Mitä hupsua olet tehnyt rakastuneena? Kerro tarinasi
Oletko sinä tehnyt rakastuneena jotain harkitsematonta? Oletko katunut tempaustasi jälkeenpäin?
Kun ihminen rakastuu, tulee tehtyä kaikenlaista.
Joku ottaa ikuista rakkautta vannovan tatuoinnin parin viikon suhteen jälkeen. Joku haluaa heti kihloihin, jopa naimisiin. Joku haluaa todistaa suurta rakkautta jollain muulla tavalla.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007719226.html
Pölötyttääkö...?
42
<50
Vastaukset
Suurin hölmöys lienee, että ryhtyny suhteeseen. Hölmöyttäni tietenkin.
Ei se suhteeseen ryhtyminen ole hölmöyttä vaan Hesarin aamulla aikaisin rakkauden kohteelle vieminen. Aamuhesarilla herätin ennen unien loppumista rakkauden kohteeni. Hän heräsi joskus kello 9 maissa aamusoittooni. Hesari kelpasi, mutta ei aikainen viikonloppu herätys. Myös solunaapurini valitti sitä, että hänellä ei ollut aamuhesari, sillä se oli viety yläkertaan melkein 19-vuotiaalle nuorelle naiselle. Teostani siis valitti rakkauteni kohde ja solunaapurini, joka maksoi 1/3 Hesarin hinnasta niin kuin minäkin.
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Ei se suhteeseen ryhtyminen ole hölmöyttä vaan Hesarin aamulla aikaisin rakkauden kohteelle vieminen. Aamuhesarilla herätin ennen unien loppumista rakkauden kohteeni. Hän heräsi joskus kello 9 maissa aamusoittooni. Hesari kelpasi, mutta ei aikainen viikonloppu herätys. Myös solunaapurini valitti sitä, että hänellä ei ollut aamuhesari, sillä se oli viety yläkertaan melkein 19-vuotiaalle nuorelle naiselle. Teostani siis valitti rakkauteni kohde ja solunaapurini, joka maksoi 1/3 Hesarin hinnasta niin kuin minäkin.
Voi, kyllä se joskus on.
Seikkaperäinen tarina. :)
Mitä Hesari maksaa?JanK kirjoitti:
Voi, kyllä se joskus on.
Seikkaperäinen tarina. :)
Mitä Hesari maksaa?Se oli muistaakseni tilattu puoleksi vuodeksi kahden solunaapurini kanssa kolmeen osaa. Sillä tavalla hesarilla tuli opiskelijahintaan edullinen. En tiedä mitä Hesari maksaa, sillä en ole vuosiin tilannut sitä.
Mitäs loppiaiseen kuuluu? Itse odottelen huomista syntymäpäivääni.FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Se oli muistaakseni tilattu puoleksi vuodeksi kahden solunaapurini kanssa kolmeen osaa. Sillä tavalla hesarilla tuli opiskelijahintaan edullinen. En tiedä mitä Hesari maksaa, sillä en ole vuosiin tilannut sitä.
Mitäs loppiaiseen kuuluu? Itse odottelen huomista syntymäpäivääni.Okei. En tiedä minäkään. On aikaa, kun mitään lehtiä on tullut tilauksena.
Kohta pitäs nukkumaan mennä. Aamulla taas arki. :)JanK kirjoitti:
Okei. En tiedä minäkään. On aikaa, kun mitään lehtiä on tullut tilauksena.
Kohta pitäs nukkumaan mennä. Aamulla taas arki. :)Hyvää yötä, jos olet jo menossa nukkumaan. Minäkin lähden kohta palstoilta, joten öitä! Huomenna taas käyn täällä netissä ilmeisesti vasta illalla, joten törmäillään! :)
Hyvää yötä, jos olet jo menossa nukkumaan. Minäkin lähden kohta palstoilta, joten öitä! Huomenna taas käyn täällä netissä ilmeisesti vasta illalla, joten törmäillään! :)
Hyvät yöt. :)
Se oli muistaakseni tilattu puoleksi vuodeksi kahden solunaapurini kanssa kolmeen osaa. Sillä tavalla hesarilla tuli opiskelijahintaan edullinen. En tiedä mitä Hesari maksaa, sillä en ole vuosiin tilannut sitä.
Mitäs loppiaiseen kuuluu? Itse odottelen huomista syntymäpäivääni.Onneksi olkoon näin myöhäiset ja vauva ei ole vielä syntynyt joten nähdään tuleeko huomenna vai meneekö yli siitäkin kohta joutuu varata aika käynnistykseen kun yli viikko menty jo yli.
- Anonyymi
Mitäs loppiaiseen kuuluu? Itse odottelen huomista syntymäpäivääni.Onnea syntymäpäivänäsi!
valtakunta kirjoitti:
Onneksi olkoon näin myöhäiset ja vauva ei ole vielä syntynyt joten nähdään tuleeko huomenna vai meneekö yli siitäkin kohta joutuu varata aika käynnistykseen kun yli viikko menty jo yli.
Taasko sinä odotat vauvaa? Kohta on jo kaksi jääkiekkoketjua teillä? Hyvät tammikuun alut ja terveyttä perheellesi! :)
Anonyymi kirjoitti:
Onnea syntymäpäivänäsi!
Kiitos onnittelusta, sillä tänään torstaina 7.1. on todella syntymäpäiväni. Sain isältäni mustia sukkia synttärilahjaksi eli olen nyt mustasukkainen? ;)
Taasko sinä odotat vauvaa? Kohta on jo kaksi jääkiekkoketjua teillä? Hyvät tammikuun alut ja terveyttä perheellesi! :)
onneksi olkoon.
Noh jos ei synny itsenäisesti, autetaan maailmaan muutaman päivän päästä käynnistyksellä koska 2viikkoa yli on vain mahdollista( suositella olla).🤔
Kyllä meille pieni tulee pian kuulemma 3800g painaa tällä hetkellä. Taitaa ettei tälle päivälle tule mutta tulee pian kuitenkin .valtakunta kirjoitti:
onneksi olkoon.
Noh jos ei synny itsenäisesti, autetaan maailmaan muutaman päivän päästä käynnistyksellä koska 2viikkoa yli on vain mahdollista( suositella olla).🤔
Kyllä meille pieni tulee pian kuulemma 3800g painaa tällä hetkellä. Taitaa ettei tälle päivälle tule mutta tulee pian kuitenkin .Onnea synnytykseen ja uuden pienen ihmisen kanssa elämiseen! Hyvät tammikuut! Kiitos onnittelusta.
- Anonyymi
Ei tuu mieleen mitää kovin radikaalia, olen yllättävän hillitty, vaikken siltä ehkä muista vaikuta.
Kai jotain perusjuttua:ostanut uusia vaatteita, joista kuvittelee ihastuksen tykkäävän, lähettänyt pillunkuvia, ollut vähän turhan päällekäyvä. Kuvitellut skitsona, että toinen ei tykkää tai sillä on joku muu..peruskamaa.
Ei tulis mieleen ottaa tatuointia tai muuttaa heti yhteen, pelkkä ajatuskin nostaa stressit pintaan.
Jos joku olisi ihan minusta noin hulluna, niin kyllä toppuuttelisin tyyliin kyllä riität mulle arkenakin, ei tarvi mitään ihmejuttuja, tuus nyt täänneeee niin tehdään vähän lisää rakkautta, siinä palaa nuo ylimääräiset energiatkin.
Eipä ole ollut tuollaista suhdetta, ehkä siksi, kun olen tällänen möllöttäjä. Miesparat saa aina pettyä vaan, kun en jaksa hehkuttaa😢🙋- Anonyymi
Mulle riittää normielämä. Ei ikäviä ylläreitä.
Ettei tarvii pelätä että toisen puolesta - Anonyymi
JanK kirjoitti:
"lähettänyt pillunkuvia," Tääh, ai tähhhh? :D
Joo toi ei oo mun juttu..
Anonyymi kirjoitti:
Joo toi ei oo mun juttu..
Eihän sitä tiedä mihin ne kuvat päätyy. En kyllä lähettelis vieraalle mitään alakerta kuvia, enkä edes vasta rakastuneenakaan. Mut mä olenkin ujo. :)
- Anonyymi
Runkannu videolle
En tiedä, en ole koskaan ollut rakastunut.
Päivittäin tulee kylläkin tehtyä jotakin harkitsematonta, olen kovin impulssiivinen ihminen. Ollut sitä aina, niimpä en enää häpeile tekemisiäni juuri ollenkaan. Kynnys korkealla siihen häpeilyyn niin kutsutusti.
Enimmäkseen tulee ohitettua hullut päähänpistoni olankohautuksella.- Anonyymi
Menitkö suhteeseen pelkästä intohimosta vai käytännön syistä?
Kai jokin kolahti, toivottavasti ei leka päähän. Luolamiehethän pamauttivat naisen tajuttomaksi ja raahasivat hiuksista kotiluolaansa:)
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Menitkö suhteeseen pelkästä intohimosta vai käytännön syistä?
Kai jokin kolahti, toivottavasti ei leka päähän. Luolamiehethän pamauttivat naisen tajuttomaksi ja raahasivat hiuksista kotiluolaansa:)
AsianVierestäMenin suhteeseen intohimosta ja pamahdin paksuksi. Vastuullisena ihmisenä hoidin homman himaan. Siinä meni se 25 v. Exän kanssa siis.
Ja yksi syy myös miksi erosin on se että haluan rakastua edes kerran tähän elämään.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Menin suhteeseen intohimosta ja pamahdin paksuksi. Vastuullisena ihmisenä hoidin homman himaan. Siinä meni se 25 v. Exän kanssa siis.
Ja yksi syy myös miksi erosin on se että haluan rakastua edes kerran tähän elämään.Tulit siis raskaaksi aika nopeasti. Parempi on asua yhdessä muutamia vuosia ennen vauvoja. Ihmiset kun muuttuvat jonkin verran jo parin ensimmäisen vuoden aikana.
Tulit siis raskaaksi aika nopeasti. Parempi on asua yhdessä muutamia vuosia ennen vauvoja. Ihmiset kun muuttuvat jonkin verran jo parin ensimmäisen vuoden aikana.
AsianVierestäOltiin tavattu 2 kk aiemmin sokkotreffeillä kunnes huomasin olevani raskaana. Ei ihan parhaat lähtökohdat perheen perustamiseen, mutta joka leikkiin lähtee, leikin kestäköön.
Olen kuitenkin tunnollisesti hoitanut vastuuni ja nyt on alkanut "minun" aikani.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Oltiin tavattu 2 kk aiemmin sokkotreffeillä kunnes huomasin olevani raskaana. Ei ihan parhaat lähtökohdat perheen perustamiseen, mutta joka leikkiin lähtee, leikin kestäköön.
Olen kuitenkin tunnollisesti hoitanut vastuuni ja nyt on alkanut "minun" aikani.Hyvä Jumala, hillitse himosi kahlitse kalusi hallitse halusi sillä hetken hurmio voi olla elämäsi turmio.
Oikeasti on elämässä paljon hyvääkin vaikka miten elämä olisi mennyt. Lapset ovat esimerkiksi se iloinen juttu vaikka alussa melkoinen järkytys jos ei ole ollut suunnitelmissa. Muistan itsekin ensimmäisen "kaksi viivaa" ilmoituksen. Menin ulos tupakalle miettimään pitäisikö nyt itkeä vai nauraa. Kestää aikansa kunnes sisäistää mitä se elämään tuottaa. Be carefully out of there(Hill Street Blues).
Hyvä Jumala, hillitse himosi kahlitse kalusi hallitse halusi sillä hetken hurmio voi olla elämäsi turmio.
Oikeasti on elämässä paljon hyvääkin vaikka miten elämä olisi mennyt. Lapset ovat esimerkiksi se iloinen juttu vaikka alussa melkoinen järkytys jos ei ole ollut suunnitelmissa. Muistan itsekin ensimmäisen "kaksi viivaa" ilmoituksen. Menin ulos tupakalle miettimään pitäisikö nyt itkeä vai nauraa. Kestää aikansa kunnes sisäistää mitä se elämään tuottaa. Be carefully out of there(Hill Street Blues).
AsianVierestäRupesitkos moralisoimaan?
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Rupesitkos moralisoimaan?
Ei ollut tarkoitus.
Nuorena sattuu ja tapahtuu. Valintoja joutuu tekemään ja olet mielestäni valinnut ihan oikein.
Ei ollut tarkoitus.
Nuorena sattuu ja tapahtuu. Valintoja joutuu tekemään ja olet mielestäni valinnut ihan oikein.
AsianVierestäMinä valitsin oikein. Vaikka elin muille ja muiden ehtojen mukaisesti, valintani oli itselleni oikea.
Rehellisesti voin sanoa että olen sinut valintani kanssa, vaikka läheiseni eivät sitä koskaan ymmärtäneetkään. Exä aika mulkku mieheksi meinaan. Toki hänessäkin hyvät puolensa, kuten kaikissa meissä.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Minä valitsin oikein. Vaikka elin muille ja muiden ehtojen mukaisesti, valintani oli itselleni oikea.
Rehellisesti voin sanoa että olen sinut valintani kanssa, vaikka läheiseni eivät sitä koskaan ymmärtäneetkään. Exä aika mulkku mieheksi meinaan. Toki hänessäkin hyvät puolensa, kuten kaikissa meissä.Hmm...tulee mieleeni tämän päivän ketju jossa keskusteltiin onnellisuudesta. Yleensä pidetään sitä omaa onnellisuutta tärkeimpänä ja tehdään valintoja sen mukaan. Olen itse ollut myös ihminen joka ei kestänyt suhteessa sen sisäisten ongelmien vuoksi ja olen vähän katunut sitä jälkeenpäin kun en kestänyt kaikkea kuten "mies". Tavallaan luovutin, en vain itseni mutta myös lasten vuoksi. Jälkeenpäin katsoessa kaikki meni lasten kannalta ihan hyvin mutta jää aina se arvoitus olisiko suhteeseen tullut jokin ihme joka olisi tehnyt suhteesta tasapainoisen ja hyvän kaikille. Tunneasioita on vaikea muuttaa.
Nyt olen vähän sitkeämpi tapaus enkä enää luovuta niin helpolla. On aika katsoa muiden onnellisuutta ensin. Elämäni on osittain käänteinen sinun elämääsi verrattuna, vaikka nykyinen statukseni onkin sinkku:)
Hmm...tulee mieleeni tämän päivän ketju jossa keskusteltiin onnellisuudesta. Yleensä pidetään sitä omaa onnellisuutta tärkeimpänä ja tehdään valintoja sen mukaan. Olen itse ollut myös ihminen joka ei kestänyt suhteessa sen sisäisten ongelmien vuoksi ja olen vähän katunut sitä jälkeenpäin kun en kestänyt kaikkea kuten "mies". Tavallaan luovutin, en vain itseni mutta myös lasten vuoksi. Jälkeenpäin katsoessa kaikki meni lasten kannalta ihan hyvin mutta jää aina se arvoitus olisiko suhteeseen tullut jokin ihme joka olisi tehnyt suhteesta tasapainoisen ja hyvän kaikille. Tunneasioita on vaikea muuttaa.
Nyt olen vähän sitkeämpi tapaus enkä enää luovuta niin helpolla. On aika katsoa muiden onnellisuutta ensin. Elämäni on osittain käänteinen sinun elämääsi verrattuna, vaikka nykyinen statukseni onkin sinkku:)
AsianVierestäNo ei se mitään herkkua ole laittaa itsensä koko ajan sivuun. Nyt minulla sinkkuna on kaikki aika ja mahdollisuus onnen tavoitteluun itsekkäästi.
Joskus paras ratkaisu on erota ja joskus ei. Meillä yhdessä sinnittely oli oikea ratkaisu - ainakin minulle. Saatiin lapsi aikuisuuteen ja sit oltiinkin yhdessä tavan takaa. Kunnes tajusin erota.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm...tulee mieleeni tämän päivän ketju jossa keskusteltiin onnellisuudesta. Yleensä pidetään sitä omaa onnellisuutta tärkeimpänä ja tehdään valintoja sen mukaan. Olen itse ollut myös ihminen joka ei kestänyt suhteessa sen sisäisten ongelmien vuoksi ja olen vähän katunut sitä jälkeenpäin kun en kestänyt kaikkea kuten "mies". Tavallaan luovutin, en vain itseni mutta myös lasten vuoksi. Jälkeenpäin katsoessa kaikki meni lasten kannalta ihan hyvin mutta jää aina se arvoitus olisiko suhteeseen tullut jokin ihme joka olisi tehnyt suhteesta tasapainoisen ja hyvän kaikille. Tunneasioita on vaikea muuttaa.
AsianVierestäSinkkustatus aina sopivan tilaisuuden tullen, muuten tytär on etusijalla ja naisen kanssa vietät öljyhetkiä. Pyrit pirpanan pöksyihin. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinkkustatus aina sopivan tilaisuuden tullen, muuten tytär on etusijalla ja naisen kanssa vietät öljyhetkiä. Pyrit pirpanan pöksyihin. 😉
Ei kuule kiinnosta nyt pirpanan pöksyt.
Normaalia keskustelua ajanvietteeksi.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuule kiinnosta nyt pirpanan pöksyt.
Normaalia keskustelua ajanvietteeksi.
AsianVierestäSinkkustatus yllättäen esiin normaalin keskustelun ja ajanvietteen vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinkkustatus yllättäen esiin normaalin keskustelun ja ajanvietteen vuoksi.
Kuuluu tarinaan ja aihepiiriin.
Haluatko miten kovasti toimia persekärpäsenä?
Oletko koskaan miettinyt oman elämäsi sisältöä, voisit kirjoittaa vaikka siitä jotain.
Uskon etteivät toiset pahastu vaan kommentoivat ihan normaalisti tavoistasi poiketen.
Mielestäni ilmoitus etteivät palstan naiset nyt elämääni mahdu on asiallinen, ei pitäisi olla mitään epäselvyyksiä. Onneksi naiset yleensä ymmärtävät, kirjoitella voi ilman housuihin hyppäämistä. Maailmasi taitaa olla melkoisen mustavalkoinen?
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluu tarinaan ja aihepiiriin.
Haluatko miten kovasti toimia persekärpäsenä?
Oletko koskaan miettinyt oman elämäsi sisältöä, voisit kirjoittaa vaikka siitä jotain.
Uskon etteivät toiset pahastu vaan kommentoivat ihan normaalisti tavoistasi poiketen.
Mielestäni ilmoitus etteivät palstan naiset nyt elämääni mahdu on asiallinen, ei pitäisi olla mitään epäselvyyksiä. Onneksi naiset yleensä ymmärtävät, kirjoitella voi ilman housuihin hyppäämistä. Maailmasi taitaa olla melkoisen mustavalkoinen?
AsianVierestäSeliseli, kaikki paistaa läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seliseli, kaikki paistaa läpi.
Olet vain pahaa ympärillesi jakava henkilö.
Onko käynyt mielessä käydä juttelemassa ammattiauttajalle?
Et keskustele normaalisti, et ole normaali, tiesit tuon varmasti jo itsekin.
AsianVierestä
- Anonyymi
olek sää vähä pölö
- Anonyymi
Olen ihan normaalisti, olen oma itseni, enkä mitään sen ihmeellisempää.
Terveisin: Puolireuho - Anonyymi
Mitä kieltä on pölö???
Oikealla keskustelupalstalla ja tässä avauksessa sualessa sama maalainen termi tämän illan aikana!
Haisee... - Anonyymi
Halusin ihan oikeasti ostaa 4.000 euron vhkisormuksen vaimolle koska se timantti oli niin hieno GIA -sertifioitu, mutta tuli vähän sen suuntaista palautetta että halvempikin kyllä riittää...
- Anonyymi
Ja sinulta vähän humble bragia vielä, olet väärässä paikassa veliseni :D
- Anonyymi
No kaippa sitä kaikkea on tullut tehtyä umpirakastuneena. Ajettua yötä myöten jonnekin hornankorpeen tai unohdettua oma elämä yleensäkin.
Rajan veto ihan pöhelön ja fiksusti rakastuneen välillä on yksi kulmakivistä, mikä takaisi suhteen toimivuuden, kuulisin.
Pöhelönä sitä unohtaa ihmisyyden, niin rakastumisen kohteen ja itsensä kohdalla.
Tunteethan on jees, mutta niihin reagointi ei aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838