Aihe

Luottamuksen pettäminen ja juoruilu.

Anonyymi

Pahinta tuollainen, kun sen tekee sellainen henkilö, johon on muka voinut luottaa. Ja sitten vielä luulee, ettei jää tuollaisesta kiinni.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä luotan liian herkästi ihmisiin. Saavat luottamukseni ja rikkovat sen täysin. Pari ystävää on sellaista että eivät asioistani huutele mutta omakin puoliso juoruaa asioitani muille, ei voi luottaa. Myönnän että olen itsekin rikkonut tämä luottamuksen kun puhunut meidän suhteen huonosta käytöksestä kavereille.
      Pahin on se kun sanot jotain ja se tulkitaan ihan väärin ja sitten siitä tulee isompikin juttu. Tehdään niin ihan tarkoituksella että saisivat minut ns. Huonoon valoon. Ihmiset on nykypäivänä hirveitä ja ajattelemattomia, osaan selvästi itsekkin olla. Sitten vielä kysytään ja ihmetellään miksi olen varauksellinen ja hankalasti lähestyttävä. Kaikki paska mitä olen saannut niskaani on sentään kasvattanut minua ihmisenä, en ole enään niin sairaan ujo. Smart phones stupid people.

• Anonyymi

En ole vuosiin puhunut asioista kuin perheen jäsenille. Enkä pahemmin niilläkään. Ei kannata yksin jokaisen täytyy selvitä. Ei tarvitse sitten itkeä kun joku pettää luottamuksen. Ystäville puhutaan niitä näitä. Kyllä kertovat omista huolista itse en.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos Tohmajärvellä

En ole paikkakuntalainen joten jääköön arvailut tekijöistä sikseen, vaikka tiettyyn suuntaan ne on syytä yhdistääkin.. Poliisi sai lauantaina aamuyöl
      Tohmajärvi
      47
      3026
    2. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      244
      2979
    3. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1816