hieno päivä 2.1.21 :)
menin kihloihin tänään
17
<50
Vastaukset
Onneksi olkoon. :)
- Anonyymi
Kiitos! :)
- Anonyymi
Onnea onnea onnea vaan, punainen tupa ja perunamaa! :)
Hieno numerosarja :) Onnittelut kihlautuneille!
Hieno homma.
- Anonyymi
Oletko Pummi, joka kihlasi harmiksen? :)
- Anonyymi
en ole mikään pummi, kiitos kaikille onnitteluista!
- Anonyymi
Luulis vituttavan
- Anonyymi
Pillun menetys vituttaa taatusti jätkiä.
- Anonyymi
Tiesithän että kihlaus on lupaus avioliitosta. Jos suunta on tuo, niin muista avioehto.
Yleensä ottaen en suosittele toimintaa. - Anonyymi
Ikäsi??
- Anonyymi
63v.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
63v.
Ap.Onnea, mutta menehän jo siitä...🕯💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
63v.
Ap.Muumiokihlat.
- Anonyymi
Onnea! :) Minäkin, tai siis avomieheni ja minä menimme kihloihin 25.12.20.
Olemme olleet yhdessä reilut kymmenen vuotta ja yhdeksän niistä asuttu yhdessä,
Aika näyttää menemmekö joskus vihille, turhalle se kuitenkin tuntuu eikä siitä ole koskaan puhuttu. Emme kaipaa papin tai pipin jorinoita, jos yhdessä haluamme olla ja elämämme jakaa, ei siinä mitään taikasanoja tarvita.
Asunnon olemme ostaneet yhdessä, lapsia ei hankita se on molemmille ollut alusta asti selvää. Omasta vakaasta tahdostamme olemme toisiimme sitoutuneet ja tehneet työtä suhteemme eteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372