Oikeen imevä laite

Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/kaalimato/a/daaf579c-d7dc-40ed-8437-7a1ef61e5358

"- Voit mennä myös suihkuun lelun kanssa, eikä kukaan kuule mitä suihkussa tapahtuu, jos perhe sattuu olemaan kotona. Kylpyhuoneen ovi kannattaa toki laittaa lukkoon."

Varmaan ihmetellään, kun nainen meni suihkuun ja kauhea äänekäs voihkiminen kuuluu kylpyhuonesta.
Kyl tulee hirveä vesilasku, jos nainen monta kertaa viikossa ja päivässä hyppää suihkussa lelunsa kanssa voihkimassa.

15

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaaha jaaha. Niin en mä turhaan sen suuseksin puolesta ole liputtanut, nythän siihen on sitten laite ja suulla voi vaikka vihellellä jatkossa.

      • Anonyymi

        Tosin jos kumppani ton laitteen kanssa leikkis meikäläisen jalkojen välissä ja viheltelis samalla, sais se kyl takuuvarmasti mustan silmän siinä yhteydessä. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosin jos kumppani ton laitteen kanssa leikkis meikäläisen jalkojen välissä ja viheltelis samalla, sais se kyl takuuvarmasti mustan silmän siinä yhteydessä. 😂

        Heh, pitäis olla sitten selin tai sun selän takana, niin et sinä nojaat kumppanin rintaan ja sieltä käsin suristelee ja viheltelee. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosin jos kumppani ton laitteen kanssa leikkis meikäläisen jalkojen välissä ja viheltelis samalla, sais se kyl takuuvarmasti mustan silmän siinä yhteydessä. 😂

        Tai jopa kypärä päässä ja visiiri silmillä. ;P


      • JanK kirjoitti:

        Tai jopa kypärä päässä ja visiiri silmillä. ;P

        Plus muut jääkiekkovarusteet päällä. 😂
        Tosin jos takana olis, niin sit sais kyllä kyynärpäästä, joten taitaisi olla parempi jättää viheltelemättä.

        Jäi kirjautuminen tekemättä, kun en huomannut sen olevan umpeutunut tuota vastausta kirjoittaessa. Sen jälkeen oon tapella uuden telkan kanssa, kun se ei tunnista ulkosia laitteita hdmi-kaapelin kautta. Siis brand new 4k smart telkka kyseessä.


      • Lauruska kirjoitti:

        Plus muut jääkiekkovarusteet päällä. 😂
        Tosin jos takana olis, niin sit sais kyllä kyynärpäästä, joten taitaisi olla parempi jättää viheltelemättä.

        Jäi kirjautuminen tekemättä, kun en huomannut sen olevan umpeutunut tuota vastausta kirjoittaessa. Sen jälkeen oon tapella uuden telkan kanssa, kun se ei tunnista ulkosia laitteita hdmi-kaapelin kautta. Siis brand new 4k smart telkka kyseessä.

        Mä aavistin, et se olet sä anona. :D

        Jotenkin teksti oli sun näköistä. Selän takana on kuitenkin helpompi pitää oma pää vähän väistelevänä ja vapaa käsi voi hillitä huiskimista. Pistää vaikka oman käsivarren rinnan yli lukiten ärripurrin käsivarren ja pitää toisenkin ranteesta kiinni. :)

        Okei.


      • JanK kirjoitti:

        Mä aavistin, et se olet sä anona. :D

        Jotenkin teksti oli sun näköistä. Selän takana on kuitenkin helpompi pitää oma pää vähän väistelevänä ja vapaa käsi voi hillitä huiskimista. Pistää vaikka oman käsivarren rinnan yli lukiten ärripurrin käsivarren ja pitää toisenkin ranteesta kiinni. :)

        Okei.

        No joo...ehkäpä tuo voisi onnistuakin, kunhan toisella on tarpeeksi pitkät kädet. 😉

        Mut mun kanssa kaikki on extremeä, etenkin nukkuessa. 🤣 Kuulemma on kyynärpäät heilunu siihen malliin, et musta silmä on lähellä. Oon napannu kaukosäädintä ja puhelinta toisen kädestä, ja meinannu nakata ne makkarin toiselle puolelle, omista laseista puhumattakaan. Jne..... 🤭

        Mun kädet pitäis vissiin sitoa kiinni hoidon ajaksi, että ne pysyy paikallaan....tai ehkä kannattais jalatkin sitoa varmuuden vuoksi. 🤔


      • Lauruska kirjoitti:

        No joo...ehkäpä tuo voisi onnistuakin, kunhan toisella on tarpeeksi pitkät kädet. 😉

        Mut mun kanssa kaikki on extremeä, etenkin nukkuessa. 🤣 Kuulemma on kyynärpäät heilunu siihen malliin, et musta silmä on lähellä. Oon napannu kaukosäädintä ja puhelinta toisen kädestä, ja meinannu nakata ne makkarin toiselle puolelle, omista laseista puhumattakaan. Jne..... 🤭

        Mun kädet pitäis vissiin sitoa kiinni hoidon ajaksi, että ne pysyy paikallaan....tai ehkä kannattais jalatkin sitoa varmuuden vuoksi. 🤔

        Joo, toimii. Hahhaah, sähän oot sitten eläväinen. Kämppä pitäis olla mahdollisimman tyhjä ja sänky x 2 normaalin 180 cm. Sulle se oma 180cm puoli? :D

        Jalat voi lukita takana istuvan jaloilla. Tietty sitominen säästää lihaskrampeilta. :D


      • JanK kirjoitti:

        Joo, toimii. Hahhaah, sähän oot sitten eläväinen. Kämppä pitäis olla mahdollisimman tyhjä ja sänky x 2 normaalin 180 cm. Sulle se oma 180cm puoli? :D

        Jalat voi lukita takana istuvan jaloilla. Tietty sitominen säästää lihaskrampeilta. :D

        😂🤣😂


      • Lauruska kirjoitti:

        😂🤣😂

        Heh, nyt ei passaa höpöttää enempää levottomia. Siihin malliin alkaa jo kyyneliä sulta lentää. :D

        Jaa-a kai se on vaan ylös ponkastava ja syöksyttävä kaupungille. Yhtään ei huvittais, mutta pakottaudutaan. Mukavat päivät Lauruskalle. :)


    • Anonyymi

      Kortistoon joudutaan veljet

      • Anonyymi

        Ai miten niin joudutaan?
        Ei muuta kuin kuukkeli käymään ja selvittelet minkälaisia automaatteja meille miehille on kehitetty. Kyllä siinä lommuposkisinkin Tatjana jää toiseksi.


      • Maitolasia, mato... x)


    • Anonyymi

      Sä oot tuijottanu liikaa pornoa, kun kuvittelet naisten jotakin ”kauheaa äänekästä voihkintaa” pitävän. Usko kuule huvikses, että pornossa ne mimmit vain näyttelevät

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe