Vantaalle syssymmällä
Vantaan maraton ja puolikas.
Onko kiinnostava?
Laittakaa halukkuusilmo tänne.
T. Hölkkäpappa
11
56
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaa puolikas, mutta ilmoittaudun vain jos olen täysmatkalla 4h alituksen edellyttämässä kunnossa. Eli viikossa menee 42.195km lenkkiä 5.36/km vauhilla. Klenkkaamaan en juoksutapahtumissa rupea.
- Anonyymi
Ei kelpaa täällä, pitää juosta alle 2.20 mara, muuten vithuillaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kelpaa täällä, pitää juosta alle 2.20 mara, muuten vithuillaan
Itselle riittää että juoksen puolimaratonin alle maratonin maailmanennätys ajan. Se on mun hölkkätavo.
- AnonyymiUUSI
Kysytkö sieltä onko 2 tunnin puokki rento.
Ryhy somen ilopilleriksi jos kunto kränää.
- Anonyymi
Onko pottonen mukana.
- Anonyymi
3.:45 tavo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3.:45 tavo
Kähöllä ennuste 4.30-5.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kähöllä ennuste 4.30-5.
Tavataanko seppolan kyltillä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tavataanko seppolan kyltillä?
Kyl maar.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyl maar.
Toope mikä tavo hällä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toope mikä tavo hällä.
Viime vuonna piti mennä alle kolmen. Oisko aika nöyrtyä ja päivittää treenejä otsikolla 3.20?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin19913104Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013043Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2598319- 255876
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones2033439