Löytyykö miehiä joiden suosikkihiustenväri

Anonyymi

naisella on ruskea?

39

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noin periaatteessa mä ajattelen naista sillai kokonaisuutena, kuten sen tukkaakin. Suosikkihiuksia ovat ne, jotka ovat päässä, eivätkä
      1) ruuassa
      2) tukkimassa viemäriä
      3) takertuneina vaatteisiin
      4) lattialla

      Väri ei ole niin oleellinen.

    • Anonyymi

      Pidän enemmän blondeista.

      • Anonyymi

        Mitäs sitten vastaat, kun kerran tälläistä ei kysytty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sitten vastaat, kun kerran tälläistä ei kysytty.

        Mielipiteensä saa sanoa. Heti joku vetää herneet nenään. Vaaleat naiset nyt vain on kauniimpia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielipiteensä saa sanoa. Heti joku vetää herneet nenään. Vaaleat naiset nyt vain on kauniimpia!

        Vaaleiden hiusten rasvoittuvuus näkyy ensin muita hiusvärejä. Joutuu läträämään useammin.
        Hiusten limppipäisyys ei pue ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielipiteensä saa sanoa. Heti joku vetää herneet nenään. Vaaleat naiset nyt vain on kauniimpia!

        Mitäs sitä tulet tänne kuuluttamaan, kun sitä ei kysytty???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sitä tulet tänne kuuluttamaan, kun sitä ei kysytty???

        Se asia ei KUULU sulle mitenkään.
        Kurjaa kun täällä palstalla on katkeria ja kateellisia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielipiteensä saa sanoa. Heti joku vetää herneet nenään. Vaaleat naiset nyt vain on kauniimpia!

        Vai menetkö myös huutelemaan kaikkiin ilmoituksiinkin joissa haetaan esim. seksiseuraa että "ainakaan minä en ole kiinnostunut!" Jos haetaan nimenomaan ruskeahiuksisista syttyviä miehiä niin on ainoastaan typerää käytöstä tulla huutelemaan että minäpä sytyn blondeista, punapäistä ym., kun koko keskustelu ei tällöin edes kuulu sinulle. Goodbye!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se asia ei KUULU sulle mitenkään.
        Kurjaa kun täällä palstalla on katkeria ja kateellisia ihmisiä.

        Ai pitäisi olla vielä kateellinenkin, ja mistäköhän syystä??? Ja tiedoksi hei, ei tämäkään keskustelu KUULU sinulle mitenkään.


    • Anonyymi

      Tottakai. Ruskeaveriköt ovat yleensä kauniimpia, mutta en inhoa blondejakaan.

    • Anonyymi

      Brunetet on yleensä miesmäisiä ja lihavia

      • Anonyymi

        Jeesus mikä idiootti. Että lihavuus muka liittyy hiustenväriin 😂😂😂 Mistä teitä sikiää.


      • Anonyymi

        Ja tuohon miesmäisyyteen... Niin ainakaan ripaus maskuliinisuutta naisessa ei ole yhtään pahitteeksi, päinvastoin. Se tuo naiseen luonnetta ja persoonaa kuitenkaan ILMAN että tekee naisesta miesmäistä. Sellainen superhempeä alistuva pehmoblondi ei kiinnosta. Lisäksi ruskeat hiukset valkoista ihoa vasten on kaunista. Taitaa siellä joku kateellinen blondi vaan huudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuohon miesmäisyyteen... Niin ainakaan ripaus maskuliinisuutta naisessa ei ole yhtään pahitteeksi, päinvastoin. Se tuo naiseen luonnetta ja persoonaa kuitenkaan ILMAN että tekee naisesta miesmäistä. Sellainen superhempeä alistuva pehmoblondi ei kiinnosta. Lisäksi ruskeat hiukset valkoista ihoa vasten on kaunista. Taitaa siellä joku kateellinen blondi vaan huudella.

        Olen mies ja kerroin mielipiteeni. Mua ei kiinnosta tummat naiset, ja se suotakoon mulle.
        Jos joku tykkää maskuliinisista naisista, niin mikäs siinä.
        Naisen kuuluu olla NAISELLINEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mies ja kerroin mielipiteeni. Mua ei kiinnosta tummat naiset, ja se suotakoon mulle.
        Jos joku tykkää maskuliinisista naisista, niin mikäs siinä.
        Naisen kuuluu olla NAISELLINEN

        Naisen ei KUULU olla yhtään mitään. Ja mitä tulee naisellisuuteen, on maailma täynnä supernaisellisia brunetteja, näin sivuhuomautuksena. Minulle on aivan sama mikä sinua kiinnostaa tai on kiinnostamatta, mutta lakkaa levittämästä järjettömiä valheita jossa ei ole mitään perää. Väitteesi on tasoa "punahiuksisilla on syöpä", "mustahiuksiset ovat kaikki 160 cm pitkiä".


    • Anonyymi

      Riippuu mitä haluat ap.

      Itse välitän ulkonäöstä funktionaalisena asiana. Enemmän välitän ulkonäön tuomista käytännön hyödyistä.

      Palataan asiaasi. Mitä sinä haluat hiusten värisi tekevän? Mielestäni olisi helpompaa pitkän matkallisesti ymmärtää ruskean värin edut ja miten hyödyntää sitä.

      Kannattaa katsoa asiaa useammalta kantilta.

    • Anonyymi

      Bruneteilla näkyy ikääntyminen selvemmin, esim. Rypyt, kasvot alkaa roikkumaan jne

      • Anonyymi

        Siinä taas yksi dorkien dorka. Mikä ihme siinä on niin vaikeaa ymmärtää että jokin tietty hiustenväri ei jotenkin maagisesti yhtäkkiä saa kasvoja roikkumaan??? Mene hoitoon. Vaikka epäilenkin että siellä taas katkera blondi huutelee, kun ei muuta keksi. Ja ihan lisätiedoksi että mikään ei ole pahempaa kuin kulahtanut 50v. blondi. Mikään ei korosta kasvojen virheitä yhtä pahasti kuin vanhaa naamaa vasten oleva vaalea hamppupehko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä taas yksi dorkien dorka. Mikä ihme siinä on niin vaikeaa ymmärtää että jokin tietty hiustenväri ei jotenkin maagisesti yhtäkkiä saa kasvoja roikkumaan??? Mene hoitoon. Vaikka epäilenkin että siellä taas katkera blondi huutelee, kun ei muuta keksi. Ja ihan lisätiedoksi että mikään ei ole pahempaa kuin kulahtanut 50v. blondi. Mikään ei korosta kasvojen virheitä yhtä pahasti kuin vanhaa naamaa vasten oleva vaalea hamppupehko.

        Hyvin tumma ja hyvin vaalea hiusväri kyllä korostaa ryppyjä, sen takia iäkkäille ei suositella kumpaakaan. Suurin osa ihmisistä onkin siltä väliltä, ei äärimmäisen tumma- eikä äärimmäisen vaaleatukkaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä taas yksi dorkien dorka. Mikä ihme siinä on niin vaikeaa ymmärtää että jokin tietty hiustenväri ei jotenkin maagisesti yhtäkkiä saa kasvoja roikkumaan??? Mene hoitoon. Vaikka epäilenkin että siellä taas katkera blondi huutelee, kun ei muuta keksi. Ja ihan lisätiedoksi että mikään ei ole pahempaa kuin kulahtanut 50v. blondi. Mikään ei korosta kasvojen virheitä yhtä pahasti kuin vanhaa naamaa vasten oleva vaalea hamppupehko.

        Ruskeahiuksinen nainen myös suuttuu helposti, mistähän löytäisin esimerkin tähän hätään..ainiin tuosta yläpuoleltani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruskeahiuksinen nainen myös suuttuu helposti, mistähän löytäisin esimerkin tähän hätään..ainiin tuosta yläpuoleltani.

        Ja typerät yleistykset sen kun jatkuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin tumma ja hyvin vaalea hiusväri kyllä korostaa ryppyjä, sen takia iäkkäille ei suositella kumpaakaan. Suurin osa ihmisistä onkin siltä väliltä, ei äärimmäisen tumma- eikä äärimmäisen vaaleatukkaisia.

        Sillä on nimikin, ristiverinen.


    • Veikkaan, että monellekkaan miehelle tukan värillä ei niin väliä, kunhan tukan alle on kasvanut kiva mimmi.

      Ruskea on kuitenkin melkeinpä lempivärini hiuksissa naisella ja miehellä, sellainen punaruskea. Maitosuklaa. Nam. :)

      Itseä tummemmat jotenkin viehättää.

      • Anonyymi

        Ensimmäinen järkevä kommentti tähän ketjuun.:)


      • Anonyymi

        Osaatko sanoa, miksi viehätyt itseäsi tummemmista? Mikä tummuudessa viehättää? Minulla on juuri päinvastoin, että itseäni vaaleammat miehet sytyttää enemmän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko sanoa, miksi viehätyt itseäsi tummemmista? Mikä tummuudessa viehättää? Minulla on juuri päinvastoin, että itseäni vaaleammat miehet sytyttää enemmän.

        Hmm, jotenkin kai se piirteiden selkeys. Kulmat on tummemmat ja selväpiirteiset luonnostaan, iho on tummempi (mulla aika valkea). Ja jotenkin vaan se ruskea hius on etenkin vähän punaiseen taipuvana hemmetin kaunis. Punapigmentti on pop.

        Blondeissakin on kauniita, mutta kun itse olen aika vaalea (nuorena elovena blondi) luonnostaan, niin silmä jotenkin hakee aina vähän vastakohtaa.

        Sitten taas ihan tummanruskea, hyvin tumma iho, pikisilmät ei niin viehätä, joitakin poikkeuksia on. Enempi olen kuitenkin vaaleaihoisiin kalleellaan, ilman edes mitään rotuhässäkkää miettimättä. Enkä tietoisesti dissaa mitään "ihmisrotua". Siinä on sitten jo muitakin ominaispiirteitä mitkä varmaan vaikuttaa, kasvoissa nenä, huulien yms. kasvojen malli. Mikä ei viehätä, se ei vaan viehätä.

        Afro miehet esimerkiksi ei viehätä tippaakaan, ei vaikka kuinka yritän katsella sillä silmällä, kun taas afro naiset voi olla hyvinkin kauniita.

        Kai se on sitten sitä, että miehiset piirteet ei muutenkaan niin sykähdytä edes meissä vaaleaihoisissa? Vaan enemmän naiselliset piirteet kaiken värississä ihoissa ja hiuksissa viehättää.


    • Anonyymi

      Moni blondi on oikeasti brunetti.

    • Anonyymi

      Kehujen kerjäämistä...aina täällä miehetkin haukutaan joten ihan turha kuvitella että minä alkaisin ylistämään ruskeita hiuksia.

      • Anonyymi

        Ei sinun mitään odotetakaan vastaavan jos et pidä ruskeista hiuksista. Tässähän kysyttiin, että LÖYTYYKÖ miehiä, jotka tykkäävät ruskeista hiuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun mitään odotetakaan vastaavan jos et pidä ruskeista hiuksista. Tässähän kysyttiin, että LÖYTYYKÖ miehiä, jotka tykkäävät ruskeista hiuksista.

        En ole sanonut ettenkö pitäisi. En vaan suostu sanomaan sitä koska tasapuolisuuden nimissä on tärkeää että naiset saavat yhtä vähän huomiota ja itsetunnon pönkitystä kuin miehetkin.


    • Anonyymi

      EI LÖYDY!

      • Anonyymi

        Siinä taas yksi JUNTTI kailottamassa että "MINÄHÄN EN!". Ei sustakaan kukaan tykkää!


    • Anonyymi

      Olen luullut että tällä palstalla on iäkkäämpää porukkaa, mutta aiheista päätellen taitaakin olla hyvin nuorta väkeä.. Tuo lempihiusväri kuuluu samaan sarjaan kuin lempiväri... siis lasten juttuja.

    • Anonyymi

      Ootko joku katkera blondi?
      Bella Hadid on rankattu maailman kauneimmaksi. Hänellä on milloin vaaleat, tummat tai punertavat hiukset. Ei se kauneus ole väristä kiinni, vaan kasvojen luustosta ja symmetriasta. Ja siitä miten hyvin nainen ”kantaa itsensä”.

      • Anonyymi

        "Maailman kaunein" on jo tittelinä naurettava.. sellaista ei olekaan.


    • Anonyymi

      Värit ja maut on monet, sanoi Kekkonen kun suklaataja ja pökälettä vertaili.

    • Anonyymi

      Pinkki tai titaaniblondi ja Las Vegas -showgirl sekä dixie-tyttölaulu, tytöt nostelemassa sääriä esittelemässä taustalle, ruletit pyörimään ja blackjack-kortit jakoon.

    • Anonyymi

      Löytyy. Sellainen kuin Magnumg-jäätelön suklaakuorrutus. Who could resist?

    • Anonyymi

      Maantienvärisiin saa kauniin punertavan sävyn hennalla, joka ei rasita päänahkaa. Blondiuden ylläpito paljon työläämpää ja kalliimpaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe