Oletteko muut huomanneet naisten perusteluja nettideittiprofiileissa tyyliin:
"olen itse pieni joten tykkään pitkistä ja harteikkaista miehistä joilla on vahvat kädet"
"olen itse todella ujo joten tykkään itsevarmoista ekstroverteista"
tai sitten jos naisella on pienipalkkainen työ niin:
"haluan tukea miestä urallaan"
Näitä tietenkin perustellaan "makuja on monia"-sanonnalla mutta mietitään hetki että haluaako pitkä nainen lyhyemmän kapeaharteisen lihaksittoman miehen?
Haluaako ekstrovertti itsevarma nainen introvertin ja epävarman miehen?
Haluaako akateemisesti koulutettu uranainen matalasti koulutetun miehen?
Lopulta voi päätyä siihen, että makuja ei ole monia vaan perustelut vaan vaihtelevat millä perustellaan tasokkaimman miehen etsiminen.
Naisten perustelut tasokkaimman miehen saamiseen
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Johan on omituisia ujoja introverttejä noilla saiteilla. Itse en vastaavana todellakaan jaksaisi mitään "itsevarmaa estroverttia". Sellanen mies olis suorastaan painajainen. Väitän, että tuollainen nainen ei ole ujoa introverttiä nähnytkään.
Eiköhän se ole kummallakin sukupuolella samat kotkotukset, mutta sillä erolla että naiset istuvat pankin päällä.
- Anonyymi
Huomatte lopulta että kaikki naiset haluaa komean pitkän top 10 miehen. Sama se onko nainen tavis köyhä ja ulosotossa paljon velkaa niin nainen haluaa tietenkin varakkaan miehen koska köyhempi mies ei voi auttaa naista. Sama se onko mies velaton tai normi töis niin ei se kelpaa naisille.
- Anonyymi
Ekstroverttius ei tee miehestä millään tavalla tasokkaampaa. Hyvin miehekäs ja maskuliininen, komea mies voi olla introvertti. Arvostan introverttiyttä paljon enemmän, älykkäät ja taiteelliset ihmiset ovat usein introverttejä, ekstrovertit väsyttäviä tyhjänjaujajia.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Ekstrovertit on usein rasittavia tyhjänpuhujia.
- Anonyymi
Ekstrovertit on jees ja introvertit on jees. Kokonaisuus ratkaisee.
- Anonyymi
Eli sofia on stefanin kanssa koska se on vahvakätinen ekstrovertti. Asia kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1689779Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513179Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432947- 612699
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012105- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä581517Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261