Kenellä palstalaisella

Anonyymi

Pukkaa vauvakuumetta vuoden alkajaisiksi?

-flowersreally-

29

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jazulilla :)

      T. Nossepupu

      • Anonyymi

        Ei muuta kuin melaa mekkoon.


    • Anonyymi

      Eit tole :)

    • Anonyymi

      Tuollaisten asioiden pohtiminen ei ainakaan sulle kuulu. Eikä niitä vauvoja palstalaisten kesken tehdä.

      • Anonyymi

        Miten niin ei tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei tehdä?

        Vauvantekoharjoituksia ainakin on ollut, tieto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei tehdä?

        Siten niin! Ventovieraiden kasvottomien kanssa ei tehdä yhtään mitään.
        Täällä toki pariskuntia sekä muita tuttuja monilla, mut mulla ei ole...


    • Anonyymi

      Saammeko purppis vauvan?

      • Anonyymi

        Wuppis-vauvaa ei kyllä tule enää


      • Anonyymi

        Pirppiksen ja wuppiksen vauva?

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pirppiksen ja wuppiksen vauva?

        -flowersreally-

        Pujis ja pirppis on purppis.


    • Anonyymi

      Minulla.


      -Xiimen

      • Anonyymi

        Sitä ennen ajan kyllä motskarilla kerran suohon.


    • Vauvelit hurmaa aina.

    • Anonyymi

      Takiainen ja Lotta ainakin haluaa näyttää mallia kuinka niitä voi tehdä mutta ehkäpä se ludem kuitenkin ponnistaa meille yhteisen lapsen ja loppu elämän sitten ludem on meidän koti rouvan roolissa ja minä takiainen voin pitää kavereita tyytyväisinä ja Lotta tietysti myös auttaa ludrmia koti töissä kun lotta kuitenkin on meillä nii paljon melkein kuin samaa perhettä. Ludemista en luovu ikinä se on varma. Ludem on mun oikea ikuinen rakkaus aina kuuluu vain minulle

    • Anonyymi

      Minulla! Yksi Neitokainen vaan.

    • Anonyymi

      Ei ole enää.

    • Nooh juu. Korkeintaan lapsenlapsikuumetta.😜

      • Onko merkkejä havaittavissa?


      • valtakunta kirjoitti:

        Onko merkkejä havaittavissa?

        Sen aika näyttää.


    • Anonyymi

      Mummoilla(wuhveli ja liner) saattaa pukata, mutta aika meni jo... :D

      Näkyvistä hahmoista flowers ja pönttis saattaa vielä haaveilla vauvoista ja sit ehkä jotkut anonyymit...

    • Kyllähän minä vauvoista tykkään. Ihaniahan ne on. Pieniä suloisen rakkaita ihmistaimia. Ei enää, kun ikää on kohta jo 45 ja ei sikiäkkään enää. Jonku pitäs kyetä jaksamaan kaikki aloittaa alusta. En mä pysty enää siihen urakkaan.

      Nuoremmat tehköön.

      • Voisin kyllä hoitaa vauvoja, vaikka työksenikin. Neuvolaan töihin? :D

        On mulla aina pieni vauvabuumi päällä, vanhemmaksi tultuani vasta olen oppinut pysähtymään lepertelemään ja ihmettelemään tuttavienkin vauvoja. Tai missä nyt ikinä näänkin, niin onhan ne sellaisia sydämensulattajia. :')


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Voisin kyllä hoitaa vauvoja, vaikka työksenikin. Neuvolaan töihin? :D

        On mulla aina pieni vauvabuumi päällä, vanhemmaksi tultuani vasta olen oppinut pysähtymään lepertelemään ja ihmettelemään tuttavienkin vauvoja. Tai missä nyt ikinä näänkin, niin onhan ne sellaisia sydämensulattajia. :')

        Lepakkoluolaan vauva lepakoita?

        🦇🦇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lepakkoluolaan vauva lepakoita?

        🦇🦇

        Hmph. Ensteksikin pitäs olla "lepakkosuhteessa", että "lepakkovauvoja" voisi hommsta.

        Haettasko ne luolasta vai pitäskö toisen puoliskon itte vielä pykätä? Emmä ainakaan enää pysty lisääntyy. :D

        Kyl se jäis sille toiselle sitten.


      • Anonyymi

        Jos pyydät nosserakasta antamaan oikeen aktiivisia siittiöitä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos pyydät nosserakasta antamaan oikeen aktiivisia siittiöitä :)

        Mullekko? Ei kuule auta enää siitiöiden luja laatukaan. Kyllä se on nämä sarjat slut ja förbi. :)

        Kattelen noiden meidän tenavien vauvakuvia, valokuvia onkin joka puolella. Jos he sitten joskus vaikka tykkää tejdä lapsenlapsia, niin sitten pääsen taas hössöttämään vauvojen kanssa. Jos vaan olen sellasessa kunnossa, että kykenen.

        Sen näkee sitten mitä elämä antaa ja mitä elämä ottaa. :)

        Missä olen ja mitenkä päin.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Mullekko? Ei kuule auta enää siitiöiden luja laatukaan. Kyllä se on nämä sarjat slut ja förbi. :)

        Kattelen noiden meidän tenavien vauvakuvia, valokuvia onkin joka puolella. Jos he sitten joskus vaikka tykkää tejdä lapsenlapsia, niin sitten pääsen taas hössöttämään vauvojen kanssa. Jos vaan olen sellasessa kunnossa, että kykenen.

        Sen näkee sitten mitä elämä antaa ja mitä elämä ottaa. :)

        Missä olen ja mitenkä päin.

        Sä olek Raumal.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä olek Raumal.

        Ei päästy lähtee. Talvilomalla sitten. :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe