Toivooko hän, etten koskaan saa ketään?
Jos joku nainen ilmoittaa minusta poliisille
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siihen on sitten syynsä jos niin käy
Ei hän toivo ettet saisi koskaan ketään. Hän vain toivoo, että jätät juuri hänet rauhaan.
- Anonyymi
Just näin ja ehkä näpäyttää sinua samalla? Aina löytyy myös pelureita, jotka hakevat omaa hyötyä? Silloin jos on ristiriitaisuuksia asioissa, et selkeys puuttuu, kannattaa ottaa etäisyyttä toiseen.
- Anonyymi
Uhkailetko minua ja se on ihan sama mitä iniset tämän valtion laki ei ikinä kykene muuttaa mun mielipidettä siitä että ikinä hyväksyn sen että nussit jonkun muun kanssa ikinä. Paina pipoos se tieto ettei meidän asiat ikinä kuulu muille ei vaikka oltaisiin erottu nii onko meidän suhde ollut noin mitätön sinulle että haluat vielä halventaa minua jollain ilmoituksilla.
- Anonyymi
En ikinä anna sulle mitää rauhaa enkä mitään mahdollisuutta olla muiden kanssa suhteessa mitä halusit perustaa suhdetta mun kanssa kyllähän sä olet tiennyt minut ottaessa etten ole samanlaine kuin muut jotka vaan rennosti toivottaa hyvää jatkoa ja toivottavasti uusi suhde on parempi ja kahvin kera hyvästi mutta minun kanssani toi ei ole edes pahimmassa unessa mahdollista että toivotan sulle eron jälkeen mitään muuta kuin että lepää rauhassa rakkaus. Et ikinä saa olla kenenkään kanssa mun jälkeen.
Anonyymi kirjoitti:
En ikinä anna sulle mitää rauhaa enkä mitään mahdollisuutta olla muiden kanssa suhteessa mitä halusit perustaa suhdetta mun kanssa kyllähän sä olet tiennyt minut ottaessa etten ole samanlaine kuin muut jotka vaan rennosti toivottaa hyvää jatkoa ja toivottavasti uusi suhde on parempi ja kahvin kera hyvästi mutta minun kanssani toi ei ole edes pahimmassa unessa mahdollista että toivotan sulle eron jälkeen mitään muuta kuin että lepää rauhassa rakkaus. Et ikinä saa olla kenenkään kanssa mun jälkeen.
Voi rakas ystävä, minä kun en ole sinun poikaystäväsi koskaan ollutkaan. Erehdyt nyt henkilöstä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823732
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322549Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä942116Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201637Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261468- 281451
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71404Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671367Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101257Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?201241