Mutta valheet, herjaukset ja tappouhkaukset eivät?
MIKSI TOTUUS ON SÄÄNTÖJENNE VASTAISTA?
38
57
Vastaukset
Järkyttäväksi tämän tekee se, kun tämä kukoistaa eniten uskontokeskusteluissa.
- Anonyymi
Tarkennatko Teuvo.
Teuvo tarkentaa:
Pahus, Sivua ei löytynyt. Pahus. Sivua ei löytynyt. Pahus. Sivua ei löytynyt. Pahus. Sivua ei löytynyt. Pahus. Sivua ei löytynyt. Pahus. Sivua ei löytynyt. Pahus. Sivua ei löytynyt.
Tämä noin 5000 kertaa näissä keskusteluissa heinäkuusta 2005 alkaen- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Teuvo tarkentaa:
Pahus, Sivua ei löytynyt. Pahus. Sivua ei löytynyt. Pahus. Sivua ei löytynyt. Pahus. Sivua ei löytynyt. Pahus. Sivua ei löytynyt. Pahus. Sivua ei löytynyt. Pahus. Sivua ei löytynyt.
Tämä noin 5000 kertaa näissä keskusteluissa heinäkuusta 2005 alkaenMitäpä jos opettelisit kirjoittamaan asiallisesti ???
Keskustelutyylisi on erittäin hyökkäävä ja oikeassaolemisesi on pelkkää luulottelua.
Melkein arvaan, minkälaisen hyökkäyksen taas teet, mutta älä siis syytä siitä, että poistoja tulee, mietippä tätä ? - Anonyymi
Siksi, että se on kopiointia, muutahan sinä et teekään, myös hyökkäykset toisia kirjoittajia kohtaan ovat sääntöjen vastaisia.
Tein sinusta ylläpitoon ilmoituksen ja tulen tekemään vastakin, ellei tyylisi muutu ?
Ymmärrätkö ? Voisit noudattaa jonkinlaista itsekritiikkiä noissa vuodatuksissasi.
Ilmeisesti olet myös itse niiden ainoa fani.Repe.RuutikaIIo kirjoitti:
Voisit noudattaa jonkinlaista itsekritiikkiä noissa vuodatuksissasi.
Ilmeisesti olet myös itse niiden ainoa fani.Minun puheeni tulevat taivasnetin, Pyhän Hengen, kautta lähettäjältäni:
"Te ette puhu itse, teissä puhuu Isänne Henki. "
Joko nyt Pahus tulee poistamaan?- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Minun puheeni tulevat taivasnetin, Pyhän Hengen, kautta lähettäjältäni:
Joko nyt Pahus tulee poistamaan?Pyhä Henki ja gnostilaisuus ovat toisilleen mahdollisimman vieraita.
Repe.RuutikaIIo kirjoitti:
Voisit noudattaa jonkinlaista itsekritiikkiä noissa vuodatuksissasi.
Ilmeisesti olet myös itse niiden ainoa fani.Ainoa olen, vaikka olen monta kertaa pyytänyt rinnalleni toista, koska hänkin lähetti opetuslapsiaan aina kaksittain.
"Jos teitä olisi monta, kukaan ei lähtisi, eikä puhuisi sitä, mitä minä käsken puhua.
Siksi Jeesus oli yksin, apostoli Johannes yksin ja Teuvo Suni yksin.
Mutta Paavalipa ei ollutkaan yksin.Anonyymi kirjoitti:
Pyhä Henki ja gnostilaisuus ovat toisilleen mahdollisimman vieraita.
Kristus ja Antikristus ovat toisilleen vieraita.
Kristus on taivaassa, Antikristus ihmisten sille rakentamissa jumalanhuoneissa
Rosvojen .- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Minun puheeni tulevat taivasnetin, Pyhän Hengen, kautta lähettäjältäni:
Joko nyt Pahus tulee poistamaan?En usko että jumala on tuollainen valehtelija ja herjaaja, vaan nämä sanat tulevat sinusta. Sinä olet valehtelija ja herjaaja, eläkä yritä vierittää tätä jumalan syyksi.
Anonyymi kirjoitti:
Siksi, että se on kopiointia, muutahan sinä et teekään, myös hyökkäykset toisia kirjoittajia kohtaan ovat sääntöjen vastaisia.
Tein sinusta ylläpitoon ilmoituksen ja tulen tekemään vastakin, ellei tyylisi muutu ?
Ymmärrätkö ?Ymmärrän:
"Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat!
Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne!
Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."Tuo ensimmäinen rikkoo mahdollisesti seuraavia Suomi24-sääntöjä:
”- Massapostittaa viestejä useille eri palstoille”
”- Esittää asiatonta sisältöä muista käyttäjistä tai uhkailla muita käyttäjiä”
Palstalla voi olla nuoria herkkiä uskovaisia, joiden uhkailu Helvetillä ei ole asiallista - joku voi ahdistua.
On myös hyvin kyseenalaista postailla viestejä, jotka ovat pelkkiä Raamatun-lainauksia ilman, että kirjoitat ainuttakaan omaa lausetta.Järkisyitä kirjoitti:
Tuo ensimmäinen rikkoo mahdollisesti seuraavia Suomi24-sääntöjä:
”- Massapostittaa viestejä useille eri palstoille”
”- Esittää asiatonta sisältöä muista käyttäjistä tai uhkailla muita käyttäjiä”
Palstalla voi olla nuoria herkkiä uskovaisia, joiden uhkailu Helvetillä ei ole asiallista - joku voi ahdistua.
On myös hyvin kyseenalaista postailla viestejä, jotka ovat pelkkiä Raamatun-lainauksia ilman, että kirjoitat ainuttakaan omaa lausetta.Siis Saatanan tahtoa on pakko noudattaa
He sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää tosia ennustako. Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen, nähkää meille kauniita unia.
Älkää kulkeko suoraa tietä, kääntykää pois polulta, toimittakaa pois näkyvistämme Israelin Pyhä."
Siksi Israelin Pyhä sanoo näin: -- Koska te halveksitte tätä sanaa ja luotatte sortoon ja kierouteen ja nojaudutte siihen,
on tämä syntinne oleva teille kuin kasvava halkeama korkeassa muurissa: yhtäkkiä, arvaamatta muuri sortuu ja luhistuu."
Enää ei vihata Jeesuksen nimen tähden, vaan häneltä saadun TOTUUDEN HENGEN tähden. Koska kaikki Saatanan toiminta perustuu Jeesuksen nimeen ja vereen.
Eikö tämäkään merkitse sinulle mitään:
"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'TeuvoSuni kirjoitti:
Siis Saatanan tahtoa on pakko noudattaa
He sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää tosia ennustako. Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen, nähkää meille kauniita unia.
Älkää kulkeko suoraa tietä, kääntykää pois polulta, toimittakaa pois näkyvistämme Israelin Pyhä."
Siksi Israelin Pyhä sanoo näin: -- Koska te halveksitte tätä sanaa ja luotatte sortoon ja kierouteen ja nojaudutte siihen,
on tämä syntinne oleva teille kuin kasvava halkeama korkeassa muurissa: yhtäkkiä, arvaamatta muuri sortuu ja luhistuu."
Enää ei vihata Jeesuksen nimen tähden, vaan häneltä saadun TOTUUDEN HENGEN tähden. Koska kaikki Saatanan toiminta perustuu Jeesuksen nimeen ja vereen.
Eikö tämäkään merkitse sinulle mitään:
"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'Minulla ei ikävä kyllä ole mahdollisuutta muuttaa Suomi24-sääntöjä. Laita postia ylläpidolle, mutta joutunet perustelemaan asiaa muuten kuin uskonnollisella liturgialla.
Sinänsä kannatan sitä, että keskustelua siivotaan, mutta kyllähän Luterilaisuus-palstalla täytynee hyväksyä myös saarnaaminen.
Ironista on, että usein monet Helvetistä ja Saatanasta saarnaavat hartaat ”Jumalan sotilaat” tekevät parempaa työtä sekularismin puolesta kuin mihin minunkaltainen rationalisti koskaan pystyisi.Järkisyitä kirjoitti:
Minulla ei ikävä kyllä ole mahdollisuutta muuttaa Suomi24-sääntöjä. Laita postia ylläpidolle, mutta joutunet perustelemaan asiaa muuten kuin uskonnollisella liturgialla.
Sinänsä kannatan sitä, että keskustelua siivotaan, mutta kyllähän Luterilaisuus-palstalla täytynee hyväksyä myös saarnaaminen.
Ironista on, että usein monet Helvetistä ja Saatanasta saarnaavat hartaat ”Jumalan sotilaat” tekevät parempaa työtä sekularismin puolesta kuin mihin minunkaltainen rationalisti koskaan pystyisi.Onko sinulla enää mahdollisuutta noudattaa edes tätä Jumalan lähtökäskyä:
"Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.
"Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."
- Anonyymi
Joh.2:24-25 Mutta Jeesus itse ei uskonut itseänsä heille, sentähden että hän tunsi kaikki eikä tarvinnut kenenkään todistusta ihmisistä, sillä hän tiesi itse, mitä ihmisessä on. Joh.6:64 Mutta teissä on muutamia, jotka eivät usko. Sillä Jeesus tiesi alusta asti, ketkä ne olivat, jotka eivät uskoneet, ja kuka se oli, joka oli kavaltava hänet. Joh.13:10-11
- Anonyymi
Niinpä niin...."totuus ei ole mielipidekysymys"
"Kenen voittama joku on, sen orja hän on."
Kristus voittaa totuudelle.
Antikristus valheelle.
- Anonyymi
Illan globaaliin perjantaikokoukseen on mahdollisuus valmistautua.
https://fi-fi.facebook.com/Jeesusontulossa/photos/a.1716404015253610/2739713569589311/?type=3 - Anonyymi
Erivapaus on oma vapaus ja eri teitä.
Jokaiselle lahkolleen on Saatana antanut oman tiensä, koska ihmisten hengelliset halut ovat mitä ihmeellisimpiä.
Ja Paavalihan oli näiden ihmeiden mestari:
"Olenhan teidän keskuudessanne todistanut olevani oikea apostoli, kun olen tehnyt tunnustekoja, ihmeitä ja voimatöitä yhden toisensa jälkeen."
- Anonyymi
Totuus voidaan aukottomasti todistaa.
Miksi et siis todista?
Antikristuksen rosvojen luolissa ei muuta olekaan, kuin käärmeen mentäviä aukkoja.
"Onko Jumala todella sanonut? EI SUINKAAN"
Oletko käynyt Tampereen tuomiokirkossa sen kuvaa katsomassa?
Siellä on myös kuva siitä, miten nuorukaiset kantavat haavoitetun Kristuksen sieltä pois.
Joten siellä hän ei riipu vertavuotavana Saatanan tappovälineellä.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Miksi et siis todista?
Antikristuksen rosvojen luolissa ei muuta olekaan, kuin käärmeen mentäviä aukkoja.
"Onko Jumala todella sanonut? EI SUINKAAN"
Oletko käynyt Tampereen tuomiokirkossa sen kuvaa katsomassa?
Siellä on myös kuva siitä, miten nuorukaiset kantavat haavoitetun Kristuksen sieltä pois.
Joten siellä hän ei riipu vertavuotavana Saatanan tappovälineellä.Niinpä, kohta onneksi tuokin korjataan bitti-taivaaseen ja se onkin ihan oikein koska onhan sinulla aika sairaat jutut. Taustalla varmaan joku uskosta humaltuminen joka vastaa teholtaan delirumia.
Tuo Saatanan näkeminen on myös mielestäni sellainen juttu, että jos alkaa sitä jatkuvasti näkemään joka asiassa niin kannattaa hakea psykiatrista apua koska normaalit uskovaiset eivät keskity piruntorjuntaan vaan ihan johonkin muuhun. Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, kohta onneksi tuokin korjataan bitti-taivaaseen ja se onkin ihan oikein koska onhan sinulla aika sairaat jutut. Taustalla varmaan joku uskosta humaltuminen joka vastaa teholtaan delirumia.
Tuo Saatanan näkeminen on myös mielestäni sellainen juttu, että jos alkaa sitä jatkuvasti näkemään joka asiassa niin kannattaa hakea psykiatrista apua koska normaalit uskovaiset eivät keskity piruntorjuntaan vaan ihan johonkin muuhun.Jos Saatana näkisi toisen Saatanan, niin mitä tapahtuisi:
"Jos Saatana ajaa ulos Saatanan, silloin se on noussut itseään vastaan.
Kuinka sen valtakunta silloin voi pysyä koossa?"
SE näkee vain Pyhän Hengen, jota kaikki sen palvelijat suurella joukolla herjaavat.
Miksi myös omalla nimellä ja kuvalla kirjoittamien on sääntöjenne vastaista, kun jo monta kertaa olette vaihtaneet ,kuvani ja nimeni anonyymiksi?
- Anonyymi
Sinun kannattaa kysyä sitä täältä. https://keskustelu.suomi24.fi/t/16271755/luterilaisuus-palstan-sisalto
Todennäköisesti syy on kuitenkin tietotekninen. Anonyymi kirjoitti:
Sinun kannattaa kysyä sitä täältä. https://keskustelu.suomi24.fi/t/16271755/luterilaisuus-palstan-sisalto
Todennäköisesti syy on kuitenkin tietotekninen.Luuletko, etten ole kysellyt?
Viimeinen kysely tuotti viikon pannauksen: "OLET JÄÄHYLLÄ."
Saatan ei omiansa jäähyaitioon laita.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Luuletko, etten ole kysellyt?
Viimeinen kysely tuotti viikon pannauksen: "OLET JÄÄHYLLÄ."
Saatan ei omiansa jäähyaitioon laita.Ainakaan tuossa ketjussa en ole nähnyt sinun kysyvän. Ja viimeksi sinne on kommentoitu 14.1.2021, joten todennäköisin syy on siis tietotekninen.
- Anonyymi
Kuten sanoin, tietotekniikka teki sinulle tepposet, ei sen enempää eikä vähempää.
Hyvää päivän jatkoa!
- Anonyymi
Kun kuulee sanan 'totuus' sinulta niin hälytyskellot soivat.
Kuuletko sinäkin Saatanan hälytyspartioon, kun tuon totiuuden tiedät?
Jos et kuulu, niin miksi et tule minulle kaveriksi nimelläsi ja kuvallasi, ettei minun tarvitsi yksin odottaa murhaajan tuloa?
No, et ainakaan keskustele. Mutta kannattaa tosiaan katsoa ne säännöt. Jos ei käy, niin voithan aloittaa oman blogin pitämisen.
Näinhän se on koska Saatanan valtakunnassa totuus on kirosana. On minulla oma kotikin, jos sinua totuus kiinnostaa, niin tule sinne.
Siellä olen kertonut elämästäni kaiken, ja kaiken mitä Pyhä Henki on tästä Jumalan lähettämästä rajusta eksytyksestä käskenyt kirjoittaa.
Tämä on julkinen profiili, joten kaveriksi ei tarvitse liittyä ja pelätä pappien vihaa, jos saisivat tietää, että olet tuon kirotun Sunin kaveri.
https://www.facebook.com/teuvo.suni/
Kun Saatanan pappien pitää olla yhden vaimon miehiä, niin oletko sinä yhden mummonmuori?
Vielä kerran ylös ja uudelle kierrokselle.
Herätys uuteen päivään.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024672Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493182Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852929- 801690
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411470450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021274- 151007
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40921Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25900- 184894