Uskaltaisitko yöpyä metsässä???

Anonyymi

Nuoruudessa silloin vielä kaukana erämaassa tuli yövyttyä teltassa, jos oli jossakin lammella kalassa, siitä on jo kymmeniä vuosia aikaa.
Tuttava kertoi, että eräs hänen tuttu oli metsänhoitotöissä metsässä ja kahvitauolla kuuli viereisen kiven takaa rapiaa, joka ei loppunut.
Se osoittaa sen, ettei susi enää pelkää ihmistä, karhu tuskin tulee noin lähelle ihmistä.
Lopulta meni tarkastamaan mikä siellä rapisi, niin siellä oli pari sutta.
En edes asu missään itäsuomessa tai erämaassa, niin täälläkin on ainakin 2 suden lauma, joka kiertää laajaa aluetta.

Uskaltaisitko sinä yöpyä nykyään metsässä, jossa sudet ovat lisääntyneet.
Yöpyisit teltassa ja susilauma kerääntyisi teltan ympärille rapistelemaan ja olisit susille seuraava ateria.
Ei hirveästi enää houkuttele telttayöpyminen metsässä vai houkutteleeko palstalaisia herätä rapinaan teltan ulkopuolella.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sudet pelkäävät ihmisen hajua.
      Metsässä on turvallista jos ei ole metsästysaika.

      • Anonyymi

        Ei ne pelkää. Ei niillä ole nykyään mitään syytä pelätä. Ennen vanhaan, kun ihmiset metsästivät susia, niille muodostui syy arkailla ihmistä. Nyt ne ovat tottuneet siihen, ettei ihmisistä ole niille mitään vaaraa.


    • Anonyymi

      En mä kyllä susia pelkää. En itseni puolesta. Koiran kanssa väärässä metsässä voisin pelätäkin ja pelkäisinkin ... sen koiran puolesta. Lapsen puolesta voisin myöskin olla huolissani. En nyt varsinaisesti vielä pelkäisi, mutta kyllä niissä susiyksilöissä jotain vikaa on, jotka pihoihin tulee. Eli vastaus kysymykseen on, uskaltaisin.

    • En ole pelokas. Todennäköisempää siellä on kuolla jonkun ihmiseläimen luoteihin..

      • Anonyymi

        Eihän sinulla olekaan mitään mahdollisuutta sutta nähdä kuin telkkarissa. Mitäs syytä sinulla susipelkoon olisikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sinulla olekaan mitään mahdollisuutta sutta nähdä kuin telkkarissa. Mitäs syytä sinulla susipelkoon olisikaan.

        Ai niin.. Kun mähän olen porkkana, jolla on maassa juuret.. Juu ei tästä mihkään pääse..

        Korkeintaan citykani tulee ja popsii suuhunsa.. 😂


    • No en ihan mieluusti teltassa yöpyisi missä hornan tuutissa susirajalla. Mökissä tai autossa taas kyllä, helposti.

    • Anonyymi

      Lapissa olen metsässä yöpynyt erämaajärven luona teltassa urho kekkosen kansallispuistossa. Ei ole susia näkynyt , hirviä ja poroja näki silloin enemmän

    • Kerran on karhu hätistellyt minut marjapaikalta. Myös susi tullut samoilla seuduilla vastaan. Eläinten einpiiri kutistunut niin pieneksi, että väkisin tulee törmäyksiä. En ainakaan tuolle seudulle majoittuisi teltassa. Ei olisi hauska ajatella susien ja karhujen hiippailevan ihan vieressä.

    • Anonyymi

      En uskalla.

      • Anonyymi

        Onko sulla koiruli ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla koiruli ?

        En nukkuisi vaikka olisi koirakin.


    • Anonyymi

      Nallipyssy vaan mukaan, niin jo lähtee piskit painumaan😂

      Enemmän kyllä pelottaisi paikalliset siellä kyyrimässä ja runkkailemassa, on nimittäin tullut maallakin poikettua ja pari kunnon hullua nähtyä.

      Ne sano, että lappalaine haistaa vitun viiden kilometrin päästä vastatuuleen.

    • Anonyymi

      En. Sinne voisi tulla joku raiskaajapervo.

    • Anonyymi

      Ilman muuta uskallan. Olen viettänyt öitä teltassa paljonkin. Liikun paljon metsissä ja harrastan patikointia.
      Yöpymispaikan täytyisi vain olla niin syrjäinen ja kaukana teistä ja asutuksesta että sinne tuskin kukaan hiippari vaivautuisi.
      Metsän eläimiä en todellakaan pelkää, ja olen monta kertaa pohjoisessa seurannut Karhun jälkiä ja kerran törmäsin poronraadolle jonka karhu oli kaatanut. Silloin tosin poistuin paikalta, se on viisainta tuollaisessa tapauksessa.
      Olen pikkulapsesta viettänyt paljon aikaa metsissä isän ja äidin kanssa ja myöhemmin siskon kanssa tai yksin. Paljon enemmän pelottaa kaupungin kaduilla ilta- ja yöaikaan!
      Ei ole naisihmisen todellakaan turvallista silloin liikkua yksin.

    • Anonyymi

      Olen minä metsässä vaeltanut. Nykyään vaimon kanssa käymään joskus lapsissa vaeltamassa ja yövytään autiotuvissa jos vaikka sataa ja teltassa. Susia ei ole näkynyt, karhu kerran nähtiin jotain yli 10 v sitten. Se on aika harvinaista nähdä susi tai karhu tietääkseni.

    • Anonyymi

      Metsäseikkailu kauhuelokuvia on aika paljon, varmaankin miljardeittain sellaisia missä joku hiiri tai orava pelottelee ihmisiä.

    • Anonyymi

      Oon minä metsässä nukkunut. Kalastusreissuilla lapissa on metsässä nukkunut.

    • Anonyymi

      Harva se hetki.

    • Anonyymi

      Mitäs ne sudet tekivät kun huomasivat tulleensa nähdyiksi?

      -flowersreally-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7264
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2204
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1449
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      113
      1162
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      885
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe