Biisi palstalaiselle

Katselin tuossa tuota ohjelmaa " Laulu rakkaudelle" .. Olin ihan unohtanut, että sehän on Yön biisi..
No, enihuu.. Haluan omistaa sen biisin palstakamulleni ja bändijäsenelle... eli dändändää..
Disselle

Näiden sanojen takia..

"monet laulut kertoo kuinka juodaan
kuinka perhe ulos potkitaan
monet laulut kertoo miten lyödään
ja kuinka rikkaudet kokoon haalitaan
ei ole mies eikä mikään joka ei lyö,
joka tappelua ei aikaiseksi saa
olet kova vasta kun on musta vyö
kuka uskaltaa enään rakastaa?
laulu rakkaudelle
tosi koville hemmoille, tytöille
jotka uskaltavat tunnustaa
kuinka paljon merkitsee
kun on joku jota rakastaa
moni mies vääntää porun kaljatuoppiin
kun kysyt miksi, työpaikan syy
pomo painaa päälle eikä oikein kulje
ei ole ketään kelle tämän kertoisin
meistä kukaan ei ole niin vahva
että yksin tämän polun taivaltaa
kyllä jenkeissäkin vaihtuu valta
kun joskus nancy kuolla kupsahtaa"
https://youtu.be/zpAMOU0LX78

131

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yritin tulkita nuita sanoja, mutta miten ne Disseen sopii? Tai ehkä tämä on joku teidän juttu, jonka ei ole tarkoituskaan aueta ulkopuoliselle.

      Mutta näin muuten olen sitä mieltä, että palsta menetti Dissessä kaikessa ärsyttävyydessään :p palasen. Vaikka hän nyt anona vaikuttaakin taustalla.

      • Anonyymi

        Miettikääpä rauhassa mitä teitte...


      • Sopii Deen ajatuksiin.. Ei sun tarvikaan tajuta.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sopii Deen ajatuksiin.. Ei sun tarvikaan tajuta.

        Jep, samaa mieltä :)
        Ei aina ehkä onnistunut täysin siinä, miten halusi palstalla(kin) esiintyä, harva onnistuu, mutta seuraavana päivänä palasi takaisin alkuruutuun ja jatkoi itsenään, aina.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sopii Deen ajatuksiin.. Ei sun tarvikaan tajuta.

        Disse tuskin ketään on lyönyt. Ei ole sen oloinen. Tai perhettään ryypännyt. Ei nyt aukea minulle, mutta pääasia jos te ymmärrätte.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miettikääpä rauhassa mitä teitte...

        Toivottavasti tajuat mennä itseesi. Onko nyt hyvä mieli?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Toivottavasti tajuat mennä itseesi. Onko nyt hyvä mieli?

        Kysy iteltäs. Sit huudellaan samalla roskasakilla perään kun ensin pilkataan D tä palstalla. Rupesko korventamaan? Nyt pitää vinkua? Mä luulen, että ihmisillä on kuitenkin ylpeys ja omanarvontunto. Ette te
        yhtä miestä romuta!


      • randombypasser kirjoitti:

        Jep, samaa mieltä :)
        Ei aina ehkä onnistunut täysin siinä, miten halusi palstalla(kin) esiintyä, harva onnistuu, mutta seuraavana päivänä palasi takaisin alkuruutuun ja jatkoi itsenään, aina.

        Juuh.. jotenkin mulle tuli D mieleen kun katoin sitä ohjelmaa ja muistelin sitä biisiä..

        Eli: palstalta voi lähteä, mutta palsta ei lähde sinusta..😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysy iteltäs. Sit huudellaan samalla roskasakilla perään kun ensin pilkataan D tä palstalla. Rupesko korventamaan? Nyt pitää vinkua? Mä luulen, että ihmisillä on kuitenkin ylpeys ja omanarvontunto. Ette te
        yhtä miestä romuta!

        Miksi olet palstalaisten perässä? Täällä on monenlaista sakkia ollut, mutta ennen sinua kaikki tulivat kuitenkin toimeen keskenään.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Disse tuskin ketään on lyönyt. Ei ole sen oloinen. Tai perhettään ryypännyt. Ei nyt aukea minulle, mutta pääasia jos te ymmärrätte.

        Noh.. liittyy siihen toksiseen maskuliinisuuteen ja tunteisiin..


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Miksi olet palstalaisten perässä? Täällä on monenlaista sakkia ollut, mutta ennen sinua kaikki tulivat kuitenkin toimeen keskenään.

        Ja teatteri se jatkuu. Teillä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Miksi olet palstalaisten perässä? Täällä on monenlaista sakkia ollut, mutta ennen sinua kaikki tulivat kuitenkin toimeen keskenään.

        Ennen niin, ketä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ennen niin, ketä?

        Minuakin yritit palstalta savustaa, mutta etpä vaan onnistunut.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Disse tuskin ketään on lyönyt. Ei ole sen oloinen. Tai perhettään ryypännyt. Ei nyt aukea minulle, mutta pääasia jos te ymmärrätte.

        Ööö..aha.. joo ei.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minuakin yritit palstalta savustaa, mutta etpä vaan onnistunut.

        Kuka ja ketä? Sanoo ”mastermind” vaan suoraan. Ei noilla ole pohjaa. Mut teitä sen sijaan kyrsii kun D ei olekaan näykittävänä. Mahtaa ottaa koville. Kahvitteluringillä oli aikansa hauskaa kunnes se paljastui kaikkineen päivineen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ja ketä? Sanoo ”mastermind” vaan suoraan. Ei noilla ole pohjaa. Mut teitä sen sijaan kyrsii kun D ei olekaan näykittävänä. Mahtaa ottaa koville. Kahvitteluringillä oli aikansa hauskaa kunnes se paljastui kaikkineen päivineen.

        Olet jäänyt jo kiinni housut kintuissa, riidankylväjä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Olet jäänyt jo kiinni housut kintuissa, riidankylväjä.

        Kerro? Mäkin kerron sitten. Kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ja ketä? Sanoo ”mastermind” vaan suoraan. Ei noilla ole pohjaa. Mut teitä sen sijaan kyrsii kun D ei olekaan näykittävänä. Mahtaa ottaa koville. Kahvitteluringillä oli aikansa hauskaa kunnes se paljastui kaikkineen päivineen.

        Miten niin ei ole näykittävänä? Tossahan se taas levittää eksänsä ja lastensa arkaluonteisia tietoja ihan pokkana nettiin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Juuh.. jotenkin mulle tuli D mieleen kun katoin sitä ohjelmaa ja muistelin sitä biisiä..

        Eli: palstalta voi lähteä, mutta palsta ei lähde sinusta..😄

        En kattonu ohjelmaa, mutta tulin hyvin juttuun D:n kanssa, saman kaltaisia ajatussuuntia monessa asiassa.
        Olen yksi elävä esimerkki siitä, ettei palsta lähde ihmisestä, vaikka itse lähtisi palstalta 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei ole näykittävänä? Tossahan se taas levittää eksänsä ja lastensa arkaluonteisia tietoja ihan pokkana nettiin.

        Ja miltäs se kommenttisi noin niinku heti alkuun näyttää? Jätä D rauhaan. Jos hän kertoo niin pysy sä kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miltäs se kommenttisi noin niinku heti alkuun näyttää? Jätä D rauhaan. Jos hän kertoo niin pysy sä kaukana.

        Soita paranoidi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soita paranoidi.

        Niin sä odotat näköjään korppikotkan lailla. Valuuko oikein kuola jo?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ööö..aha.. joo ei.

        Enpä ole mikään pulmunen. Olen lyönyt. Oikeutin sen naiseen kajoamisena.
        Ihan älytön syy nyt... mutta silloin se oli hyvä syy, ehkä purkaa turhautumista?

        Kun loppuu työkalut, otetaan aseet esille.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Olet jäänyt jo kiinni housut kintuissa, riidankylväjä.

        Nosta säkin jo ylös. Ei niin mairea näky noin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nosta säkin jo ylös. Ei niin mairea näky noin.

        Haluat kuitenkin vaan tuijottaa mun kalua.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Haluat kuitenkin vaan tuijottaa mun kalua.

        Kukaan ei lerppaa halua :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei lerppaa halua :D

        Ei niin. Mulla onkin kiveä.


    • Anonyymi

      Nytkö jo kysellään, huijarit, perään?

    • Anonyymi

      Tänne ei tarvita enää sinua eikä Harmista.

      • Meinaatko vielä kuinka monta viestiä lykätä..😯


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Meinaatko vielä kuinka monta viestiä lykätä..😯

        Tää on siisti paikka kun teidän sakkia ei näy p.skomassa koko kenttää. Goodbye.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää on siisti paikka kun teidän sakkia ei näy p.skomassa koko kenttää. Goodbye.

        Mikähän muuten dun ongelmas oikeesti on..

        Mänttiseni..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mikähän muuten dun ongelmas oikeesti on..

        Mänttiseni..

        Mestat siistiks.


      • Mitä! ? Etkö ole enää minun perässäni? Nyt sinä petät minua 😭


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mitä! ? Etkö ole enää minun perässäni? Nyt sinä petät minua 😭

        Saatiin aika paljon selville. Kirjotelkaahan nyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatiin aika paljon selville. Kirjotelkaahan nyt.

        Vai sellainen sinä olet rakkaani. Ei kai tässä auta kuin eroa suunnitella.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Vai sellainen sinä olet rakkaani. Ei kai tässä auta kuin eroa suunnitella.

        Selvillä on. Tosi paljon. Vaikka kuinka yritit ei maailma kaveria piilota.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Vai sellainen sinä olet rakkaani. Ei kai tässä auta kuin eroa suunnitella.

        Eroa pakkomielteistänne. Voit soittaa auttavaan linjaan. Ihmisiä ette enää kiusaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eroa pakkomielteistänne. Voit soittaa auttavaan linjaan. Ihmisiä ette enää kiusaa.

        ❤️❤️❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eroa pakkomielteistänne. Voit soittaa auttavaan linjaan. Ihmisiä ette enää kiusaa.

        Käytät sä jotain aineita..🤔


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        ❤️❤️❤️

        Vaan nyt on vaa’an kupissa toisenluokan tietoa. Ei ihminen maapallolla (edes Suomessa) piilossa ole. Sydämiä, kiitos. Tästä eteenpäin pyydänkib viikoittain sydämiä. Niitä pitää sitten olla kans.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Käytät sä jotain aineita..🤔

        Oikeudentaju on mun aine. Ja se teidän jengiltä puuttuu. Tietyillä merkeillä olette Dissen kavereina ja selän takana nakutatte terällä selkään. Disse kertoo arkoja asioita ja ”kahvirinki” pitää hauskaa. Välillä tulee ”ystävällinen Wuw” kerjäämään miestä takaisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeudentaju on mun aine. Ja se teidän jengiltä puuttuu. Tietyillä merkeillä olette Dissen kavereina ja selän takana nakutatte terällä selkään. Disse kertoo arkoja asioita ja ”kahvirinki” pitää hauskaa. Välillä tulee ”ystävällinen Wuw” kerjäämään miestä takaisin.

        Huoh..eli käytät.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Huoh..eli käytät.

        Äkkiä sä mulkuks mua nimittelet. Sehän kertoo vaan ärsytyksestä kun pidän silmällä oikeutta ja miten ketäkin kohdellaan. Mitä useampi mulkku sun teksteihisi livahtaa, sitä enemmän sua ärsyttää kun puhutaan niinku asiat on. Ei Dee ole tyhmä vaikkei heti aina hoksaa, hoksaa kuitenkin. Palstakamukin tietää nyt paikkansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äkkiä sä mulkuks mua nimittelet. Sehän kertoo vaan ärsytyksestä kun pidän silmällä oikeutta ja miten ketäkin kohdellaan. Mitä useampi mulkku sun teksteihisi livahtaa, sitä enemmän sua ärsyttää kun puhutaan niinku asiat on. Ei Dee ole tyhmä vaikkei heti aina hoksaa, hoksaa kuitenkin. Palstakamukin tietää nyt paikkansa.

        No johan mä sanoin sulle, että: RöhRöhRöh..😄


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No johan mä sanoin sulle, että: RöhRöhRöh..😄

        Luulet sä, että toi mitään hämää? Pitäskö toivottaa öitä ihan nimellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulet sä, että toi mitään hämää? Pitäskö toivottaa öitä ihan nimellä.

        Toisilla on kyllä tosi ruma nimi. 🤔 siis ruma nimihän voi olla miehellä tai naisella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisilla on kyllä tosi ruma nimi. 🤔 siis ruma nimihän voi olla miehellä tai naisella?

        Voi kai olla,? Olisko? Netissä voi vastaan tulla myös rumia kuvia.? Ehkä pixelit no en niin tiedä Niveaa kun laittaa niin paranee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äkkiä sä mulkuks mua nimittelet. Sehän kertoo vaan ärsytyksestä kun pidän silmällä oikeutta ja miten ketäkin kohdellaan. Mitä useampi mulkku sun teksteihisi livahtaa, sitä enemmän sua ärsyttää kun puhutaan niinku asiat on. Ei Dee ole tyhmä vaikkei heti aina hoksaa, hoksaa kuitenkin. Palstakamukin tietää nyt paikkansa.

        Ja mikäköhän se paikka on? :D


    • Anonyymi

      On ollut niin kivaa kun sinua ja disseä dissaavia kumppaneitatasi ei ole näkynyt. Poistakaa merkkinne vaan rauhassa. Hyvät tyypit tulee tilalle kun perversioryhmät lähtee.

    • Anonyymi

      Haaskalinnut repimässä kunnon kirjoittajia taas. Disseä kaivetaan esiin pilkattavaksi. Joopa.

    • Anonyymi

      Menes reissuusi vaan takaisin.

      • Vieläkö monta? 😯


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Vieläkö monta? 😯

        No niin kauan, että älyät. Kuin kauan se vie. Riippuu ihan jos tajuat mistä. Turha repiä kunnon ihmisiä. Kaikilla tulee joskus mitta täyteen. Olihan sirkusta jo kestänytkin hyvän aikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin kauan, että älyät. Kuin kauan se vie. Riippuu ihan jos tajuat mistä. Turha repiä kunnon ihmisiä. Kaikilla tulee joskus mitta täyteen. Olihan sirkusta jo kestänytkin hyvän aikaa.

        Jokin siis kiukuttaa.. hmmm.. 🤭


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jokin siis kiukuttaa.. hmmm.. 🤭

        Aika lapsellista touhua muutes,.

        Vaan kaikkea se leipä elättää..

        ( suurin osa tajuaa kyllä..)


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Jokin siis kiukuttaa.. hmmm.. 🤭

        Ei mielipide ole kiukkua et sua ja sun legioonan ei täällä kaipailla. Meil on omat porukat. Palsta siistiyty kummasti kun muutamaa pälliä ei näkynyt. Olipa jopa tasoa!


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Aika lapsellista touhua muutes,.

        Vaan kaikkea se leipä elättää..

        ( suurin osa tajuaa kyllä..)

        Kyllähän siitä iloa teille olis jos D näkyvänä taas revittävänä olis (jos ymmärrätte mitä tarkoitan). Pitäkää pieni piirinne, mut oikeita kirjoittajia ette revi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mielipide ole kiukkua et sua ja sun legioonan ei täällä kaipailla. Meil on omat porukat. Palsta siistiyty kummasti kun muutamaa pälliä ei näkynyt. Olipa jopa tasoa!

        Äkkänkää..😫

        Itkuhuutopotkuraivoa..

        😄


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Aika lapsellista touhua muutes,.

        Vaan kaikkea se leipä elättää..

        ( suurin osa tajuaa kyllä..)

        Mikähän oli lapsellista? Kelaa pikkusen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mielipide ole kiukkua et sua ja sun legioonan ei täällä kaipailla. Meil on omat porukat. Palsta siistiyty kummasti kun muutamaa pälliä ei näkynyt. Olipa jopa tasoa!

        Röh röh röh..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Äkkänkää..😫

        Itkuhuutopotkuraivoa..

        😄

        Etkö osaa muuta kirjoittaa? Tää on mielipidepalsta ja siinä on kivenkova mielipide. Älä lue jos et niele.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Röh röh röh..

        No siat sanoo noin :D röhki röhki sitten möhli taas :D


    • Anonyymi

      Alkoiko omatunto kolkuttamaan? Oikein yhtäkkiä palstakamu/bändinjäsen? Pidätkö sä tyhmänä muita? Aika läpinäkyvä yritys.

      • Oikeesti muuten näitten sun viesties takia luulen että nyt ne muutkin hoksaavat mistä on ollut palstalla kyse.. jos eivät aiemmin..

        👍


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Oikeesti muuten näitten sun viesties takia luulen että nyt ne muutkin hoksaavat mistä on ollut palstalla kyse.. jos eivät aiemmin..

        👍

        Siis että kyse on ollut tasan yhdestä häiriköstä. ☝️

        Mot.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Oikeesti muuten näitten sun viesties takia luulen että nyt ne muutkin hoksaavat mistä on ollut palstalla kyse.. jos eivät aiemmin..

        👍

        Soittele sä siinä ”bändissäs”, vedä vaiks nokkahuilulla.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Siis että kyse on ollut tasan yhdestä häiriköstä. ☝️

        Mot.

        Ja se on?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Siis että kyse on ollut tasan yhdestä häiriköstä. ☝️

        Mot.

        Turhaa nyt jälkikäteen sanoa, mutta sanon kuitenkin, että mun mielestäni Disseä rääpivät tekstit oli jo silloin Voldemortin käsialaa. Epäilytti siksi, kun olivat kavereita palstan ulkopuolella. Nyt kun tässä on auennut henkilön tapa manipuloida ja repiä saaliitaan palstalla, ei epäiltyä enää. Pitäiskin lueskella niitä viestiketjuja uudestaan...

        Mitäpä tähän muuta.. Disse toimii omalla tavallaan. Toivottavasti ei loukkaa itseään enempää eikä uppoa liian syvälle..

        xLiner


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Siis että kyse on ollut tasan yhdestä häiriköstä. ☝️

        Mot.

        Ei ehkä tasan yhdestä, koska gentsu on erottunut myös.

        xLiner


    • Anonyymi
      • Ehei.. kyl tuo on miun biisi. 😌


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ehei.. kyl tuo on miun biisi. 😌

        Sovitte varmasti hyvin yhteen...täällä ei paljon virheitä tehdä eikä myönnetä. Aina vaan ollaan vuodesta toiseen oikeassa ja parempia kuin kaikki muut yhteensä.


    • Anonyymi

      Tän ketjun tarkoitus on Dissen rääpiminen. Nyt kaivetaan taas tunkiota talikolla.

      • Voisitkos painua hevon perseeseen?


      • Anonyymi

        Jep. Tuli kotiin ja p/kan levitys alkoi. Kuulostellaan jos kala ottas onkeen.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Voisitkos painua hevon perseeseen?

        Hyvää matkaa sulle.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Voisitkos painua hevon perseeseen?

        Mee sä sinne takas. Palsta oli melkein viikon siisti ja puhdas. Melkein tilaa ok kavereille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee sä sinne takas. Palsta oli melkein viikon siisti ja puhdas. Melkein tilaa ok kavereille.

        Jep...melkein päästiin jo nauramaan ja pitämään hauskaa..


    • Anonyymi

      Minulle on jo sinulta biisi, joka aina tuo tipan silmään, kun se on minun biisi. 😅

      Muistan sen aina, ikuisesti.

      https://youtu.be/uhbsZqrStkc

      Ihana biisi ja niin spontaanivalinta. 😀

      • Joop.. Tossa on jotain..

        Mut huomaatko.. Tää ketju todisti sen, että se sunkin perässä roikkunut mulkku on tasan yks ..no, pissapää..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Joop.. Tossa on jotain..

        Mut huomaatko.. Tää ketju todisti sen, että se sunkin perässä roikkunut mulkku on tasan yks ..no, pissapää..

        Joopa joo. Sä vaan et kaikkea tiedä.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Joop.. Tossa on jotain..

        Mut huomaatko.. Tää ketju todisti sen, että se sunkin perässä roikkunut mulkku on tasan yks ..no, pissapää..

        En mä sua mihinkään unohda, vaikka nikkini hävittäisin. 😃

        Haluun olla vaan nyt enemmän sanaa, kuin joku tyyppi vaan. Enkä jaksa selittää enää mitään miksi.

        Mutta mä meen ens kuussa 7 tyypin kanssa mökille. En jumiudu tään palstan pa.kaan. Elän hubaa. Lupasin hoitaa sunnuntain aamupalan erään naikkosen kanssa. Turautetaan makeaa riisipuuroa ja hedelmiä. Erilaisia patonkeja ja leikkeleitä, juustoja kylkeen. 😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mä sua mihinkään unohda, vaikka nikkini hävittäisin. 😃

        Haluun olla vaan nyt enemmän sanaa, kuin joku tyyppi vaan. Enkä jaksa selittää enää mitään miksi.

        Mutta mä meen ens kuussa 7 tyypin kanssa mökille. En jumiudu tään palstan pa.kaan. Elän hubaa. Lupasin hoitaa sunnuntain aamupalan erään naikkosen kanssa. Turautetaan makeaa riisipuuroa ja hedelmiä. Erilaisia patonkeja ja leikkeleitä, juustoja kylkeen. 😋

        No hyvä.. 👍

        En mä mitenkään epäillytkään että tää palsta sua olis rikkonu..

        Mut, mut.. miälenkiintosta nyt huomata, että se on on tosiaan ollu yks ja sama persreikä, joka täällä vaahtoaa..Vääristelee ja esittää ties mitä.. Höh.. 🙄


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No hyvä.. 👍

        En mä mitenkään epäillytkään että tää palsta sua olis rikkonu..

        Mut, mut.. miälenkiintosta nyt huomata, että se on on tosiaan ollu yks ja sama persreikä, joka täällä vaahtoaa..Vääristelee ja esittää ties mitä.. Höh.. 🙄

        Etpä. Ensin haukutte Dissen ja nyt pääpäsmärinä yrität maanitella polvillaan takas. Persereikä taas? No nyt on wuppiksen sivistyneistö saapunut prse puhtaana takas.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No hyvä.. 👍

        En mä mitenkään epäillytkään että tää palsta sua olis rikkonu..

        Mut, mut.. miälenkiintosta nyt huomata, että se on on tosiaan ollu yks ja sama persreikä, joka täällä vaahtoaa..Vääristelee ja esittää ties mitä.. Höh.. 🙄

        On sulla paralla hätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä sua mihinkään unohda, vaikka nikkini hävittäisin. 😃

        Haluun olla vaan nyt enemmän sanaa, kuin joku tyyppi vaan. Enkä jaksa selittää enää mitään miksi.

        Mutta mä meen ens kuussa 7 tyypin kanssa mökille. En jumiudu tään palstan pa.kaan. Elän hubaa. Lupasin hoitaa sunnuntain aamupalan erään naikkosen kanssa. Turautetaan makeaa riisipuuroa ja hedelmiä. Erilaisia patonkeja ja leikkeleitä, juustoja kylkeen. 😋

        Oikein. Täällä on vaan p.skan mättöä. Älä kerro enempää henk.koht.juttui.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No hyvä.. 👍

        En mä mitenkään epäillytkään että tää palsta sua olis rikkonu..

        Mut, mut.. miälenkiintosta nyt huomata, että se on on tosiaan ollu yks ja sama persreikä, joka täällä vaahtoaa..Vääristelee ja esittää ties mitä.. Höh.. 🙄

        No mähän tykkään sinusta kuin hullu polkasta. 😬

        Olenhan sanonut näkeväni sinut pikkutyttönä joka laukoo kaikkea mitä mieleen tulee. Etpä sä muuta voi olla. 😀

        Kivan aito joka ei mieti huomista. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mähän tykkään sinusta kuin hullu polkasta. 😬

        Olenhan sanonut näkeväni sinut pikkutyttönä joka laukoo kaikkea mitä mieleen tulee. Etpä sä muuta voi olla. 😀

        Kivan aito joka ei mieti huomista. 😁

        Ei mieti 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mähän tykkään sinusta kuin hullu polkasta. 😬

        Olenhan sanonut näkeväni sinut pikkutyttönä joka laukoo kaikkea mitä mieleen tulee. Etpä sä muuta voi olla. 😀

        Kivan aito joka ei mieti huomista. 😁

        Mä pidän kans 😆


    • Diksulle...

      Isä seisoo rannalla
      ja ase kourassa myrskyä odottaa
      Äiti painaa pikkusiskon syliin
      kun taivas oudosti iltaisin punertaa

      Veljestä kuulin viimeksi
      kun tuli kirje vierailta mailta
      Kertoi voivansa hyvin
      mutta sanoi että tilanne näyttää täällä myös
      pirun pahalta

      Tää on kymmenen tikkua laudalla
      me ollaan piilossa viimeisellä rannalla
      Eikä kukaan meitä enää etsi
      tää on tyhjä ja loputon leikki
      Ja vain tuuli kuiskaa: "kaikki pois piiloistaan"

      Setä on jotenkin sekaisin
      se istuu liiterissä ja itkee ja nauraa
      Syyttää välillä Saatanaa ja Jumalaa
      ja sanoo: "meitä syntisiä rangaistaan"

      Naapurissa on oudon hiljaista
      on verhot olleet kiinni jo viikon
      Isä kielsi käymästä siellä
      sanoi: "tehneet mitä tehneet
      se niiden asia on, oma asia on"

      Tää on kymmenen tikkua laudalla
      me ollaan piilossa viimeisellä rannalla
      Eikä kukaan meitä enää etsi
      tää on tyhjä ja loputon leikki
      Ja vain tuuli kuiskaa: "kaikki pois piiloistaan"
      Kaikki pois piiloistaan

      Minä olen vasta seitsemän
      mutta silti mä jotain jo ymmärrän
      Kun TV on mykkä ja radiossa kuulee
      uutistenlukijan itkevän

      Ne puhuu jostain pilvestä
      joka matkalla on vielä tännepäin
      Pikkusisko kysyi montako päivää jouluun
      ja isän silmiään pyyhkivän näin
      silmiään pyyhkivän näin

      Tää on kymmenen tikkua laudalla
      me ollaan piilossa viimeisellä rannalla
      Eikä kukaan meitä enää etsi
      tää on tyhjä ja loputon leikki
      Ja vain tuuli kuiskaa: "kaikki pois piiloistaan"
      Kaikki pois piiloistaan
      Kaikki pois piiloistaan
      Kaikki pois piiloistaan

      https://www.youtube.com/watch?v=1vnu0qhMmQ8&list=RD1vnu0qhMmQ8&start_radio=1

      • Anonyymi

      • Eivit.. Ihana biisi..🤘

        Ihan kuin tää olis joku muistotilaisuus..😬😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sattuu sieluun. 🙄

        https://youtu.be/HSqc4IxQc84

        Sopii myös mun vihaiseen aloitukseen... tiedän että tiedät...

        Tiedänhän mä. Sori.

        Siksi laitoin tuon, siinä on niin monta elementtiä, teemaa ja väriä. Siinä on muutakin kuin surua.

        Läntis tuli kui jatkumona siihen. Sattuu se.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Eivit.. Ihana biisi..🤘

        Ihan kuin tää olis joku muistotilaisuus..😬😂

        Joo. Muistellaan Disseä
        (ja kirjoituksia.)

        Kymmenen tikkua laudalla on kuin tää... palsta, henkilöt ja heidän elämä.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Joo. Muistellaan Disseä
        (ja kirjoituksia.)

        Kymmenen tikkua laudalla on kuin tää... palsta, henkilöt ja heidän elämä.

        Disse on niistä ajoista viisastunut. Nyt mies pitää asiat itsellään.


    • Anonyymi

      Ei sitä kukaan omista.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      monet laulut kertoo kuinka juodaan
      kuinka perhe ulos potkitaan
      monet laulut kertoo miten lyödään

      D akkansa hakkaajia

    • Anonyymi

      Sinulla on varaa haukkua Pirkka -olutta vaikka itse katselet "Laulu rakkaudelle" -ohjelmaa...on siinä kaksinaismoralismia!

    • Anonyymi

      Hoksasin, että sä et voi minuun olla muuta kautta yhteydessä. Olet huolissaan. 🤔

      Ehkä keksitään joku juttu...🙄

      Mutta tiijätkö mitä? Nyt nukkuu, jos et jo oo. 😬

      https://youtu.be/3ETXB_Irumw

      Tiedän että tykkäät. 😀

      • Anonyymi

        Harmis tulee sit vanavedessä.


      • Anonyymi

        Sulla on nimet.


      • Wuppi voi laittaa mun kautta sulle viestiä? Jos siis haluaa... jos haluatte...


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Wuppi voi laittaa mun kautta sulle viestiä? Jos siis haluaa... jos haluatte...

        Tietysti laittaa Harmis myös. Laittavat sit omilla nimillään Dissen ystävät :)


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Wuppi voi laittaa mun kautta sulle viestiä? Jos siis haluaa... jos haluatte...

        Miten se onnistuu? Kirjoitteletteko yhdessä?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Wuppi voi laittaa mun kautta sulle viestiä? Jos siis haluaa... jos haluatte...

        Mä laitan sulle :) sä olet mun ystävä. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti laittaa Harmis myös. Laittavat sit omilla nimillään Dissen ystävät :)

        Asia ei kuulu sinulle vittuakaan, eli lakkaa länkyttämästä siinä.

        Disse saa pitää yhteyttä kehen haluaa. Kai aikuinen ihminen tietää, kehen ja keihin. Hän ei ole holhouksessasi.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Asia ei kuulu sinulle vittuakaan, eli lakkaa länkyttämästä siinä.

        Disse saa pitää yhteyttä kehen haluaa. Kai aikuinen ihminen tietää, kehen ja keihin. Hän ei ole holhouksessasi.

        Olette kaikki rakkaita pikku tyhmeliinejä! Voi reppanoita :)


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Asia ei kuulu sinulle vittuakaan, eli lakkaa länkyttämästä siinä.

        Disse saa pitää yhteyttä kehen haluaa. Kai aikuinen ihminen tietää, kehen ja keihin. Hän ei ole holhouksessasi.

        Sillon sä hermostut kun mä tiedän että Harmis on toiselle puoliso. Ei se sulle kuulu mitä mulle kuuluu ja näkyy. Mulla on yhtä oikeus kertoa Disselle. Turhaa mitään vitt ua huudat. Tai pahennat vain erinäisiä asioita. Toki Disse voi harmiksellekin tietonsa ym. jakaa totta kai.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Wuppi voi laittaa mun kautta sulle viestiä? Jos siis haluaa... jos haluatte...

        Vuosiahan te olette Elisa wupin kanssa kirjoitelleet. Täällä on isot ryhmät, miehiä, naisia, soluttautujia, puolisoita, yhden yön kavereita jne.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Asia ei kuulu sinulle vittuakaan, eli lakkaa länkyttämästä siinä.

        Disse saa pitää yhteyttä kehen haluaa. Kai aikuinen ihminen tietää, kehen ja keihin. Hän ei ole holhouksessasi.

        Et säkään komenna kuka Disselle on ystävänä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette kaikki rakkaita pikku tyhmeliinejä! Voi reppanoita :)

        Hän petraa koko ajan näitä asioita :)))))


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Wuppi voi laittaa mun kautta sulle viestiä? Jos siis haluaa... jos haluatte...

        Aika riskialtista hommaa, kun toi yksi mörkö vainoaa nyt mustasukkaisesti kaikkia ketkä liittyy Disseen. Kun muut manipulointi keinot laimenee, se rääpii täällä vielå Dissenkin yksityisasiat..

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika riskialtista hommaa, kun toi yksi mörkö vainoaa nyt mustasukkaisesti kaikkia ketkä liittyy Disseen. Kun muut manipulointi keinot laimenee, se rääpii täällä vielå Dissenkin yksityisasiat..

        xLiner

        Se on ns. ominut Dissen itselleen. Muut on lähestyessään uhka ja muka haluaa vaan pahaa. Lievästi vähintäänkin harhainen tapaus siis.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Se on ns. ominut Dissen itselleen. Muut on lähestyessään uhka ja muka haluaa vaan pahaa. Lievästi vähintäänkin harhainen tapaus siis.

        Samaahab se oli aikoinaan Harmisken suhteen. Sai ihme kilareita palstalla kun vahti Harmiksen kanssa viestittelyä.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaahab se oli aikoinaan Harmisken suhteen. Sai ihme kilareita palstalla kun vahti Harmiksen kanssa viestittelyä.

        xLiner

        Kuka? Kerro lisää. Ehkä koko tarina aukenee myös tälle ”xLinerille”. Haluaisin kuulla koko jutun.


    • Anonyymi

      Jaksaako joku oikeesti lukea näitä päättömyyksiä? Ei sitten järjen häivää, pelkää palstan täytettä. Ainoa mikä ehkä välillä kiinnostaa= pelkät mainokset!
      trollikka
      Mä menen sulkemaan pellit jo viimeinkin... Hyvää yötä!

    • Anonyymi

      Minä valvon vain nyt, mutta koska sinä nukut.

    • Anonyymi

      👍 Wuulle .

      Ja palstan Voldemortille syvä 🍑👎... Että voi olla sairasta..

      xLiner

    • Anonyymi

      Mehua ja Melatiinia iltapalaksi jotta nukuttaa ja tulee: iltamehu ja melankolia.

      Mikäs musiikkibiisi livahti mieleen: Ozzy:n Diary of a madman, oikeastaan koko levy.
      Palstalaisen päiväkirja: https://www.youtube.com/watch?v=7mskHNJtfBQ

      Täydellisten olentojen etsiminen... viime vuonna oli elokuvissa aika paljon naissupersankareita, sekä hyviä kuten wonder woman ja pahoja kuten joku Osyraa vihreä julma ihmiskauppias-naiskomentaja Orionista Star Trek Discovery -sarjasta. (Janet Kidder).

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Taloyhtiön isännöitsi on yleensä sukkaansa kakkija ja lierut haisee hyi helvetti...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1676
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1315
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1210
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1176
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1173
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1065
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1051
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      977
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      962
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      854
    Aihe