Naisten pukeutumistrendit

Anonyymi

Olen tyytyväisenä seuraillut naisten pukeutumistrendien kehittymistä etenkin housujen suhteen yhä tiukempaan ja kireämpään suuntaan. Tiukat trikoot ja leggingsit ovat jo yleinen näky katukuvassa, mutta samalla huolestuneena on pakko todeta, että syvään uuttetut tissipaidat loistavat poissaolollaan,
https://www.spreadshirt.fi/shop/vaatteet/t-paidat/tissi/

49

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän ne oikeen kunnon lökäpöksyt tee taas kovaa vauhtia tuloaan. Ne sellaset, joissa on kangasta kolmien nykysten kireiden verran.

      • hyi helevetti.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        hyi helevetti.

        Juu en mäkään niistä tykkää. Inhoan myös tätä nykystä housutyyliä. Mistään ei tällä hetkellä löydy helposti tyylikkäitä housuja. Vain näitä kammotuksia, joissa catwalk mallikin näyttää läskiltä. No onneksi omasta kaapista löytyy vielä kunnon housuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu en mäkään niistä tykkää. Inhoan myös tätä nykystä housutyyliä. Mistään ei tällä hetkellä löydy helposti tyylikkäitä housuja. Vain näitä kammotuksia, joissa catwalk mallikin näyttää läskiltä. No onneksi omasta kaapista löytyy vielä kunnon housuja.

        Mikä nyt kenenkin mielestä näyttää tyylikkäältä.
        Mut idea onkin siinä, et jos tykkäät jostain tyylistä, mut se ei olekaan just nyt muotia, niin on aika vaikea löytää vaikka itselleen sopivia farkkuja.

        Jos ois rikas, tai ainakin riittävän varakas, ni ostais itele sopivia gledjuja varastoon sillon ku ne on muodissa. Vois käyttää niit sit ku niitä ei enää /vielä uudestaan myyä.


    • Anonyymi

      Maailmaan on keksitty klassinen musiikki ja taide, parannus syöpään ja tekoperse.

      Oottelen sitä päivää, kun keksitään oikeasti tyylikäs printattu t-paita, olis meinaan käyttöä.

      Myötähäpeäni wannabe/pakkohauska/elämänoppi t paitoja kohtaan on massiivinen.

      Live, laugh, shit in your pants!

    • Tiukat housut on muotia myös miesten keskuudessa..
      Tosin kohta mennään taas lökäpökiin ja leveälahkeisiin housuihin..

    • Anonyymi

      Nivea no joo on muodissa

    • Anonyymi

      Muotikuteet eivät ole tasokkaita eivätkä kiinnostavia. En seuraa koskaan muotia, vaan pukeudun niin kuin itse näen parhaaksi. En halua että joku ylhäältä päin sanelee sen, miten tulee milloinkin pukeutua.

      • Anonyymi

        Näin on! Välillä muotivaatteissa saattaa olla sellaisia mistä tykkää mut ne ei määritä miten pitäs pukeutua. Laittaa sitä päälle mitä millonkin haluaa eikä tosiaan mitä joku sanelee jostain. Mua aina naurattaa kun näkee ihmisiä jotka viimesen trendin mukaan pukeutuneita kun taas hetken päästä ne vermeet muuttuu. Jos tulis muotiin vaikka säkkikangas niin senkin pistäsivät ylleen 🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on! Välillä muotivaatteissa saattaa olla sellaisia mistä tykkää mut ne ei määritä miten pitäs pukeutua. Laittaa sitä päälle mitä millonkin haluaa eikä tosiaan mitä joku sanelee jostain. Mua aina naurattaa kun näkee ihmisiä jotka viimesen trendin mukaan pukeutuneita kun taas hetken päästä ne vermeet muuttuu. Jos tulis muotiin vaikka säkkikangas niin senkin pistäsivät ylleen 🤣😂

        Ne on sellasta lammassakkia 🐑🐏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin on! Välillä muotivaatteissa saattaa olla sellaisia mistä tykkää mut ne ei määritä miten pitäs pukeutua. Laittaa sitä päälle mitä millonkin haluaa eikä tosiaan mitä joku sanelee jostain. Mua aina naurattaa kun näkee ihmisiä jotka viimesen trendin mukaan pukeutuneita kun taas hetken päästä ne vermeet muuttuu. Jos tulis muotiin vaikka säkkikangas niin senkin pistäsivät ylleen 🤣😂

        Sen takia sä kuljet huoletta 70- luvun lahkeet lepattaen ja kuviollinen 80-luvun tuulipuvun takki päällä ja neonvärinen vyölaukku mahasta roikkuen.. croksit jalassa.


      • Anonyymi

        Joku kuitenkin valitsee ne vaatteet kauppaan josta ostat itseäsi miellyttävän. Siinä mielessä joudut ylhäältä sanelun uhriksi.

        Ellei sulla sitten ole hyväkuntoista vaatevarastoa muinaisilta ajoilta, eikä tarvitse enää ostaa mitään uutta. Tai teet itse vaatteesi.

        xLiner


      • Minäkin olen kerran kymmenessä vuodessa muodikas. Riippuu ihan siitä tuleeko muoti sellaiseksi miten itse pukeudun.

        Vaikka olenhan mä kyllä aina muodissa, ollut aina: nahkarotsi, tennarit ja mustat farkut.
        Nää mun saparot ei kyl taida olla muotia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne on sellasta lammassakkia 🐑🐏

        Muoti ja muotti on oikeestaan yks ja sama sana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on! Välillä muotivaatteissa saattaa olla sellaisia mistä tykkää mut ne ei määritä miten pitäs pukeutua. Laittaa sitä päälle mitä millonkin haluaa eikä tosiaan mitä joku sanelee jostain. Mua aina naurattaa kun näkee ihmisiä jotka viimesen trendin mukaan pukeutuneita kun taas hetken päästä ne vermeet muuttuu. Jos tulis muotiin vaikka säkkikangas niin senkin pistäsivät ylleen 🤣😂

        Tämä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kuitenkin valitsee ne vaatteet kauppaan josta ostat itseäsi miellyttävän. Siinä mielessä joudut ylhäältä sanelun uhriksi.

        Ellei sulla sitten ole hyväkuntoista vaatevarastoa muinaisilta ajoilta, eikä tarvitse enää ostaa mitään uutta. Tai teet itse vaatteesi.

        xLiner

        On se kuitenkin aika eri asia kuin SEURATA muotia. Valinnanvaraa on paljon, jos ostaa vaan yksittäisiä vaatekappaleita sieltä sun täältä jotka sattuvat aidosti miellyttämään silmää, niin en koe että silloin kukaan hirveästi sanelisi pukeutumistani.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Sen takia sä kuljet huoletta 70- luvun lahkeet lepattaen ja kuviollinen 80-luvun tuulipuvun takki päällä ja neonvärinen vyölaukku mahasta roikkuen.. croksit jalassa.

        Miksi ei? Mitä vikaa tuossa noin niin kuin on jos sellaisesta oikeasti tykkää?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Sen takia sä kuljet huoletta 70- luvun lahkeet lepattaen ja kuviollinen 80-luvun tuulipuvun takki päällä ja neonvärinen vyölaukku mahasta roikkuen.. croksit jalassa.

        En mä ainakaan kulje. Mä ostan paljon vaatteita vintagena netistä ja ulkomailta. Käytän paljon boheemi- ja hippityylisiä ja taiteellisia vaatteita ym. Saa sellaisia kuin haluaa eikä tarvitse tyytyä kauppojen tylsään, mielikuvituksettomaan tarjontaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei? Mitä vikaa tuossa noin niin kuin on jos sellaisesta oikeasti tykkää?

        No ihan vapaasti vain..

        Tosin mä väitän että valtaosa näistä " en välitä muodista pätkääkään" ei kuitenkaan niin tekisi..


    • Anonyymi
      • Oisko samaa naisversiona?


      • Anonyymi

        Uuuhh. Voisinks mäki naisena pistää tuollasen päälle?


    • Anonyymi

      Valkoinen T-paita jossa lukee suurilla punaisilla kirjaimilla: Bull Tits.

    • Anonyymi

      Vain hoikat naiset voi ja saa käyttää tiukkaa ja kireää pukeutumistyyliä. Tukevat löysempiä vaatteita. Näin molemmat näyttää kohtuuhyvältä katukuvassa.

      • En allekirjoita tuota. Antakaa naiset rohkeasti muotojen näkyä.


      • Sama miehille, kiitos.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En allekirjoita tuota. Antakaa naiset rohkeasti muotojen näkyä.

        Ei kannata antaa muotojen rohkeasti näkyä. Ylipainoinen nainen tai mies napa paljaana lyhyessä paidassa ei silmiä hivele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata antaa muotojen rohkeasti näkyä. Ylipainoinen nainen tai mies napa paljaana lyhyessä paidassa ei silmiä hivele.

        Minähän esittelen läskejäni niin paljon kuin huvittaa. Silmävammat on sun ongelma eikä liikuta mua tippaakaan.


    • Anonyymi

      Eikös noi kireät housut ole olleet jo ainakin vuosikymmenen muotia, tällä erää? Nyt tyrkytetään muotina kaikkea löysää ja pussimaista.

      xLiner

      • Anonyymi

        Jep, ja jokainen voi valita tyylinsä itse. Mulla on parit tosi kireät farkut, ja niihi sopivat paidat sekä sellaiset moni käyttöiset yhdistelmät... riipuen paikoista mihin olen menossa.
        Omistan myös kireitä legginssejä, eri värisiä, kuin sukkahousuja.
        Käytän niitä minimekkojen kanssa julkisesti.
        Mekot päättyy 10-15 cm polven yläpuolelle; siis mitään "kamelin varpaita" ei ole näkyvillä.

        Jotkut kutsuu mun mekkojani tunikoiksi, jotkut jopa paidoiksi; yks lysti mulle miks kukin niitä nimittää. Mutt näitä tunikamekkojani, pystyn käyttämään tosiaan myös ihan mekkona ja useimmiten teen niin kotioloissani, paljain kintuin ja nilkka pituiset villasukat jaloissa, talvisin.

        Pukeutuminen on niin yksilökohtaistaja ja tilanteista riippuvia... mä omistan myös muutamia 50-luvun mukaisia upeita tanssihameita, joita en raaski edes arkena käyttää.
        trollikka


    • Kesällä taas näkee enemmän urheilutoppeja naisten päällä. Niitä keskivartalon paljaaksi jättäviä. Ja sitten urheiluleggarit jalassa.

      • Ja viime kesänä tuli vastaan jotkut bikinien yläosat päällä ja bolero tai paitapusero päällä avonaisena niin et näki oikeestaan kaiken.


    • Anonyymi

      Mut lihavat naiset käyttää löysiä peittäviä vaatteita. Lihavat ei paljasta pintaa kehtää näyttää eikä se ole kaubista katsottavaa. Mies voi olla komea lihavana jos käyttää hienoja vaatteita.

      • Anonyymi

        Ei se ylipaino pue miestä sen enempää kuin naista jaan, ellei sinulla sitten satu olemaan jokin hamburger man -fetissi.


      • Anonyymi

        Eikä käytä. Parilla kaverilla on 20-30 kg ylipainoa (no on pituuttakin kyllä) ja molemmat käyttävät tiukkoja legginssejä.

        Paljasta pintaa ei töissä saa käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä käytä. Parilla kaverilla on 20-30 kg ylipainoa (no on pituuttakin kyllä) ja molemmat käyttävät tiukkoja legginssejä.

        Paljasta pintaa ei töissä saa käyttää.

        näyttää ei käyttää


    • Anonyymi

      Joopa joo, no eiväkös kaikki tyttöset ole aika hauskoja ja kauniita... mutta niin kuten itse joku hiton NATO black operations designing Captain h

    • Anonyymi

      Säästäkää ilmastoa ja toistenne silmiä! Älkää ostako halpoja kiinalaisia trikoita ja muita tyylittömiä vaatteita.

      Housuissa, siis ihan oikeissa sellaisissa on korkeaa vyötäröä, ja leveää lahjetta. Korkea vyötärö saa langanlaihankin näyttämään lihavalta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minä käytän aina pillifarkkuja tai tiukkoja paksumpia trikoohousuja.
      Minä olen laiha ja minulla on pitkät laihat kintut joista saan haukkumisia. Siksipä korostankin niitä!
      Olen erittäin tyytyväinen kroppaani josta saan vihat päälleni. On huvittavaa huomata miten nämä "kehopositiiviset" jotka vaativat suureen ääneen oikeuksiaan ovat suurimmassa äänessä tuomitsemaan minut! :D Lihava saa olla mutta ei luoja varjelkoon laiha!
      Niin, ne vaatteet. Käytän siis tiukkoja housuja ja vartalonmyötäisiä toppeja ja paitoja. Niitä miesten vaatimia muotoja minulla ei ole. Eikä tarvitsekaan olla. Elän itselleni ja pidän itsestäni. Jos joku ei pidä, se on hänen asiansa. Olen syntynyt tähän maailmaan vapaana ja itsenäisenä, en olemaan riippuvainen siitä mitä muut ajattelevat enkä kenenkään toisen määriteltäväksi.

      • Anonyymi

        Ei kaikki miehet vaadi runsaita muotoja naisilta, laiha nainen päihittää aina kehopositiivisen.
        Lihavat kadehtivat laihoja, siinä se syy, miksi muuten nostaisivat äläkän laihasta vartalosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki miehet vaadi runsaita muotoja naisilta, laiha nainen päihittää aina kehopositiivisen.
        Lihavat kadehtivat laihoja, siinä se syy, miksi muuten nostaisivat äläkän laihasta vartalosta.

        Hoikka voi olla, mutta kyllä laiha vartalo (mies, nainen, muu) näyttää anorektiselta. Tietysti jokainen näyttää miltä näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoikka voi olla, mutta kyllä laiha vartalo (mies, nainen, muu) näyttää anorektiselta. Tietysti jokainen näyttää miltä näyttää.

        Laiha ääripäänä verrattuna tukevaan ääripäänä on siltikin miellyttävämpi katsella.


    • Anonyymi

      Njaa, puketuminen on tosi vaikeata, siis todellakin. Mitäs sitten...!

    • Anonyymi

      Jotain satiinisia mekkoja kai.

      • Anonyymi

        Satiinia 😍


    • Anonyymi

      Mites miesten pukeutumistrendit? Vain yhdellä miehellä olen nähnyt viime aikoina todella hienon mekon.

    • Anonyymi

      Joopa joo joku satiininen tai silkkinen mekko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe