Liittyen aiempaan syksymmällä olleeseen keskusteluun, jossa aprikoitiin kuolleisuuden ja tartuntojen määrän keskinäistä suhdetta. Ja josta ainakin yksi suomalainen tutkija astui rivistä julkisuuteenkin.
Belgiassa on tulossa kovaa vauhtia ensimmäisenä vastaan erinäåisiä rajapyykkejä kuolleisuuteen, tartuntoihin ja mahdollisiin uudelleentartuntoihin liittyen. Eräänlainen hiekkalaatikko siis. Julmasti sanottuna.
Tilastollisesti, jos kuolleisuus on keskimäärin 2-3 promillea tartunnan saaneista, ja ellei mitään erityisiä anomalioita esiinny merkittävässä määrin, ja myös virustautiin kuolleet on oikea faktapohjainen tieto:
Laskennan faktat
- Menehtyneitä rekisteröity 15.1. mennessä 20294
- Kuolleisuus 2-3 promillea
- Tartuntoja raportoitu 15.1. mennessä 672886
Menehtyneiden ja kuolleisuuden suhteesta laskettuna tartunnansaaneita pitäisi olla 6,8 - 10,1 miljoonaa.
Belgian väkimäärä on 11,8 miljoonaa.
Joten kun menehtyneiden määrä on yli 35000, väestön on pakko joko sairastaa vähintään toiseen kertaan, tai sitten on jotain pielessä koskien kuolleisuutta tai syiden diagnooseissa.
Korona kuolleisuus
7
71
Vastaukset
- Anonyymi
Espanjan vasta-ainetutkimusten perusteella tapauksia oli joulukuussa 2-3 krt niin paljon kuin PCR testeillä löydetty.
- Anonyymi
Tartuntojen määrää ei tiedä kukaan. Kyseessä on ns. huuhaa-luku, jota ei voi käyttää missään tilastoinnissa.
Belgiassa koronavirukseen kuoli viime vuonna noin 1/6 kaikista kuolleista. Suomessa sama luku oli suunnilleen 1/100. - Anonyymi
Liittyen tähän aloitukseen, ja että Belgia saavuttaisi rajapyykkejä ensimmäisenä. Unkarissa on saavutettu nyt tämä suomalaisen tutkijan viitoittama rajapyykki koskien kuolleiden määrää ja mahdollista tartunnansaaneiden määrää.
Lähde : Worldometers https://www.worldometers.info/coronavirus/
Päivä: 13.5.2021 klo 13:00
Unkari:
Rekisteröidyt korona-tapaukset 795 200.
Rekisteröidyt koronaan menehtyneet 28 970.
Asukkaita 9 639 165.
Alla "o/oo" tarkoittaa promillea eli tuhannesosaa.
Jos koronaan menehtyneiden määrä tulisi olla maksimissaan 3 o/oo tartunnansaaneista, tartuntoja tulisi olla 9 656 667, joka on suurempi kuin väkimäärä. Jos koronaan menehtyneiden määrä tulisi olla maksimissaan 2 o/oo tartunnansaaneista, tartuntoja tulisi olla 14,5 miljoonaa.
Tulkintoja:
- Suhteuttettuna menehtyneiden määrää (28 970) ilmoitettuun tartunnansaaneiden määrään (795 200), tartunnansaaneiden määrä tulisi olla huomattavasti ilmoitettua suurempi.
- On mahdollista, että koronaan menehtyneiden määrä (28 970) on ilmoitettu liian suurena.
- Jos menehtyneiden määrä (28 970) on oikea, ja 2 o/oo on todellinen kuolleisuus, koronaa ollaan sairastettu reilusti toiseen kertaan (14,5 miljoonaa on 1,5 x Unkarin väkiluku)
Jos tilanne olisi Suomessa sama, kuin Unkarissa (ilmoitettujen tapausten määrä ja menehtyneiden määrä), alla skenaario.
Suomi:
Rekisteröidyt korona-tapaukset 457 705.
Rekisteröidyt koronaan menehtyneet 16 672.
Asukkaita 5 548 145
Suomen oikeasti ilmoittamat määrät:
Rekisteröidyt korona-tapaukset 89 532.
Rekisteröidyt koronaan menehtyneet 930.
Asukkaita 5 548 145 - Anonyymi
"Yhdysvallat hyväksyi COVID-mRNA-rokotteet käytettäväksi ilman eläin- ja ihmiskokeiden positiivisia tuloksia. ”Tämmöistä ei ole koskan tapahtunut aikaisemmin Yhdysvaltojen historiassa, erityisesti lasten osalta”, todettiin senaatin kuulemisessa."
https://tinyurl.com/phbnen9x - Anonyymi
"Senaatin kuuleminen: Kaikki koe-eläimet kuolivat
Suomalaisten viranomaisten ja tutkijoiden näyttäessä ilmeisen vihreää valoa täysin kokeellisten mRNA-rokotteiden tutkimusten toteuttamiseksi suomalaislapsille ja jopa vauvoille, meidän on syytä katsoa rapakon taakse sinne, missä mm. Pfizer yritti suorittaa tuotteillaan eläinkokeita.
Yhdysvallat hyväksyi COVID-mRNA-rokotteet käytettäväksi ilman eläin- ja ihmiskokeiden positiivisia tuloksia. ”Tämmöistä ei ole koskan tapahtunut aikaisemmin Yhdysvaltojen historiassa, erityisesti lasten osalta”, todettiin senaatin kuulemisessa.
Kirjallisissa dokumenteissa todistuu, että eläinkokeet aloitettiin, mutta koska eläimet kuolivat, koronarokotteisen testaaminen lopetettiin. Edelleen painotetaan, että amerikkalaisväestö on joutunut testiryhmäksi, joka on käytännössä nyt käynnissä oleva koronarokotteiden testausohjelma.
”He eivät tehneet ihmiskokeita ja he lopettivat eläinkokeet, koska eläimet kuolivat. Tämän jälkeen niiden jakelu kansalaisille aloitettiin ja me katsomme nyt yhtiöitä, jotka vaativat tämän kokeellisen rokotteen tulevan pakolliseksi, jota annetaan ihmisille ehtona työllistymiseksi – samalla meillä on tämä kuolinmäärä, joka jatkaa kasvamista, ja joka on täysin sivuutettu”."
https://tinyurl.com/phbnen9xVäitteessä ei ole vähääkään perää.
Itse asiassa on niin, että nyk. käytettävien koronarokotteiden testauksessa yhdenkään koe-eläimen ei ole havaittu kuolleen rokotteesta johtuen.
https://factcheck.afp.com/covid-19-vaccines-were-subject-animal-trials
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381