Vihaan erästä vittumaista mustaa miestä. Olenko rasisti?
Mustan miehen vihaaminen
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vihaisitko häntä, jos hän olisi valkoinen?
- Anonyymi
Njaa, jos vaan yhtä niin tuskin ja jos kaikkia niin todennäköisesti. Kannattaa elämässä keskittyä muuhun kun vihaamiseen!
No jaa. Jos vihaat häntä jonkin muun kuin etnisyyden perusteella, tuskin olet rasisti.
Miksi vihaat?- Anonyymi
Jos vihaan kaikkia valkoisia, niin mikä sitten olen?
- Anonyymi
Rasisti tietenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasisti tietenkin.
Mutta olen valkoinen itsekin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta olen valkoinen itsekin!
Siitä huolimatta.
- Anonyymi
Jos vihaat häntä pelkästään vittunaisuutensa vuoksi se on ihan ok eikä millään tavalla rasisistista, jos taas hänen vittumaisuuden takia alat vihaamaan myös mukavia mustia miehiä se varmaan on jo rasistista, jos olet hänen käytöksen perusteella hieman ennakkoluloinen kaikkia mustia miehiä kohtaan se ei käsittääkseni ole rasistista vaan kokemusten kautta tullutta inhimillistä varautuneisuutta.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Kyllä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372