Poistivat välittömästi aloitukseni. Kuitenkin haukkumiset ja loukkaamiset sallivat, kunhan ei persuihin kohdistu.
Aivan sama. Viimeiset liitteet on jo lähetetty oikeusministeriöön. Persu24 tulee kuolemaan.
Persumodet peloissaan
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaisia nuo muka kovikset ovat.
- Anonyymi
Tämä on muutenkin teidän punavihreiden jatkuvaa persumussutusta ja heidän haukkumista täynnä, että joutaakin moiset poistaa. Miksi kuvittelet, että olisitte muita parempia ihmisiä?
- Anonyymi
Poiston suoritti persukansanedustaja Ton Packalenin firman tekoäly. Se valvoo keskusteluja, eivät ihmismodet.
Miksi kaikki jotka ovat jostain asiasta eri mieltä ovat nykyään "persuja"?
- Anonyymi
Koska te persut nyt vaan olette väärässä ihan kakesta.
- Anonyymi
Koska persut ovat kaikesta erimieltä kuin tavalliset ihmiset
Anonyymi kirjoitti:
Koska te persut nyt vaan olette väärässä ihan kakesta.
Miksi sinä olet sitten persu?
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Miksi sinä olet sitten persu?
M.O.T.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Eli olet todistettavasti persu. Onnea valitsemallasi tiellä.
KVG
Anonyymi kirjoitti:
KVG
Mot = mikä on todistettu. Kannattaa ottaa sanoista selvää, ennen kuin nolaa itsensä.
Anonyymi kirjoitti:
KVG
Haha, vellikellossa näkyi että annat luovutusvoiton. Hyvää päivän jatkoa 😘
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Haha, vellikellossa näkyi että annat luovutusvoiton. Hyvää päivän jatkoa 😘
Tätä se on kun ei ymmärrys riitä niin ei se riitä. En siis kykene tajyamaan typeryyttäsi. En ikinä.
Anonyymi kirjoitti:
Tätä se on kun ei ymmärrys riitä niin ei se riitä. En siis kykene tajyamaan typeryyttäsi. En ikinä.
Et taida "tajyta" paljon muutakaan. Ei kannata haastaa, jos oma älykkyys ei riitä.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Et taida "tajyta" paljon muutakaan. Ei kannata haastaa, jos oma älykkyys ei riitä.
Aivan, älylliset kykymme eivät todellakaan kohtaa. Mutta tämä onkin minulle haaste: yrittää ymmärtää ihmustä, joka ei todellakaan kykene tajuamaan asioita. Yritän laskeutua tasollesi. Onneksi olet täällä ahkerasti minua opastamassa typeryyden saloihin. Ehkä opin, ehkä en, aika näyttää.
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, älylliset kykymme eivät todellakaan kohtaa. Mutta tämä onkin minulle haaste: yrittää ymmärtää ihmustä, joka ei todellakaan kykene tajuamaan asioita. Yritän laskeutua tasollesi. Onneksi olet täällä ahkerasti minua opastamassa typeryyden saloihin. Ehkä opin, ehkä en, aika näyttää.
Vai että oikein "ihmusiä" yrität ymmärtää. Voin paljastaa, että tulee olemaan todella vaikeata 😂.
Sekavasta höpötyksestäsi tuli tämä mieleen. https://www.ksml.fi/incoming/qdsgm0/kamala_luonto_colour_2628.jpg/alternates/FREE_720/kamala_luonto_colour_2628.jpg- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Vai että oikein "ihmusiä" yrität ymmärtää. Voin paljastaa, että tulee olemaan todella vaikeata 😂.
Sekavasta höpötyksestäsi tuli tämä mieleen. https://www.ksml.fi/incoming/qdsgm0/kamala_luonto_colour_2628.jpg/alternates/FREE_720/kamala_luonto_colour_2628.jpgJuuri näin! Rakastan kamalaa luontoa ja tässäkin on tavoitettu jotain todella syvällistä ihmiselosta. Ehkä juuri tämä strippi olikin mielessäni. Vaikeaa tulee olemaan, mutta pidän haasteista, mitä vaikeampaa, sitä tyydyttävämpi on, kun sen selvitän.
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin! Rakastan kamalaa luontoa ja tässäkin on tavoitettu jotain todella syvällistä ihmiselosta. Ehkä juuri tämä strippi olikin mielessäni. Vaikeaa tulee olemaan, mutta pidän haasteista, mitä vaikeampaa, sitä tyydyttävämpi on, kun sen selvitän.
Sori, mutta et tule yltämään tasolleni, vaikka kuinka yritätkin pienillä varpaillasi seistä.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Sori, mutta et tule yltämään tasolleni, vaikka kuinka yritätkin pienillä varpaillasi seistä.
Niinpä niin http://kamalaluonto.fi/galleria/?_gallery=gg-2-5 yritän nyt kuitenkin näin mieleistelemällä saada sinut laskemaan suojauksiasi ja avautumaan hieman enemmän toisaalla...
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä niin http://kamalaluonto.fi/galleria/?_gallery=gg-2-5 yritän nyt kuitenkin näin mieleistelemällä saada sinut laskemaan suojauksiasi ja avautumaan hieman enemmän toisaalla...
Voin minä avautua tässäkin. Mitä on mielessäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska persut ovat kaikesta erimieltä kuin tavalliset ihmiset
Sekoitat nyt teihin vihreisiin jotka sanovat Ei kaikkeen.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Voin minä avautua tässäkin. Mitä on mielessäsi?
Ei mitään, mutta itse lähestyn asioita tähän tapaan: https://areena.yle.fi/audio/1-1877444 tuo uusin: miksi emme ymmärrä toisiamme. Oikeasti minun påitäisi yrittää ymmärtää jopa sinua.
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään, mutta itse lähestyn asioita tähän tapaan: https://areena.yle.fi/audio/1-1877444 tuo uusin: miksi emme ymmärrä toisiamme. Oikeasti minun påitäisi yrittää ymmärtää jopa sinua.
Sori, mutta vähän liian pitkä alustus omaan makuuni. Voisitko kenties referoida ohjelman minulle? Keskinäinen ymmärryksemme voi olla haastavaa jo siitä syystä, ettei suomi ole äidinkielesi.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Sori, mutta vähän liian pitkä alustus omaan makuuni. Voisitko kenties referoida ohjelman minulle? Keskinäinen ymmärryksemme voi olla haastavaa jo siitä syystä, ettei suomi ole äidinkielesi.
Ei olllut tarkoitettukaan sinun kuunneltavaksesi, tiedän, ettet pysty ajattelemaan asioista noin laajasti. Se on minun tapani se. Sinun ei tarvitse ymmärtää kuin se, mitä ymmärrät. Minä yritän ymmärtää sinua. Ole vain oma itsesi täällä palstalla, niin venyttelen sinulla ymmärrykseni kuminauhaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei olllut tarkoitettukaan sinun kuunneltavaksesi, tiedän, ettet pysty ajattelemaan asioista noin laajasti. Se on minun tapani se. Sinun ei tarvitse ymmärtää kuin se, mitä ymmärrät. Minä yritän ymmärtää sinua. Ole vain oma itsesi täällä palstalla, niin venyttelen sinulla ymmärrykseni kuminauhaa.
Anteeksi, mutta minun on vaikea ymmärtää sinua välillä. Kielimuuri, mutta ei se mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663095
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262173Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251617Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161351- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041