Naisten perustelut tasokkaimman miehen saamiseen

Anonyymi

Oletteko muut huomanneet naisten perusteluja nettideittiprofiileissa tyyliin:
"olen itse pieni joten tykkään pitkistä ja harteikkaista miehistä joilla on vahvat kädet"
"olen itse todella ujo joten tykkään itsevarmoista ekstroverteista"
tai sitten jos naisella on pienipalkkainen työ niin:
"haluan tukea miestä urallaan"

Näitä tietenkin perustellaan "makuja on monia"-sanonnalla mutta mietitään hetki että haluaako pitkä nainen lyhyemmän kapeaharteisen lihaksittoman miehen?
Haluaako ekstrovertti itsevarma nainen introvertin ja epävarman miehen?
Haluaako akateemisesti koulutettu uranainen matalasti koulutetun miehen?

Lopulta voi päätyä siihen, että makuja ei ole monia vaan perustelut vaan vaihtelevat millä perustellaan tasokkaimman miehen etsiminen.

7

93

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Johan on omituisia ujoja introverttejä noilla saiteilla. Itse en vastaavana todellakaan jaksaisi mitään "itsevarmaa estroverttia". Sellanen mies olis suorastaan painajainen. Väitän, että tuollainen nainen ei ole ujoa introverttiä nähnytkään.

• Eiköhän se ole kummallakin sukupuolella samat kotkotukset, mutta sillä erolla että naiset istuvat pankin päällä.

• Anonyymi

Huomatte lopulta että kaikki naiset haluaa komean pitkän top 10 miehen. Sama se onko nainen tavis köyhä ja ulosotossa paljon velkaa niin nainen haluaa tietenkin varakkaan miehen koska köyhempi mies ei voi auttaa naista. Sama se onko mies velaton tai normi töis niin ei se kelpaa naisille.

• Anonyymi

Ekstroverttius ei tee miehestä millään tavalla tasokkaampaa. Hyvin miehekäs ja maskuliininen, komea mies voi olla introvertti. Arvostan introverttiyttä paljon enemmän, älykkäät ja taiteelliset ihmiset ovat usein introverttejä, ekstrovertit väsyttäviä tyhjänjaujajia.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Ekstrovertit on usein rasittavia tyhjänpuhujia.

• Anonyymi

Ekstrovertit on jees ja introvertit on jees. Kokonaisuus ratkaisee.

• Anonyymi

Eli sofia on stefanin kanssa koska se on vahvakätinen ekstrovertti. Asia kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      389
      1387
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      788
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      726
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      664
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      642
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      635
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      378
      595
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      543
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      87
      517
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      474
    Aihe