Rakastajalleni..

65

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nätti kappale.

    • Anonyymi

      Joko olette pujiksen kanssa tavanneet? Niin miksi ette?

      • Anonyymi

        Oon luullut kuvaasi kissaksi tai koiraksi mutta kettuhan se onkin.


      • Biisi .. ihan paras!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon luullut kuvaasi kissaksi tai koiraksi mutta kettuhan se onkin.

        Ketut ovat parhaita :3. Vähän jännitin laittaa Ellun vuoksi, mutta sain häneltä siunauksen.






      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Salma Hayek jestas. Putosin penkiltä. 😝

        https://youtu.be/xX1z20VstKI

        Maistuisko viini à la sääri?

        Tuttu vartalo, ihan kuin omani 😛



      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuttu vartalo, ihan kuin omani 😛

        Kuin Salmalla vai? Nyt juksaat. 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttu vartalo, ihan kuin omani 😛

        Noin hyvä vartalo? Onnittelut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin hyvä vartalo? Onnittelut.

        Mä näin sen ensin!


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Mä näin sen ensin!

        Tämä nainen haluaakin miehen. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä nainen haluaakin miehen. :)

        Niinpä. Voin vinkata mistä löytyy.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Kuin Salmalla vai? Nyt juksaat. 😃

        En juksaa. En ole ap. Olen anonyymi 💃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin hyvä vartalo? Onnittelut.

        Kiitos!


      • Anonyymi kirjoitti:

        En juksaa. En ole ap. Olen anonyymi 💃

        Aika namu. :)


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Aika namu. :)

        Toki minulla on uuma kapeampi ja takamus himpun isompi 🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki minulla on uuma kapeampi ja takamus himpun isompi 🤩

        Mutta muutoin mennään samoilla....


      • Anonyymi

        Eihän se välttämättä ole pujis, joku muu on saattanut vetää välistä tai ainakin osingoille, pirppishän on kertonut olevansa vapaiden suhteiden kannattaja.

        -harmiseikirj-


      • JanK kirjoitti:

        Niinpä. Voin vinkata mistä löytyy.

        Ihmeen rajoittuneita nämä. Minä voisin köyriä Valon Villeä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ihmeen rajoittuneita nämä. Minä voisin köyriä Valon Villeä.

        Heh, sä ootkin sä. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki minulla on uuma kapeampi ja takamus himpun isompi 🤩

        Okei. Kiva sille joka niitä saa ihastella ja lähmiä. 😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se välttämättä ole pujis, joku muu on saattanut vetää välistä tai ainakin osingoille, pirppishän on kertonut olevansa vapaiden suhteiden kannattaja.

        -harmiseikirj-

        Ei pirpana niin tee, uskon että on uskollinen niin halutessaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei pirpana niin tee, uskon että on uskollinen niin halutessaan.

        Ja eiköhän aikuiset ihmiset saa keskenään sopia mitä lystää, eikä se muille kuulu.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ja eiköhän aikuiset ihmiset saa keskenään sopia mitä lystää, eikä se muille kuulu.

        Näinhän se on .. sopimisasia. Jos kaksi aikuista sopii asiat mieleisekseen ja molemmat tyytyväisiä sopimukseen, niin mitäpä tuo kenellekään kuuluu.
        Kahden kauppa, näin sanoakseni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se välttämättä ole pujis, joku muu on saattanut vetää välistä tai ainakin osingoille, pirppishän on kertonut olevansa vapaiden suhteiden kannattaja.

        -harmiseikirj-

        Kas, vai niin ajattelet minusta.. heti jakamassa joka väliin..

        Itse olen hyvinkin sitä mieltä että yksi mies kerrallaan. Se että kannatan vapautta suhteessa ei tarkoita että jakaa jokaiselle vastaantulijalle.

        Sitoutumiskammoisena minulle riittää tieto siitä etten ole sidottu perinteiseen parisuhteeseen ja että olen vapaa. Mutta kun hullaannun miehestä, olen all in..

        Tähän tämmöinen..

        https://youtu.be/d3YHE2MO4JI


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kas, vai niin ajattelet minusta.. heti jakamassa joka väliin..

        Itse olen hyvinkin sitä mieltä että yksi mies kerrallaan. Se että kannatan vapautta suhteessa ei tarkoita että jakaa jokaiselle vastaantulijalle.

        Sitoutumiskammoisena minulle riittää tieto siitä etten ole sidottu perinteiseen parisuhteeseen ja että olen vapaa. Mutta kun hullaannun miehestä, olen all in..

        Tähän tämmöinen..

        https://youtu.be/d3YHE2MO4JI

        Itse olet kantasi kertonut, En nyt ihan jakarina pidä mutta käsittääkseni sulla on se näkemys että jos vaikka jonkun kanssa suhteessa olisit se ei olisi este suhteilla muidenkin kanssa jos mielestäsi sopivan satut kohtaamaan.

        Minähän olen sen tiedon varassa mitä itse kerrrot, ja se vapaa suhde minusta tarkoittaa juurikin sitä että voi suhteilla monen kanssa. Jos oletkin sitä mieltä että yhden miehen kanssa kerrallaan se kuulostaa ennemminkin ihan perinteiseltä suhteelta, olet ihan turhaan edes tuonut esiin tuota vapaa suhde -ajatusta.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet kantasi kertonut, En nyt ihan jakarina pidä mutta käsittääkseni sulla on se näkemys että jos vaikka jonkun kanssa suhteessa olisit se ei olisi este suhteilla muidenkin kanssa jos mielestäsi sopivan satut kohtaamaan.

        Minähän olen sen tiedon varassa mitä itse kerrrot, ja se vapaa suhde minusta tarkoittaa juurikin sitä että voi suhteilla monen kanssa. Jos oletkin sitä mieltä että yhden miehen kanssa kerrallaan se kuulostaa ennemminkin ihan perinteiseltä suhteelta, olet ihan turhaan edes tuonut esiin tuota vapaa suhde -ajatusta.

        -harmiseikirj-

        Exän kanssa oli juuri noin, että suhteilin muiden kanssa. Mutta se suhde tuli luonnolliseen päätepisteeseensä. Eli statukseni on tällä hetkellä sinkku. En ole vapaassa suhteessa kenenkään kanssa tällä hetkellä.

        Mikä oli, oli ja mitä tulee - se on sitten tulevaa.
        En hyväksy suhteessa pettämistä ja valehtelua, joten annan suhteen alkumetreillä jo avaimet siihen ettei ole tarvetta valehdella. Edes tiukan paikan tullen. Sillä ihmisiä tässä vain.

        Ja muista että se vapaus suhteessa on valinta. Kahden ihmisen välinen valinta. Ja toimii molempiin suuntiin. Siinä molemmat ovat voittajia ja häviäjiä siinä missä perinteisemmässäkin parisuhteessa.

        Se että jotakin saa tehdä, ei automaattisesti tarkoita että sitä on pakko tehdä. Kiellettynä se houkuttaa enemmän.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Exän kanssa oli juuri noin, että suhteilin muiden kanssa. Mutta se suhde tuli luonnolliseen päätepisteeseensä. Eli statukseni on tällä hetkellä sinkku. En ole vapaassa suhteessa kenenkään kanssa tällä hetkellä.

        Mikä oli, oli ja mitä tulee - se on sitten tulevaa.
        En hyväksy suhteessa pettämistä ja valehtelua, joten annan suhteen alkumetreillä jo avaimet siihen ettei ole tarvetta valehdella. Edes tiukan paikan tullen. Sillä ihmisiä tässä vain.

        Ja muista että se vapaus suhteessa on valinta. Kahden ihmisen välinen valinta. Ja toimii molempiin suuntiin. Siinä molemmat ovat voittajia ja häviäjiä siinä missä perinteisemmässäkin parisuhteessa.

        Se että jotakin saa tehdä, ei automaattisesti tarkoita että sitä on pakko tehdä. Kiellettynä se houkuttaa enemmän.

        Vapaassa suhteessa aina jompikumpi häviää. ja vaikka sopisitkin vaikkapa pujiksen kanssa että vapaa suhde, ja pujis olisi että ok käy, mutta sitten jos alkaisit sitä vapautta käyttää se voisi silti pujiksesta tuntua pahalta vaikka ei välttämättä sitä sanoisikaan. Siinä mielessä olisi parempi jos ei olisi mitään höpötyksiä vapauksista, vaan että olisit pujiksen kanssa niin kuin olet, sitten jos tulisi se tilanne että olisikin useampia tarjolla sittenhän sen voisi ottaa esille että miten jatkossa toimitaan. Itse en ainakaan haluaisi edes ottaa kantaa etukäteen tuommoiseen asiaan, mutta jos olisin jonkinlaisessa suhteessa ja tulisi esille sitten että onkin joku toinen löytynyt sehän olisi sitten vain että ok, menehän siitä sitten.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vapaassa suhteessa aina jompikumpi häviää. ja vaikka sopisitkin vaikkapa pujiksen kanssa että vapaa suhde, ja pujis olisi että ok käy, mutta sitten jos alkaisit sitä vapautta käyttää se voisi silti pujiksesta tuntua pahalta vaikka ei välttämättä sitä sanoisikaan. Siinä mielessä olisi parempi jos ei olisi mitään höpötyksiä vapauksista, vaan että olisit pujiksen kanssa niin kuin olet, sitten jos tulisi se tilanne että olisikin useampia tarjolla sittenhän sen voisi ottaa esille että miten jatkossa toimitaan. Itse en ainakaan haluaisi edes ottaa kantaa etukäteen tuommoiseen asiaan, mutta jos olisin jonkinlaisessa suhteessa ja tulisi esille sitten että onkin joku toinen löytynyt sehän olisi sitten vain että ok, menehän siitä sitten.

        -harmiseikirj-

        No hyvä pointti taasen, mutta esimerkkinä ei toimi. En haluaisi puhua mitään pujiksesta.. palstaturvallisuuden vuoksi.

        Olin vapaassa suhteessa, ei automaattisesti tarkoita että olen jatkossakin. En toki hae perinteistä parisuhdetta itselleni, sillä en sovellu sellaiseen. Ei istu minuun, en usko.

        Tosin en tiedä siitä sitten kun kohtaan sen "suuren rakkauden". En tosiaan usko mihinkään Se Oikea juttuihin, mutta en kiellä etteikö olisi mahdollista.

        Ja jos vapaassa suhteessa toisesta tuntuu pahalle, on suhteen perustassa jotakin vikaa. Suhdetta ei ole luotu oikealle rehellisyydelle, minkä se vaatii. Pitää toisen pystyä sanomaan jos homma ei toimi omalta kohdalta ja silloin pitänee suhde arvioida uudelleen. Rehellisyyttä ja avoimuutta. Toisen kunnioitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pirpana niin tee, uskon että on uskollinen niin halutessaan.

        Kaikki ovat uskollisia - jos niin haluavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaassa suhteessa aina jompikumpi häviää. ja vaikka sopisitkin vaikkapa pujiksen kanssa että vapaa suhde, ja pujis olisi että ok käy, mutta sitten jos alkaisit sitä vapautta käyttää se voisi silti pujiksesta tuntua pahalta vaikka ei välttämättä sitä sanoisikaan. Siinä mielessä olisi parempi jos ei olisi mitään höpötyksiä vapauksista, vaan että olisit pujiksen kanssa niin kuin olet, sitten jos tulisi se tilanne että olisikin useampia tarjolla sittenhän sen voisi ottaa esille että miten jatkossa toimitaan. Itse en ainakaan haluaisi edes ottaa kantaa etukäteen tuommoiseen asiaan, mutta jos olisin jonkinlaisessa suhteessa ja tulisi esille sitten että onkin joku toinen löytynyt sehän olisi sitten vain että ok, menehän siitä sitten.

        -harmiseikirj-

        Kumpikaan ei häviä vapaassa suhteessa koska pelisäännöt on luotu heti alussa ja hyväksytty.
        Jos jompikumpi alkaa rähjäämään pelisäännöistä jatkossa se on sen häviö, olisi kannattanut olla rehellinen pelin alussa.

        Multa on nainen joskus kysynyt mitä mieltä olisin avoimesta suhteesta. En lähtenyt kiertelemään, sanoin ettei se käy vaikka kirpaisikin kovaa ja lähdettiin eri suuntiin.
        Hän kuitenkin kysyi sitä joten pisteet siitä hänelle. En usko myöskään pirpanasta että harrastelisi pujikselta salaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikaan ei häviä vapaassa suhteessa koska pelisäännöt on luotu heti alussa ja hyväksytty.
        Jos jompikumpi alkaa rähjäämään pelisäännöistä jatkossa se on sen häviö, olisi kannattanut olla rehellinen pelin alussa.

        Multa on nainen joskus kysynyt mitä mieltä olisin avoimesta suhteesta. En lähtenyt kiertelemään, sanoin ettei se käy vaikka kirpaisikin kovaa ja lähdettiin eri suuntiin.
        Hän kuitenkin kysyi sitä joten pisteet siitä hänelle. En usko myöskään pirpanasta että harrastelisi pujikselta salaa.

        "Kumpikaan ei häviä vapaassa suhteessa koska pelisäännöt on luotu heti alussa ja hyväksytty."

        Ei vaan toinen osapuoli on heti alussa luonut pelisäännöt joihin on toisen suostuttava, se on vähän semmoista kiristystä. Toinen sitten suostuu kun kuvittelee että kyllä se siitä rauhoittuu mutta entäs jos ei rauhoitukaan? Minusta ei pitäisi sotkea suhteita ja avoimia suhteita, vaan pitää ne sitten pelkkän fuckbuddyilyna jossa ei ole mitään sopimuksia ja kaikki ovat vapaata riistaa kaikille. Itse en osaisi suhtautua vapaata suhdetta haluavaan naiseen kuin pelkkänä fuckbuddyna, en mitään laskisi sen varaan tulevaisuuden suhteen vaan se suhde olisi aina poikki kun ovi takana kiinni kolahtaa, ei semmoisessa tilanteessa uskaltaisi itseään laskea kiintymään siihen ihmiseen yhtään.
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kumpikaan ei häviä vapaassa suhteessa koska pelisäännöt on luotu heti alussa ja hyväksytty."

        Ei vaan toinen osapuoli on heti alussa luonut pelisäännöt joihin on toisen suostuttava, se on vähän semmoista kiristystä. Toinen sitten suostuu kun kuvittelee että kyllä se siitä rauhoittuu mutta entäs jos ei rauhoitukaan? Minusta ei pitäisi sotkea suhteita ja avoimia suhteita, vaan pitää ne sitten pelkkän fuckbuddyilyna jossa ei ole mitään sopimuksia ja kaikki ovat vapaata riistaa kaikille. Itse en osaisi suhtautua vapaata suhdetta haluavaan naiseen kuin pelkkänä fuckbuddyna, en mitään laskisi sen varaan tulevaisuuden suhteen vaan se suhde olisi aina poikki kun ovi takana kiinni kolahtaa, ei semmoisessa tilanteessa uskaltaisi itseään laskea kiintymään siihen ihmiseen yhtään.
        -harmiseikirj-

        "Toinen sitten suostuu kun kuvittelee että kyllä se siitä rauhoittuu mutta entäs jos ei rauhoitukaan'

        Toinen on sitten vaan tyhmä jos ei tajua mistä oli kymysys. Ei saa vaan olettaa asioita mielessään.
        Ehkä tajuaa sitten seuraavalla kerralla paremmin joten ei oppi ojaan kaada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toinen sitten suostuu kun kuvittelee että kyllä se siitä rauhoittuu mutta entäs jos ei rauhoitukaan'

        Toinen on sitten vaan tyhmä jos ei tajua mistä oli kymysys. Ei saa vaan olettaa asioita mielessään.
        Ehkä tajuaa sitten seuraavalla kerralla paremmin joten ei oppi ojaan kaada.

        Niinhän se on mutta kaikilla ei ole itsesuojeluvaistoa silloin kun kaikki on vielä kivaa ja mukavaa. sittenhän asia olisi ok jos olisi joku vapaiden suhteiden hakjoiden yhteisö ja sieltä sitten bongailisivat senhenkiset toisiaan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos!

        eipä kestä


    • Tää vois hyvinkin olla minulle, lällyssäkin on tuttuja aineksia

      • No daa-h...! Mulla olisi sulle muutamakin lälly.. ja vaikka viinerikin kylkiäisinä.. heh.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No daa-h...! Mulla olisi sulle muutamakin lälly.. ja vaikka viinerikin kylkiäisinä.. heh.

        Naisten esittämiä lällyjä oiskin paljon jäljellä, mutta miesten esittämät olen käyttänyt miltei loppuun :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Naisten esittämiä lällyjä oiskin paljon jäljellä, mutta miesten esittämät olen käyttänyt miltei loppuun :D

        No saanko laittaa sulle lällyn ..?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No saanko laittaa sulle lällyn ..?

        Tottakai, koskaan en ole lällystä kieltäytynyt


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tottakai, koskaan en ole lällystä kieltäytynyt

        No, tässä ..

        https://youtu.be/DkZrMLa2j08

        Sanotaanko vaikka se noin..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No, tässä ..

        https://youtu.be/DkZrMLa2j08

        Sanotaanko vaikka se noin..

        Olisin voinut laittaa tuon sinulle, jos olisi miehen esittämä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Olisin voinut laittaa tuon sinulle, jos olisi miehen esittämä

        No. Varmaan aika sanoa hyvää yötä.



      • Anonyymi

        Pujis ei tiennyt olevansa pirppiksen rakastaja. ;D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pujis ei tiennyt olevansa pirppiksen rakastaja. ;D

        On niin vaatimaton luonne. :D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        On niin vaatimaton luonne. :D

        En minä nyt karskina metsien miehenä voi julkisella palstalla alkaa liian lällyjä lepertelemään :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        En minä nyt karskina metsien miehenä voi julkisella palstalla alkaa liian lällyjä lepertelemään :D

        Näinhän se on. Puhut vähän mutta asiaa.
        Me gusto..❤ ( suom.huom. minä tykkään..❤)


      • Ja se lälly. ;)

        https://youtu.be/h3gEkwhdXUE

        Wet wet wet..


    • Anonyymi

      Kyllä tiedän rakas.

      -Jiimen

      • Anonyymi

        Säälittävää. Onko sulla joku pakkomielle hänestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävää. Onko sulla joku pakkomielle hänestä?

        Onko sulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla?

        Ei tietääkseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietääkseni.

        Taitaa sulla olla.


    • Täytyy sanoa että kerrankin on pitkästä aikaa positiivinen ketju, missä on tietysti kettuilua suuntaan tai toiseen, mutta hyväntahtoista sellaista.

      Mii laik....🙃🥰

      • Pave on kuollut. Kepeet mullat.


    • Anonyymi

      Hmmm, miten on?

      • Siten on. Noo-h...?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4377
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4315
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4026
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2907
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2561
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2128
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      198
      2044
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1452
    Aihe