Voisitko seurustella naisen kanssa

Anonyymi

Jolla olisi 20 metriä pitkät hiukset?

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tähkäpää se olla pitää

    • Heh, jos mun ei tarvi maksaa shampoita yms. :D

      Voishan se olla lämmin siellä hiusten keskellä köllötellä. Piilossa maailmalta.

    • Anonyymi

      Fysiologinen mahdottomuus.

    • 20 metriä hiuksia painaa ihan älyttömän paljon, kun puoleenkin selkään ulottuva painaa paljon, joten pahasti epäilen että yksikään maailman miljardeista naisista -tai kuinka paljon heitä sitten maailmassa on- tuskin kasvattaa niin pitkiä hiuksia. Jos se ylipäätään on mahdollista.

      Mulla oli vielä 2,5 vuotta sitten yli puoleen selkään ulottuvat hiukset, jolloin niiden ollessa ponnarilla tai letillä, oli se suurin piirtein ranteeni paksuinen. Olen säännöllisesti lapsesta lähtien kuullut parturien -ammattilaisten siis- ihmettelevän kuinka paksut mun hiukset on, ja miten paljon niitä on. Menin parturiin leikkauttamaan huonot latvat pois ja samalla lyhentää niitä parillakymmenellä sentillä -siis olkapäille asti, ja noustessani parturin tuolista seisomaan, meinasin lentää nurin kun olotila oli huomattavasti keventynyt.

      Joten jos koskaan kellään ihmisellä hiuksien pituus olisi 200 senttimetriä eli 20 metriä, ei tämä ihminen pystyisi tekemään niiden painavien hiusten takia mitään muuta kuin istua paikallaan tai pikemminkin maata sängyssä, koska ei pysty liikkumaan.

      Joten arvon trolli, kysy sellaista asiaa mikä on inhimillisesti mahdollista toteuttaa.

      Mutta vastauksena kysymykseesi, ei voi.

      • JanK kirjoitti:

        Tässä on äijällä 16 metriset hiukset. :)

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/16-metriset-hiukset-tassa-haastetta-naisille-jotka-haaveilevat-pitkista-hiuksista/5810050#gs.q2dm0g

        Eiku naisella korjaan. :)



      • Ihan_sivusta kirjoitti:

        Näköjään se on mahdollista kasvattaa, mutta kuten hän itse sanoo: "Hän ei tarvitse lenkkeillessään painoja, koska hiukset painavat niin paljon."

        Ei vie tuuli mukanaan. :)

        Mahtaa olla kauhea peseminen niissä.


      • JanK kirjoitti:

        Ei vie tuuli mukanaan. :)

        Mahtaa olla kauhea peseminen niissä.

        Niinpä. Mulla hiukset kesti kuivua 4 tuntia, koska en tykännyt käyttää hiusten kuvaajaa, niin se tarkotti sitä että viimeistään mun piti pestä ne viideltä iltapäivällä, ettei tarvinut pää märkänä mennä sänkyyn. Siis menen paria tuntia ennen nukkumaan menoa sänkyyn lukemaan kirjaa. Mun rauhottumisrituaali.

        Yleensä pesin ne aamupäivällä, ja seuraavan neljän tunnin aikana en lähtenyt talvella mihinkään. Ja nyt lyhyenäkin ne kestää sen vajaa pari tuntia kuivua.


      • Ihan_sivusta kirjoitti:

        Niinpä. Mulla hiukset kesti kuivua 4 tuntia, koska en tykännyt käyttää hiusten kuvaajaa, niin se tarkotti sitä että viimeistään mun piti pestä ne viideltä iltapäivällä, ettei tarvinut pää märkänä mennä sänkyyn. Siis menen paria tuntia ennen nukkumaan menoa sänkyyn lukemaan kirjaa. Mun rauhottumisrituaali.

        Yleensä pesin ne aamupäivällä, ja seuraavan neljän tunnin aikana en lähtenyt talvella mihinkään. Ja nyt lyhyenäkin ne kestää sen vajaa pari tuntia kuivua.

        Juu, mitä on itselläkin ollut pitkät hiukset, niin se kuivatteluhan siinä kestää. Siinä yksi syy miksi en halua pitkiä hiuksia enää, kärsin jatkuvasti niskakivuista, jos hiukset on kosteat tai niska kostea pitkien hiusten vuoksi.


      • JanK kirjoitti:

        Juu, mitä on itselläkin ollut pitkät hiukset, niin se kuivatteluhan siinä kestää. Siinä yksi syy miksi en halua pitkiä hiuksia enää, kärsin jatkuvasti niskakivuista, jos hiukset on kosteat tai niska kostea pitkien hiusten vuoksi.

        Tuttua...hyvin tuttua. En vaan raskinu aiemmin leikata lyhyeks, kun pitkinä hiuksissa oli lunnonkiharat, ja näky omaa kuparinpunertavaa latvoissa. Lyhyenä ei oo kumpaakaan. Eli kuivina kiharat oli enempi laineita, mut märkinä ihan kikkarat. Mut se suuri työ mitä mun tukka vaati ja noi sun luettelemat ongelmat, oli syynä et leikkasin kokonaan lyhyeks. Mä varmaan ainakin viis kesää valitin et pitäis leikata lyhyeks, mut en vaan raskinu.

        Nuorempana mulla oli useamman vuoden ihan lyhyet, eli päätty korvan yläpuolelle ja niskasta siili, joten tiesin etukäteen et lyhyet hiukset sopii mulle. Tossa kuvassa tumma väri on omaa, ja vaanee sekä oranssi purkista raitoina. Vaaleeta kokeilin ekaa kertaa viime kesänä ja tykästyin, kun sitä ennen oli violetti ja oranssi.


      • Ihan_sivusta kirjoitti:

        Tuttua...hyvin tuttua. En vaan raskinu aiemmin leikata lyhyeks, kun pitkinä hiuksissa oli lunnonkiharat, ja näky omaa kuparinpunertavaa latvoissa. Lyhyenä ei oo kumpaakaan. Eli kuivina kiharat oli enempi laineita, mut märkinä ihan kikkarat. Mut se suuri työ mitä mun tukka vaati ja noi sun luettelemat ongelmat, oli syynä et leikkasin kokonaan lyhyeks. Mä varmaan ainakin viis kesää valitin et pitäis leikata lyhyeks, mut en vaan raskinu.

        Nuorempana mulla oli useamman vuoden ihan lyhyet, eli päätty korvan yläpuolelle ja niskasta siili, joten tiesin etukäteen et lyhyet hiukset sopii mulle. Tossa kuvassa tumma väri on omaa, ja vaanee sekä oranssi purkista raitoina. Vaaleeta kokeilin ekaa kertaa viime kesänä ja tykästyin, kun sitä ennen oli violetti ja oranssi.

        Luonnonkiharat on kauniit. Näin piikkisuoran suomalaisen hiuksen omaavana olen aina ihaillut luonnonkiharoita hiuksia.

        Niin sussa on punapigmenttiä, onko pisamia? :)


      • Ihan_sivusta
        JanK kirjoitti:

        Luonnonkiharat on kauniit. Näin piikkisuoran suomalaisen hiuksen omaavana olen aina ihaillut luonnonkiharoita hiuksia.

        Niin sussa on punapigmenttiä, onko pisamia? :)

        On muutama pisama nenässä, ja kärähdän herkemmin kuin rusketun. Isoisoäitini oli kotoisin Tanskasta, joten se selittää punapigmentin.

        Luonnonkiharaa mulla ei ollu nuorempana, paitsi permanentin otettuani, mutta uskoisin sen olleen piilevää, joka hypyn jälkeen voimakkaiden lääkeaineiden takia pääsi pintaan.


      • Ihan_sivusta kirjoitti:

        On muutama pisama nenässä, ja kärähdän herkemmin kuin rusketun. Isoisoäitini oli kotoisin Tanskasta, joten se selittää punapigmentin.

        Luonnonkiharaa mulla ei ollu nuorempana, paitsi permanentin otettuani, mutta uskoisin sen olleen piilevää, joka hypyn jälkeen voimakkaiden lääkeaineiden takia pääsi pintaan.

        Onko vieläkin pisamia kesäisin? Aikuisenahan ne usein katoaa. Joku aktivoi sun ominaisuuden. Jännää.

        Mulla oli muksuna nenän päällä pisamia hurumycket. Ruskee nenä. Ja oli oljenkeltaiset hiukset vuosia. Nyt vaaleanruskeat. Talvella tummemmat. Vaalennukset tahtoo vetää keltaiseksi. :D

        Nykyään enää juuri muutama pisama keväällä. Tai onko sitten jo iän tuomia kesakoita. Maksaläikkiä. ;]

        Toisella tyttärelläni on vaaleat luonnonkiharat hiukset. Ei kovin kippura kiharaa, semmoset curly kuin olis tehty loivia kiharoita. Pesun jälkeen on korkkiruuvilla sivuhiukset.

        Hällä on lapaluihin asti hiukset. Isältään ja mummoltaan isän puolelta periytynyt. Paksut kyllä. :)


      • JanK kirjoitti:

        Onko vieläkin pisamia kesäisin? Aikuisenahan ne usein katoaa. Joku aktivoi sun ominaisuuden. Jännää.

        Mulla oli muksuna nenän päällä pisamia hurumycket. Ruskee nenä. Ja oli oljenkeltaiset hiukset vuosia. Nyt vaaleanruskeat. Talvella tummemmat. Vaalennukset tahtoo vetää keltaiseksi. :D

        Nykyään enää juuri muutama pisama keväällä. Tai onko sitten jo iän tuomia kesakoita. Maksaläikkiä. ;]

        Toisella tyttärelläni on vaaleat luonnonkiharat hiukset. Ei kovin kippura kiharaa, semmoset curly kuin olis tehty loivia kiharoita. Pesun jälkeen on korkkiruuvilla sivuhiukset.

        Hällä on lapaluihin asti hiukset. Isältään ja mummoltaan isän puolelta periytynyt. Paksut kyllä. :)

        Jännää... Mulla on ollu päin vastoin, eli mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän pisamia. Joka kesä niitä on, ja esimerkiks silmien väri on muuttunut lapsuudesta. Lapsena oli ruskeat, joissa oli vihreitä pisteitä. Nykyään on vihreät ruskeilla pilkuilla.

        Äidin puolelta on periytyny punapigmentti, ja isän puolelta hiusten tuuheus ja määrä, sekä et hiukset kasvaa alas niskaan, sekä et ne ylipäätään kasvaa nopeasti. Ja nyt puhutaan yli sentistä per kuukausi.

        Edellisestä leikkauksesta tuli tiistaina kolme kuukautta, ja esimerkiks "etuhiukset" jätettiin noin kolmen sentin pituisiksi -ei ylettynyt silmien päälle, ja nyt ne ylettyy melkein nenän päähän asti, ja korvien yläpuolelle jätettiin sentin päähän korvista, niin nyt pisimmät haituvat alkaa peittää lähes koko korvan.


      • Ihan_sivusta kirjoitti:

        Jännää... Mulla on ollu päin vastoin, eli mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän pisamia. Joka kesä niitä on, ja esimerkiks silmien väri on muuttunut lapsuudesta. Lapsena oli ruskeat, joissa oli vihreitä pisteitä. Nykyään on vihreät ruskeilla pilkuilla.

        Äidin puolelta on periytyny punapigmentti, ja isän puolelta hiusten tuuheus ja määrä, sekä et hiukset kasvaa alas niskaan, sekä et ne ylipäätään kasvaa nopeasti. Ja nyt puhutaan yli sentistä per kuukausi.

        Edellisestä leikkauksesta tuli tiistaina kolme kuukautta, ja esimerkiks "etuhiukset" jätettiin noin kolmen sentin pituisiksi -ei ylettynyt silmien päälle, ja nyt ne ylettyy melkein nenän päähän asti, ja korvien yläpuolelle jätettiin sentin päähän korvista, niin nyt pisimmät haituvat alkaa peittää lähes koko korvan.

        Heh, näin me ihmiset ollaa kaikessa samanlaisuudessa kuitenkin niin yksilöllisesti erilaisia. :)

        Aikoinaan olisin ollut vähän kade tuosta nopeesta hiusten kasvusta, mutta nykyisellään kun mulla on todella lyhyet hiukset on hyvä, että kasvaa hitaasti. Riittää, että joka 3 kuukaus käy parturoimassa. Ei ennätä kasvaa ihan täysin mallista ja muodosta ulos. :)


    • Anonyymi

      Voisitko ymmärtää että juttusi on tyhmiä?

      • Anonyymi

        Tai sitten olet vaan itse tosikko hapannaama.


    • Hiukset minulla on puoleen pakaraa eikä me siitä enää varmaankaa kasva , kastuneena polvi taipeisiin melkein ylettyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe