Ollaan me sitten outoja

Tuossa edellisessä aloituksessa oli juttuja, joiden takia tulin välillä miettineeksi, että onneksi olen syntynyt naiseksi, enkä mieheksi.

Vähän hassuja syitä löysin, kuten pöksyjen sisältö ja sen semmoset jutut :)

No, eilen kyllä oli pakko miettiä sitä, että kyllä miehet on paljon fiksumpia toisiaan kohtaan, kuin mitä naiset on!

Mikä hitto siinä on, että naiset on niin veemäisiä toisiaan kohtaan? Onko meissä sisäsyntyisesti joku pirullisuus, kun kyörätään ja juorutaan, ollaan kateellisia ja katkeria :/
Me naiset voidaan inhota jotakuta jo valmiiksi, vaikkei edes tunnettaisi. Naama norsunveellä heti alusta alkaen ja sen jälkeen se jatkuukin.

Usein syyksi lyödään kateellisuus toisiaan kohtaan, mutta ei sekään aina päde :[

Miksi miehet ovat usein paremmin toistensa kanssa toimeentulevia?
Minäkin tulen paremmin juttuun miesten kanssa live-elämässä. Heidän kanssaan voi olla rennosti. Voi mennä jopa vessaankin ilman, että heti alkaa supina ja paskanjauhaminen.

Eli vaikka tavara on "väärä", niin kyllä hattua nostan miehille, kun osaavat käyttäytyä paremmin.

Jk. Tällä jutulla ei ole mitään tekemistä tän palstan juttujen tai ihmisten kanssa :)

57

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ite en oo ollu kade, en vaan tuu kaikkien kaa toimeen:D

Sunflower

• No mistä se yleensä mättää?

Eihän tietenkään aina kemiat natsaa, mutta kaikkien kanssa pitää yrittää tulla toimeen.
        On kuitenkin ihmisiä, jotka inhoo toista jo valmiiks, eikä ees yritä ensin tutustua.

• Anonyymi

Jätkät taitaa just samaan tyyliin p az kan jauhamisen ja selän takana kieroilun, muijia rankataan 0/5-6/5 asteikolla ja nimitellään vtn kanto telineiksi.

Sunflower

• Tietyssä iässä tietty nuoret miehet varmasti rankkaa naisia ja porukassa se oikein lisääntyy, mutta ikää tulee lisää, niin sitä viisastuu :)

• Anonyymi

Jokainen on yksilö!

Terveisin nm. Paras ystävä on nainen

• tinttu-liina

Tietysti on yksilö, eikä tässä nyt ollutkaan kyse ihan kaikista maailman naisista.

Tää juttu perustuu vaan omiin ja muiden kokemuksiin siitä, kun useampi nainen on samojen seinien sisäpuolella.

• No tota... Kundithan rulettaa alasta riippumatta. Siksi daamein kandeekin keskittyy juoruiluun ja safkan tekoon ;)

• Haha... :))

No kyllä me naiset ollaan kans ihan hyviä ruoanlaittajia, ja juorutakki osataan ilman pahansuopuutta ;)

Oivoi.. oispa kaikki niinku minä.
        Liki täydellinen ;)

• Anonyymi

Heitetäänpä kyssäri, tiedättekös yhtäkään naisen tekemää keksintöä? No sitähän minäkin. Niitä ei ole.

• Anonyymi

Selitän miksi. Vaikka nainen opiskelisi, lukisi tai olisi kuinka älykäs, on taustalla aina se naisen logiikka joka tekee naisen kaikesta toiminnasta 'älytöntä'.

• En tiedä tekemää, mutta keksintöjä kyllä on.

Piti oikein googlettaa ja yllätyin suuresti... :)

• Anonyymi

Naiset ei pärjää omillaan vaan tukien avulla jotka miehet maksavat. Asumistuetkin menee Suomessa käytännössä kokonaan naisille.

• Anonyymi

Luin jostain että miehissä on huippuälykkäitä 50-kertaa enemmän kuin naisissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Naiset ei pärjää omillaan vaan tukien avulla jotka miehet maksavat. Asumistuetkin menee Suomessa käytännössä kokonaan naisille.

No jos naiset tarvii enemmän tukia, niin se johtuu vain siitä, että naisilla on matalampi palkkataso kuin miehillä.
        Usein erotessakin naisille jää myös muksut ja siksi on tiukempaa.

Ja kyllä varmasti löytyy myös miehiä paljon, jotka lorvii ja elää tukien varassa.

Suomalainen nainen on aika sinnikäs elävä loppujen lopuksi.

• tinttu-liina
        Anonyymi kirjoitti:

Luin jostain että miehissä on huippuälykkäitä 50-kertaa enemmän kuin naisissa.

Joittenki miesten tekemä tutkimus varmaankin...

• Anonyymi

Naisihmiset ovat edelleen joidenkin apinalajien tasolla: kumpaakin kiinnostaa tutkia ja ihmetellä omaa pe cttään. Vai mitä kertoo ilmiöstä esim. instapimut jotka per c pitkällä poseeraavat kohti kameraa, kankkujen välissä korkeintaan naru?

• Anonyymi

Laukkuhörhöily hyvä esimerkki. Veskaa veskan vieressä, päänupin täyttää veskat vaikka maailmassa on muutakin ajattelemisen aihetta.

• Minusta nuo tuollaset kuvat ovat vähän höhliä.
        Tuntuu, ettei normikuvia enää ole, kun kaikki seisoo peilin edessä kännykkä ojossa. Ilme töröttää ja kroppa on mutkalla...

Erikseen on noi vaatemallit sun muut.

• Anonyymi

Liekö tuossa syy miksi naisia harvemmin johtotehtävissä?

• No nythän meillä löytyy naisia ainaski hallituksessa.

Tuli hassu juttu mieleen.....Mitenkähän noi daamit puhuu ukoilleen hallituskamuista? :)

Nii juu, vielä tää että hoitoalan puolella saattaa myös olla naisia isommassa virassa.
        Kaikki menee hyvin, jos ihan lähivirassa ei ole kahta muuta naista ;)

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

No nythän meillä löytyy naisia ainaski hallituksessa.

Tuli hassu juttu mieleen.....Mitenkähän noi daamit puhuu ukoilleen hallituskamuista? :)

Nii juu, vielä tää että hoitoalan puolella saattaa myös olla naisia isommassa virassa.
        Kaikki menee hyvin, jos ihan lähivirassa ei ole kahta muuta naista ;)

Siinäpä syytä miksi naiset ovat vanhastaan kuuluneet kodin piiriin miesten luodessa uraa.

• Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä syytä miksi naiset ovat vanhastaan kuuluneet kodin piiriin miesten luodessa uraa.

No minusta on hyvä, että naisetkin voi luoda omaa uraa.

Ei nainen ole syntynyt miehen orjaksi. Fiksu mies ei edes ajattele noin.

• Anonyymi

Naisille ei saa antaa päätäntävaltaa missään koska tekevät tyhmyyksiä tunteiden vallassa.

• No tuolla eduskunnassa ne menee liikaa tunteet edellä..

• Anonyymi
      • Paljon totta tuossa.

Mä myönnän, että olen sanonut ystävälle, että vaikkapa joku uusi vaate on nätti, vaikken ole oikeasti tykännyt. En ole halunnut loukata toisen vaatemakua.

• tinttu-liina kirjoitti:

Paljon totta tuossa.

Mä myönnän, että olen sanonut ystävälle, että vaikkapa joku uusi vaate on nätti, vaikken ole oikeasti tykännyt. En ole halunnut loukata toisen vaatemakua.

Niin. Ja jos ystävä vielä innoissaan näyttää uutta vaatetta ni tärkeintä on se että ystävä on tyytyväinen ostoksestaan.

• ilmannimiiä kirjoitti:

Niin. Ja jos ystävä vielä innoissaan näyttää uutta vaatetta ni tärkeintä on se että ystävä on tyytyväinen ostoksestaan.

Niin se pitää ollakki. Jokaisella on oma makunsa, eikä siihen ole nokan koputtamista.

• Anonyymi

Norminainen ei ajattele. Hän elää ja toimii tunteidensa pohjalta. Tämän tietää jokainen mies joka on riidellyt naisen kanssa. Riidan voittaminen ei onnistu koska minkäänlaiset järkisyyt eivät tehoa.

• No tuo riippuu asiasta mistä riidellään.
        Joskus me naiset ajatellaan liikaakin :}

• Anonyymi

Miehen pitää opastaa nainen alistumaan.

Arjessa naisen alistuminen tarkoittaa, että nainen ei hypi silmille vaan hoitaa esim. kotityöt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arjessa naisen alistuminen tarkoittaa, että nainen ei hypi silmille vaan hoitaa esim. kotityöt.

Nainen on kuin lapsi. Ellei hänelle aseta rajoja, niin lapsesta-naisesta kehittyy hemmoteltu tyranni, joka laittaa isän-miehen tossun alle ja on tyytymätön suhteeseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla näitä um-tulijoita ://

• Anonyymi kirjoitti:

Nainen on kuin lapsi. Ellei hänelle aseta rajoja, niin lapsesta-naisesta kehittyy hemmoteltu tyranni, joka laittaa isän-miehen tossun alle ja on tyytymätön suhteeseen.

Tuohon suhteeseen en jäisi vaan ottaisin ja lähtisin lätkimään.

• Anonyymi kirjoitti:

En jäisi tuohon suhteeseen lainkaan vaan lähtisin pois.

• Anonyymi

Miehet kun haluaa sitä looraa vaikkapa vain alitajuisesti, niin tottakai ollaan mukavia ihan ihtestään. Näin on luoja tarkoittanut.

• Ai, että mies teeskentelee mukavaa, että saa looraa??

• Anonyymi

In c^e^l-miesten kokoontumisajot, heh?

• Multa meni tuo kyllä ihan ohi :{

• Nauttikaa elämästä ja pitäkää toisistanne hyvää huolta. Tulin pitkästä aikaan moikkaamaan teitä.

Ihanaa pian tulee keväät.

• Kiva ku tulit :)

Onneks on se lohtu, että kevättä kohti mennään.

Tänään on kyllä aikamoinen sää, kun tuulee ja lumi pöllyää. Tämä menoa on kämppä aamulla huppeluksissa.

Kiva ku tulit :)

Onneks on se lohtu, että kevättä kohti mennään.

Tänään on kyllä aikamoinen sää, kun tuulee ja lumi pöllyää. Tämä menoa on kämppä aamulla huppeluksissa.

Jatkan matkaa... Nähdään ku nähdään.

• ilmannimiiä kirjoitti:

Jatkan matkaa... Nähdään ku nähdään.

Okei...

• Onko kenelläkään tullut semmosta päivää vastaan, niinku mulla tänään...

Aamusta heti, kun sain silmäni auki, niin hirvee hitutus päällä ja edelleen vaan jatkuu...

En ees tiedä syytä...
      Olis tehny mieli tänään jokaikinen vastaantulija haukkua pystyyn :{

• Anonyymi

Onkos toi sitä naisten elämää? Mielialat seilaa laidasta laitaan?:D

• Anonyymi

Eikös tuota kutsuta väärällä jalalla ylösnousemiseksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Onkos toi sitä naisten elämää? Mielialat seilaa laidasta laitaan?:D

No kai miehilläkin mielialat vaihtelee...

En ole nähnyt vielä yhtään miestä, joka olis aina tasasella tuulella.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös tuota kutsuta väärällä jalalla ylösnousemiseksi?

No juu...

Täytyy kyllä huomenaamulla nousta toisella kintulla, nii ehkä tulis parempi päivä ja olis suu hymyssä.

• Mistäs se Ressu päättelee, että just nainen poistelee viestejä?

Ei täällä edes montaa ole, enkä usko kenenkään olevista viihtivän alkaa naputtelemaa ilmiantoja.

• Anonyymi

Joku poistaa täysin asialliset viestini. Jo neljäs kerta. Eikä pelkästään tästä keskustelusta, hah hah haaa!!!...
        JK Otan selville tyypin, ja sitten alkaa "turpakäräjät"...

• Anonyymi kirjoitti:

Joku poistaa täysin asialliset viestini. Jo neljäs kerta. Eikä pelkästään tästä keskustelusta, hah hah haaa!!!...
        JK Otan selville tyypin, ja sitten alkaa "turpakäräjät"...

Mut jos se onkin kone, joka poistaa...

• Anonyymi

Kiinnostaisi muidenkin palstanaisten näkemykset sukupuolensa 'pimeään puoleen'. Oletteko samoilla linjoilla T-L:n kanssa vai ette?

• Sen sanon tähän, että otin tämän aiheen, koska oli ajankohtainen.

Mua aina jaksaa edelleen hämmästyttää ihmisten käytös :{

Sen sanon tähän, että otin tämän aiheen, koska oli ajankohtainen.

Siis joidenkin ihmisten.

En yleistä asioita tässä aloituksessakaan.

Useimmat naiset on kummiski fiksuja.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Sen sanon tähän, että otin tämän aiheen, koska oli ajankohtainen.

Lasketkos miehet näihin ihmisiin?;)

• Anonyymi kirjoitti:

Lasketkos miehet näihin ihmisiin?;)

Kai ne miehetki on ihmisiä ;)

Niinku tuos aloituksessa kitjoitin, niin jotenkin miehet on toisenlaisia käytökseltään. En sitten tiiä miten miehet käyttäytyy toisiaan kohtaan..?

Mä olen aina tullut heidän kanssaan toimeen.
        Oon ollu miesvaltaisessa työpaikassa..
        Ehkä mä oonki siks vähän ronskimpi sanoissani :)))))

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Kai ne miehetki on ihmisiä ;)

Niinku tuos aloituksessa kitjoitin, niin jotenkin miehet on toisenlaisia käytökseltään. En sitten tiiä miten miehet käyttäytyy toisiaan kohtaan..?

Mä olen aina tullut heidän kanssaan toimeen.
        Oon ollu miesvaltaisessa työpaikassa..
        Ehkä mä oonki siks vähän ronskimpi sanoissani :)))))

V*tt********i jos työpaikalla on vapaa nainen ketä halajaa useampi heppu

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3085
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2153
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1739
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1597
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1341
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1311
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1226
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1190
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1137
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1041
    Aihe