Missä ja miten tutustua naisiin?

Anonyymi

Olen miettiny miten tutustua naisiin. en ole missää deittipaikois enää ei mun juttu. Baareihin ei pääse koronan takia. Harrastuksia ei ole. Töis käyn mut naiset ei sielä juttele. Kavereita mulla ei ole yhtään eikä tuttuja. Olen aika ujo mies ja vähä yksinäinen.

174

53

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä taas aloita tuota.

      • Anonyymi

        Olen sammaa mieltä


      • Anonyymi

        Kohta viinamies kertoo taas.


    • Pahan pistit. Jos ei käy missään, eikä tee mitään missä voisi naisiin tutustua, aika pienet mahikset on että joku nainen tulee ja tipahtaa käsivarsillesi. Jotenkin sun tarvinnee rikkoa muottisi ja hakeutua ihmisten ilmoille. Harrasteet ovat tietysti yksi, mutta korona... kaikki on nyt vähän niinkuin paussilla.

      Tietysti voisit töissä hakeutua seuraan, noin alkajaisiksi.. älä anna ujoudellesi valtaa ylitse kaiken.. sinäkin olet tutustumisen arvoinen ihminen, muut eivät vain tiedä sitä vielä.

      Älä pidä kynttilääsi vakan alla. Rohkeasti porukoihin mukaan, pikkuaskelin vaikka tyhmältä tuntuisikin..

      • Anonyymi

        No se on aika vaikeeta ku on ujo ja kiusattu lapsena ja ei omista kavereita ja mitää. Kaipaisin myös tyttöystävää,ennen mulla olikin,mut olen jäänyt yksin ja käyn toki töissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se on aika vaikeeta ku on ujo ja kiusattu lapsena ja ei omista kavereita ja mitää. Kaipaisin myös tyttöystävää,ennen mulla olikin,mut olen jäänyt yksin ja käyn toki töissä.

        No itse kärsinyt kiusaamisesta ja ujoudesta myös jossakin määrin. Minun kohdalla ne ovat jo voitettuja haasteita.

        Kukaan ja mikään muu ei sinua pelasta tilanteessasi kuin sinä itse. Vaikka olisikin vaikeaa hakeutua seuraan, on se just se mitä sun on tehtävä. Tai tyytyä siihen mitä on tällä hetkellä.

        Mikään ei muutu jos sinä et muutu. Maailmaa ei saa mieleisekseen muutettua, ainoa mihin voi oikeasti vaikuttaa, on oma itse. Asenteista se on kiinni. Sinä olet varmana tutustumisen arvoinen ihminen. Näin uskon.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No itse kärsinyt kiusaamisesta ja ujoudesta myös jossakin määrin. Minun kohdalla ne ovat jo voitettuja haasteita.

        Kukaan ja mikään muu ei sinua pelasta tilanteessasi kuin sinä itse. Vaikka olisikin vaikeaa hakeutua seuraan, on se just se mitä sun on tehtävä. Tai tyytyä siihen mitä on tällä hetkellä.

        Mikään ei muutu jos sinä et muutu. Maailmaa ei saa mieleisekseen muutettua, ainoa mihin voi oikeasti vaikuttaa, on oma itse. Asenteista se on kiinni. Sinä olet varmana tutustumisen arvoinen ihminen. Näin uskon.

        Joo tiedän sen. Netissä välillä juttelen naisille, mut naiset ei sit halua tavata jotenki musta tuntuu et mut on suljettu elämässä pois. Kaikilla tuntuu olevan omat kaverit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo tiedän sen. Netissä välillä juttelen naisille, mut naiset ei sit halua tavata jotenki musta tuntuu et mut on suljettu elämässä pois. Kaikilla tuntuu olevan omat kaverit.

        Niinhän sitä luulisi, että kaikilla muilla on asiat paremmin. Ei ole. Todellisuus on karumpi kuin moni antaa kuvaa ulospäin. Netti on ainoa väylä tällä hetkellä tutustua uusiin ihmisiin.

        Ja nyt on otollinen aika nettituttavuuksiin kun on korona ja kaikkea. Mutta ei se koronakaan ikuisesti ole meitä rajoittamassa.

        Joskus natsaa jutut yhteen, mutta useimmiten ei. Se nyt on vaan niin. Ei kannata kuitenkaan lannistua...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niinhän sitä luulisi, että kaikilla muilla on asiat paremmin. Ei ole. Todellisuus on karumpi kuin moni antaa kuvaa ulospäin. Netti on ainoa väylä tällä hetkellä tutustua uusiin ihmisiin.

        Ja nyt on otollinen aika nettituttavuuksiin kun on korona ja kaikkea. Mutta ei se koronakaan ikuisesti ole meitä rajoittamassa.

        Joskus natsaa jutut yhteen, mutta useimmiten ei. Se nyt on vaan niin. Ei kannata kuitenkaan lannistua...

        Joo mutta ei naiset halua ku jutella.. sit ku itse olisi kiinnostunut naisesta nainen ilmottaa sori etin vaa juttuseuraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta ei naiset halua ku jutella.. sit ku itse olisi kiinnostunut naisesta nainen ilmottaa sori etin vaa juttuseuraa.

        Useimmiten nainen tarvitsee pitkän tutustumisajan kiinnostuakseen. Ei aina, mutta lähes aina. Etitään sitä mr oikeaa ja ei tajuta että sitä mr oikeaa ei ole olemassakaan kuin haaveissa.

        Joten yksi suhtautumistapa on hakea naisista sitä pelkkää juttuseuraa ja antaa asioiden edetä omalla painollaan. Paremmat mahikset siten, kuin vonkaamalla tapaamista.

        Kärsivällisyyttähän se vaatii. Pienellä lämmöllä ja pitkään. Siitä tulee hyvä. Naisenhan kuuluu olla hitaasti lämpeävä. Muuten luokitellaan lutkaksi.


      • Anonyymi

        Kyllä mä käyn töissä missä naisia ja kahviloissakin. Mutta kaikilla tuntuu olevan omat kaverit ja sillee. Vaikeeta se on ku ite on ihan yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä käyn töissä missä naisia ja kahviloissakin. Mutta kaikilla tuntuu olevan omat kaverit ja sillee. Vaikeeta se on ku ite on ihan yksin.

        Pirppis antoi hyviä vinkkejä. Mitään ei kuitenkaan saa ellei yritä.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niinhän sitä luulisi, että kaikilla muilla on asiat paremmin. Ei ole. Todellisuus on karumpi kuin moni antaa kuvaa ulospäin. Netti on ainoa väylä tällä hetkellä tutustua uusiin ihmisiin.

        Ja nyt on otollinen aika nettituttavuuksiin kun on korona ja kaikkea. Mutta ei se koronakaan ikuisesti ole meitä rajoittamassa.

        Joskus natsaa jutut yhteen, mutta useimmiten ei. Se nyt on vaan niin. Ei kannata kuitenkaan lannistua...

        Vielä on vähän matkaa jäljellä, mutta ei lannistuta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä käyn töissä missä naisia ja kahviloissakin. Mutta kaikilla tuntuu olevan omat kaverit ja sillee. Vaikeeta se on ku ite on ihan yksin.

        Auttaisko, jos saisit jotenkin kaveripiiriin naisia ja sitä kautta oppisit juttelemaan luontevasti naisten kanssa?


      • JanK kirjoitti:

        Auttaisko, jos saisit jotenkin kaveripiiriin naisia ja sitä kautta oppisit juttelemaan luontevasti naisten kanssa?

        Ennen oli (silloin kun mä olin nuori (siitä on aikaa)) kirjeenvaihtoa, ihan siis kavereita voi etsiskellä. Kai nykyäänkin on joku nettiväylä minkä kautta haeskella ihan kavereitakin?


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Auttaisko, jos saisit jotenkin kaveripiiriin naisia ja sitä kautta oppisit juttelemaan luontevasti naisten kanssa?

        Auttaisi, muttakun ei ole ketää. Ennen oli naiskavereita ja seurustelin kaikki lähti elämästä ja työtki meni alta ja masennuin.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Ennen oli (silloin kun mä olin nuori (siitä on aikaa)) kirjeenvaihtoa, ihan siis kavereita voi etsiskellä. Kai nykyäänkin on joku nettiväylä minkä kautta haeskella ihan kavereitakin?

        Ehkä pitäs tyytyä oleen yksin vaan. Onneks on vielä hetken töitä. Sit en tiedä jos ei ne jatku.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Useimmiten nainen tarvitsee pitkän tutustumisajan kiinnostuakseen. Ei aina, mutta lähes aina. Etitään sitä mr oikeaa ja ei tajuta että sitä mr oikeaa ei ole olemassakaan kuin haaveissa.

        Joten yksi suhtautumistapa on hakea naisista sitä pelkkää juttuseuraa ja antaa asioiden edetä omalla painollaan. Paremmat mahikset siten, kuin vonkaamalla tapaamista.

        Kärsivällisyyttähän se vaatii. Pienellä lämmöllä ja pitkään. Siitä tulee hyvä. Naisenhan kuuluu olla hitaasti lämpeävä. Muuten luokitellaan lutkaksi.

        Aika harva haluaa ees jutella niitä ja näitä.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No itse kärsinyt kiusaamisesta ja ujoudesta myös jossakin määrin. Minun kohdalla ne ovat jo voitettuja haasteita.

        Kukaan ja mikään muu ei sinua pelasta tilanteessasi kuin sinä itse. Vaikka olisikin vaikeaa hakeutua seuraan, on se just se mitä sun on tehtävä. Tai tyytyä siihen mitä on tällä hetkellä.

        Mikään ei muutu jos sinä et muutu. Maailmaa ei saa mieleisekseen muutettua, ainoa mihin voi oikeasti vaikuttaa, on oma itse. Asenteista se on kiinni. Sinä olet varmana tutustumisen arvoinen ihminen. Näin uskon.

        Oon mä yrittäny netin kautta tutustua,muttakun naiset ei vastaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä pitäs tyytyä oleen yksin vaan. Onneks on vielä hetken töitä. Sit en tiedä jos ei ne jatku.

        Höh, älä nyt luovuta :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Auttaisi, muttakun ei ole ketää. Ennen oli naiskavereita ja seurustelin kaikki lähti elämästä ja työtki meni alta ja masennuin.

        Jos mitenkään saisit niitä uusia kavereita? Eihän se helppoa ole, pitäisi järkestää itsensä sosiaalisiin tilanetisiin ja kyetä vielä reippaasti ottamaan kontaktia ja rakentamaan niitä suhteita. Mutta juttele nyt ainakin uusille ihmisille aina kun mahdollista. Jos silleen joku tulee tutummaksi ja kenties muodostuu uusia kaverisuhteitakin silleen?


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Jos mitenkään saisit niitä uusia kavereita? Eihän se helppoa ole, pitäisi järkestää itsensä sosiaalisiin tilanetisiin ja kyetä vielä reippaasti ottamaan kontaktia ja rakentamaan niitä suhteita. Mutta juttele nyt ainakin uusille ihmisille aina kun mahdollista. Jos silleen joku tulee tutummaksi ja kenties muodostuu uusia kaverisuhteitakin silleen?

        No yritän joo kun nyt työtki jatkuu.


    • Anonyymi

      Aloittajalle tiedoksi, että olen nainen ja sinkku.
      En silti itke sitä asiaa päivästä toiseen vinkumalla täällä palstalla tai muutoinkaan!

      Ole siis hiljaa!! Säälittävä olet! Päivääkään en sun kaltaista vätystä katselisi.

      KYLLÄ sinussa on jokin pahasti vialla kun et koskaan löydä naista.
      Mene vaikka johonkin työväen kursseille, niin pysyt täältä pois. Tai muuta johonkin yksinäiselle saarelle!
      Ja pysykin hiljaa!

      • Anonyymi

        No johan törkeesti kirjotit. Miksei saisi valittaa aiheesta? Kyllä naisetkin valittavat ettei miehiin ollenkaan tutustu. En nyt ymmärrä. Ei mun tarvi tällästä kuunnella. Joo etsi sit semmonen ihana mies.


      • Anonyymi

        Ai säälittävä just. No millanen sä olet? Haukut toisia tuntemattomia. En pätkääkää koskis tollaseen naiseen. Ihmeen ärsyttävä olet. Muuta itse vaikka marssiin.


      • Anonyymi

        Varmasti onkin vikaa. Aika monet miehet kuule valittaa kun ei naisiin tutustu!!!


      • Anonyymi

        Voi jeebus sun kanssas, vaikka en AP olekkaan, niin kuulostaa aika rankalta setiltä. Tietysti komppaan sitä, että omasta käytöksestä on moni asia kiinni, mutta ei kannata silti ihmisiä lannistaa. Toisten mollaaminen ei kerro hyvästä itsetunnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No johan törkeesti kirjotit. Miksei saisi valittaa aiheesta? Kyllä naisetkin valittavat ettei miehiin ollenkaan tutustu. En nyt ymmärrä. Ei mun tarvi tällästä kuunnella. Joo etsi sit semmonen ihana mies.

        Sut on Allu jo kuultu.
        Samat tarinat kerrot kuinka naisissa on kaikki vika.
        Silti oot väkivaltainen ja puhut rumasti,
        Ihmettelet kuinka susta ei kukaan kiinnostu.
        Mieti vähän millainen oot. Kukaan ei halua ilkeää ja väkivaltaista hullua miestä.


      • Anonyymi

        Kuule etsi sit semmonen mies joka ei vittu valita ja ole säälittävä. Jaksa tollasta.


      • Anonyymi

        Olin löytänyt ennen 2 naista ja suhteessa. Pidä se suus kiinni.


      • Anonyymi

        En ole vätys ja säälittävä. Käyn töissä ja en elä sossutuella sori vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No johan törkeesti kirjotit. Miksei saisi valittaa aiheesta? Kyllä naisetkin valittavat ettei miehiin ollenkaan tutustu. En nyt ymmärrä. Ei mun tarvi tällästä kuunnella. Joo etsi sit semmonen ihana mies.

        Yksikään nainen ei täällä palstoilla päivästä toiseen, vuosikausia uikuta ja ruikuta aamusta iltaan, että hitto ku ei löydy miestä.

        Sä olet AINOA joka päivittäin vinkuu samat kitinät tänne. Sun valitukset on kuultu, täällä ei kukaan voi eikä halua sua auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksikään nainen ei täällä palstoilla päivästä toiseen, vuosikausia uikuta ja ruikuta aamusta iltaan, että hitto ku ei löydy miestä.

        Sä olet AINOA joka päivittäin vinkuu samat kitinät tänne. Sun valitukset on kuultu, täällä ei kukaan voi eikä halua sua auttaa.

        En sitte ulise.. vittu.


    • Anonyymi

      Jos ap on Allu..lopeta jo.

    • Anonyymi

      Eikös tuo aloittajalle riitä kun käy täällä Suomi24:llä tekemässä turhia aloituksia??

    • Anonyymi

      Alastomana Pirpanan saunassa:)

      AsianVierestä

      • Ja hah.. mun saunassa ei ole alastomia miehiä vielä näkynyt.. valitettavasti.
        Tosin se on vielä täynnä koriste-esineitä ja maalipurkkeja, kuivumassa olevia alushousuja..

        Olisikin aika ylläripylläri.. " Hei, olen tilaamasi alusvaatemalli!" sanoisi tuntematon mies saunanlauteilta...

        No - saahan sitä uneksia...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ja hah.. mun saunassa ei ole alastomia miehiä vielä näkynyt.. valitettavasti.
        Tosin se on vielä täynnä koriste-esineitä ja maalipurkkeja, kuivumassa olevia alushousuja..

        Olisikin aika ylläripylläri.. " Hei, olen tilaamasi alusvaatemalli!" sanoisi tuntematon mies saunanlauteilta...

        No - saahan sitä uneksia...

        Saahan niitä mutta odota hetki. Tämä hetki on sinulle.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saahan niitä mutta odota hetki. Tämä hetki on sinulle.

        AsianVierestä

        Olikin viikon toiseksi paras hetki. Kiitos.
        Tulin ihan hyvälle mielelle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan niitä mutta odota hetki. Tämä hetki on sinulle.

        AsianVierestä

        Pointti oli siinä ettei baareissa tutustu, saunassa tutustuu:)

        Hyvää illan jatkoa, palstalla taas haetaan jotain johon en enää ryhdy.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pointti oli siinä ettei baareissa tutustu, saunassa tutustuu:)

        Hyvää illan jatkoa, palstalla taas haetaan jotain johon en enää ryhdy.

        AsianVierestä

        Iltaisia sinulle. Hyviä ja lämpöisiä.


    • Anonyymi

      Emmä vaan tiedä missä tutustua naisiin. Kai se sit vain yksin oltava.

      • Anonyymi

        Juu niin on nii


    • Anonyymi

      Tuntuu et moni on joo sinkkuina ja osa seurustelee,mut itteä se masentaa ku on aina yksin. Näkee vaa pariskuntia. Ihan tavallisia pariskuntia. Harmittaa paljon. No ei voi asialle mitään.

      • Anonyymi

        Hyvä että on pariskuntia ja perheitä.Sinkullakin on silloin helpompaa


    • Anonyymi

      Ja minä kun lulin että Allu on viimeinkin vaiennut!
      Turha luulo. Uutta puhtia kävi hakemassa jotta jaksaa taas.
      Pian saadaan yhdeksänkymmentä aloitusta samasta aiheesta plus joka ketjuun Allun ulina.

    • Anonyymi

      Kuitenkaa hyvin harva nainen haluaa työtöntä miestä ja miestä joka on likainen ja juo joka vloppu.

    • Anonyymi

      En vain ymmärrä miksei saisi ruikuttaa ja valittaa. Valittavat naisetki ettei saa ja löydä miestä.

      • Anonyymi

        No meneppä sinne valittamaan missä ne naisetkin valittavat. Siis jonnekin muualle...

        xLiner


    • Anonyymi

      Älä höpötä siellä joutavia. Sotket vaan hyvin alkaneen uran.

    • Anonyymi

      Kavereita saa kun alkaa harrastaa jotain. Jalkapalloa, koripalloa, salibandya, tennistä tai vaikka juoksua. Sitten peli kaverin kanssa voi mennä baariin juomaan viinaa ja tutustumaan naisiin. Viinaa juomalla baareissa naisille voi mennä juttelee ja niin naisiin tutustuu. Nuorena ja myös aikuisena olen harrastanut kaikenlaista kuten jääkiekkoa, salibandya, jalkapalloa, pesäpalloa ja sain paljon kavereita. Niitä samoja kavereita näen vielä kun 30 vuotta on kulunut. Samoja naisia näen joita 30 vuotta sitten iskin baarista. Ensin pitää kuitenkin mennä baariin juomaan viinaa. Baarista löytää myös kavereita ja siellä tutustuin porukoihin ja ne porukat pyysi pelaamaan salibandya ja sitä pelasinkin 20 vuotta.

      T viinamies

      • Anonyymi

        "Samoja naisia näen joita 30 vuotta sitten iskin baarista."

        Eli asut jossain pienellä paikkakunnalla, jossa on yks kantabaari ja siellä kokoontuu edelleen sama "reipas" alkoholistikööri...Sounds nice.


    • Anonyymi

      Joo no juo ittes hautaan. Kukaan ei halua alkoholisti miestä.

      • Anonyymi

        Mut kuitenkin sadat tuhannet naiset seurustelee miesten kanssa jotka joivat alkoholia. Suomalaiset tutustuu kännissä toisiinsa ja niin suhteet alkaa usein.

        t viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut kuitenkin sadat tuhannet naiset seurustelee miesten kanssa jotka joivat alkoholia. Suomalaiset tutustuu kännissä toisiinsa ja niin suhteet alkaa usein.

        t viinamies

        Niin mutta sitten he saavat masentuneen likaisen viinaa juovan naisen,itse en halua sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut kuitenkin sadat tuhannet naiset seurustelee miesten kanssa jotka joivat alkoholia. Suomalaiset tutustuu kännissä toisiinsa ja niin suhteet alkaa usein.

        t viinamies

        Eivät kyl seurustele. Harva nainen katselee miestä joka juo joka vloppua ja juo rahansa. Voidaan vaikka keltä naiselta kysyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät kyl seurustele. Harva nainen katselee miestä joka juo joka vloppua ja juo rahansa. Voidaan vaikka keltä naiselta kysyä.

        Kuka tahansa nainen ottaa mieluummin juopon kuin tuollaisen säälittävän, ulisevan hullun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tahansa nainen ottaa mieluummin juopon kuin tuollaisen säälittävän, ulisevan hullun.

        Ei todellakaa ota. Ai säälittävä. Käyn töissä enkä ole mikää laiska sossupummi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tahansa nainen ottaa mieluummin juopon kuin tuollaisen säälittävän, ulisevan hullun.

        Ja mä en ole mikään hullu. Olen tavallinen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä en ole mikään hullu. Olen tavallinen mies.

        Olet niin kaukana tavallisesta miehestä kuin vain voi olla. Täysi hullu ja äärettömän säälittävä.


    • Anonyymi

      Onneksi en juo joka vloppu ja en ole ruma ja käyn nyt ainaski töissä.

    • Anonyymi

      Olen aika hiljanen livenä ja ujo. En uskalla lähestyä naisia. Netissä höpisen paljo mut naiset ei halua tutustua ja kiinnostua ja sillee nähä ja ite etin eri juttuja. Olis kiva tutustua kivaan tyttöön. Mä kiinnostun aina niin helposti ja nyt ei vaa jaksa deittijuttuja enää..

      • Anonyymi

        Ujous lähtee kun juo viinaa baareissa. Sitä pitää itsensä pakottaa tilanteisiin jossa on naisia ja niille pitää jutella. Niin minäkin tein nuorena, join viinaa porkoissa ja tutustuin naisiin. Ei oole muita tapoja jos olet ujo vaan sun pitää tehdä asialle jotain.

        t viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ujous lähtee kun juo viinaa baareissa. Sitä pitää itsensä pakottaa tilanteisiin jossa on naisia ja niille pitää jutella. Niin minäkin tein nuorena, join viinaa porkoissa ja tutustuin naisiin. Ei oole muita tapoja jos olet ujo vaan sun pitää tehdä asialle jotain.

        t viinamies

        En halua juoda ja tutustja kännissä. Ei kiinnosta baarit ja alkoholi. Tajuatko sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ujous lähtee kun juo viinaa baareissa. Sitä pitää itsensä pakottaa tilanteisiin jossa on naisia ja niille pitää jutella. Niin minäkin tein nuorena, join viinaa porkoissa ja tutustuin naisiin. Ei oole muita tapoja jos olet ujo vaan sun pitää tehdä asialle jotain.

        t viinamies

        Kyllä mäkin ennen naista baarista sain ja tutustuin,muttakun ei vaan enää jaksa ja muutenki se sitä samaa aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mäkin ennen naista baarista sain ja tutustuin,muttakun ei vaan enää jaksa ja muutenki se sitä samaa aina.

        Mua enempi kiinnostaa ihan tavallinen tyttö en pidä laihoista muutenkaa. Mut niitä aika harvassa. Myöskään en halua et naiselle tärkeetä miehen koulutus ja et on pakko olla rahaa ja töissä kokoajan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua juoda ja tutustja kännissä. Ei kiinnosta baarit ja alkoholi. Tajuatko sen.

        Sitten olet yksin. Keksi vaikka harrastus ja unohda naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten olet yksin. Keksi vaikka harrastus ja unohda naiset.

        Olen unohtanut. Mut en halua aina olla ilman naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ujous lähtee kun juo viinaa baareissa. Sitä pitää itsensä pakottaa tilanteisiin jossa on naisia ja niille pitää jutella. Niin minäkin tein nuorena, join viinaa porkoissa ja tutustuin naisiin. Ei oole muita tapoja jos olet ujo vaan sun pitää tehdä asialle jotain.

        t viinamies

        No sinä tuskin muita naisia löydätkään kun alkoholisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mäkin ennen naista baarista sain ja tutustuin,muttakun ei vaan enää jaksa ja muutenki se sitä samaa aina.

        Silti vuosikausia valittelet täällä yömyöhään ympärikännissä, että ei sieltä baaristakaan irtoa. Että ei nyt ihan mene läpi että oisit ikinä baarista saanu muuta ku krapulan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti vuosikausia valittelet täällä yömyöhään ympärikännissä, että ei sieltä baaristakaan irtoa. Että ei nyt ihan mene läpi että oisit ikinä baarista saanu muuta ku krapulan.

        No enpäs juo enää. Teen parempia juttuja sain pysyvän työpaikan. Oon vihdoin noussu tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti vuosikausia valittelet täällä yömyöhään ympärikännissä, että ei sieltä baaristakaan irtoa. Että ei nyt ihan mene läpi että oisit ikinä baarista saanu muuta ku krapulan.

        Olen kuule saanut useita naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuule saanut useita naisia.

        Haaveissasi varmasti.


    • Anonyymi

      Yleensä baarissa on muutenki viimesen päälle kauniit ja laihat ylimieliset naiset. Ei oikein kiinnosta sellaset.

    • Anonyymi

      Vaikea sanoa kenellekkään valmista tietä onneen. Tai toisen ihmisen luo. Mutta sen olen oppinut itseni ksnssa, että sinoastaan itseensä voi oppia tutustumaan, muitten avulla ja ilman.

      Mitä paremmin tuntee itsensä, sen paremmin osaa tuoda esiin itseään oikeanlaisena muille ja se kiinnostaa joitakin ihmisiä ympärillä. Sellaisia, jotka pitävät sinunlaisista...kun osaat näyttää sen mitä oikeasti olet...

    • Anonyymi

      Itsellä on itsetunto huonontunu ku olen vanhentunut ja lihonut on kaljamahaa jne. En kovin lihava ole,mut ehkä se tekee etten uskalla jutella naisille. Lisäks työttömyys elämässä ja rahattomuus ja ollut elämä sekasin.

    • Anonyymi

      Tinderistä ei saa naista se on varma juttu.

      • Anonyymi

        Siksi poistin sen. ei ihan mun juttu. Ne naiset olevat kauheen pinnallisen näkösiä ja etsivät vain komistuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi poistin sen. ei ihan mun juttu. Ne naiset olevat kauheen pinnallisen näkösiä ja etsivät vain komistuksia.

        Varmaa pitäs pumpata kokoajan rautaa ja olla komea naama molemmat kädet tatuoitu et niille kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi poistin sen. ei ihan mun juttu. Ne naiset olevat kauheen pinnallisen näkösiä ja etsivät vain komistuksia.

        Menny niin hermot tinderiin. Ei ihan mun juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menny niin hermot tinderiin. Ei ihan mun juttu.

        On muitakin nettisivustoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muitakin nettisivustoja.

        En jaksa enää yhtää ettiä ja yrittää niin täynnä kaikkee. etsimällä ei löydä naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa enää yhtää ettiä ja yrittää niin täynnä kaikkee. etsimällä ei löydä naista

        Kyllä mä vielä löydän ku sain ennenkin parisuhteen. en vain jaksa enää ettiä. Baarissa tutustuin naiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa enää yhtää ettiä ja yrittää niin täynnä kaikkee. etsimällä ei löydä naista

        Et jaksa ettiä mutta jaksat ulista.

        Et jaksa tehdä mitään muutoksia elämääsi mutta jaksat aamusta iltaan vinkua palstoilla.

        Ihan oma valinta mihin energiansa käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et jaksa ettiä mutta jaksat ulista.

        Et jaksa tehdä mitään muutoksia elämääsi mutta jaksat aamusta iltaan vinkua palstoilla.

        Ihan oma valinta mihin energiansa käyttää.

        Vittu silti käyn töissä. Ja sain pitää työpaikkani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu silti käyn töissä. Ja sain pitää työpaikkani.

        Saat pian taas potkut kun et joko jaksa herätä töihin tai sekoat taas kiljumaan työkavereille jotain hulluuksia. Tämä on niin moneen kertaan nähty.


    • Anonyymi

      Naiset osa sanonu et oot kivan näkönen mies ja outoa että oot sinkku.

      • Anonyymi

        Naisten sanomisilla ei ole väliä. Oikeesti ne ajattelee että olet ruma ja siksi et naista saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten sanomisilla ei ole väliä. Oikeesti ne ajattelee että olet ruma ja siksi et naista saa.

        Ei kyllä ajattele. Miksi ihmees ajattelis et olen ruma? Onhan naisiaki rumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten sanomisilla ei ole väliä. Oikeesti ne ajattelee että olet ruma ja siksi et naista saa.

        En onneks ole ruma kun vertaa tiettyihin miehiin he osa ovat kyllä rumia.


      • Anonyymi

        Heh heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh

        Onneksi en ole ruma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten sanomisilla ei ole väliä. Oikeesti ne ajattelee että olet ruma ja siksi et naista saa.

        Ei ne missää nimes ajattele et olen ruma. Olen tavallisen näköinen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne missää nimes ajattele et olen ruma. Olen tavallisen näköinen mies.

        Sun kuva on täällä palstalla nähty ja naisena voin sanoa että monikin meistä ajattelee että et ole millään tasolla hyvännäköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kuva on täällä palstalla nähty ja naisena voin sanoa että monikin meistä ajattelee että et ole millään tasolla hyvännäköinen.

        No kuule en ole rumakaan. Ja sitäpaitsi olenpas. Aika paskaa jauhat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kuva on täällä palstalla nähty ja naisena voin sanoa että monikin meistä ajattelee että et ole millään tasolla hyvännäköinen.

        Ihan tavallisen näkönen olen. En ruma. On ne naisetki rumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tavallisen näkönen olen. En ruma. On ne naisetki rumia.

        Et ole tavallisen näköinen, vaan selvästi keskiarvon alapuolella.

        Tottakai on paljon rumia naisiakin. Ehkäpä voisit viimein hyväksyä tasosi ja yrittää niitä. Niihin sulla voisi olla jotain saumaakin.


    • Anonyymi

      Sit näkee tuola turkkilaisia miehiä naiset kainalossa ja aina juttelevat naistenkaa.

    • Anonyymi

      Välillä miettii kovasti ja sillee. En aina ymmärrä naisia. Tai sit jatkuvasti törmään vääränlaisiin naisiin.

    • Anonyymi

      Naisiin tutustuu samalla tavalla ja samoissa paikoissa kun miehiinkin.

      xLiner

      • Anonyymi

        Niin eli baareissa. Naisetkin käy baareissa etsimässä kumppania. Suomalaiset on ujoa porukkaa eikä selvinpäin naiset uskalla miehiä tavata. Siksi mennään baariin etsimään kumppania.

        t viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli baareissa. Naisetkin käy baareissa etsimässä kumppania. Suomalaiset on ujoa porukkaa eikä selvinpäin naiset uskalla miehiä tavata. Siksi mennään baariin etsimään kumppania.

        t viinamies

        Ei jaksa edelleen mennä baareihin ja juoda. Ei kaikki etsi baareissa seuraa.


    • Anonyymi

      Perusasiat kuntoon niin homma toimii:

      - olethan lihaksikas ja komea
      - työelämässä asemasi on esimiestasolla ja etenet urallasi, palkan on tottakai oltava hyvä
      - mahdollisimman uusi auto joka on maksanut kuusinumeroisen summan
      - vaihtoehtoisesti voit olla väkivaltainen linnakundi joka ähkii väkivaltaisesti eikä kysele, tatuointeja pitää olla sekä tuomioitakin olisi hyvä olla eri rikoksista (naiset kiihoittuvat eniten väkivaltarikoksista)
      - harrastuksina kaikkea mahdollisimman aktiivista ja seikkailullista, ei missään nimessä mitään lasten videopelejä tms aikuisella miehellä
      - baareissa käydessäsi outfittisi on parempi kuin muilla, ei vaatteita mistään lähimarketeista tai normaaleista kauppakeskuksista
      - satoja seuraajia eri sosiaalisissa medioissa

      • Anonyymi

        No johan on typerät olettamukset. Ei hitto mitä touhua. Oikein naurattaa. On ihme olettamukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No johan on typerät olettamukset. Ei hitto mitä touhua. Oikein naurattaa. On ihme olettamukset.

        Ihan normaalit miehet saa naisia, olkoot autona vaikka 1000 e toyota corolla ja olkoot vaikka varastomies tai työtön huonolla palkalla.


      • Anonyymi

        Olet aika naurettava tapaus kieltämättä. Sun on lähinnä täyttä paskaa:).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aika naurettava tapaus kieltämättä. Sun on lähinnä täyttä paskaa:).

        Siis sun juttus on kyllä täyttä hebreaa:) ehkä tuollanen mies kelpaa vain julkkiksille tai kaunottarille.


      • Anonyymi

        Unohdit että pitää olla lentokapteeni&huippu urheilija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan normaalit miehet saa naisia, olkoot autona vaikka 1000 e toyota corolla ja olkoot vaikka varastomies tai työtön huonolla palkalla.

        Hei sulle. Järjestän sulle viehättävän naisen treffiseuraksi! Jatko on teistä kiinni.
        Oletko valmis tapaamaan hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit että pitää olla lentokapteeni&huippu urheilija.

        Hohhoijaa.vaikka paskakuski.


    • Anonyymi

      Naiset eivät koskaan lähesty missään ja tule juttelemaan.

      • Anonyymi

        Ota se maski ainakin pois kun liikut liikenteessä. Ja hymyä naamariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota se maski ainakin pois kun liikut liikenteessä. Ja hymyä naamariin.

        Mitä se auttaa? Monesti kuljen yksin. Ei naiset kato ees päälle ja tule juttelemaa


      • Anonyymi

        Niimpä, ei ne halua.Haluavat olla yksin


    • Anonyymi

      Joo en tiedä miten tutustua naisiin. En onneksi ruma ole.

      • Anonyymi

        No ainakin saat nauttia komeudestasi ja peilailla ihan rauhassa omassa rauhassasi. Onhan sekin jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin saat nauttia komeudestasi ja peilailla ihan rauhassa omassa rauhassasi. Onhan sekin jotain.

        Niin on. Mutta haluaisin naisen kyllä.


    • Anonyymi

      Ääh. Olenhan jo todennut useasti vastaaviin ketjuihin, ettei naisia tarvitse metsästää. He ottavat ihan itse yhteyttä ja silloin ollaan vahvoilla.

      Ei mitään muuta, kuin kirjoittelet suurella itsetunnolla nettiin etkä stressaa. Ei mene aikaakaan, kun ovesi takana on nainen, joka haluaa imuroida sun kämpän ja sut.

      >Simiti<

      • Anonyymi

        En toki tarkoita imemisellä rahojen pumppaamista vaan jotain alkukantaisempaa. Se kuitenkin kannattaa katsoa, että nainen tienaa enemmän. TOYBOYNA on mukavat oltavat.

        Kaikki tulee naaman eteen ja saa vielä paneskellakkin. Mistä nätemmin?

        >Simiti<


    • Anonyymi

      Siinäpä kas, pulma. Melko haiskahtava aloite.

    • Anonyymi

      " Kavereita mulla ei ole yhtään eikä tuttuja. "
      " Harrastuksia ei ole."

      Se menee sillä tavalla, että noista aloitetaan. Naisiin ei satavarmasti tutustu, ellei ole yhtäkään kaveria/tuttua eikä harrastuksia.

      • Anonyymi

        No ei vain ole. Ei voi mitään. Töitä on ainaski.


    • Anonyymi

      Hei sulle. Järjestän sulle viehättävän naisen treffiseuraksi! Jatko on teistä kiinni.
      Oletko valmis tapaamaan hänet?

      • Anonyymi

        Olen valmis tapaamaan naisen kyllä.


    • Anonyymi

      No en tiedä parempi vain olla yksin.. kohta vois salille. Nainen tulee kun on tullakseen

    • Anonyymi

      Huomaa kyllä ettei naisia oikein kiinnosta.


      Olen nainen palstalla. Ei mitään mielenkiintoa tutustua palstan miehiin. On kiva kirjoitella kyllä (tietysti vain niille, jotka ymmärtävät jotain).

    • Anonyymi

      Ilmeisesti monet naiset viihtyvät sinkkuina jos kerta miehet ovat vain pelkkää harmia.

      • Anonyymi

        Juu viihtyvät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu viihtyvät

        Sitä en ymmärrä. Itse kyllä haluaisin naisen.


    • Anonyymi

      Ei jaksa edes yrittää kun tietää ettei kelpaa. Pitäs olla varmaa erilainen ja eri näkönen ja komeempi. No ihan sama. Pysyy yksin.

    • Anonyymi

      Naisilla töissäki on omat kaverit ei niihin vaa tutustu ja kohta työtki varmaa loppuu niin sitten en tiedä. Salilla naisia ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Ei.

    • Anonyymi

      Ja tää korona estää naisiin tutustumisen.

    • Anonyymi

      Salille vaan ja käy töissä naiset tykkää. Viinamiehestä ei tykätä koska kukaan ei halua alkoholistia.

    • Anonyymi

      Miksei naiset koskaa lähesty? Ärsyttää..

    • Anonyymi

      Kylläpäs meni sivusto hiljaseksi.

    • Anonyymi

      Netissä on kuulemma palsta, jossa käy ihastuttavia naisia kaipailemassa haavekuvamiehiä ja jossa on törkyturpa miehiä.

    • Anonyymi

      Menet jollekki liikuntakurssille vaikka, sulkis, tennis. Sieltä vaikka joku porukka jolla käytte sitte pelaileen. Usein tuon tyyppisille mennään just sen sosiaalisen puolen vuoksi. Vapaaehtoistyö, esim. SPR, siellä paljon naisia, voi olla työnsaannillekkin hyötyä...

      • Anonyymi

        Sitä olen meinannut kun ei missää tutustu naisiin.


    • Anonyymi

      Naiset on muuttunut. Ennen helpostu lähti treffeille.

    • Anonyymi

      Se on varmaa tämä korona tehny sen että naiset ei halua treffeille ja nähdä

    • Anonyymi

      Naiset näplää vain puhelinta töissäki eikä halua jutella...

    • Anonyymi

      No kuule. Pitää ihan itse keksiä vastaus ja ratkaista tuo asia. Kukaan ei voi tehdä sitä puolestasi.

      Suosittelen, että hommaat oman elämän, eli harrastuksia, mielenkiintoisia mielenkiinnon kohteita, tuttuja ja kavereita. Naisiin on mahdoton tutustua, ellei ole itsellä mitään tarjottavaa naiselle.

      "Älä toivo parempaa elämää. Ole itse parempi elämä".

    • Anonyymi

      No täytyy sit mennä juttelemaan niille naisille.

      • Anonyymi

        Älä mee. Ei ne halua jutella sun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä mee. Ei ne halua jutella sun kanssa.

        Miksei muka halua? Oon ihan kivan näkönen mies ja käyn töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei muka halua? Oon ihan kivan näkönen mies ja käyn töissä.

        Ei, et ole kivannäköinen. Sen lisäksi olet kammottava ahdistelija ja naiset pelkää sua. Ja ihan syystä. Olet kertonut aggressioistasi hyvin avoimesti täällä palstalla ja jos yhtään miettisit, niin ymmärtäisit miksi naiset ei halua jutella sun kanssa, ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, et ole kivannäköinen. Sen lisäksi olet kammottava ahdistelija ja naiset pelkää sua. Ja ihan syystä. Olet kertonut aggressioistasi hyvin avoimesti täällä palstalla ja jos yhtään miettisit, niin ymmärtäisit miksi naiset ei halua jutella sun kanssa, ikinä.

        Mistä niin päättelet etten ole kivan näköinen? Haha naiset kyl juttelee mulle töissä:).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, et ole kivannäköinen. Sen lisäksi olet kammottava ahdistelija ja naiset pelkää sua. Ja ihan syystä. Olet kertonut aggressioistasi hyvin avoimesti täällä palstalla ja jos yhtään miettisit, niin ymmärtäisit miksi naiset ei halua jutella sun kanssa, ikinä.

        Ei kyllä pelkää. En käy baareissa nyt enkä juo.. en ahdistele naisia.. ihme paskaa jauhat.


    • Anonyymi

      Ei tässä varmaa muu auta ku nyt menee muutenki iha hyvin töitä jne. Sit vaa rohkenis ja menis juttelee naisille.

    • Anonyymi

      Aloittaja on ulissut palstalla vuosikausia ja joka toinen päivä mieli muuttuu. Ramppaa kyllä baareissa ahdistelemassa naisia ja notkuu yhä nettideiteillä. Mutta väittää kuitenkin ettei tee niin.

      Vali vali uli uli. Mitä täältä palstalta haet? Sympatiaa et ole enää vuosiin täältä saanut. Varmaan vastaat "eikö sitten saisi valittaa" ... valita ihan vapaasti, mutta turha ihmetellä ettei sulle kukaan vastaa. Ja turha ihmetellä miksei naiset susta kiinnostu - ei kukaan halua rinnalleen negatiivista ihmistä joka aina vain ruikuttaa.

      • Anonyymi

        No jahas. Pakko ruikuttaa. Onneks on töitä ja rahaa tulee. Pitäisi vain naista saada.


      • Anonyymi

        En teekkään. En käy baareissa ja ahdistele naisia ja deittiprofiileja ei ole enään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En teekkään. En käy baareissa ja ahdistele naisia ja deittiprofiileja ei ole enään.

        Kyllä mä aah silti naisten perseitä tuijotan:)


      • Anonyymi

        Ei sitten valiteta. Onneks töitä ja sinkkuna on hyvä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En teekkään. En käy baareissa ja ahdistele naisia ja deittiprofiileja ei ole enään.

        Sä et muuta teekään ku ahdistelet naisia deittipalveluissa, töissä ja baareissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitten valiteta. Onneks töitä ja sinkkuna on hyvä olla.

        Jos sinkkuna on hyvä olla, niin voisit sitten vihdoin lopettaa netissä ulisemisen siitä, miten mälsää on olla sinkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et muuta teekään ku ahdistelet naisia deittipalveluissa, töissä ja baareissa.

        Mitä sitten vaikka tekisin? Onko se sulta pois??


    • Anonyymi

      Jaha täälä joku nainen sanoi etten ole hyvän näkönen. Sori naiset kyl mä oon monenki mielestä. Kaljuuntumiselle en voi mitää. Mut sain jatkuvan duunin ja meen siirtoon joskus.

      • Anonyymi

        Jos olisit monenkin mielestä hyvännäköinen, sulle olisi vientiä.

        Se ettei sulle ole mitään vientiä kertoo karua totuutta siitä, että et ole hyvännäköinen.

        Niin yksinkertaista se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit monenkin mielestä hyvännäköinen, sulle olisi vientiä.

        Se ettei sulle ole mitään vientiä kertoo karua totuutta siitä, että et ole hyvännäköinen.

        Niin yksinkertaista se on.

        No mitä hittoa.. ei naiset kertaakaan ole sanoneet et olen ruma. Olen vain lihonut. No sitten ei ole vientiä so what. On ne naisetki rumia. Meenpäs salille vloppuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit monenkin mielestä hyvännäköinen, sulle olisi vientiä.

        Se ettei sulle ole mitään vientiä kertoo karua totuutta siitä, että et ole hyvännäköinen.

        Niin yksinkertaista se on.

        Ei ole kaikilla hyvän näkösillä miehillä vientiä. Olen lihonut vain mutta olen hyvin pitkä mies.


    • Anonyymi

      Tulkaa vittu kattoo.en tod ole ruma.

      • Anonyymi

        On nähty, sun kuva on ollut sun profiilissa näkyvillä monta kertaa.

        Tod olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On nähty, sun kuva on ollut sun profiilissa näkyvillä monta kertaa.

        Tod olet.

        En todellakaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On nähty, sun kuva on ollut sun profiilissa näkyvillä monta kertaa.

        Tod olet.

        Onneksi monet naiset tykkää miltä näytän. Olen vielä pitkä mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On nähty, sun kuva on ollut sun profiilissa näkyvillä monta kertaa.

        Tod olet.

        No helppohan se paskaa jauhaa. Ihan ok näkönen mies olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On nähty, sun kuva on ollut sun profiilissa näkyvillä monta kertaa.

        Tod olet.

        Oletko kenties sitten todella lihava kaksoisleuvalla varustettu erittäin ruma mies?


    • Anonyymi

      Perus kanava. Haukutaan heti rumaksi ihan turhasta. Halutaan vaan loukkaa toista. Sori en ole ruma mitenkää. Jos joku nainen niin väittää so what. Varmaa hänki on ruma tosi ruma:). Mä en ahdistele naisia. Enkä edes juo. Olen vielä jutellut töissä naiselle.

      • Anonyymi

        Aika paljo näkee sori rumia naisiaki jotka ei osaa meikata. sitten haukutaan miestä rumaksi. Sori en ole ruma. Vaikka joku niin väittäs. Olen pitkä ihan ok näkönen mies ja käyn töissä.


    • Anonyymi

      Ja siltikin valtaosa parisuhteissa elävistä miehistä on ihan tavallisen näköisiä eikä mitään komistuksia.

    • Anonyymi

      Ei ole naiset mua rumaksi sanonut. Olette sori väärässä. Ruma en ole.

    • Anonyymi

      Suurin osa naisista sanonut en ole ruma.

    • Anonyymi

      Ihmiset on tosi ilkeitä ärsyttäviä haukutaa vaa rumaksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      664
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe