitä saa. Itä-Suomessa ei taida vielä tänä päivänäkään sitä olla myynnissä. Pohjois-Karjala projekti sen heiltä aikoinaan vei.
- Anonyymi
xJx kirjoitti:
Kyse oli nyt kermaviilistä eikä sellaista todellakaan ole rasvattomana olemassakaan. Kermassa on aina rasvaa ei ole olemassa rasvatonta kermaa. 1 % viiliä on olemassa sen tiedän, vaikken ole maistanut. Harvoin syön viiliä. Viime vuonna en kertaakaan, mutta joskus tekee mieli punaista viiliä. Onneksi pääkaupunkiseudulta sitä saa. Itä-Suomessa ei taida vielä tänä päivänäkään sitä olla myynnissä. Pohjois-Karjala projekti sen heiltä aikoinaan vei.
Suomenkieli on tosiaan hankalaa ellei se ole äidinkieli, mutta ei tuossa mainittu kernaviiliä.
" itse ostan kylläkin rasvattomia" Anonyymi kirjoitti:
Suomenkieli on tosiaan hankalaa ellei se ole äidinkieli, mutta ei tuossa mainittu kernaviiliä.
" itse ostan kylläkin rasvattomia"Ketjun aloittaja puhui kermaviileistä. Sinä mainitsin kernaviilin, joka ei ole minulle tuttu valmiste.
- Anonyymi
xJx kirjoitti:
Ketjun aloittaja puhui kermaviileistä. Sinä mainitsin kernaviilin, joka ei ole minulle tuttu valmiste.
Sijamuodotkin hakusessa, minä mainitsin/sinä mainitsit.... Kerroin tosiaan käyttäväni rasvatonta viiliä, en rasvatonta kermaviiliä.
- Anonyymi
Rieskan voep tehä: https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/29529/Riisirieska/
- Anonyymi
Tuotahan täytyy kokeilla, näyttää herkulliselta ja helpollta, tulisi varmaan hyvä myös ohraryyneistä. Niitä pitänytkin ostaa, mummo teki lapsena ohraryynirieskaa.
- Anonyymi
Bioastia on oikea paikka kyseiselle tuotteelle. Vahinko on tapahtunut ostohetkellä, mutta ei sitä ole pakko käyttää.
- Anonyymi
Onko jotkut viilit lohkeilevia, rasvaiset? Ei minua venyväkään haittaa, lisää makuja saisi tulla Lidliin, mutta voihan niitä maustaa itsekin. Saisikohan purkillisesta enemmän lisäämällä vaan maitoa, hankalia kuljettaa nuo purkit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483