Oletteko naiset miesmäisiä

Anonyymi

Kuten amanda harkimo jonka ääni miesmäinen. Ei yhtään kiinnosta sellainen nainen ja jos muija vetää pipon päähän niin sitä voi oikeesti luulla mieheksi.

24

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pipo on lämmin näin pakkasessa.

      • Anonyymi

        Naine näytti ihan pönäkältä pikkumieheltä yhessä kuvassa pipo syvällä päässä. Silmät vaan tuijotti. Ihankuin nyyti😝.


    • Anonyymi

      Kuka sellaisilla amandan tisseillä miehestä menee?

    • Anonyymi

      On mulla ainakin munaa enemmän kuin palstapojilla. Enkä ole mikään ruikuttava Kelaelätti.

      • Anonyymi

        Olet mies. Miehet kirjoittelee naisten nimissä palstalla.


    • Anonyymi

      En oo miesmäinen, sillä olen nainen.

    • Anonyymi

      On sulla kurja elämä. Onneksi voi olla yksin. Ajattelepa sitä, ei tarvi sitten oksentaa, kun on niin kuvottavan eukon joutunut huolimaan

    • Eikun olen naismainen mies. 😆

    • Anonyymi

      Parta kuuluu joka naisella olla.

      • Ja pari rintakarvaa. Toinen katkesi suihkun jälkeen, pyyhkeellä hinkkasin liian kovasti. Toisesta otin kuvankin. 😁


    • Anonyymi

      Tuo maskienkin käyttäminen on varmasti aika terveellistä, Taneli Puumalainen.
      Minä aloitin noiden juttujen käyttämisen jo syksyllä kun tuli suosituksia niistä.

    • Anonyymi

      Naiset yhtä lihavia kun miehet.

    • Anonyymi

      Riippuu varmaan pitkälti siitä miten määrittelet miesmäisen. Minulla itselläni on (omasta mielestäni) molempia ominaisuuksia.

      Näytän naiselta. Mulla on naisen tissit ja peppu, vyörärökin löytyy. Mulla on naisen ääni ja kuulemma miellyttävä sellainen. Pitkät hiukset, mutta ne nyt voi olla molemmilla. Käytän yleisimmin farkkuja ja t-paitaa, että onko se nyt sitten kumpaa tyyliä. Sen verran tyköistuvaa, että ne tissit ja peppu on nähtävissä. Tykkään luonnosta, elikoista, kukkasista, puutarhanhoidosta ... olisko nuo ainakin seminaisellisia juttuja. Tykkään myös nopeista autoista, moottorikelkoista, vauhdista ja vähän vaarallisista tilanteistakin. Kokkaan, siivoan, pyykkään ja joskus jopa leivon. Teen lumityöt ja ajan nurmikon, olenpa säätänyt ruohonleikkurin sytytystäkin. Meikkaan, joskus on rakennekynnet ja kulmakarvatkin viimesen päälle tehdyt. Ostan itse auton ja telkkarin ja tietokoneen ja tiedän tasan tarkkaan mitä ostan. Ostan myös itse verhokankaan, ompelen niistä verhot ja tiedän siinäkin mitä haluan. Työtä teen miehisellä alalla ja olen työssäni ihan hemmetin hyvä. Jaa-a, mitähän mä nyt sitten mahtaisin olla. Sanotaan vaikka, että olen ihan ihminen

      • Ihan ihminen joo. Miesmäisyys on kaiketi biologiaa, aivobiologiaakin.


      • Anonyymi

        Kiinnostaa, asutko lähellä?


    • Anonyymi

      Naisella pitää olla valtava maha!

      • Anonyymi

        Kuulostaa kaupungilta Kroatiassa.


    • Tumma ääni naisella on seksikäs.

      • Anonyymi

        KRÄÄK


      • Anonyymi kirjoitti:

        KRÄÄK

        Kraakkuva ääni ei niinkään :/


    • Anonyymi

      Ei Amanda sinua huolisikaan.

    • Anonyymi

      Hoh noniin, naisella pitää olla valtavan kokoinen mahakin :E

    • Anonyymi

      Mikä voisi olla joku miesmäinen nainen? Aika hyvä kyllä kun noniin itsellä on jotain apteekkari-naisen antamia tabletteja, voi auttaa ja auttaakin jos on tuota viirua liikkeellä.

    • Anonyymi

      Tuo on hyvä jos naisen ääni on matalampi, korkeamman aseman naiset mataloittaaki ihan tarkoituksella, ehkä huomanneet viestin menevän siten paremmin perille.
      Tutkimuksessa on havaittu että miehet tulkitsevat naisten puhetta samoilla aivo-osilla kuin musiikkia. Miesten puhetta miehet tulkitsevat yksinkertaisemmalla mekanismilla. Ja naisten ääni luontaisesti melodisempi, osa taajuuksista jää miehiltä täysin kuulematta. Ihmekään etteivät tunnu ymmärtävän..
      https://www.mediuutiset.fi/uutiset/naisen-puhe-on-miehelle-pelkkaa-laulua/c50acfdb-5983-3a81-9067-cc978b72b258

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      325
      7455
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2234
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1631
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1479
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1196
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1155
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      915
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      913
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      813
    Aihe