Halusin vain ilmoittaa :) Ulkona on kaunis valkea hanki, pakkanen, hiljainen päivä ja pian pääsee töistä pitkäksi aikaa eroon. Lautasella on sopivan suolainen nakkikastike ja pari punajuurta muussin seassa. Mitä muuta elämässä tarvitsee kuin muussia ja rauhaa :)
Olen iloinen tänään
129
51
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pääset töistä eroon?
- Anonyymi
Lähden :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähden :)
Miksi? Opiskelemaan? Työttömäksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Opiskelemaan? Työttömäksi?
Siksi, että tuntuisi paremmalta :)
Elämä on muutosten virta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on muutosten virta.Aloitan sen muussilla :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on muutosten virta.Harve ihminen jää tyhjän päälle. Sen vuoksi kysyin, kitä töiden tilalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harve ihminen jää tyhjän päälle. Sen vuoksi kysyin, kitä töiden tilalle.
Nyt tuli kirjoitusvirheitä, sorry. Harva ihminen jää tyhjän päälle. Sen vuoksi kysyin, mitä töiden tilalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuli kirjoitusvirheitä, sorry. Harva ihminen jää tyhjän päälle. Sen vuoksi kysyin, mitä töiden tilalle.
En voi kertoa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa salaperäistä. Teet sellaisen aloituksen, että jätät asian roikkumaan ilmaan ja et edes vastaa. Minua olisi juuri kiinnostunut tuo, mitä työn jälkeen ja miten mahdollistat sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa salaperäistä. Teet sellaisen aloituksen, että jätät asian roikkumaan ilmaan ja et edes vastaa. Minua olisi juuri kiinnostunut tuo, mitä työn jälkeen ja miten mahdollistat sen.
Jos sillä on lottovoitto :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sua tuntemattoman asia kiinnostaisi? Olisit kiinnostunut siitä, että on hyvä olo. Koska se on otsikon aihe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sillä on lottovoitto :)
Tuli mieleen opiskelu, downshiftaus, äitiyslomalle jääminen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sua tuntemattoman asia kiinnostaisi? Olisit kiinnostunut siitä, että on hyvä olo. Koska se on otsikon aihe.
Miksi pitää tehdä aloitus, joka herättää kysymyksiä ja johon ei kuitenkaan vastaa? Tämä on keskustelupalsta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitää tehdä aloitus, joka herättää kysymyksiä ja johon ei kuitenkaan vastaa? Tämä on keskustelupalsta!
Älä huuda mulle :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä iloinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuorotteluvapaa, elämänmuutoskriisi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä iloinen?
Olen utelias ja syvällinen keskustelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyrhfs :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohtaa tässä ketjussa on keskustelua? Miksi osallistut edes?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palauta varastamasi asiakirjat. Tiedät osoitteen. Ja oman osoitteesi sen jälkeen tuedät myös.
Anonyymi kirjoitti:
Mulla tuli ekana mieleen 6-12kk: n reissu sinibareteissa jossain kriisialueella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohtaa tässä ketjussa on keskustelua? Miksi osallistut edes?
Kysymällä kysymyksiä. Keskustelu on kysymistä ja vastaamista.
Kiva ilmoitus. Kiitos hyvän olon jakamisesta. Mahtavan talvista täälläkin. Elämä koostuu hetkistä.
Loma on loppumaisillaan, mutta tämä päivä vielä puuhaillaan omia. Tänään vedettiin todella pitkä aamu.
Voiskohan muusia tehdä punajuurista?- Anonyymi
Niin koostuu. Elä hetkestä ja tee se ajatuksella :)
Viime päivinä olen saanut välähdyksiä menneistä hyvistä hetkistä. En tiedä, mitä se tarkoittaa, mutta ajatus on tuonut mieleen pieniä onnellisia pätkiä sekunneista mitä olen saanut tuntea ja nähdä.
Ainakin joulun laatikoista voit tehdä velliä ja niillä elää pitkään ja pehmeästi :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin koostuu. Elä hetkestä ja tee se ajatuksella :)
Viime päivinä olen saanut välähdyksiä menneistä hyvistä hetkistä. En tiedä, mitä se tarkoittaa, mutta ajatus on tuonut mieleen pieniä onnellisia pätkiä sekunneista mitä olen saanut tuntea ja nähdä.
Ainakin joulun laatikoista voit tehdä velliä ja niillä elää pitkään ja pehmeästi :)...ja lisään, että edullisesti.
Anonyymi kirjoitti:
...ja lisään, että edullisesti.
Hyvä hyvä. Taloustaidot kunniaan. Laatikot on kyllä jo naposteltu loppuun. Täytyy keittää pottuja :)
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Hyvä hyvä. Taloustaidot kunniaan. Laatikot on kyllä jo naposteltu loppuun. Täytyy keittää pottuja :)
Peruselämä, perusruoka = onni :)
Anonyymi kirjoitti:
Peruselämä, perusruoka = onni :)
Onni. Se on jotenkin sananakin niin suuri, että olen aina mieluummin puhunut tyytymisen taidosta.
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Onni. Se on jotenkin sananakin niin suuri, että olen aina mieluummin puhunut tyytymisen taidosta.
Onni on tunne niin kuin voiman hallinnan tunne :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onni on tunne niin kuin voiman hallinnan tunne :)
Suurta :)
Anonyymi kirjoitti:
Suurta :)
Pirskahtelijat ja poukkoilijat on erikseen. :)
No, nyt täytyy mennä, ettei viimeinen lomapäivä mene plörinäksi.- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Tyytyminen/tyytyväisyys...
Lasi puoliksi täynnä, tai puoliksi tyhjä?
Komppaan tuota peruselämä ja ruoka on onnea. Onneksi tykkään itsekkin rutiineista ja vaatimattomasta hyvästä olosta.
Tyytyväisyys=onni Anonyymi kirjoitti:
Tyytyminen/tyytyväisyys...
Lasi puoliksi täynnä, tai puoliksi tyhjä?
Komppaan tuota peruselämä ja ruoka on onnea. Onneksi tykkään itsekkin rutiineista ja vaatimattomasta hyvästä olosta.
Tyytyväisyys=onniKäytän melkein yksinomaan mukia, ja tilkkakin pohjalla riittää pitämään ihmisen tyytyväisenä.
Minullakin on ilonaiheita. Aika jännittävät paikat menossa asunnon hankinnan suhteen. Muutenkin on tänään kiva päivä tiedossa :)
- Anonyymi
Kivaa päivää. Taltioi se mieleen :)
- Anonyymi
Millainen asunto?
Anonyymi kirjoitti:
Millainen asunto?
Kiitos mielenkiinnosta, mutta en kerro tarkemmin palstalla. Olen niin salaileva elämästäni.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Kiitos mielenkiinnosta, mutta en kerro tarkemmin palstalla. Olen niin salaileva elämästäni.
Sinäkö siellä riehut? :)
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö siellä riehut? :)
En ymmärrä mistä riehumisesta puhut. Voisitko avata ajatuksiasi?
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
En ymmärrä mistä riehumisesta puhut. Voisitko avata ajatuksiasi?
Kuka poisti herra Ylpön kappaleen? Leipää, lempee ja lämpöööö :)
- Anonyymi
Söpö profiilikuva. Onko se Nirvanan edesmennyt keulahahmo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka poisti herra Ylpön kappaleen? Leipää, lempee ja lämpöööö :)
Ylppö laulaa Arjan https://m.youtube.com/watch?v=Z9VB7jgWBi8 laulun hyvin. Ja mitkä silmät, Ylpöllä. Hyviä, mutta yksinkertaisia asioita, laulu täynnä. :)
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Kyllä vaan.
Kerrotko ikäsi ja osoitteesi? :)
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko ikäsi ja osoitteesi? :)
Oletko Nirvana fani? 32-vuotias olen, osoite salainen :D
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Oletko Nirvana fani? 32-vuotias olen, osoite salainen :D
Onpa kyllä kumma, että kaikki on niin salaista kun minä haluan tässä keskustella! :)
Anonyymi kirjoitti:
Onpa kyllä kumma, että kaikki on niin salaista kun minä haluan tässä keskustella! :)
Minä olen niin kovin salainen palstalla. Ei passaa liikaa itsestään paljastaa, ettei paljastu oikea henkilöllisyys.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Minä olen niin kovin salainen palstalla. Ei passaa liikaa itsestään paljastaa, ettei paljastu oikea henkilöllisyys.
Olet salainen tonttu nimeltään x. :)
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Sovitaan niin.
😗😘
- Anonyymi
Toivottavasti menee pieleen. Toivon sulle kaikkea pahaa.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Huoritteletko myös irl?
Anonyymi kirjoitti:
Haha, siitä vaan. Sillä vaan kun nyt ei ole mitään vaikutusta minun elämääni.
Anonyymi kirjoitti:
Huoritteletko myös irl?
Palstalla vaan, kun porukka ottaa siitä kierroksia. Se on heistä lähtöisin, ei minusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä sanot iloisessa ketjussa hänelle näin?
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Haha, siitä vaan. Sillä vaan kun nyt ei ole mitään vaikutusta minun elämääni.
Oletko tehnyt jotain? Miksi hän puhuu sinulle noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska se on läpeensä mätä ihminen, joka yrittää nyt esiintyä edukseen.
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on erimielisyyksiä maahantulijoihin liittyen.
En käyttäisi koko sanaa, jos siitä ei porukka repisi pelihousujaan. Joten se on teistä lähtöisin.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinulla on tarve yrittää esiintyä eduksesi?
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Meillä on erimielisyyksiä maahantulijoihin liittyen.
Aha...
No jotain on tainnut olla. Hän on kiukkuinen. Ei iloinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle ei ole sanonut pahasti...
No kerran puskista, mutta annoin anteeksi. - Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Kyllä vaan.
Nyt vasta tajusin, että esiinnyt tosiaan Kurt Cobainina.
Suorastaan pyhäinhäväistys 😕 Anonyymi kirjoitti:
Suorastaan pyhäinhäväistys 😕Olet hidas, mutta ei se mitään.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
En käyttäisi koko sanaa, jos siitä ei porukka repisi pelihousujaan. Joten se on teistä lähtöisin.
Ei sinun mielenvikaisuutesi ole meidän syytä.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Miksi sinulla on tarve vihata naisia?
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tämä kiukku nyt kumpuaa?
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole sellaista tarvetta. Jotkut naiset tosin itse pilaavat itsensä, mutta ei se minun elämääni koske.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää riidelkö...jooko :(
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Ollaanpas sitä nyt herkillä. Menkat?
Älkää riidelkö tuon kanssa...minun iloinen ketju menee ihan hunningolle...
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Ollaanpas sitä nyt herkillä. Menkat?
Jaaha ,mielisairaalla naisvihaajalla on poistopäivät menossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin on vasta ovulaatio niin vähän aikaa on seesteistä. Kyllä sitten tulen mukaan tappelemaan kunhan viikot tästä etenevät niin lupaan, että kiukuttaa taas minuakin. -ap
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, en huomannut että tuli tähän ketjuun. Luulin olevani omassa ketjussani. Ei jatketa enää tähän.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Ei minulla ole sellaista tarvetta. Jotkut naiset tosin itse pilaavat itsensä, mutta ei se minun elämääni koske.
Selvästikin on. Ongelmia äitisuhteessa.
Anonyymi kirjoitti:
Selvästikin on. Ongelmia äitisuhteessa.
Sovitaan niin. Sinä voitit. Nyt ei enää sotketa tätä ketjua. Hyvää päivän jatkoa :)
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Anteeksi, en huomannut että tuli tähän ketjuun. Luulin olevani omassa ketjussani. Ei jatketa enää tähän.
Hyvä...😥 kiitos..
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Sovitaan niin. Sinä voitit. Nyt ei enää sotketa tätä ketjua. Hyvää päivän jatkoa :)
Itke itsesi uneen, naisvihaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suorastaan pyhäinhäväistys 😕Todellakin
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Olet hidas, mutta ei se mitään.
En, vaan tässä mun puhelimessa on niin pieni näyttö etten erota mikä kuva noiden pallojen sisällä on.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Miksi haluat kiusata muita? Oletko koulukiusaaja? Samanlainen kuin ne Koskelan pojat.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluat kiusata muita? Oletko koulukiusaaja? Samanlainen kuin ne Koskelan pojat.
Ai olet vai. Suosittelen terapiaa.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Ai olet vai. Suosittelen terapiaa.
Itsehän tuossa sen myönsit. Koulukiusaajatkin kiusaavat saadakseen reaktioita kohteiltaan.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Mistäs tämä kiukku nyt kumpuaa?
Se on loppukuu. Eruudet makaetaan vasta huomenna.
On kai viekkarit/nälkä/tylsyys?
Pinna kireällä ja aggressiivinen.
Miekestäni kuitenkin palstalla on tilaa hänellekkin, kaikkihan me täälä kai vähän hörhöjä ollaan.
Jaettu ilo - paras ilo. Kiva aloitus.
Toivon aloittajalle iloista mieltä jatkossakin.- Anonyymi
Tietysti toivot :)
- Anonyymi
Sepä hyvä! Kiva että olet iloisella tuulella ja elämässäsi tapahtuu mieluinen muutos.
Itse olen autuaan neutraalissa tilassa, rentona käsitöiden parissa.
Tuntuu hyvältä, kun ei tarvitse tavoitella mitään, eikä yrittää olla mieliksi.
Huomenna onkin sitten virallinen lomaltapaluu päivä, pyhät ohi ja kevätkauden aloitus. Jännä nähdä taas tutut juhlatauon jälkeen😃!!- Anonyymi
Meillä menee sitten lähdöt ja paluut päikseen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä menee sitten lähdöt ja paluut päikseen :)
Hymyillään, kun tavataan?🌸😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymyillään, kun tavataan?🌸😘
Ei oo Pönttiksen kukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo Pönttiksen kukka.
Pönttis ei omista kukkia minun puhelimessani, ne ovat minun kukkiani ja pönttiksellä on omansa.
Jollain taitaa olla ikävä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pönttis ei omista kukkia minun puhelimessani, ne ovat minun kukkiani ja pönttiksellä on omansa.
Jollain taitaa olla ikävä?Ah nyt tajusin!
Pönttis taisi itse antiallekirjoittaa kommenttiketjuni, koska menin tyoeryydessäni.köyttämään jotain runnistetta😂😂😂
Kyllä se nyt olisi hei parempi, että vakkarit rekkautuisitte takaisin, kun kuitenkin täälä hillutte ja haluatte puhua omalla suullanne/sormellanne🌸🌸🌸.
Ihmettelen syvästi, kun annoitte kiusaajille niin paljon valtaa, etteivät ystävännekään enään sitten teitä tunnista. Typerää.
Pienet ilot on erittäin merkittäviä ja kohta lähetään liikkeelle, haetaan ilmanpuhdistaja auttaa hengittämiseen.
🥰- Anonyymi
Teilläkin on :)
Edellinen kone meni rikki ja tulee keväisin kukinnot jotka aiheuttaa allergisen reagtion ja jotenkin tämä vaate rumpa tuntuu tuovan pölyä ilmaan.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Edellinen kone meni rikki ja tulee keväisin kukinnot jotka aiheuttaa allergisen reagtion ja jotenkin tämä vaate rumpa tuntuu tuovan pölyä ilmaan.
Markkinoilla oli myös hyviä ilmankostuttajia. Lienevätkö sitten samoja :)
Anonyymi kirjoitti:
Noh ilmankostuttaja vaan tuo ainoastaa kostetutta mutta ilmanpuhdistaja myös puhdistaa ilmaa
Kyllä niissä on myös ilmankostuttajakin tietääkseni mukana en nyt ole törmännyt, ettei olisi.
https://www.gigantti.fi/product/kodin-tuotteet/ilmastointi-ja-ilmanpuhdistus/ilmanpuhdistimet/DYSDP04/dyson-pure-cool-ilmanpuhdistin-poytamalliAnonyymi kirjoitti:
Tuota tuossa on nyt tietoa pistin vahingossa koneen vaikka piti pistää tietoa.
https://www.gigantti.fi/cms/sisailma/parempi-sisailma-ilmanpuhdistimella/- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Noh ilmankostuttaja vaan tuo ainoastaa kostetutta mutta ilmanpuhdistaja myös puhdistaa ilmaa
Kyllä niissä on myös ilmankostuttajakin tietääkseni mukana en nyt ole törmännyt, ettei olisi.
https://www.gigantti.fi/product/kodin-tuotteet/ilmastointi-ja-ilmanpuhdistus/ilmanpuhdistimet/DYSDP04/dyson-pure-cool-ilmanpuhdistin-poytamalliJep :)
Anonyymi kirjoitti:
Jep :)
Kuulemma onkin ilmanpuhdistajia jotka ei kostetuta mutta asmaliiton mukaan olisi yhtä suurtehoinen joka on hyvä olisi yli 1000 € maksanut ilmankostottajan kanssa noh meillä muutenkin pesuhuoneessa erittäin kostea ilma niin varmasti riittää pistää vaan oven auki🤔
- Anonyymi
Vähään tyytyvät ovat onnellisimpia ihmisiä. Pienet perusasiat jotka on hoidettu tuo onnellisuutta.
- Anonyymi
Olen aina iloisella päällä , niinkuin kissa liukkaalla jäällä
- Anonyymi
Näin se on. Isot asiat vain stressaavat. Tavallisuus ja sujuvuus on ihanaa. Ei hetkahduksia suuntaan eikä toiseen. Ei liikaa vaateita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina iloisella päällä , niinkuin kissa liukkaalla jäällä
A. Tynnin runo :)
- Anonyymi
Äe taelä öle unltan
- Anonyymi
Sepä mukavaa, pidä se.
-harmiseikirj-- Anonyymi
”Pidä se”, heh... anteeksi, nyt minua alkoi naurattamaan. Miten se kuulosti yhtä aikaa mukavalta, mutta toisaalta hartaalta ja vähän lakoniseltakin? :) ikään kuin olisin joskus ollut muka huonolla?
Mikä sinun tuulesi on tänään? :)
Olisiko mitään hyvää sanottavaa vaikka minulle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Pidä se”, heh... anteeksi, nyt minua alkoi naurattamaan. Miten se kuulosti yhtä aikaa mukavalta, mutta toisaalta hartaalta ja vähän lakoniseltakin? :) ikään kuin olisin joskus ollut muka huonolla?
Mikä sinun tuulesi on tänään? :)
Olisiko mitään hyvää sanottavaa vaikka minulle?Hyvin tulkittu :) kun niin oli tarkoituskin, eli meni ihan nappiin :D No oot ollu, sitä just aattelin että siinäpä nyt semmonen hyvä tuuli joka suoraan hyödyttää minuakin, tai ei ainakaan haittaa :D
Ihan ok, nyt ainakin nauratti :) pizzaa tuossa söin, pitää lähtä ehkä elpaseen :) Eikös tuossa jo tulllu, piet vaan tuon tuulen tallessa niin kaik menöö hyvin ja mukavasti :)
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin tulkittu :) kun niin oli tarkoituskin, eli meni ihan nappiin :D No oot ollu, sitä just aattelin että siinäpä nyt semmonen hyvä tuuli joka suoraan hyödyttää minuakin, tai ei ainakaan haittaa :D
Ihan ok, nyt ainakin nauratti :) pizzaa tuossa söin, pitää lähtä ehkä elpaseen :) Eikös tuossa jo tulllu, piet vaan tuon tuulen tallessa niin kaik menöö hyvin ja mukavasti :)
-harmiseikirj-Kuulen sinun äänenpainosi ajatuksistasi läpi :)
No köllöttelehän, pitsa sulaa, peace :)) pidän :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin tulkittu :) kun niin oli tarkoituskin, eli meni ihan nappiin :D No oot ollu, sitä just aattelin että siinäpä nyt semmonen hyvä tuuli joka suoraan hyödyttää minuakin, tai ei ainakaan haittaa :D
-harmiseikirj-(Minä vastasin sulle. Joku poisti..)
Kuulen äänenpainon ajatuksistasi läpi :)
Pötköttele, pitsa sulaa :) pidän, rauha maassa :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(Minä vastasin sulle. Joku poisti..)
Kuulen äänenpainon ajatuksistasi läpi :)
Pötköttele, pitsa sulaa :) pidän, rauha maassa :)Eikä poistanut sen päällä oli akkuporakone :D
- Anonyymi
Tämä tosiaan on sinkkupalsta!
- Anonyymi
Mitään rauhaa ja perunamuussia parempaa ei ole 💗.
- Anonyymi
Tähän lähdetään ❤️🥔
- Anonyymi
Suomalainen ja peruna liittyvät kiinteästi yhteen. Useissa onnen hetkissä. Varmasti peruja sota-ajalta ja vähään tyytymiseltä.
- Anonyymi
Mitä muuta? Miestä ja raippaa?
- Anonyymi
Aloituksessa se oli lähinnä toteamus. Ei kysymys.
- Anonyymi
Olipa kiva kuulla.
Mäkin kävin lumikenkäilemässä, termarissa teetä ja voileivät mukana. Ihana metsä, taas.
-flowersreally-- Anonyymi
Hinajaa! Eikun ihanaa. Se on yksi parhaimmista harrastuksista talvella :) Mihin asti lunta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hinajaa! Eikun ihanaa. Se on yksi parhaimmista harrastuksista talvella :) Mihin asti lunta?
On sitä nyt ihan mukavasti.
-flowersreally- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sitä nyt ihan mukavasti.
-flowersreally-Pääasia, että jalka nousee. Muuten se on hiihtoa? :)
Näkemisiin! - Anonyymi
Olitko kauankin, vai miksi teetä ja voileivät mukana?
Kysyy nimimerkki Tiedonhaluinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyy nimimerkki TiedonhaluinenTiedonhaluinen 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyy nimimerkki Tiedonhaluinen3-4 tuntia olin.
-flowersreally- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3-4 tuntia olin.
-flowersreally-Emme kysy enempää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1246399Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604082Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503355Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872883Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2801889Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341576- 871436
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141363