Lunta tullut niin onko se hyvä asia kun pysytte sisällä monta viikkoa?
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ei ole, en halua talvea.
Talvi on ihanaa aikaa. Lumi tuo lisää valoa ja pirtsakassa pakkasessa on kiva ulkoilla, kunhan pukee tarpeeksi päälle.
Ei talvi eikä pakkanen ole mitenkään ulkoilun esteenä. Talvipakkasella on hienoa käydä kävelylenkeillä. Jos joku kököttää kokoaikaisesti sisällä, niin hän on mamis.
- Anonyymi
Nämä lumihössöttäjät, jotka toivoo, että tulis lunta vaan niin paljon, kuin mahdollista, niin ne on niitä ihmisiä, jotka asuu jossain kerrostalossa, jossa muut tekee lumityöt, eikä ne tarvi mennä katolla pudottaan lumia.
Siellähän oli jo pari hallinkattoa romahtanut alas lumen painosta.
Nämä lumivouhottajat varmaan huuli pyöreänä ihmettelee, kun on hallin katto tullut alas, eikä tajua, että liika lumi on vaan haitaksi, varsinkin sellainen räntä ja suvilumi, joka painaa paljon enenmmän, kuin kevyt pakkaslumi, joka ei paina juuri mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741310- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37726- 50632
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri28627- 44625
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht373573- 63543
- 84508
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474