Persumodet peloissaan

Anonyymi

Poistivat välittömästi aloitukseni. Kuitenkin haukkumiset ja loukkaamiset sallivat, kunhan ei persuihin kohdistu.

Aivan sama. Viimeiset liitteet on jo lähetetty oikeusministeriöön. Persu24 tulee kuolemaan.

25

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sellaisia nuo muka kovikset ovat.

    • Anonyymi

      Tämä on muutenkin teidän punavihreiden jatkuvaa persumussutusta ja heidän haukkumista täynnä, että joutaakin moiset poistaa. Miksi kuvittelet, että olisitte muita parempia ihmisiä?

    • Anonyymi

      Poiston suoritti persukansanedustaja Ton Packalenin firman tekoäly. Se valvoo keskusteluja, eivät ihmismodet.

    • Miksi kaikki jotka ovat jostain asiasta eri mieltä ovat nykyään "persuja"?

      • Anonyymi

        Koska te persut nyt vaan olette väärässä ihan kakesta.


      • Anonyymi

        Koska persut ovat kaikesta erimieltä kuin tavalliset ihmiset


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska te persut nyt vaan olette väärässä ihan kakesta.

        Miksi sinä olet sitten persu?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Miksi sinä olet sitten persu?

        M.O.T.


      • Anonyymi kirjoitti:

        M.O.T.

        Eli olet todistettavasti persu. Onnea valitsemallasi tiellä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Eli olet todistettavasti persu. Onnea valitsemallasi tiellä.

        KVG


      • Anonyymi kirjoitti:

        KVG

        Mot = mikä on todistettu. Kannattaa ottaa sanoista selvää, ennen kuin nolaa itsensä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        KVG

        Haha, vellikellossa näkyi että annat luovutusvoiton. Hyvää päivän jatkoa 😘


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Haha, vellikellossa näkyi että annat luovutusvoiton. Hyvää päivän jatkoa 😘

        Tätä se on kun ei ymmärrys riitä niin ei se riitä. En siis kykene tajyamaan typeryyttäsi. En ikinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tätä se on kun ei ymmärrys riitä niin ei se riitä. En siis kykene tajyamaan typeryyttäsi. En ikinä.

        Et taida "tajyta" paljon muutakaan. Ei kannata haastaa, jos oma älykkyys ei riitä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Et taida "tajyta" paljon muutakaan. Ei kannata haastaa, jos oma älykkyys ei riitä.

        Aivan, älylliset kykymme eivät todellakaan kohtaa. Mutta tämä onkin minulle haaste: yrittää ymmärtää ihmustä, joka ei todellakaan kykene tajuamaan asioita. Yritän laskeutua tasollesi. Onneksi olet täällä ahkerasti minua opastamassa typeryyden saloihin. Ehkä opin, ehkä en, aika näyttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, älylliset kykymme eivät todellakaan kohtaa. Mutta tämä onkin minulle haaste: yrittää ymmärtää ihmustä, joka ei todellakaan kykene tajuamaan asioita. Yritän laskeutua tasollesi. Onneksi olet täällä ahkerasti minua opastamassa typeryyden saloihin. Ehkä opin, ehkä en, aika näyttää.

        Vai että oikein "ihmusiä" yrität ymmärtää. Voin paljastaa, että tulee olemaan todella vaikeata 😂.

        Sekavasta höpötyksestäsi tuli tämä mieleen. https://www.ksml.fi/incoming/qdsgm0/kamala_luonto_colour_2628.jpg/alternates/FREE_720/kamala_luonto_colour_2628.jpg


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Vai että oikein "ihmusiä" yrität ymmärtää. Voin paljastaa, että tulee olemaan todella vaikeata 😂.

        Sekavasta höpötyksestäsi tuli tämä mieleen. https://www.ksml.fi/incoming/qdsgm0/kamala_luonto_colour_2628.jpg/alternates/FREE_720/kamala_luonto_colour_2628.jpg

        Juuri näin! Rakastan kamalaa luontoa ja tässäkin on tavoitettu jotain todella syvällistä ihmiselosta. Ehkä juuri tämä strippi olikin mielessäni. Vaikeaa tulee olemaan, mutta pidän haasteista, mitä vaikeampaa, sitä tyydyttävämpi on, kun sen selvitän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin! Rakastan kamalaa luontoa ja tässäkin on tavoitettu jotain todella syvällistä ihmiselosta. Ehkä juuri tämä strippi olikin mielessäni. Vaikeaa tulee olemaan, mutta pidän haasteista, mitä vaikeampaa, sitä tyydyttävämpi on, kun sen selvitän.

        Sori, mutta et tule yltämään tasolleni, vaikka kuinka yritätkin pienillä varpaillasi seistä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Sori, mutta et tule yltämään tasolleni, vaikka kuinka yritätkin pienillä varpaillasi seistä.

        Niinpä niin http://kamalaluonto.fi/galleria/?_gallery=gg-2-5 yritän nyt kuitenkin näin mieleistelemällä saada sinut laskemaan suojauksiasi ja avautumaan hieman enemmän toisaalla...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin http://kamalaluonto.fi/galleria/?_gallery=gg-2-5 yritän nyt kuitenkin näin mieleistelemällä saada sinut laskemaan suojauksiasi ja avautumaan hieman enemmän toisaalla...

        Voin minä avautua tässäkin. Mitä on mielessäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska persut ovat kaikesta erimieltä kuin tavalliset ihmiset

        Sekoitat nyt teihin vihreisiin jotka sanovat Ei kaikkeen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään, mutta itse lähestyn asioita tähän tapaan: https://areena.yle.fi/audio/1-1877444 tuo uusin: miksi emme ymmärrä toisiamme. Oikeasti minun påitäisi yrittää ymmärtää jopa sinua.

        Sori, mutta vähän liian pitkä alustus omaan makuuni. Voisitko kenties referoida ohjelman minulle? Keskinäinen ymmärryksemme voi olla haastavaa jo siitä syystä, ettei suomi ole äidinkielesi.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Sori, mutta vähän liian pitkä alustus omaan makuuni. Voisitko kenties referoida ohjelman minulle? Keskinäinen ymmärryksemme voi olla haastavaa jo siitä syystä, ettei suomi ole äidinkielesi.

        Ei olllut tarkoitettukaan sinun kuunneltavaksesi, tiedän, ettet pysty ajattelemaan asioista noin laajasti. Se on minun tapani se. Sinun ei tarvitse ymmärtää kuin se, mitä ymmärrät. Minä yritän ymmärtää sinua. Ole vain oma itsesi täällä palstalla, niin venyttelen sinulla ymmärrykseni kuminauhaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei olllut tarkoitettukaan sinun kuunneltavaksesi, tiedän, ettet pysty ajattelemaan asioista noin laajasti. Se on minun tapani se. Sinun ei tarvitse ymmärtää kuin se, mitä ymmärrät. Minä yritän ymmärtää sinua. Ole vain oma itsesi täällä palstalla, niin venyttelen sinulla ymmärrykseni kuminauhaa.

        Anteeksi, mutta minun on vaikea ymmärtää sinua välillä. Kielimuuri, mutta ei se mitään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      383
      8609
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2364
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1722
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1599
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      84
      1355
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      356
      1173
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1045
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1012
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      121
      1004
    Aihe