kaikki kunnia ja myötätunto veteraaneille ja heidän omaisilleen. Kaikki veteraanit olisivat ansainneet vieläkin parempaa mitä ovat aikanaan saaneet. On tullut laitettua veteraanikeräyksiin aina silloin tällöin pieniä summa. Olen jostakin kuullut, että Inarin kunnassa olisi enää yksi veteraani elossa. Eli nyt ei jonkin ajan päästä kerätä rahaa veteraaneille, ei Inarissa eikä kohta muuallakkaan Suomessa. Mielestäni veteraani järjestöt ovat tätä nykyä varakkaita yhteisöjä ja alkaako nyt sitten Suomessa ja myös Inarissa näiden veteraaani varantojen kiinteän omaisuuden ja irtaimen rahavarantojen pakko "törsäys" mm., että tietyt tahot mukamasten vaalivat veteraani muistoja, kiertävät matkustellen puolisoineen maat ja mannut, asustelevat hotelleissa ja kunhan turpakäräjiä pitävät ja rillutelevat veteraanien muistoissa ja veteraaneille aikanaan kerätyillä varoilla. Kun ja jos Suomessa ei parempaa käyttöä omaisuus massoille ja rahavaroille ole olisi syytä harkita kaikkien näihin liittyvien varantojen luovutusta valtiokonttorin eli valtion hallintaan.
MONTAKO SOTAVETERAANIA ELÄÄ INARISSA NYT ?
2
65
Vastaukset
- Anonyymi
Veteraanien hankkima kunnia tästä maasta ja sen pelastamisesta on ollut tapin nokassa näinä muutamamina menneinä vuosina.
Näin kaiken menetetyn, vaikkapa itsenäisyyden menettämisen päivinä, kunnian varastaminen sotaveteraaneilta itselleen on " tanssia hautojen yllä"!
Nyt tämän tanssin kautta rillutellaan varallisuus niikutsuttuihin "parempiin suihin"!
Kysymykset voisi ohjata nykyisille veteraanijärjestöjen puheenjohtajille. Voisiko heillä olla kunnian kunnioitusta vai sen varastamista?- Anonyymi
Ei Kaipiainen tai Yk sotilas ole veteraani jos on näin niin sitten hirvimiehetkin ovat veteraaneja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917432
- 403582
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32913Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53797Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31722Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652