Nainen haluaa aina hallita jotain suurta:
-hevonen
-auto
-mies. Se on telomeereissa sisäänkirjattuna.
Miksi nainen haluaa miehen?
126
90
Vastaukset
- Anonyymi
Miestäkö ei autot ja muut kiinnosta?
- Anonyymi
Mutta se koko ☝️
- Anonyymi
Miehen logiikkaa. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se koko ☝️
Miehellä ei ole mitään syytä hallita jotain teletappia (naista), mutta iso jokin (auto, mies, hevonen) saa naisen tuntemaan valtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehellä ei ole mitään syytä hallita jotain teletappia (naista), mutta iso jokin (auto, mies, hevonen) saa naisen tuntemaan valtaa.
Kysymyshän koskikin autoja. Eikö miestä autot kiinnosta ja jos kiinnostaa, niin miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän naisena sen tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymyshän koskikin autoja. Eikö miestä autot kiinnosta ja jos kiinnostaa, niin miksi?
Kysymys koski valtavien voimien hallintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehellä se voi olla vaikka koski ja kanootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se koko ☝️
En sanoisi "sen" hallitsemista mitenkään isoksi jutuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sanoisi "sen" hallitsemista mitenkään isoksi jutuksi.
Älä sekoita asioita 👆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys koski valtavien voimien hallintaa.
Ok, eli miehiä eivät kiinnosta autot, lentokoneet, laivat, tankit tai yhtään mitkään isot koneet. Kiva tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän naisena sen tiedät.
Tiedän :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sekoita asioita 👆
Kuinka muutoinkaan, kun aloittaja on sekopää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, eli miehiä eivät kiinnosta autot, lentokoneet, laivat, tankit tai yhtään mitkään isot koneet. Kiva tietää.
Nyt tässä on jotain outoa? Miehiä kiinnostaa niiden tekniikka, en usko, että voima? -pa eiku ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka muutoinkaan, kun aloittaja on sekopää?
Tuipeli tui jaa vai niin taas :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tässä on jotain outoa? Miehiä kiinnostaa niiden tekniikka, en usko, että voima? -pa eiku ap
Tiedät itekin miten täyttä tuubaa toi väite on 😅. Valtaosalla miehistä ei oo ton taivaallista käsitystä tekniikasta noiden takana. Mitäpä sitä autoa ikinä ajamaan, kun voi vaan tuijotella sen moottoria. Aika moni kuitenkin jostain syystä haluaa ajella niillä autoillaan ja moottoripyörillään. Kai ne sitten ihailee sitä tekniikkaa, kuinka vaihteet vaihtuvat sulavasti ja pyyhkijänsulat liikkuvat niin upeasti. Tässä rauhallisesti ajelen ja ihailen tekniikkaa. Juupati juu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen logiikkaa. 😂
Sinkut ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät itekin miten täyttä tuubaa toi väite on 😅. Valtaosalla miehistä ei oo ton taivaallista käsitystä tekniikasta noiden takana. Mitäpä sitä autoa ikinä ajamaan, kun voi vaan tuijotella sen moottoria. Aika moni kuitenkin jostain syystä haluaa ajella niillä autoillaan ja moottoripyörillään. Kai ne sitten ihailee sitä tekniikkaa, kuinka vaihteet vaihtuvat sulavasti ja pyyhkijänsulat liikkuvat niin upeasti. Tässä rauhallisesti ajelen ja ihailen tekniikkaa. Juupati juu.
Eihän niitten tarvii käsittää, mut ne saattaa ihailla sitä, kyllä kyllä. Sillä luulen just, että mies näkee naisissakin sen tekniikan ja ihailee sitä. Miehiä kiinnnostaa ja hämmästyttää monimutkaisuus. Nainen taas ihailee voimaa. Miten te ette tänään nyt ymmärrä? Niin on selkeä asia. Olen miettinyt tämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän niitten tarvii käsittää, mut ne saattaa ihailla sitä, kyllä kyllä. Sillä luulen just, että mies näkee naisissakin sen tekniikan ja ihailee sitä. Miehiä kiinnnostaa ja hämmästyttää monimutkaisuus. Nainen taas ihailee voimaa. Miten te ette tänään nyt ymmärrä? Niin on selkeä asia. Olen miettinyt tämän.
Tässä on järkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ole yhtään tollasta miestä vielä tavannut. Olen tavannut miehiä, jotka rakastavat esim. auton moottorin ääntä kun se oikeen kunnolla hyrähtää. Olen tavannut miehiä, jotka rakastavat moottoripyörän hienoa ajettavuutta ja käsiteltävyyttä. Olen tavannut miehiä, jotka ihailevat sulavalinjaisuutta, suorituskykyä, kiihtyvyyttä, tasapainoisuutta, jne. Olen siis tavannut miehiä, jotka ihailevat erilaisia ominaisuuksia ja miltä niitä tuntuu käsitellä, kuunnella, katsella ja haistella. Sen sijaan en ole tavannut yhtään miestä, joka ihailisi jotain tekniikkaa. Olen tavannut miehiä, jotka autoa tai vaikka tietokonetta pohtivat tekniikkaa, sen erilaisten ominaisuuksien kannalta. Onko tuo vai tämä se mitä minä haluan ja mikä palvelee parhaiten minun toiveitani.
Jos istutat miehen kilpauton rattiin ja laitat radalle, niin valtaosa nauttii siitä tunteesta. Ei ihaile tekniikkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ole yhtään tollasta miestä vielä tavannut. Olen tavannut miehiä, jotka rakastavat esim. auton moottorin ääntä kun se oikeen kunnolla hyrähtää. Olen tavannut miehiä, jotka rakastavat moottoripyörän hienoa ajettavuutta ja käsiteltävyyttä. Olen tavannut miehiä, jotka ihailevat sulavalinjaisuutta, suorituskykyä, kiihtyvyyttä, tasapainoisuutta, jne. Olen siis tavannut miehiä, jotka ihailevat erilaisia ominaisuuksia ja miltä niitä tuntuu käsitellä, kuunnella, katsella ja haistella. Sen sijaan en ole tavannut yhtään miestä, joka ihailisi jotain tekniikkaa. Olen tavannut miehiä, jotka autoa tai vaikka tietokonetta pohtivat tekniikkaa, sen erilaisten ominaisuuksien kannalta. Onko tuo vai tämä se mitä minä haluan ja mikä palvelee parhaiten minun toiveitani.
Jos istutat miehen kilpauton rattiin ja laitat radalle, niin valtaosa nauttii siitä tunteesta. Ei ihaile tekniikkaa.No tuossahan sä kuvailit myös naisen! Ne ominaisuudet. Sulavat linjat, (myös tekniikka on ominaisuus), miten jonkun toimivuuden voi selittää (no se on sama naisissakin miehille), nainen hyrrää myös (ääni), kiihtyvyys (ihan taatusti löytyy) jne. Ota laput pois silmiltä ja hyväksy teoria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos istutat miehen kilpauton rattiin ja laitat radalle, niin valtaosa nauttii siitä tunteesta. Ei ihaile tekniikkaa.” miltä niitä tuntuu käsitellä, kuunnella, katsella ja haistella. ” no tämä just! Näetkö, ihan sama kuin nainen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuossahan sä kuvailit myös naisen! Ne ominaisuudet. Sulavat linjat, (myös tekniikka on ominaisuus), miten jonkun toimivuuden voi selittää (no se on sama naisissakin miehille), nainen hyrrää myös (ääni), kiihtyvyys (ihan taatusti löytyy) jne. Ota laput pois silmiltä ja hyväksy teoria.
Jos miehet kerta ihailevat tekniikkaa, niin miksi heitä rassaa kun sähkömoottoripyörässä ei ole ääntä, eikä pakokaasun hajua? Minun käsittääkseni nuo ovat puhtaasti tunnepitoisia juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehellä se voi olla vaikka koski ja kanootti.
Pyörteissä tarvitaan tekniikkaa niin kuin naisten aivojenkin kanssa mies tarvitsee. Miestä kiehtoo kurvit ja kiemurat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos miehet kerta ihailevat tekniikkaa, niin miksi heitä rassaa kun sähkömoottoripyörässä ei ole ääntä, eikä pakokaasun hajua? Minun käsittääkseni nuo ovat puhtaasti tunnepitoisia juttuja.
Näin just. Miehet rakastaa esimerkiksi sitä moottoripyörän ääntä, joka kuullostaa siltä et tehoja (voimaa) löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin just. Miehet rakastaa esimerkiksi sitä moottoripyörän ääntä, joka kuullostaa siltä et tehoja (voimaa) löytyy.
Miehet rakastavat sitä hyrinää -> nainenkin hyrisee, tavallaan. Mut ääni ei ole voima. 👆
Toisaalta sanokaas nyt sitten miehet, haluatteko te sitä voiman hallintaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet on ihan orkuissaan kun polttomoottori oikeen murahtaa. Mieskunto kohoaa heti muutaman pykälän. Siitä on tekniikan ihastelut kaukana kun bensa ja pakokaasu haisee. Kaikki telkkarin auto-ohjelmien juontajamiehet kiljuu ku pikkutytöt miten saatanan kova kone ja kova vauhti ja helvetisti voimaa tässä koneessa on. Taitavatkin olla kaikki naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mut ei nuo ole ”voimaa”, ne on just tunne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet rakastavat sitä hyrinää -> nainenkin hyrisee, tavallaan. Mut ääni ei ole voima. 👆
Toisaalta sanokaas nyt sitten miehet, haluatteko te sitä voiman hallintaa?Olen muuten kuullu useemmankin miehen suusta et sähkömoottori kuullostaa täysin voimattomalta ja siltä, että tehoja ei ole. Vaikka menis kuinka lujaa, ne se ei tunnu yhtään miltään. Ääni tuo sen voiman ja suorastaan tärisee sisuskaluissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiman ja hallinnan tunteestahan koko alotus on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet on ihan orkuissaan kun polttomoottori oikeen murahtaa. Mieskunto kohoaa heti muutaman pykälän. Siitä on tekniikan ihastelut kaukana kun bensa ja pakokaasu haisee. Kaikki telkkarin auto-ohjelmien juontajamiehet kiljuu ku pikkutytöt miten saatanan kova kone ja kova vauhti ja helvetisti voimaa tässä koneessa on. Taitavatkin olla kaikki naisia.
Menkää suolle! Sotkitte koko aloituksen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiman ja hallinnan tunteestahan koko alotus on.
Voimasta kyllä, mutta miehillä painottuu eri OMINAISUUKSIIN!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko koskaan katsonu yhtään auto-ohjelmaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko koskaan katsonu yhtään auto-ohjelmaa?
Olen! Teknavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä yleensä erilaiset asiat valitaan niiden ominaisuuksien perusteella. Tämä pätee niin autoihin, kuin asuntoihin, kuin tietokoneisiin, kuin hevosiinkin. Jos hevonen valittaisiin voiman ja sen hallitsemisen perusteella, niin kaikilla hevosnaisilla olis joku valtava työhevonen. Sen sijaan heillä onkin esteratsuja ja kouluratsuja ja niin edelleen. Miksi? Miksi valtaosalla naisista on suht pieniä ja näppäriä ja pieniruokaisia autoja? Esimerkkejä riittää, etsi itse lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen! Teknavia.
No vilkase vaikka Top Gearia ja miten niitä neitejä kiehtoo tuo voiman hallitseminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunne siitä, että pystyy hallitsemaan voimaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuossahan sä kuvailit myös naisen! Ne ominaisuudet. Sulavat linjat, (myös tekniikka on ominaisuus), miten jonkun toimivuuden voi selittää (no se on sama naisissakin miehille), nainen hyrrää myös (ääni), kiihtyvyys (ihan taatusti löytyy) jne. Ota laput pois silmiltä ja hyväksy teoria.
oikeassa 100 % nainen on kaikkea noita ominaisuuksia ja voi olla parempi kuin kilpa-auto.
- Anonyymi
Onko Nissan Micra muka iso auto? 😀
- Anonyymi
Eihän nissanista nyt ollut kysymys. Ajattelin aloitusta tehdessäni nelivetoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se Subarukaan mikään iso ole tai Audikaan.
- Anonyymi
Kuka sillä ajaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos se auto on oikeesti iso, niin mies ei ole suhteessa siihen autoon juuri sen isompi kun nainenkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos se auto on oikeesti iso, niin mies ei ole suhteessa siihen autoon juuri sen isompi kun nainenkaan
Mutta se moottori ja miehen runko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Subar...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se moottori ja miehen runko.
Mikä helvetin moottori niehessä muka on? Eihän siitä löydy edes yhtä hevosvoimaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä helvetin moottori niehessä muka on? Eihän siitä löydy edes yhtä hevosvoimaa.
Eiku auto ja mies erikseen. tietysti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku auto ja mies erikseen. tietysti.
Niin, autossa on voimaa, miehessä ei sen ihmeemmin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nainen haaveilee nelivedosta?
Kyllä siitä haaveilevat ovat miehiä. Naiset tyytyvät pieniin ja näppäriin. - Anonyymi
olen saanur minissä ja mersussa ja hyvältä tuntui.Micra oli kaksiovinen joten etupenkillä!!!!!!
Kyllä on asiat vaturallaan, jos ei autoaan hallitse.
- Anonyymi
Mutta tiedäthän säkin sen voiman tunteen naisena, etkö tiedäkin?
Anonyymi kirjoitti:
Minkä voiman? Kyllä mulle on ensisijaisen tärkeää hallita auto, ettei se suistu ojaan tai törmää ihmiseen, eläimeen tai mihinkään muuhunkaan.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Minkä voiman? Kyllä mulle on ensisijaisen tärkeää hallita auto, ettei se suistu ojaan tai törmää ihmiseen, eläimeen tai mihinkään muuhunkaan.
Hevosvoiman, vääntömomentin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä hevonen on oikeesti aika huima kokemus. Hallitahan sitä ei oikeestaan voi. Se tekee yhteistyötä, koska se haluaa. Sen kanssa pitää työskennellä yhdessä.
Mies nyt ei ole edes samassa universumissa sen kokemuksen kanssa. Auto taas on kone. Sen hallitseminen ei ole homma eikä mikään. Anonyymi kirjoitti:
Hevosvoiman, vääntömomentin?
Kunhan sujuvasti kulkee ja vie ongelmitta perille, niin hyvä.
En ole mikään batman. Moni muu ilmeisesti toivoo olevansa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä hevonen on oikeesti aika huima kokemus. Hallitahan sitä ei oikeestaan voi. Se tekee yhteistyötä, koska se haluaa. Sen kanssa pitää työskennellä yhdessä.
Mies nyt ei ole edes samassa universumissa sen kokemuksen kanssa. Auto taas on kone. Sen hallitseminen ei ole homma eikä mikään.Niin mutta ystävä hyvä, kaikissa on voima, mitä pitää käsitellä oikein, että se pysyy käsissä 👆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta ystävä hyvä, kaikissa on voima, mitä pitää käsitellä oikein, että se pysyy käsissä 👆
Siinä on siis yhteinen nimittäjä. Miten te ette nyt tätä saa auki 🤔
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Kunhan sujuvasti kulkee ja vie ongelmitta perille, niin hyvä.
En ole mikään batman. Moni muu ilmeisesti toivoo olevansa.Mietipäs sinäkin tätä nyt psykologisesti. En minä tässä mitään Batmania hakenut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta ystävä hyvä, kaikissa on voima, mitä pitää käsitellä oikein, että se pysyy käsissä 👆
Miehissä mitään voimaa ole. Kaikkeen pitää olla kone.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehissä mitään voimaa ole. Kaikkeen pitää olla kone.
Noinko ajattelet? Ei mies rasitu maitokassista, mutta minä tulen ihan kipeäksi. Eli onhan niissä.
Anonyymi kirjoitti:
Mietipäs sinäkin tätä nyt psykologisesti. En minä tässä mitään Batmania hakenut.
Mä en kiihotu noista autoista. Ymmärrän että jotkut kiihottuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinko ajattelet? Ei mies rasitu maitokassista, mutta minä tulen ihan kipeäksi. Eli onhan niissä.
Mitä ihmettä sun huono kunto muka kertoo miehistä?
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Mä en kiihotu noista autoista. Ymmärrän että jotkut kiihottuvat.
Hallinnan tunne ei tarkoita kiihottumista. Miksi teidän täällä palstalla pitää aina päästä kiihottumaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä sun huono kunto muka kertoo miehistä?
No niiden voimasta vaikka!
Anonyymi kirjoitti:
Hallinnan tunne ei tarkoita kiihottumista. Miksi teidän täällä palstalla pitää aina päästä kiihottumaan?
Joillekin hallinnan tunne aiheuttaa kiihottumista.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Joillekin hallinnan tunne aiheuttaa kiihottumista.
Kyllä te voitte olla taas kerran pihalla. Miten se nyt sinäkin. Hallinnan tunne aiheuttaa vie-hä-tys-tä. Ja sitten: Halutaan mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niiden voimasta vaikka!
Verratuna suhun ok. Aika huono on, jos maitokassit rasittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä te voitte olla taas kerran pihalla. Miten se nyt sinäkin. Hallinnan tunne aiheuttaa vie-hä-tys-tä. Ja sitten: Halutaan mies.
Hyvä hevonen on helvetin upee kokemus, mut en mä omaa halua. Urheiluautoa on myös kiva päästä ajaan, mutta en mä sellastakaan itelleni halua. Kokemus on kiva, mutta omistamisesta turhaa riesaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verratuna suhun ok. Aika huono on, jos maitokassit rasittaa.
Kyllä se jo 12 tunnin perästä rasittaa. Eilen meinasin pyörtyä kauppaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se jo 12 tunnin perästä rasittaa. Eilen meinasin pyörtyä kauppaan.
Sulla on sitten pitkä kotimatka. Jos tarvii raahata maitokasseja 12 tuntia. Usko pois, että kyllä se valtaosaa miehistäkin rasittais. Eikö löydy kauppaa yhtään lähempää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miehetkö eivät sitä tajua?
- Anonyymi
Koska hän haluaa.
Siihen ei voi verrata miehen, eli muun ihmisen mielihaluja.
Jokaikinen ihminen on erilainen, jopa naiset keskenään.- Anonyymi
Tietysti ollaan erilaisia! Mutta naista kiehtoo voima, menkääpä alkulähteille..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä hoksasin tämän tänään.
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiehtoo voima minuakin. Toisaalta se, että se on kompaktissa ja monipuolisessa paketissakin. Aina sen ei tarvitse olla jumalattoman iso ja mahtava, vaan se voi olla pieni ja pippurinenkin.
En tykkää prinsessoista vaan neuvokkaista ja tekevistä naisista, jotka eivät jää itkemään vastoinkäymisten edessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiehtoo voima minuakin. Toisaalta se, että se on kompaktissa ja monipuolisessa paketissakin. Aina sen ei tarvitse olla jumalattoman iso ja mahtava, vaan se voi olla pieni ja pippurinenkin.
En tykkää prinsessoista vaan neuvokkaista ja tekevistä naisista, jotka eivät jää itkemään vastoinkäymisten edessä.Eli tykkäät sen kompaktin paketin neuvokkaasta tekniikasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tykkäät sen kompaktin paketin neuvokkaasta tekniikasta.
Niin, tai taidosta käyttää sitä mitä on.
Joka ikinen nipukka käytetään tehokkaasti. saavuttamaan se mitä halutaan.
Eli ei mitä, vaan miten. Ja lopulta vastaus on....mitä vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tai taidosta käyttää sitä mitä on.
Joka ikinen nipukka käytetään tehokkaasti. saavuttamaan se mitä halutaan.
Eli ei mitä, vaan miten. Ja lopulta vastaus on....mitä vaan.Ette pysyneet alkuperäisessä aiheessa vaan menitte vääriin lillukanvarsiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette pysyneet alkuperäisessä aiheessa vaan menitte vääriin lillukanvarsiin.
No tämä menee siihen, koska ihmiset on erilaisia, kuten jo sanoin tuolla ylempänä. Joku nainen haluaa ison ja vahvan miehen, mutta osalle se koko ja voima on yhdentekevää. Ei ole mitään yhtenäistä linjausta.
Aloittaja vertasi miestä aloituksessa hevoseen ja autoon, johonkin isoon, jota voisi hallita. Ja että se olisi syy, miksi nainen haluaa miehen, kun haluaa hallita suurta... mutta ei päde jokaisen naisen kohdalla. Kaiken lisäksi, että miehiä on erilaisia kooltaan ja voimiltaan, on myös erilaisia luonteita, joten mitään yhtenäistä ja samaa linjausta näistä ei saa.
Mutta en kiistä, etteikö joittenkin pariskuntien kohdalla aloittajan teoria toimisi...
- Anonyymi
Ite tykkään vauhdista. Oli se sitten auto tai hevonen tai moottoripyörä, niin vauhti on mulle se juttu. Miehellä ei oikeen pääse vauhdin hurmaa kokemaan.
- Anonyymi
Siis saahan siitä sitäkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis saahan siitä sitäkin?
Vauhdin hurmaa ... miehestä. No ei tosiaan. Vaikka kuinka polkis, niin ei liiku mihinkään.
- Anonyymi
Taisi ajautua vähän sivuraiteelle. Minulle ei vieläkään selvinnyt miksi nainen haluaa miehen...
- Anonyymi
Olen selittänyt sen tuolla jo sata kertaa! Voiman hallinta ilman voimaa (naisella). -> vallan tunne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen selittänyt sen tuolla jo sata kertaa! Voiman hallinta ilman voimaa (naisella). -> vallan tunne
Eli tarve hallita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tarve hallita?
Hallita voimaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tarve hallita?
Mietipäs sitäkin miksi nainen haluaa ison maasturin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mies sen sitten haluaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mies sen sitten haluaa?
No niistä muista syistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niistä muista syistä.
Ei se sitä hallita halua.
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niistä muista syistä.
Kerro ne muut syyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ne muut syyt.
Tuollahan joku laittoi jo sen pitkän listan. Mene lue syyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ns. soccer momeilla on yleensä tuollanen katumaasturi tilan takia. Se on myös usein turvallisempi. Yleensähän tollasen ostaa naiselle sen mies. Varmaan joku nainenkin voi itselleen sellasen ostaa, mutta paljon useemmin nainen ite ostaa "urheilullisemman" auton. Jos naineb siis ostaa jotain "erilaista". Kaikkein useimmin nainen kuitenkin ostaa pienen ja näppärän ja vähäruokaisen auton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ns. soccer momeilla on yleensä tuollanen katumaasturi tilan takia. Se on myös usein turvallisempi. Yleensähän tollasen ostaa naiselle sen mies. Varmaan joku nainenkin voi itselleen sellasen ostaa, mutta paljon useemmin nainen ite ostaa "urheilullisemman" auton. Jos naineb siis ostaa jotain "erilaista". Kaikkein useimmin nainen kuitenkin ostaa pienen ja näppärän ja vähäruokaisen auton
En hlevetissä osta! Iso pitää olla. Tuo jos mikä on vähättelyä. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen ostaa maasturin ei mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkihan vähän tilastoja. Nainen ostaa "kauppakassin".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkihan vähän tilastoja. Nainen ostaa "kauppakassin".
P...skat. Kattele katukuvaa älä tilastoja. Ja seuraa miten parkkiruutuja on suurennettu. Naisen nykyinen ”kauppakassi” vie kolmen entisen auton ruudun verran tilaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaako joku nainen ison maasturin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet sitten vain ”erilainen nainen”. Kuulut vähemmistöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen ostaa maasturin ei mies.
Sinä varmaan, useimmat naiset eivät osta.
- Anonyymi
Sitten kun teille annetaan vastaus iäisyyskysymykseen, te ette halua hyväksyä sitä.
-ap- Anonyymi
Emme tietenkään, kun vastaus on niin ilmiselvästi väärä. Vähän sama kuin sanoisit, että meri on sininen koska siihen on liuotettu paljon sinistä vesiväriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme tietenkään, kun vastaus on niin ilmiselvästi väärä. Vähän sama kuin sanoisit, että meri on sininen koska siihen on liuotettu paljon sinistä vesiväriä.
Nyt suutuin. En selitä teille enää mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt suutuin. En selitä teille enää mitään.
Heität seuraavan kerran syvän vihreää väriä siihen mereen, niin saat romanttisemman meren.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heität seuraavan kerran syvän vihreää väriä siihen mereen, niin saat romanttisemman meren.
Et vain hyväksy, että minä tiesin tänä lauantaina jotakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis nainen. Luulen että olet pönttis.
Pitäisikö nyt onnitella tästä yhden naisen mielipiteestä. Tule sinäkin tuonne aloittamaani viiksinainen ketjuun ja unohda nämä höpötykset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile seuraavan kerran jotain helpompaa. Ei kannata mennä syvään päähän, ennen kun oppii uimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis nainen. Luulen että olet pönttis.
Pitäisikö nyt onnitella tästä yhden naisen mielipiteestä. Tule sinäkin tuonne aloittamaani viiksinainen ketjuun ja unohda nämä höpötykset.Minkä takia minä en saa koskaan olla vapaalla siitä pönttiksestä! Kuvittele, että olen kerrankin heittänyt aamutakin pois!
Mikä sulla on, viiksiketju. No katon kolmelta jos vahingossa herään... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile seuraavan kerran jotain helpompaa. Ei kannata mennä syvään päähän, ennen kun oppii uimaan.
Ihan olen pinnalla tässä. Ei ole mitään hätää. Mä olen liikkeellä vain silloin kun tiedän jotain nih.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä takia minä en saa koskaan olla vapaalla siitä pönttiksestä! Kuvittele, että olen kerrankin heittänyt aamutakin pois!
Mikä sulla on, viiksiketju. No katon kolmelta jos vahingossa herään...Pussasin tänään viiksinaista.
Mulla on pelkkä saunatakki päällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pussasin tänään viiksinaista.
Mulla on pelkkä saunatakki päällä.No mikä siinä viehätti? Voiman tunne? Vai ne viikset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä siinä viehätti? Voiman tunne? Vai ne viikset?
Nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen.
Miten tämä nyt mulle sit kuuluu????
- Anonyymi
Ja telomeerit lyhenee joka kerta kun solu jakautuu.
-flowersreally-- Anonyymi
Ei mennä tässä siihen kurppaantumiseen. Sille on omat aloituksensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mennä tässä siihen kurppaantumiseen. Sille on omat aloituksensa.
Sun äly taisi olla telomeereihin sisäänkirjoitettuna.
-flowersreally- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-flowersreally-Ikääntyminen on telomeereihin kirjoitettua, venyy ja paukkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-flowersreally-Se kehui pönttistä...
- Anonyymi
Nainen haluaa miehen, koska haluaa lapsia. Tai sitten vaihtoehtoisesti nainen on hullu.
Tutkimusten mukaan yksin elävät naiset elävät terveempinä, onnellisempina ja pidempään kuin pariutuneet naiset. - Anonyymi
Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva".
- Anonyymi
Aha. Miks naiselta kysytään autokaupassa, että minkä värinen auto kiinnostaa, jos käytettyä autoa on ostamassa. Mä en oo koskaan valinnut autoa värin mukaan. Enemmän mua kiinnostaa ajetut kilometrit, huoltokirja, hevosvoima, korin ja alustan kunto, käsiteltävyys, auton kiihtyvyys ja kuuluuko ylimääräisiä ääniä. Viimeisenä mä sitä väriä katson. Toinen mikä mua ihmetyttää on rautakauppojen asenne kun meen ostaan maalia ym..tullaan vähän alentuneesti neuvoon. Tosin ääni muuttuu kun alan lateleen tarkkoja tietoja mitä oon ostamassa ja paljonko ja minkä käsittelyyn.
- Anonyymi
Sinä et olekaan tyypillinen nainen.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et olekaan tyypillinen nainen.
Aika harva nykyään on tyypillinen nainen. Ja miksi nainen olisi jotenkin tontumpi noissa asioissa, kun mieskään?
Ei ole, tuo on vaan heteroiden propagandaa.
- Anonyymi
auto ja vittu, hevonen saa ravart oman tammansa kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372