Oletteko naisiin tutustunut

Anonyymi

Miksei palstan naiset halua palstan miehiin tutustua. Menisitte vaikka kävelylle niin tutustutte ja mies varmaan tarjoo illallisen sitten.

57

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kävele mihinkään niiden lurjusten kanssa. Menköön miehet syömään keskenään -ja miehen puolikkaat ja puolitiessä olevat ja mororistitkin.

    • Anonyymi

      Miksi pitäisi tutustua palstan naisiin?

      • Anonyymi

        He ovat hyviä hiihtämään ja pääsevät rivakasti jäistä ylös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He ovat hyviä hiihtämään ja pääsevät rivakasti jäistä ylös.

        ⛷🏂🧗🏽‍♀️


    • Anonyymi

      Varjelkoon! NIIN epätoivoinen en koskaan voisi olla!
      Sitä paitsi kukaan palstan mies tuskin tänne asti lähtisi eikä varsin helpolla ja vaivattomasti pääsisikään näin korona-aikana. Asun muutaman tuhat kilometriä Suomesta.
      Itse en niin paljon voisi seotakaan että lähtisin näitten takia Suomeen. Jotta jakakaa vaan ne te muut joille kelpaa. Jos kenellekään.

    • Anonyymi

      Pistäkää palstan miehille kuvia itsestänne niin miehet voi valkata parhaimman näköiset itselleen.

      • Anonyymi

        tuo onkin näppärä veto, aikoinaan olin radio puhelin toiminnassa mukana niin samat henkilöt livenä eivät vastanneet omaa mieli kuvaa ulkonäön suhteen ,


      • Anonyymi

        Aivan varmasti jokainen nainen, joka haluaa tulla palstamiehen valkkaamaksi, pistää tänne kuviaan. Tulevien kuvien määrästä sitten voit laskea, kuinka moni haluaa....


    • En ottaisi palstalaista jo ihan välimatkan vuoksi. En ole valmis pakkaamaan elämääni ja aloittamaan alusta jossain muualla.

      • Anonyymi

        Samat sanat.


      • Anonyymi

        Asun naapurissasi tai ainakin niin uskoisin. Olen nähnyt ketun tulevan ja menevän asunnostaan.

        Palstan kaunein nainen


    • Anonyymi

      Olen ammattikirjailija. En usko tonttuihin.

    • Anonyymi

      Olen nainen palstalla. Ei mitään mielenkiintoa tutustua palstan miehiin. On kiva kirjoitella kyllä (tietysti vain niille, jotka ymmärtävät jotain).

      • Anonyymi

        Tutustu palstan naisiin


    • Onhan niitä naisia palstan miehiin tutustunutkin. Mut eihän kaikki koe tarpeelliseksi tutustua yhtään kehenkään, yhtään missään.

      • Anonyymi

        Näin on! En kaipaa yhtään enempää ihmisiä elämääni kuin siinä jo on. Siksi täällä on kirjoitella. Ihan silloin kun itselle sopii ja huvittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin on! En kaipaa yhtään enempää ihmisiä elämääni kuin siinä jo on. Siksi täällä on kirjoitella. Ihan silloin kun itselle sopii ja huvittaa.

        Niinpä.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Niinpä.

        Vitsi sä olet kaunis jank. Lähe treffeille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vitsi sä olet kaunis jank. Lähe treffeille?

        Heh, ollu joskus 32-33 vuotiaana. Tietysti, jos kasvattais taas pitkät hiukset ja alkais meikkaamaan. Kyl sittenkin on jo rupsahtaneempi versio tuosta. 😆


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Heh, ollu joskus 32-33 vuotiaana. Tietysti, jos kasvattais taas pitkät hiukset ja alkais meikkaamaan. Kyl sittenkin on jo rupsahtaneempi versio tuosta. 😆

        Laskin..Väärin ihastui 30 mummukkaan:))))))))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laskin..Väärin ihastui 30 mummukkaan:))))))))

        Mjoo, 24 v. poika ei arvannu mihin joutuu, kun lähtee mummu puuman mukaan. :P


    • Anonyymi

      Ne tutustuu ketkä haluaa. Kaikki ei halua, kuten minä.

      Jos haluaisin tutustua, en kuitenkaan haluaisi miehen tarjoavan illallista.

      -Sheena

    • Anonyymi

      Ootte te surkeaa porukkaa. Äidin tissiäkö te vielä imette ettekä halua toisiin naisiin tutustua.

      • Anonyymi

        Minä olen yrittänyt tutustua naisiin ja kahvit olisin tarjonnut, mutta naiset ne vaan toteaa, että en mä oikeen kahville halua lähteä, et ihan turha sanoa, ettei ole yrittänyt naisiin tutustua, ei ne anna siihen edes tilaisuutta.


    • Anonyymi

      Ei naiset halua tutustua. ei edes pitkään mieheen. Pitäs olla pumpattava adonis ja komea. Ehkä sitten.

      • Anonyymi

        Pumpattava adonis 😂.

        Joo mieluummin "kumimies" kuin kukaan tältä palstalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pumpattava adonis 😂.

        Joo mieluummin "kumimies" kuin kukaan tältä palstalta.

        Eikö komee adonis tai turkkimies ole iloa naisille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö komee adonis tai turkkimies ole iloa naisille?

        Mä vastustan turkkeja..Tosin tämän viikon pakkasilla olis ollut varmasti lämmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä vastustan turkkeja..Tosin tämän viikon pakkasilla olis ollut varmasti lämmin.

        Tarkotin turkkilaista miestä.


    • Anonyymi

      Ei jaksa edes yrittää kun tietää ettei kelpaa. Pitäs olla varmaa erilainen ja eri näkönen ja komeempi.

    • Anonyymi

      Kumma kun naiset vihaa miehii eikä ne halua edes seurustella.

      • Anonyymi

        Juu, naiset valittaa, kun ei miehet lähesty, jos lähestyt naisia, niin nainen heittelee pakkeja ennekuin olet ehtinyt edes lähestyä.


    • Anonyymi

      Menipä hiljaseksi sivusto.

    • Anonyymi

      En ole täällä etsimässä seuraa, vaan huvikseni lukemassa ja kirjoittelemassa. Tämän palstan miehinen ajatusmaisema ei houkuttele lainkaan muuttaan ko. asiaa. Saattavathan nämä toki siviilissä olla ihan siedettäviä.

    • Anonyymi

      Itseä ei naiset kiinnosta yhtään. En halua yhtään naista elämääni. Naisissa ei ole mitään hyvää enkä ymmärrä miten joku voi olla naisten kanssa.

      • Ai, mä taas jos olisin sinkku treffailisin vain naisia. Mikäli ylipäänsä treffailisin ketään. Naiset saa kivasti pään sekaisin, villiksi. :D


      • Anonyymi

        Sinulla on erittäin paha naisviha. Koeta päästä eroon.


    • Anonyymi

      Itsellä ei ole mitään tarvetta tutustua miehiin täällä eikä muutoinkaan

      • Anonyymi

        Miksi ei ole? Onko sulla ongelma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei ole? Onko sulla ongelma?

        Mitä ongelmaa tuohon tarvitaan? Itsellänikin on jo "mieskiintiöt" täynnä. On oma mies ja miespuolisia ystäviä (ja myös naisystäviä - ja yksi muusukupuolinen ystäväkin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ongelmaa tuohon tarvitaan? Itsellänikin on jo "mieskiintiöt" täynnä. On oma mies ja miespuolisia ystäviä (ja myös naisystäviä - ja yksi muusukupuolinen ystäväkin).

        Jaha no onnea.itsellä ei ole naista ja kavereitakaan,mulla on ihan eri tilanne.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ongelmaa tuohon tarvitaan? Itsellänikin on jo "mieskiintiöt" täynnä. On oma mies ja miespuolisia ystäviä (ja myös naisystäviä - ja yksi muusukupuolinen ystäväkin).

        Niin no naiset löytää aina miehen.


    • Anonyymi

      Naisiin tutustuu viinaa juomalla baareissa. Kävelkää baariin ja kyllä baarissa aina joku sinkkunainen odottaa miestä.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Ei kyllä sori turustu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä sori turustu.

        Siis ei kyllä tutustu. Naiset eivät halua edes baarissa jutella.


      • Anonyymi

        En halua mennä baareihin. Mutta ei vain pääse edes juttelemaan naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei kyllä tutustu. Naiset eivät halua edes baarissa jutella.

        Ei naiset yleensä baareissa halua jutella, jos ovat tulleet sinne ystäväporukalla - tai yhdelle tai kahdelle yksin. Jos nainen istuu yksin pöydässä, hän voi myös odottaa jotakuta ja tuntee riesaksi, jos joku änkeää juttelemaan. Täytyy olla miehellä tilannetaju ja vainu kohdallaan kenen kanssa edes kannattaa harkita juttusille.

        Jos olen ollut jo baarissa jonkun aikaa ja tietyn kaverini kanssa - niin muutaman kerran mies on kyllä päässyt siihen juttusille. Mutta näin vain, jos on hätätapaus, jossa miehellä on aivan erityinen tarve puhua esim. erostaan ja kysyä neuvoa. Eikä hän ole niin kännissä, että pystyy puhumaan sujuvasti.

        Kerran olin baarissa miespuolisten ystävien kanssa ja kiiruhdin baaritiskille. Siellä yksi mies alkoi lääppiä! EIkä päästänyt irti! Pahimman näköinen ystävämies kiiruhti apuun - mutta ei lääppijä ei meinannut lopettaa. Istuimme pöytään - minä tietysti seinän viereen. Pahisnäköinen ystävä vieressä ja kaksi kauniimpaa miestä vastapäätä. Mitä tekee lääppijä? Syöksyy olutmukien sekaan pöydälle tavoittelemaan minua. Hullu. Mies ajettiin lopulta ulos koko baarista, mutta olipa sekin baari-ilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei naiset yleensä baareissa halua jutella, jos ovat tulleet sinne ystäväporukalla - tai yhdelle tai kahdelle yksin. Jos nainen istuu yksin pöydässä, hän voi myös odottaa jotakuta ja tuntee riesaksi, jos joku änkeää juttelemaan. Täytyy olla miehellä tilannetaju ja vainu kohdallaan kenen kanssa edes kannattaa harkita juttusille.

        Jos olen ollut jo baarissa jonkun aikaa ja tietyn kaverini kanssa - niin muutaman kerran mies on kyllä päässyt siihen juttusille. Mutta näin vain, jos on hätätapaus, jossa miehellä on aivan erityinen tarve puhua esim. erostaan ja kysyä neuvoa. Eikä hän ole niin kännissä, että pystyy puhumaan sujuvasti.

        Kerran olin baarissa miespuolisten ystävien kanssa ja kiiruhdin baaritiskille. Siellä yksi mies alkoi lääppiä! EIkä päästänyt irti! Pahimman näköinen ystävämies kiiruhti apuun - mutta ei lääppijä ei meinannut lopettaa. Istuimme pöytään - minä tietysti seinän viereen. Pahisnäköinen ystävä vieressä ja kaksi kauniimpaa miestä vastapäätä. Mitä tekee lääppijä? Syöksyy olutmukien sekaan pöydälle tavoittelemaan minua. Hullu. Mies ajettiin lopulta ulos koko baarista, mutta olipa sekin baari-ilta.

        "Täytyy olla miehellä tilannetaju ja vainu kohdallaan kenen kanssa edes kannattaa harkita juttusille."

        Tuohon lisään vielä, että myös juttuset tarvitsee sovittaa naiseen. Näin naisetkin tekevät miesten suhteen.


    • Anonyymi

      Itse kyllä haluaisin tutustua naisiin, muttakun ei vain onnistu eikä pääse edes treffeille.

      • Anonyymi

        Ehkä sitten mussa on jotain vikaa,ennen onnistui paremmin.


    • Anonyymi

      Naiset on selkeesti muuttunu. Eivät halua enää treffata.

      • Anonyymi

        Allu koita iskeä mies, voisit päästä treffeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu koita iskeä mies, voisit päästä treffeille.

        Ei kiinnosta miehet. Ihme ettei porukka vaan tajua.


    • Anonyymi

      Tavis nätti 80 kg nainen on hyvä joka pukeutuu tiukkoihin housuihin:).

    • Anonyymi

      Miehen pitää tarjota viinaa naiselle. Kyllä nainen sitten kiinnostuu kun juo viinaa baarissa ja tarjoot naiselle myös.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Ei kukaan halua miestä joka hyppää baareissa ja juo rahat.


    • Anonyymi

      Palstan miehet ovat pääosin kiusaajia, vaikka ruikuttavat olevansa kiusattuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      441
      9573
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2476
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      56
      1911
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1679
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1442
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1369
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      374
      1278
    8. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      145
      1224
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      20
      1185
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1062
    Aihe