Miksi ihmisellä, joka elää vesiplaneetalla, ei ole kiduksia! Milloin saamme ne takaisin? Eikö olisi mahtavaa! Nythän on jo geeniterapioita, jotka mahdollistaisivat sen.
Kidukset takaisin
4
98
Vastaukset
"Miksi ihmisellä, joka elää vesiplaneetalla, ei ole kiduksia!"
Koska maalla elävälle lajille tästä olisi enemmän haittaa kuin hyötyä joten on suuri valintapaine tätä vastaan.
"Milloin saamme ne takaisin?"
Ei koskaan, kokeilla mennä laitesukelluskurssille jos tämä sinua kiinnostaa.
"Nythän on jo geeniterapioita, jotka mahdollistaisivat sen"
Ei ole.- Anonyymi
Miksi pitää elää maalla, vedessä on enemmän tilaa? Sikiöllä on kidukset.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitää elää maalla, vedessä on enemmän tilaa? Sikiöllä on kidukset.
"Miksi pitää elää maalla, vedessä on enemmän tilaa?"
Koska tilaa löytyy maallakin enemmän kuin tarpeeksi. Tärkeämpää on mm. ruoan tuottaminen ja toistaiseksi se on kätevämpää maalla, samoin kuin loput muusta elämästä ihmisenä.
"Sikiöllä on kidukset"
Ei ole.
Sikiöillä on rakenteita jotka kalalla kehittyisivät kidukseksi, mutta ihmisellä kehittyy kaulan eri rakenteiksi.
https://dadfixeseverything.com/baby-gills/#:~:text=Babies do not have functioning,of the jaw and ears.
- Anonyymi
olisi hyvä varqautua kmerenpinna nousuun kuivan maan loppumiseen. takaisin vaan veteen, jos ei kisuksia niin ehkä sitten samanlainen pitkiäö sukelluskia mahdollistava rakenne kuin hylkeillä ja delfiineillä. Niin ja kyky juoda suolavettä, koska makeasta vedestä alkaa jo olla pulaa ainakin tietyillä seuduilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069