Hyvä syy olla sinkku?

Anonyymi

Alkaa tuntua, että tulen hulluksi parisuhteessa, joka ei tyydytä minua ellen ole sattumalta hakenut pahaa oloa... Sekin mahdollista, mutta:

lukisin mielelläni myönteisiä kokemuksia ja havaintoja sinkkuudesta, kiitos.

51

98

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei minulla nyt tule muuta mieleen, kuin täysi vapaus olla ja tehdä ihan mitä ja milloin haluaa, muista välittämättä. Mutta kyllä ihminen on luotu olemaan suhteessa. Väkisin ei tietenkään. Itsellä on jo jälkipolvi aikuisia ja useat parisuhteet on itsellänikin takana.

      Yksi naisystävä on tuhkattukkin. joten nykyään olen tähän tilanteeseen kovinkin tyytyväinen.

    • Anonyymi

      "hakenut pahaa oloa"? - cu-

      • Äläs nyt puutu pikkuasioihin. Kyllähän jotkut viiltelevätkin itseään. 😠


      • Anonyymi
        Timosi kirjoitti:

        Äläs nyt puutu pikkuasioihin. Kyllähän jotkut viiltelevätkin itseään. 😠

        Toki sitäkin mutta vaikuttaisi liittyvän kiinteästi apn suhteeseen, joten siksi takerruin. - cu-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki sitäkin mutta vaikuttaisi liittyvän kiinteästi apn suhteeseen, joten siksi takerruin. - cu-

        Tottahan tuokin. Sain myös käsityksen ettei ole niin auvoinen parisuhde. Valitettavasti.


    • Sinkkuna elämä on ihan hirveää. Yhyhyy.

      Menikö oikein?

      • Oikeastaan pitää sikiöasennossa voivottaa: Ai, ai. Oi, oi. Sama kun tappais ihtensä. 😉


    • Anonyymi

      Sinkkuna minulla on:
      1) aikaa huolehtia itsestäni
      2) vapaus tehdä ihan mitä haluan, milloin haluaa (tai jos rajoitteita on, ne ei ainakaan johdu parisuhteesta ).
      3) voin matkustaa mihin haluan.
      4) kukaan ei hauku/valita kun tulen väsyneenä kotiin töistä.
      5) kukaan ei pura omia ongelmiaan muhun.
      6) kukaan ei jätä haisevia sukkiaan/kalsareitaan ympäri kämppää.
      7) kukaan ei hauku tyhmäksi, vain siksi että teen ratkaisuja oman mieleni mukaan.
      8) kukaan ei tenttaa missä olin, kenen kanssa, missä, miksi...
      9) vessanpöntön kansi ei jää ikinä ylös!!
      10) ei tarvitse kuunnella puuduttavia selontekoja jostain koneista/tekniikoista/laitteista/hilavitkuttimista mistä a) en ymmärrä mitään ja b) joiden sielunelämä ei mitenkään jaksa kiinnostaa.
      11) kavereita tulee moikattua huomattavasti useammin
      12) liikunta lisääntyy kuin itsestään
      13) kukaan ei valita sisustuksesta/rahankäytöstä
      14) voin hommata sen haluamani kissan/koiran yms
      15) kukaan ei ruinaa seksiä kun väsyttää

      Toisaalta minulla ei ole:
      1) ketään, kenen syliin käpertyä silloin kun kaipaan läheisyyttä.
      2) kukaan ei ikinä yllätä keittämällä aamulla kahvit
      3) ei ole seksiä ollenkaan (ellen sitten iske jotakuta baarista, mutta se ei ole mun juttuni)
      4-15) eipä ole sitä kumppania, jonka kanssa jakaa se arki (kaikkine huonoine puolineen)

      • Jos sinä olisit minun naiseni, niin suhteessa useimmat noista toteutusi.
        Ei kaikki.

        5) varauksella
        10) varauksella
        13) varauksella jos tuhlaat viimeset ruokarahat
        15) kyl mä tykkään seksistäkin


      • Tuo kohta 9... Miksi naisia mokoma vaivaa noin kovasti? Ei miehetkään valita hiuksista lattiakaivossa, vaikka joutuvat sen aina putsaamaan.


      • Anonyymi
        Timosi kirjoitti:

        Tuo kohta 9... Miksi naisia mokoma vaivaa noin kovasti? Ei miehetkään valita hiuksista lattiakaivossa, vaikka joutuvat sen aina putsaamaan.

        En minä muiden puolesta osaa puhua, mutta itse haluan että se kansi on alhaalla pääosin neljästä eri syystä:

        1) Jos/kun joku on käynyt isolla hädällä, niin se haju haihtuu paljon nopeammin sieltä vessasta jos sen kannen laskee alas (siitäkin huolimatta, että pöntön luonnollisesti pesee käytön jälkeen).

        2) Jos se kansi on auki, niin sinne pönttöön voi tippua esineitä (esim. itselläni on se lämpöpatteri pöntön yläpuolella heti, niin sieltä kun ne rintsikat tai sukat tippuu, niin ei ole kivaa.)

        3) Kaikkein pahinta on, jos ei pelkästään se kansi jää ylös vaan myös se istuinosa jää, ja menen aamupissalle ja istahdan jääkylmälle posliinille, hyi h.lvetti! Silloin on piru irti, eikä auta mitkään selittelyt.

        4) Yleisilme nyt vaan on siistimpi kun se vessan kansi on alhaalla.

        Ei tuo nyt ole niin vaikea asia opetella, miehet. Oikeasti.


      • Hyvä listaus, suht samoja mietin itsekin. Hellyys on kuitenkin niin tärkeää, että sen puute jäytää sinkkuna ollessa pahiten.

        Toisen ihmisen lähelle ja syleilyyn on hirmu hinku erityisesti silloin, kun se ei ole mahdollista. Ja yhdessä tekeminen ja kokeminen on niitä syitä miksi ylipäänsä haluaa koko parisuhteen. Kaikki muu menee ja onnistuu yksinkin, toki tekeminen ja kokeminen, mutta on kiva jakaa fiiliksiä jonkun toisen kanssa.


      • JanK kirjoitti:

        Hyvä listaus, suht samoja mietin itsekin. Hellyys on kuitenkin niin tärkeää, että sen puute jäytää sinkkuna ollessa pahiten.

        Toisen ihmisen lähelle ja syleilyyn on hirmu hinku erityisesti silloin, kun se ei ole mahdollista. Ja yhdessä tekeminen ja kokeminen on niitä syitä miksi ylipäänsä haluaa koko parisuhteen. Kaikki muu menee ja onnistuu yksinkin, toki tekeminen ja kokeminen, mutta on kiva jakaa fiiliksiä jonkun toisen kanssa.

        Ja tai oikeastaan itsellä on usein tarve halailla ja kietoa kädet toisen ympärille ja rakastaa sydän syrjällään. Helliä ja vaalia, se on ehkä jopa kovempi tarve, kun olla itse saamapuolella ja kohde. Purkaa se rakkaus mikä sisällä jyllää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä muiden puolesta osaa puhua, mutta itse haluan että se kansi on alhaalla pääosin neljästä eri syystä:

        1) Jos/kun joku on käynyt isolla hädällä, niin se haju haihtuu paljon nopeammin sieltä vessasta jos sen kannen laskee alas (siitäkin huolimatta, että pöntön luonnollisesti pesee käytön jälkeen).

        2) Jos se kansi on auki, niin sinne pönttöön voi tippua esineitä (esim. itselläni on se lämpöpatteri pöntön yläpuolella heti, niin sieltä kun ne rintsikat tai sukat tippuu, niin ei ole kivaa.)

        3) Kaikkein pahinta on, jos ei pelkästään se kansi jää ylös vaan myös se istuinosa jää, ja menen aamupissalle ja istahdan jääkylmälle posliinille, hyi h.lvetti! Silloin on piru irti, eikä auta mitkään selittelyt.

        4) Yleisilme nyt vaan on siistimpi kun se vessan kansi on alhaalla.

        Ei tuo nyt ole niin vaikea asia opetella, miehet. Oikeasti.

        Tiesitkös, että mies voi saada kylässä olevalta (mies)kaverilta ihmettelyjä siitä, miksi pöntönkansi on alhaalla. - cu-


      • Anonyymi
        Timosi kirjoitti:

        Tuo kohta 9... Miksi naisia mokoma vaivaa noin kovasti? Ei miehetkään valita hiuksista lattiakaivossa, vaikka joutuvat sen aina putsaamaan.

        Pakko laittaa kommenttia.

        Kohta 9 on itsestäänselvyys. Pöntön kannet (molemmat) KUULUU laittaa kiinni. Sitä varten se kansi on siinä. Pöntön kansi pitää olla vessaa vetäessä kiinni. Se vähentää mielettömästi ilmaan erittyviä bakteereita ja viruksia. Nyt korona-aikana ERITYISEN tärkeää.

        Naisena olen putsannut lattiankaivon sekä lavuaarin hajulukon lapsesta lähtien. Ex-liittoni aikana tein tämän aina itse. Sanomista olisi kyllä tullut, jos mies olisi ollut pitkätukkarokkari tai hippi (oli kalju). Voin siivota omat ja pitkätukkalasten hiukset viemäreistä, mutta en toisen aikuisen. Jossain se raja kulkee kiltilläkin naisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä muiden puolesta osaa puhua, mutta itse haluan että se kansi on alhaalla pääosin neljästä eri syystä:

        1) Jos/kun joku on käynyt isolla hädällä, niin se haju haihtuu paljon nopeammin sieltä vessasta jos sen kannen laskee alas (siitäkin huolimatta, että pöntön luonnollisesti pesee käytön jälkeen).

        2) Jos se kansi on auki, niin sinne pönttöön voi tippua esineitä (esim. itselläni on se lämpöpatteri pöntön yläpuolella heti, niin sieltä kun ne rintsikat tai sukat tippuu, niin ei ole kivaa.)

        3) Kaikkein pahinta on, jos ei pelkästään se kansi jää ylös vaan myös se istuinosa jää, ja menen aamupissalle ja istahdan jääkylmälle posliinille, hyi h.lvetti! Silloin on piru irti, eikä auta mitkään selittelyt.

        4) Yleisilme nyt vaan on siistimpi kun se vessan kansi on alhaalla.

        Ei tuo nyt ole niin vaikea asia opetella, miehet. Oikeasti.

        Hyvä listaus.
        Kansi kiinni vetäessä estää myös 99% kakan ja pissan bakteereista/viruksista leviämään ilmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkös, että mies voi saada kylässä olevalta (mies)kaverilta ihmettelyjä siitä, miksi pöntönkansi on alhaalla. - cu-

        No en tiennyt. Miksi? 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä listaus.
        Kansi kiinni vetäessä estää myös 99% kakan ja pissan bakteereista/viruksista leviämään ilmaan.

        Sekin vielä. Lisätään se perusteluihin sitten vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä listaus.
        Kansi kiinni vetäessä estää myös 99% kakan ja pissan bakteereista/viruksista leviämään ilmaan.

        Miettikääs miehet tätä, kun illalla laitatte sen hammasharjan suuhun. Ehkä tekin laskette jatkossa sen kannen alas ihan suosiolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiennyt. Miksi? 😄

        Miehellä yläkerta kalkuloi pöntöllä käynnin pikaisena toimenpiteenä ja ennenkaikkea ylimääräiset ja toimenpiteeseen kuulumattomat vaiheet hylkäävänä eli, miksi siirrellä edestakaisin vehkeen ja pöntön välillä olevaa kantta, se vain hidastaa toimituksen alkuunsaattamista. No itse olen pennusta saakka laskenut kannen tuon ylempänä vastatun neloskohdan takia mutta jos toisen luona satun käymään veden heitolla ja kansi on valmiiksi ylhäällä, niin en sitä toimituksen jälkeen laske syystä, että jos toinen poikkeaa jälkeenpäin perässä niin usean prosentin todennäköisyydellä tämä kysyy ääneen, että minkä takia laskin, ihan turhaa ja tästähän saisi kinan aikaiseksi mutta olen ottanut tähän diplomaattisen linjan kunnioituksella lajitovereita kohtaan, eli jatkossakin aina kuoppaan saakka jätän kannen ylös, jos se on ylhäällä ennestään. ;) - cu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin vielä. Lisätään se perusteluihin sitten vielä.

        Kansi auki vessan vetäessä ne pisarat voi lentää jopa kolmen metrin säteelle pöntöstä. Että jos on pyyhkeitä, pyykkejä, hammasharjoja tai muuta siinä lähettyvillä niin ovat riskialueella niin sanotusti. Mutta eihän se kaikille ole niin nöpönuukaa pyyhkiikö paskaisilla pyyhkeillä vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansi auki vessan vetäessä ne pisarat voi lentää jopa kolmen metrin säteelle pöntöstä. Että jos on pyyhkeitä, pyykkejä, hammasharjoja tai muuta siinä lähettyvillä niin ovat riskialueella niin sanotusti. Mutta eihän se kaikille ole niin nöpönuukaa pyyhkiikö paskaisilla pyyhkeillä vai ei.

        Niin, no itsellä kun se kansi on pienestä asti ollut kiinni, niin tuo ei ole ongelma, mutta hyvähän tuo on jokaisen tiedostaa. En nyt kuitenkaan arvostele ihmisiä tuon perusteella tai katso ketään nenänvartta pitkin. Kukin tyylillään. On niitä vaarallisempiakin asioita maailmassa kuin nämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko laittaa kommenttia.

        Kohta 9 on itsestäänselvyys. Pöntön kannet (molemmat) KUULUU laittaa kiinni. Sitä varten se kansi on siinä. Pöntön kansi pitää olla vessaa vetäessä kiinni. Se vähentää mielettömästi ilmaan erittyviä bakteereita ja viruksia. Nyt korona-aikana ERITYISEN tärkeää.

        Naisena olen putsannut lattiankaivon sekä lavuaarin hajulukon lapsesta lähtien. Ex-liittoni aikana tein tämän aina itse. Sanomista olisi kyllä tullut, jos mies olisi ollut pitkätukkarokkari tai hippi (oli kalju). Voin siivota omat ja pitkätukkalasten hiukset viemäreistä, mutta en toisen aikuisen. Jossain se raja kulkee kiltilläkin naisella.

        Eiköhän sieltä pöntöstä leijaile ihan ne samat bakteerit, jotka jo kertaalleen on sisältäsi tullut. Ainakin sinkkutalouksissa. Missä siis ongelma?

        >Simiti<


    • Anonyymi

      Arki seesteisempää, ku ei tarvi riidellä pikku asioista, stressitekijöitä vähemmän. Ei tarvetta huomioida toista, kehua ja imarrella toiselle hyvää mieltä? Saa nauttia rauhasta vain olemalla oma itsensä, tekemällä mieleisiä asioita. Harrasteet ja menemiset voi tehdä oman mielen mukaan, ilman toisen hyväksyntää.

    • Anonyymi

      En voi vastata tähänkään. JanK tietää parammin. JanK tietää ettei anonyymin mielipide sinkkuudesta ole oikea. Se menee väärin joten: ei vastausta.

      • Hiljaa hyvä tulee, pidä toi. 👍


    • Oppii ymmärtämään omat huonot puolensa.

      Niitähän on kaikissa, mutta helposti tulee syytettyä sitä toista. Ei, kyllä ne jutut on sinussa itsessä.

      Tämä on se, miksi vähän vieroksun ihmisiä, jotka loppuneen suhteen jälkeen ottaa heti uuden. Ymmärrän kyllä laastarihellyyden, mutta jotain outoa on, jos pitkän suhteen jälkeen lähtee alle kuukaudessa uuteen pitkään suhteeseen.

      • Anonyymi

        ", jos pitkän suhteen jälkeen lähtee alle kuukaudessa uuteen pitkään suhteeseen."

        Eihän sitä etukäteen koskaan tiedä miten pitkä suhteesta tulee. Vaikka lähdettäisiin periaatteellisesti pitkään suhteeseen kuukauden päästä erosta, niin sehän voi päättyä piankin. Tai jatkua. Ei voi tietää.

        Toisinaan taas vain näyttää siltä, että on lähdetty uuteen suhteeseen kuukauden päästä erosta. Oikeasti suhde saattaa olla alkanut jo kauan aikaa sitten.

        Niin. Ja sitten on niitä, kuten eräskin tutun parin tapaus: heidän erostaan tuli juuri vuosi. Mies uuteen suhteeseen viikon päästä erosta (Tinder). Molemmilla lapsia edellisestä suhteesta, nainen on eronnut muutama vuosi sitten. Pian he saavat yhteisen lapsen. Asuvat eri kaupungeissakin. Vähän on huono ennuste tuolla suhteella. Mutta mitäpä minä siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ", jos pitkän suhteen jälkeen lähtee alle kuukaudessa uuteen pitkään suhteeseen."

        Eihän sitä etukäteen koskaan tiedä miten pitkä suhteesta tulee. Vaikka lähdettäisiin periaatteellisesti pitkään suhteeseen kuukauden päästä erosta, niin sehän voi päättyä piankin. Tai jatkua. Ei voi tietää.

        Toisinaan taas vain näyttää siltä, että on lähdetty uuteen suhteeseen kuukauden päästä erosta. Oikeasti suhde saattaa olla alkanut jo kauan aikaa sitten.

        Niin. Ja sitten on niitä, kuten eräskin tutun parin tapaus: heidän erostaan tuli juuri vuosi. Mies uuteen suhteeseen viikon päästä erosta (Tinder). Molemmilla lapsia edellisestä suhteesta, nainen on eronnut muutama vuosi sitten. Pian he saavat yhteisen lapsen. Asuvat eri kaupungeissakin. Vähän on huono ennuste tuolla suhteella. Mutta mitäpä minä siitä.

        Itsekin olen periaatteessa sitä mieltä, että liian nopeasti uuteen suhteeseen hyppääminen on vähän arveluttavaa. Lisään kuitenkin heti tuon perään ja sun listaasi, että eipä sitä lopulta muut tiedä koska se edellinen suhde oikeestaan on loppunu. Se voi olla ollut käytännössä loppu jo kauankin ennen erilleen muuttoa tai eron hakemista. Eipä noista muiden parisuhteista aina tiedä mikä se todellisuus on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ", jos pitkän suhteen jälkeen lähtee alle kuukaudessa uuteen pitkään suhteeseen."

        Eihän sitä etukäteen koskaan tiedä miten pitkä suhteesta tulee. Vaikka lähdettäisiin periaatteellisesti pitkään suhteeseen kuukauden päästä erosta, niin sehän voi päättyä piankin. Tai jatkua. Ei voi tietää.

        Toisinaan taas vain näyttää siltä, että on lähdetty uuteen suhteeseen kuukauden päästä erosta. Oikeasti suhde saattaa olla alkanut jo kauan aikaa sitten.

        Niin. Ja sitten on niitä, kuten eräskin tutun parin tapaus: heidän erostaan tuli juuri vuosi. Mies uuteen suhteeseen viikon päästä erosta (Tinder). Molemmilla lapsia edellisestä suhteesta, nainen on eronnut muutama vuosi sitten. Pian he saavat yhteisen lapsen. Asuvat eri kaupungeissakin. Vähän on huono ennuste tuolla suhteella. Mutta mitäpä minä siitä.

        Mitä vaan voi tapahtua. Joskus voit ihan oikeesti löytää elämäsi kumppanin vaikka heti erosi jälkeen.
        Kyllä mä uskoisin silti, että tällaisessa jutussa on kyse yleensä laastarista, tai sitten siitä, että jotkut ei vaan osaa olla yksin.

        Ei mulla laastarijuttuja mitään vastaan ole, mutta pitäis silti ymmärtää mistä on kyse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin olen periaatteessa sitä mieltä, että liian nopeasti uuteen suhteeseen hyppääminen on vähän arveluttavaa. Lisään kuitenkin heti tuon perään ja sun listaasi, että eipä sitä lopulta muut tiedä koska se edellinen suhde oikeestaan on loppunu. Se voi olla ollut käytännössä loppu jo kauankin ennen erilleen muuttoa tai eron hakemista. Eipä noista muiden parisuhteista aina tiedä mikä se todellisuus on.

        Ja kyllähän suhteen jälkeen kaipaa läheisyyttä. Ihminen kaipaa sitä.

        Kyllä eron jälkeen aina tulee hirveä tyhjyyden tunne ja läheisyyden puute. Silti, vakavampi suhde heti pitkän suhteen jälkeen ei musta ole ihan paras juttu. Pitää pitää pientä ajatustaukoa.


    • Anonyymi

      Mikä saa ihmiselle pahan olon kun seurustelee. Liikaa odotuksia eikä kumppani olekkaan maailman ihanin ja täydellisin ja sitten ollaan pettyneitä. Kannatta miettiä itseään ensin oletko täydellinen vai löytyykö vikaa. Sitten jos löytyy vikaa niin et voi odottaa että kumppani on täydellinen. Huonoja päiviä on ja sitä ei saa purkaa kumppaniin.

    • Anonyymi

      Täällä on tullut paljon hysiä syitä olla sinkku.
      Itselleni ehdoton vapaus on tärkein. On ihanaa kun on oma koti vain itselleni ja kissalleni, rauha ja hiljaisuus ja lupa olla ja tulla ja mennä ja tehdä mitä tykkää. Kukaan ei nipota, ei arvostele, ei vaadi. Paisi kissa vaatii päästä syliin joka ilta telkkarin ääressä ja se on hänen etuoikeutensa!
      Vapaus on niin kallisarvoinen ja ihana asia että sitä en mihinkään vaihda.
      Olen kokeillut myös yhdessä asumista, ja kun ahdistus oli niin kova että jo työstä tullessa parkkipaikalla kun näki kotitalon vyöryi kauhea ahdistus että tuonne taas on mentävä. Ja vika ei ollut siinä miehessä, raitis, työssäkäyvä, siisti, asiansa hoitava jne mutta en vain kestänyt sitä läsnäoloa ja tilan viemistä. En ollut onnellinen.
      Kaikista ihmisistä ei ole parisuhteeseen! Ärsyttää utelijat ja neuvojat ja kyselijät ja kauhistelijat että miksi elät yksin, etkö ole löytänyt miestä jne.
      Kun ei kestä eikä siedä, miksi pakottaisin itseni siihen?

    • Anonyymi

      Aika paljon on hyviä kysymyksiä ilman vastauksia.

    • Anonyymi

      Ihmiset keksii vale syitä todellisten syitten tilalle miksi ovat sinkkuna. Miehet varsinkaan eivät ymmärrä tasoaan että ovat naisten mielestä rumia ja siitä sinkkuus johtuu. Sitten keksivät että ei ehdi treffeille, joku asuu liian kaukana, ikä ei täsmää ja muita typeriä syitä. Tosiasiassa miehet saa pakkeja eivätkä pääse naisiin tutustumaan koska eivät kelpaa ulkonäöllisesti naisille.

      • Anonyymi

        Tai narisevat ja valittavat kurjuuttaan jatkuvalla syötöllä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai narisevat ja valittavat kurjuuttaan jatkuvalla syötöllä...

        Nimen omaan. eivätkä tunnu tajuavan miten vastenmielistä se on.
        Luulevat ja olettavat kai että naiset tuntee huonoa omaatuntoa tai sääliä ja alkavat heitä huolia. Aika epätoivoista on kyllä että jopa säälisuhteeseen ollaan valmiita lähtemään!
        Ei siinä itseään arvosteta tippaakaan. Ja ihminen joka heittäytyy marttyyriksi ja ruikuttaa kurjuuttaan on erittäin vastenmielinen.


    • Anonyymi

      Jos joku on perseellään, niin syyllistä ei tarvitse hakea.

      Useimmiten ei ole, eikä tiskipöydällekään kerry tiskiä.

    • Anonyymi

      Juu, on täs vapaus olla ja tehdä mitä haluaa tai olla tekemättä, eikä tartte kuunnella naisen mielipiteitä, kun on sinkku.
      Sitäpaitsi sinkkuuteen tottuu, kun on yli 40 vuotta sinkku, niin ei enää kaipaa kumppania.
      Voi nukkua aamulla myöhään, ei ole nainen komentamassa, että lähde töihin siitä mies rahaa tienaamaan.
      Saa tehdä sellaista ruokaa, kuin haluaa, ei tarvi ottaa huomioon, että nyt on naisen idunsyöntipäivä ja nainen survoo pöydän täyteen mauttomia ituja, jotka kurkkuun takertuvat.
      Saa pelata, vaikka koko päivän tietokone peliä, eikä nainen tule valittamaan, että nyt se pelaaminen loppuu.

    • Pienemmät vesi- ja sähkölaskut?

      • Anonyymi

        Niin voi asua kaksiossa. Kaksin pitäisi olla vähintään 4h.


    • Anonyymi

      Onneks en ole sinkku. En ole koskaan halunnut olla sinkku. En ymmärrä miksi ihmiset hakee parisuhdetta mutta etenkin naiset ei anna miehille mahdollisuutta vaan naiset on vuosia deittipalstoilla ja käyvät sata kertaa treffeillä eikä naisille kelpaa yksikään mies. Mies on liian lyhyt, väärän värinen tukka, huono ammatti, liian köyhä ja kaikkia tekosyitä naiset keksii miksi mies ei kelpaa eikä nainen itse ole mikään unelma nainen vaan tavis.

      • Anonyymi

        Miksi onnellisesti parisuhteessa olevaa häiritsee tuntemattomien sinkkusekoilut?


    • Anonyymi

      "Pienemmät vesi- ja sähkölaskut?"

      Liian heppoiset syyt huolia tähän ketään! Maksan ilomielin omat laskuni ja menoni kuten tähänkin asti. Käyn työssä, saan palkkaa toimeentuloni on kohtuullisen hyvä ja vaikka ei olisikaan ei, ei sittenkään!
      Vapautta ei voi vaihtaa rahaan.

    • Anonyymi

      Minusta miehenä parasta sinkkuna olossa on se, ettei tarvitse miettiä mitään mihinkään suhteeseen liittyvää. Eikä myös tarvitse murehtia, miten pääsis sinkkuudesta eroon.

      Kaikista mukavinta olla naisten kanssa jossain tekemisissä, kun ei mieti mitään erikoisempaa....on vaan ja sillä siisti.
      Jotkut sinkkunaiset on vähän aikaa kuin peura ajovaloissa, mutta ajan kanssa oppivat, ettei ole mitään jännitettä.

      Kaveriporukoissakin on sekasakilla kivempi olla, kun on sellainen huoleton meininki. Kaikki tietää, että kuka on sinkku ihan omasta tahdostaan. Ei ole jännitteitä ja se tekee rennon ilmaston.

      Asenteesta siis sinkkuuskin kiinni. Minä tykkään ja suosittelen.

      • Mitä veikkaat, voiko niillä miehillä ja naisilla olla vähän vaikeempaa tuo rentotuminen vastakkaisen sukupuolen seurassa, jotka jakautuu yleensä tiiviisti kaveriporukoihin vain oman sukupuolen edustajien kanssa? Heteroista jos nyt vaan puhutaan.

        Mulla kun on sellainen mutu, että niille voisi olla vaikeampaa olla ihan relax ja rennosti kaveri asenteella vastakkaisen sukupuolen kanssa, kun aina on joku jännite päällä?


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Mitä veikkaat, voiko niillä miehillä ja naisilla olla vähän vaikeempaa tuo rentotuminen vastakkaisen sukupuolen seurassa, jotka jakautuu yleensä tiiviisti kaveriporukoihin vain oman sukupuolen edustajien kanssa? Heteroista jos nyt vaan puhutaan.

        Mulla kun on sellainen mutu, että niille voisi olla vaikeampaa olla ihan relax ja rennosti kaveri asenteella vastakkaisen sukupuolen kanssa, kun aina on joku jännite päällä?

        Joo. Tiedän paljon tapauksia kummastakin sukupuolesta joka ei osaa olla yhdessä toisen sukupuolen kanssa rennosti. Naiset tekeytyy hihittäviks bimboiks ja miehet pullistelevat...

        Kumpirnkin juttuja ei vaan jaksa kuunnella.

        Jotkut synttäritkin jossain.... ei se mikään perhanan paritusiltams ole... painusivat takamehtään panemaan ja sillä selvä. Ne on bileet ja sillä siisti.
        Tai toinen on baarissa. Jos mennään sinne porukalla, niin mihinkä siitä sinkoillaan? Menisivät hitto omina aikoinaan kutemaan johonkin...

        Menee monesti hyvät tapahtumat siihen kutuleikkeihin. Tai toinen on sitten parisuhteen parantelu noissa tapahtumissa tai pään täyteen kiskominen.

        Mutta toisaalta sinkkuna voi noistakin nostaa kytkintä milloin vaan. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Tiedän paljon tapauksia kummastakin sukupuolesta joka ei osaa olla yhdessä toisen sukupuolen kanssa rennosti. Naiset tekeytyy hihittäviks bimboiks ja miehet pullistelevat...

        Kumpirnkin juttuja ei vaan jaksa kuunnella.

        Jotkut synttäritkin jossain.... ei se mikään perhanan paritusiltams ole... painusivat takamehtään panemaan ja sillä selvä. Ne on bileet ja sillä siisti.
        Tai toinen on baarissa. Jos mennään sinne porukalla, niin mihinkä siitä sinkoillaan? Menisivät hitto omina aikoinaan kutemaan johonkin...

        Menee monesti hyvät tapahtumat siihen kutuleikkeihin. Tai toinen on sitten parisuhteen parantelu noissa tapahtumissa tai pään täyteen kiskominen.

        Mutta toisaalta sinkkuna voi noistakin nostaa kytkintä milloin vaan. 😃

        Ne on just nuo tilaisuudet ja sitten joku tilanne missä pitäis olla kahden kesken tilanteita missä menee just monilla pelehtimiseksi taikka niin vaivautuneeksi, ettei sanaa saa suustaan. :)

        Silleen täytyy olla onnellinen, että on lapsesta asti ollut niin tyttöjen kun poikienkin kanssa kaveria. Helppoa aikuisenakin olla sekaporukalla sekoilematta. :P

        Sinkkuudessa on hyviä puolia.


    • Anonyymi

      Äkkiseltään olen itse tehnyt jossain vaiheessa tulkinnan että sinkkuna helpointa, selkeintä jne...

      Tosiasiassa kuitenkin olen rikkinäisen perhetaustan omaava joka on oppinut ettei läheiseen ihmiseen voi luottaa josta on seurannut suhteessa ollessa ylimääräistä säätämisen ja levottoman epämääräisyyden tunnetta.

      On ollut helpompi ja selkeämpi olla sinkku. On ollut luontevaa kohdata menneisyyden haavansa itsekseen elämällä mutta tällainen sinkkuus vaan eristää. Olla sinkku koska ei osaa olla parisuhteessa. Vapautta? Ei.

      Sittemmin aloin parisuhteeseen. Paljon hetkiä jolloin ei ole ollut helppoa ja selkeää ja olen herkutellut mielessäni sinkkuuden ajatuksella. Rakastuminen, suhteessa oleminen on ollut minulle haasteellista. Toki olen oppinut paljon. Aina aika ajoin ajattelen, olis helpompaa olla sinkku, kunnes omat mielen möröt tulee tutuksi ja tajuan että joo sinkkuus voisi olla vaihtoehto mutta koska parisuhde ei estä tai rajoita minua olemasta oma itseni, voin olla suhteessa ja oppia itsestäni lisää ja saada kerrankin elämässäni kokemus luottamuksellisesta läheisestä suhteesta.

      Sinkkuelämä ja parisuhde-elämä, kumpikin omalla tavallaan hyviä elämänpolkuja. Kumpaakaan en pelkää, molempien sävyjä arvostan.

    • Todennäköisesti olet, siis hakenut pahaa oloa, kuuluu kuvaan. Jotain oppia olet vailla ja siihen tuo parisuhteesi on juuri omiaan, sillä sitähän kaikki suhteet ovat, kasvusuhteita, jos on hereillä, ennemmin tai sitten vasta myöhemmin. Ehkä olet juuri sitä oppia vailla, että ymmärrät paremmin mitä elämääsi haluat ja mitä ehdottomasti et, opit arvostamaan itseäsi uudella tavalla ja etsimään lähellesi sellaisia ihmisiä, jotka tuovat elämääsi pääosin hyvää.

      Sinkkuus on yksi olemisen muoto, ei muuta. Sitten on niitä muita muotoja, joista jonkinlainen sovittu parisuhde on yksi yleinen. Jokaiselle niistä yhteistä on oma elämä, jota vain sinä pohjimmiltasi hallitset ja sen myönteisyydestä päätät hyvin pitkälti itse.

    • Anonyymi

      oletko idiiootta kuin sinisilmäinen ihminen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe