Pukkaa vauvakuumetta vuoden alkajaisiksi?
-flowersreally-
Kenellä palstalaisella
29
55
Vastaukset
- Anonyymi
Jazulilla :)
T. Nossepupu- Anonyymi
Ei muuta kuin melaa mekkoon.
- Anonyymi
Eit tole :)
- Anonyymi
Tuollaisten asioiden pohtiminen ei ainakaan sulle kuulu. Eikä niitä vauvoja palstalaisten kesken tehdä.
- Anonyymi
Miten niin ei tehdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin ei tehdä?
Vauvantekoharjoituksia ainakin on ollut, tieto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin ei tehdä?
Siten niin! Ventovieraiden kasvottomien kanssa ei tehdä yhtään mitään.
Täällä toki pariskuntia sekä muita tuttuja monilla, mut mulla ei ole...
- Anonyymi
Saammeko purppis vauvan?
- Anonyymi
Wuppis-vauvaa ei kyllä tule enää
- Anonyymi
Pirppiksen ja wuppiksen vauva?
-flowersreally- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirppiksen ja wuppiksen vauva?
-flowersreally-Pujis ja pirppis on purppis.
- Anonyymi
Minulla.
-Xiimen- Anonyymi
Sitä ennen ajan kyllä motskarilla kerran suohon.
Vauvelit hurmaa aina.
- Anonyymi
Takiainen ja Lotta ainakin haluaa näyttää mallia kuinka niitä voi tehdä mutta ehkäpä se ludem kuitenkin ponnistaa meille yhteisen lapsen ja loppu elämän sitten ludem on meidän koti rouvan roolissa ja minä takiainen voin pitää kavereita tyytyväisinä ja Lotta tietysti myös auttaa ludrmia koti töissä kun lotta kuitenkin on meillä nii paljon melkein kuin samaa perhettä. Ludemista en luovu ikinä se on varma. Ludem on mun oikea ikuinen rakkaus aina kuuluu vain minulle
- Anonyymi
Minulla! Yksi Neitokainen vaan.
- Anonyymi
Ei ole enää.
Nooh juu. Korkeintaan lapsenlapsikuumetta.😜
- Anonyymi
Mummoilla(wuhveli ja liner) saattaa pukata, mutta aika meni jo... :D
Näkyvistä hahmoista flowers ja pönttis saattaa vielä haaveilla vauvoista ja sit ehkä jotkut anonyymit... Kyllähän minä vauvoista tykkään. Ihaniahan ne on. Pieniä suloisen rakkaita ihmistaimia. Ei enää, kun ikää on kohta jo 45 ja ei sikiäkkään enää. Jonku pitäs kyetä jaksamaan kaikki aloittaa alusta. En mä pysty enää siihen urakkaan.
Nuoremmat tehköön.Voisin kyllä hoitaa vauvoja, vaikka työksenikin. Neuvolaan töihin? :D
On mulla aina pieni vauvabuumi päällä, vanhemmaksi tultuani vasta olen oppinut pysähtymään lepertelemään ja ihmettelemään tuttavienkin vauvoja. Tai missä nyt ikinä näänkin, niin onhan ne sellaisia sydämensulattajia. :')- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Voisin kyllä hoitaa vauvoja, vaikka työksenikin. Neuvolaan töihin? :D
On mulla aina pieni vauvabuumi päällä, vanhemmaksi tultuani vasta olen oppinut pysähtymään lepertelemään ja ihmettelemään tuttavienkin vauvoja. Tai missä nyt ikinä näänkin, niin onhan ne sellaisia sydämensulattajia. :')Lepakkoluolaan vauva lepakoita?
🦇🦇 Anonyymi kirjoitti:
Lepakkoluolaan vauva lepakoita?
🦇🦇Hmph. Ensteksikin pitäs olla "lepakkosuhteessa", että "lepakkovauvoja" voisi hommsta.
Haettasko ne luolasta vai pitäskö toisen puoliskon itte vielä pykätä? Emmä ainakaan enää pysty lisääntyy. :D
Kyl se jäis sille toiselle sitten.- Anonyymi
Jos pyydät nosserakasta antamaan oikeen aktiivisia siittiöitä :)
Anonyymi kirjoitti:
Jos pyydät nosserakasta antamaan oikeen aktiivisia siittiöitä :)
Mullekko? Ei kuule auta enää siitiöiden luja laatukaan. Kyllä se on nämä sarjat slut ja förbi. :)
Kattelen noiden meidän tenavien vauvakuvia, valokuvia onkin joka puolella. Jos he sitten joskus vaikka tykkää tejdä lapsenlapsia, niin sitten pääsen taas hössöttämään vauvojen kanssa. Jos vaan olen sellasessa kunnossa, että kykenen.
Sen näkee sitten mitä elämä antaa ja mitä elämä ottaa. :)
Missä olen ja mitenkä päin.- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Mullekko? Ei kuule auta enää siitiöiden luja laatukaan. Kyllä se on nämä sarjat slut ja förbi. :)
Kattelen noiden meidän tenavien vauvakuvia, valokuvia onkin joka puolella. Jos he sitten joskus vaikka tykkää tejdä lapsenlapsia, niin sitten pääsen taas hössöttämään vauvojen kanssa. Jos vaan olen sellasessa kunnossa, että kykenen.
Sen näkee sitten mitä elämä antaa ja mitä elämä ottaa. :)
Missä olen ja mitenkä päin.Sä olek Raumal.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192