Saako nainen pettää?

26

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pettämistä en itse hyväksy lainkaan missään tilanteessa. Silloin pitää erota, jos tekee vierasta lihaa mieli.

      Jos toista rakastaa, niin ei myöskään petä!

      Kalle on yököttävä mies. Lipevä ja luulee olevansa adonis. Kai senkin kanssa naiset menee sänkyyn että pääsis julkisuuteen. Hyi sanon minä.

    • Anonyymi

      "Riinis ei kuulosta yllättyneeltä tai pettyneeltä. Päinvastoin."

      Kulissiliitto.

    • Anonyymi

      Eniten ihmetyttää, miksi tuo rouva on viitsinyt tuota surkimusta katsella näinkin pitkään. Itse naisena olisin kostoksi hypännyt vieraiden lakanoiden kautta vapauteen jo aikaa sitten.

    • Anonyymi

      Miesten mielestä tietysti on. Onneksi nykyään naiset voi vastata samalla mitalla ja sehän tiedetään, että koville ottaa miehille.

    • Anonyymi

      Ei kai siinä miesten ja naisten välillä ole eroa mutta toki julkkismiehelle sallitaan paljon enemmän kuin tavalliselle miehelle.

    • "Päteekö samat säännöt miehille ja naisille? "

      Minusta kyseessä on aina kahdenvälinen sopimus. Oletusarvoisesti siinä on molemmille samat säännöt, mutta voi sopia muutakin, jos sille perusteet on.

      "Onko miesten pettäminen jotenkin hyväksyttävämpää kuin naisten pettäminen? "

      Kukaan ei pettämiseen (tai uskollisuuteen) tarvitse minun hyväksyntääni. Koska kuten edellä sanottu, kyseessä on kahdenvälinen sopimus.

    • Anonyymi

      Pätee samat säännöt eikä ole sen hyväksyttävämpää Olipa pettäjä kumpaa sukupuolta tahansa.En myöskään ymmärrä sitä miksi pitää alkaa antamaan samalla mitalla takaisin. Se tyyppi, joka pettäis sais kenkää samantien ja se siitä. Turha tulla kerjäämään takaisin. En ymmärrä Palanderien tyyliä selostaa noita ongelmiaan julkisesti. Eiköhän tuosta touhusta lapset kärsi eniten.Oisko aika kasvaa aikuiseksi molempien.

    • Päteekö samat säännöt miehille ja naisille?
      -Jos tasa-arvoinen suhde, niin pätee. Toki jokaisella pariskunnalla on omat sääntönsä, fine.

      Onko miesten pettäminen jotenkin hyväksyttävämpää kuin naisten pettäminen?

      -Kts. edellinen. Mä ajattelen henk.koht, että minkä oikeuttaa itselleen, se pitää oikeuttaa toisellekin. Ei ole mitään mun yksinoikeudella lupa touhuta. Ellei taas ole sovittu niin.

    • Anonyymi

      Kalle eroo avioeroa hakenut. Nyt jäi muija yksin voi voi. Miehet ei kestä avioliittoa miksi edes haluatte naimisiin kun ette vietä aikaa muijanne kanssa. Kalle seikkailee ja panee muita naisia kun riina hoitaa lapsia ja kotia.

    • Anonyymi

      Hyi palstakamun (partakamun) tunkkainen viesti taas.

      Muistakaa aina kuka palstakamu on! Ei todellakaan mikään kamu vaan tietojenonkija jne!

      Ja itse aiheeseen! Kyllä mies on enemmän oikeutettu pettämään biologiansa mukaan. Miehelle pettäminen ei ole kauheaa eikä se tarkoita etteikö rakastaisi kumppaniaan mutta naiselle se tarkoittaa että haluaa kostaa tai erota. Selvästi pahempi juttu!

      Riinis kuulostaa aika järkevältä malat jaassa tyypiltä!

      • Hae jo sitä apua Pönttis. Sulla taas harhainen jakso menossa.


      • Anonyymi

        Juu kyllä se mies rakastaa, nimittäin omaa munaansa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Hae jo sitä apua Pönttis. Sulla taas harhainen jakso menossa.

        Sinullahan siinä jokin harhajakso on menossa kun näet pönttiksiä joka paikassa. Voisit jo lopettaa kiusaamisesi sinäkin. Tuokin viesti oli ihan selvästi miehen kirjoittama, vaikka enhän minä.tiedä mitä sukupuolta pönttiskään loppujen lopuksi oli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinullahan siinä jokin harhajakso on menossa kun näet pönttiksiä joka paikassa. Voisit jo lopettaa kiusaamisesi sinäkin. Tuokin viesti oli ihan selvästi miehen kirjoittama, vaikka enhän minä.tiedä mitä sukupuolta pönttiskään loppujen lopuksi oli.

        Täällä se edelleen kirjoittelee sekavia sepustuksiaan milloin anonyyminä ja milloin Funeauna. Jättäisi palstalaiset rauhaan, eikä harhojaan sälyttäisi muiden kannettavaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinullahan siinä jokin harhajakso on menossa kun näet pönttiksiä joka paikassa. Voisit jo lopettaa kiusaamisesi sinäkin. Tuokin viesti oli ihan selvästi miehen kirjoittama, vaikka enhän minä.tiedä mitä sukupuolta pönttiskään loppujen lopuksi oli.

        PS. E lähde arvailemaan, milloin on itse Pönttis kyseessä ja milloin joku muu sekoilija. Jos sekoilee anonyyminä, silloin pitää hyväksyä ettei toiset voi tietää onko sekoilija Pönttis itse vai joku muu.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        PS. E lähde arvailemaan, milloin on itse Pönttis kyseessä ja milloin joku muu sekoilija. Jos sekoilee anonyyminä, silloin pitää hyväksyä ettei toiset voi tietää onko sekoilija Pönttis itse vai joku muu.

        On se pönttis näemmä satuttanut sua rajusti. Sähän olit silloin aluksi aivan totaalisen rakastunut siihen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se pönttis näemmä satuttanut sua rajusti. Sähän olit silloin aluksi aivan totaalisen rakastunut siihen.

        Joo niin olin, kunnes opin tuntemaan sitä palstalta. Sitten se ei olekaan jättänyt minua rauhaan sen jälkeen. Vieläkin kirjoitti tuolla toisessa aiheessa, kuinka olen "hakkeroinut" hänen tietokoneensa. Voisi Pönttis jättää palstalaiset rauhaan ja sekoilla keskenään.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Täällä se edelleen kirjoittelee sekavia sepustuksiaan milloin anonyyminä ja milloin Funeauna. Jättäisi palstalaiset rauhaan, eikä harhojaan sälyttäisi muiden kannettavaksi.

        Muuten allekirjoitan Palstakamun jutut, mutta hei Pönttis ei koskaan ole ollut Funeau. Mikä loukkaus Funeauta kohtaan. Funeau on tuttu mies/lesbo jo Miehen logiikasta. Hänellä ja Pöntöllä on yhteistä ainoastaan suluissa hihittely.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        PS. E lähde arvailemaan, milloin on itse Pönttis kyseessä ja milloin joku muu sekoilija. Jos sekoilee anonyyminä, silloin pitää hyväksyä ettei toiset voi tietää onko sekoilija Pönttis itse vai joku muu.

        Noh, minä ainakin joskus kännissä sekoilen ihan kunnolla ja haukun kaikki. Ano muumina tietty. Turha ottaa koko palstailua vakavasti taikka henkilökohtaisesti. Täällä piruillaan kaikille, jopa minulle.

        >Simiti<


    • Samat säänöt eivät päde mielestäni sukupuolten välillä. Ja vaikka parisuhde olisikin tasa-arvoinen myös pettämisasiassa, ulkopuoliset tuomitsevat naisen suorittaman pettämisen herkemmin kuin miehen.

      Kaksinaismoralismia.

      Meillä exän kanssa oli avoin suhde ja hän kyllä kertoi omista suhteistaan minulle, mutta ei sietänyt kuulla minun suhteistani.

      Myös tuttavapiiri tuomitsi tai paheksui minun vallatonta käytöstäni, mutta exän lehtolapsi sai vain hiljaista mutinaa.

      Miehillä suhteilu on sallittavampaa kuin naisilla, selviö..
      Naisen seksuaalisuushan pitää olla tukahdetettuna kunnes sitä mies halajaa.. ja siinä ollaan menty perse edella puuhun länsimaissa.

      Noin mielipiteenä..

    • Anonyymi

      Sukupuolesta riippumatta pettäminen ei ole hyväksyttävää. Jos haluaa parisuhteen mutta silti haluaa harrastaa seksiä muidenkin ihmisten kuin puolison kanssa, silloin kannattaisi harkita esimerkiksi avointa suhdetta(englanniksi Polyamory). Eikä perinteistä parisuhdetta.

    • Anonyymi

      Ei se järvi soutamalla kulu.

      • Anonyymi

        Vaan airo 🥖


    • Anonyymi

      Kalle on top 10 mies ja siksi muija sietää että mies pettää. Nyt ne onkin eroamassa miksi nainen sietää miehen pettämistä vaikka mies on komea top10 mies.

      • Anonyymi

        Ihanko totta, makunsa kullakin.


      • Anonyymi

        En ota kantaa kyseisen parin suhteeseen. Se musta kuitenkin on jännä, että naisen oletetaan aina jotenkin sietävän pettävän miehensä tekosia. Sekin kun on mahdollista, että ei kiinnosta koko asia. Ei ole mitään siedettävää, jos miehen touhut ei ylitä kynnystä ajatella asiaa. Sellaisiakin suhteita on ja väitänpä, että paljon enemmän kun uskottekaan. On täysin mahdollista, että vaimo on jopa ihan tyytyväinenkin siihen tilanteeseen. Saa harrastella omiaan, vaivaamatta päätään miehen panemisilla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      304
      1879
    2. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      110
      1755
    3. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      121
      1688
    4. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      72
      1613
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      31
      1567
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      69
      1275
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      89
      1038
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      21
      1022
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      22
      1002
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      100
      938
    Aihe