Mies ei kestä hävitä naiselle

Anonyymi

70

79

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän näitä ole kuullut lähes jokainen naispuolinen pelaaja. Ikävä kyllä ei siis ole mitenkään harvinaista. Rehellisesti sanoen ei tuo ollut edes pahimmasta päästä, mutta tuo sylkäsy oli kyllä uutta. Mitä olen noita miesten keskisiä pelejä vierestä katsellut ja kuunnellut, niin ei siellä ihan tollasta tekstiä kuule. Törkeetä puhetta kyllä, mutta ei lähellekään samaa tasoa.

      Ite en striimaa tai muuta vastaavaa, mutta kyllä tullut useemminkin mieleen, että pitäis ottaa tavaksi tallentaa noita pelien sisäsiä keskusteluja ja chatteja. Noiden jotka striimailee jne. pitäis kyllä pistää noita täysin sensuroimattomina esille, vaikka kaikki skeida rajastaan.

      • Kiusaajien naamat ja nimet vaan esille. ☝️


    • Pojulle vois sanoa, että ime pentu sukkaas ja runkkaa nenääs.

    • Anonyymi

      Nainen kyllä sietää väkivaltaa ja tappamista, jopa kiihottuu siitä, mutta sitten jos joku pelin tiimellyksessä erehtyy sanomaan totuuden jota ainakin 90% naisista on se alkaa itkemään, totuus sattuu. Ei pitäisi mennä sotakentille jso ei kestä sotakenttien kielenkäyttöä, se ei ole aina kaunista.

      -harmiseikirj-

      • Jos kutsuu siveää naista huoraksi, se on mautonta.


      • Anonyymi

        Sanoiko joku jossain, ettei kestänyt kielenkäyttöä ja alkoi itkeä? Käytöstapoja voi vaatia, vaikka niiden puute ei hirveästi itkettäisikään.


      • Anonyymi

        Heikosti menee sullakin, jos et erota toisistaan pixeleitä ja todellisuutta. Pixeleiden "tappaminen" onkin ihan viimesen päälle sotatanner.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Jos kutsuu siveää naista huoraksi, se on mautonta.

        Tuollaisessa sotimistilanteessa varmaan kiihdyksissään tulee sanottua kaikenlaista, jos siellä nainen rääkyy kusipäätä tms. se on ihan yhtä paha loukkaus muttei miehet ala semmoisesta heti itkemään. Jotta kaikilla olisi kivaa tuolla pitäisi olla naisten ja miesten pelit erikseen mutta ei se varmaan juurikin naisille sovi kun ne haluaa pilata miesten peli-ilon.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoiko joku jossain, ettei kestänyt kielenkäyttöä ja alkoi itkeä? Käytöstapoja voi vaatia, vaikka niiden puute ei hirveästi itkettäisikään.

        Kyllähän tuo siltä vaikuttaa kun on tuota kokemustaan uhriutuen levittänyt.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        Väkivaltaa, tappamista ja sotakenttien kielenkäyttöä ... anna mun kaikki kestää. Voiko ton naurettavammaksi enää mennä? Kauankohan sinäkin mahtaisit ihan oikeassa sodassa säilyä hengissä? Istuisit nurkassa ja itkisit ku pikkutyttö. Ihan samalla tavalla kun suurin osa noista muistakin pelimaailman "tapajista". 😅


      • Anonyymi

        Samaa mieltä.

        Jos alkaa vaatimaan jotain salonkitapoja sotapelissä, on itse idiootti.

        Varmaan on naisella sorminäppäryyttä, mutta kestääkö kantti muuten? Ei kestänyt.

        Testosteroni/adrenaliiniyhdistelmä on varmaankin se syy, miksi monet miehet pelaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuo siltä vaikuttaa kun on tuota kokemustaan uhriutuen levittänyt.

        -harmiseikirj-

        Mitä levittämistä se nyt on, jos ei rupee editoimaan pois kanssapelaajien puheita? Ei kai se nyt striimaajan velvollisuus ole miettiä mitä ne muut siellä laukoo? Ehkä kohteliasta ilmottaa aluksi, että btw nämä menee sitten tällasenaan eetteriin, mutta mitään muuta velvotetta ei ole. Jos ne omat puheet niin lujaa ahdistaa, että joutuu nikkiä vaihtamaan ja muutenkin pakoilemaan, niin ihan laukojan oma onglmahan se on. Ei muuta kun lisää vaan suoraan eetteriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä levittämistä se nyt on, jos ei rupee editoimaan pois kanssapelaajien puheita? Ei kai se nyt striimaajan velvollisuus ole miettiä mitä ne muut siellä laukoo? Ehkä kohteliasta ilmottaa aluksi, että btw nämä menee sitten tällasenaan eetteriin, mutta mitään muuta velvotetta ei ole. Jos ne omat puheet niin lujaa ahdistaa, että joutuu nikkiä vaihtamaan ja muutenkin pakoilemaan, niin ihan laukojan oma onglmahan se on. Ei muuta kun lisää vaan suoraan eetteriin.

        Kyllä näihin alkaa nykyään jo suht usein törmäämäänkin. Alussa joku ilmottelee, että menee muuten sitten suorana ulos. Miettikää sen mukaan mitä huutelette. 👍👍👍


      • Meillä kuuluu iltaisin olkkarista"vittu, voi saatana mitä sä sinne meet, perkele"eikä ole sotapeli vaan joku ihmeen lahtauspeli missä on hahmoja kauhuelokuvista. Eikä normaalisti kiroile koskaan. Pelatessa vaan.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Meillä kuuluu iltaisin olkkarista"vittu, voi saatana mitä sä sinne meet, perkele"eikä ole sotapeli vaan joku ihmeen lahtauspeli missä on hahmoja kauhuelokuvista. Eikä normaalisti kiroile koskaan. Pelatessa vaan.

        Eihän siinä mitään jos pelatessa tulee kiroiltua. Normaaliahan se on kun joku asia vituttaa. Tulee sitä itekin välillä puhuttua pahempia kun merimies. 😅

        Ero tulee sitten siinä, että kokeeko tarvetta huudella niitä törkyjään muiden korville. Ihminen, jolla on käytöstapoja, osaa mykistää sen mikkinsä ku tule tarve huutaa huoraa. Tai pysyköön tiimikanavilla huutelemassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä mitään jos pelatessa tulee kiroiltua. Normaaliahan se on kun joku asia vituttaa. Tulee sitä itekin välillä puhuttua pahempia kun merimies. 😅

        Ero tulee sitten siinä, että kokeeko tarvetta huudella niitä törkyjään muiden korville. Ihminen, jolla on käytöstapoja, osaa mykistää sen mikkinsä ku tule tarve huutaa huoraa. Tai pysyköön tiimikanavilla huutelemassa.

        Juu, täältä ei onneksi mikkiyhteyksiä mihkään ole, mut ei kyllä ole taipumuksia nimitellä kovin rumilla sanoilla. Paskahousu taitaa olla pahin mihin sortuu toisinaan, kun joku meistäkin pännii. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heikosti menee sullakin, jos et erota toisistaan pixeleitä ja todellisuutta. Pixeleiden "tappaminen" onkin ihan viimesen päälle sotatanner.

        "Pixeleiden "tappaminen" onkin ihan viimesen päälle sotatanner."

        Pelissä pixelinaisen sanominen lutkaksi onkin ihan viimeisen päälle lutkittelua. Sitäpaitsi, länsinaiset ei tunnu loukkaantuvat kun barbaarikulttuurien miehet polttaa niitä elävältä mutta annas olla kun länsimies sanoo pelissä noin, se puhkaisee uutiskynnyksen. Maailmassa on oikeitakin ongelmia, ymmärtäisitte suhteuttaa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkivaltaa, tappamista ja sotakenttien kielenkäyttöä ... anna mun kaikki kestää. Voiko ton naurettavammaksi enää mennä? Kauankohan sinäkin mahtaisit ihan oikeassa sodassa säilyä hengissä? Istuisit nurkassa ja itkisit ku pikkutyttö. Ihan samalla tavalla kun suurin osa noista muistakin pelimaailman "tapajista". 😅

        Ainakin kauemmin kuin sinä, se on saletti :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä levittämistä se nyt on, jos ei rupee editoimaan pois kanssapelaajien puheita? Ei kai se nyt striimaajan velvollisuus ole miettiä mitä ne muut siellä laukoo? Ehkä kohteliasta ilmottaa aluksi, että btw nämä menee sitten tällasenaan eetteriin, mutta mitään muuta velvotetta ei ole. Jos ne omat puheet niin lujaa ahdistaa, että joutuu nikkiä vaihtamaan ja muutenkin pakoilemaan, niin ihan laukojan oma onglmahan se on. Ei muuta kun lisää vaan suoraan eetteriin.

        Juuri näin!
        Harmista harmittaa, kun tietää, että olisi voinut itse joutua vaataavassa tilanteessa ”eetteriin”, eikä sen jälkeen olisikaan mitään mahdollisuutta kutsua itseään ”kiltiksi ja kunnolliseksi” 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pixeleiden "tappaminen" onkin ihan viimesen päälle sotatanner."

        Pelissä pixelinaisen sanominen lutkaksi onkin ihan viimeisen päälle lutkittelua. Sitäpaitsi, länsinaiset ei tunnu loukkaantuvat kun barbaarikulttuurien miehet polttaa niitä elävältä mutta annas olla kun länsimies sanoo pelissä noin, se puhkaisee uutiskynnyksen. Maailmassa on oikeitakin ongelmia, ymmärtäisitte suhteuttaa.

        -harmiseikirj-

        Jos sä pixelinaista itekses nimittelet, niin eipä sillä mitään väliä olekaan. Niille pixeleille saat kuule ihan vapaasti ja laillisestikin tehdä ihan mitä haluat. Jos lähdet niitä törkyjäs sinne avonaiseen mikkiin huutelemaan, niin siellä on sitten jo ihminen eikä pixelikasa. Jos noin perusasia on hukassa, niin sitte tässä tulikin sulle uutta tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pixeleiden "tappaminen" onkin ihan viimesen päälle sotatanner."

        Pelissä pixelinaisen sanominen lutkaksi onkin ihan viimeisen päälle lutkittelua. Sitäpaitsi, länsinaiset ei tunnu loukkaantuvat kun barbaarikulttuurien miehet polttaa niitä elävältä mutta annas olla kun länsimies sanoo pelissä noin, se puhkaisee uutiskynnyksen. Maailmassa on oikeitakin ongelmia, ymmärtäisitte suhteuttaa.

        -harmiseikirj-

        Sen kun huutelet ihan miksi tahansa. Tilanne kuitenkin menee kokoajan enemmän siihen, että striimaajia ja muita on joka pelissä. Kannattaa huudella ja kirjotella julkisesti vain se, mikä ei jälkikäteen ahista kun se lävähtää kaikkien näkyville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kun huutelet ihan miksi tahansa. Tilanne kuitenkin menee kokoajan enemmän siihen, että striimaajia ja muita on joka pelissä. Kannattaa huudella ja kirjotella julkisesti vain se, mikä ei jälkikäteen ahista kun se lävähtää kaikkien näkyville.

        En minä huutele mutta voin kuvitella että tuollaiseen peliin uppoutuneena voi joku huudella, eikös siinä ole tarkoituskin eläytyä tositilanteeseen? ja varmaan tuo nainenkin ihan samalla tavalla tuhisee pelaajamiehistä "v..un r..kkari, kohta saat niin että tuntuu" jne. se on ihan normaalia varmaan noissa, jos ei sitä kielenkäyttöä kestä pitää vaihtaa lajia.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä huutele mutta voin kuvitella että tuollaiseen peliin uppoutuneena voi joku huudella, eikös siinä ole tarkoituskin eläytyä tositilanteeseen? ja varmaan tuo nainenkin ihan samalla tavalla tuhisee pelaajamiehistä "v..un r..kkari, kohta saat niin että tuntuu" jne. se on ihan normaalia varmaan noissa, jos ei sitä kielenkäyttöä kestä pitää vaihtaa lajia.

        -harmiseikirj-

        Aivan vapaasti jokanen saa huudellakin. Mikki mykäksi ja antaa mennä vaan. Korkeintaan naapurit häiriintyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä huutele mutta voin kuvitella että tuollaiseen peliin uppoutuneena voi joku huudella, eikös siinä ole tarkoituskin eläytyä tositilanteeseen? ja varmaan tuo nainenkin ihan samalla tavalla tuhisee pelaajamiehistä "v..un r..kkari, kohta saat niin että tuntuu" jne. se on ihan normaalia varmaan noissa, jos ei sitä kielenkäyttöä kestä pitää vaihtaa lajia.

        -harmiseikirj-

        Et sä siellä sotatantereilla pääse yhtään enempää niihin vihollisen comsysteemeihin sitä huoraa huutamaan. Ihan omilles sä sielläkin muriset ja huudat.


      • Taisit tunnistaa itses..


      • Palstakamu kirjoitti:

        Jos kutsuu siveää naista huoraksi, se on mautonta.

        Koetko itses huoraksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisessa sotimistilanteessa varmaan kiihdyksissään tulee sanottua kaikenlaista, jos siellä nainen rääkyy kusipäätä tms. se on ihan yhtä paha loukkaus muttei miehet ala semmoisesta heti itkemään. Jotta kaikilla olisi kivaa tuolla pitäisi olla naisten ja miesten pelit erikseen mutta ei se varmaan juurikin naisille sovi kun ne haluaa pilata miesten peli-ilon.

        -harmiseikirj-

        No silloin se " teikäläisten" todellinen luonne paljastuu.. Irl sitten onkin jo nyrkit käytössä..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Koetko itses huoraksi?

        Mitä veikkaat? Vastasin kyllä kysymykseen jo yllä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Mitä veikkaat? Vastasin kyllä kysymykseen jo yllä.

        What.. missä?


      • Anonyymi

        Oho, huuto unohtui: siis kuvitellaan kaikki capslocit päällä nuo kirjaimet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pixeleiden "tappaminen" onkin ihan viimesen päälle sotatanner."

        Pelissä pixelinaisen sanominen lutkaksi onkin ihan viimeisen päälle lutkittelua. Sitäpaitsi, länsinaiset ei tunnu loukkaantuvat kun barbaarikulttuurien miehet polttaa niitä elävältä mutta annas olla kun länsimies sanoo pelissä noin, se puhkaisee uutiskynnyksen. Maailmassa on oikeitakin ongelmia, ymmärtäisitte suhteuttaa.

        -harmiseikirj-

        Sulla ei tosiaankaan ole minkäänlaista tajua tästä maailmanmenosta. Uskomattoman tyhjäpäinen tyyppi olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei tosiaankaan ole minkäänlaista tajua tästä maailmanmenosta. Uskomattoman tyhjäpäinen tyyppi olet.

        Kyllähän tossa nyt kuitenkin ihan logikka on. Annetaan sen verran tunnustusta. Logiikka on, että se on ihan sama miten vittumainen ja julma kusipää minä olen, kunhan aina löytyy joku vähän pahempi. Arvostelkaa sitä pahempaa tyyppiä ja antakaa mun olla rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkivaltaa, tappamista ja sotakenttien kielenkäyttöä ... anna mun kaikki kestää. Voiko ton naurettavammaksi enää mennä? Kauankohan sinäkin mahtaisit ihan oikeassa sodassa säilyä hengissä? Istuisit nurkassa ja itkisit ku pikkutyttö. Ihan samalla tavalla kun suurin osa noista muistakin pelimaailman "tapajista". 😅

        Harmishan on nainen. El ollut mies.


      • Anonyymi

        Saa olla kyllä pikkasen elämän raiteilta podunnu tälläsien puheitten omaava/t. Varmaan on hyvä olla ja ihana elämä😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heikosti menee sullakin, jos et erota toisistaan pixeleitä ja todellisuutta. Pixeleiden "tappaminen" onkin ihan viimesen päälle sotatanner.

        Joo, naurattaa pelkkä ajatus et nää piimähousut olis oikeessa sodassa🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Eivätkös tytöt ole mukavia?

      Itse piti keskittyä katsomaan amerikkalaisten The Stand -sarjan uutta jaksoa hyvin kyllä posahtaa talo.

    • Anonyymi

      Naisen kuuluu heikompana väistyä kilpailu tilanteessa. Ei voi olettaa muuta

      • Anonyymi

        Ilmisesti kuitenkin ko. herraa omat puheet hävetti. Ei kai hän muuten olis karkuun lähtenyt, vaan seisoisi reilusti sanojensa takana. Kuitenkin vahvasti miespuolinen yhteisö, jossa ei paljon yhden pikkutytön sana paina.


    • Anonyymi

      Itse joskus pelasin tuollaisia pelejä ja striimasin mutta lopetin koska se vie todella paljon aikaa jos haluaa olla hyvä ja pärjätä joten lopetin koska se hallitsee elämää liikaa eikä vois oikein muuta harrastaa. Olen siis aloituksen tekijä ja pelaan nykyään vaan pleikkari nelosella, kohta ostan pleikkari vitosen

    • Tuommosia nää kaksnaamaset suomipartikset ja -harmikset on ... 🤭

      • Anonyymi

        Harmis oikein erityisesti ilmaisee tässä ketjussa olevansa juuri tuollainen. (Kaksinaamaisuutensa hän on usein ennenkin paljastanut.)


    • Anonyymi

      Jokaikiselle varmaan harrastus tuollainenj jos kylpyammeessa on sukellusvene Typhoon-luokkainen vielä jolla voi ampua torpedoilla kelluvia ankkoja.

    • Ketä yllätti, että pariskunta Harmis&Partis puolustelee suomimiesten huoritteluja.. 😯😄

      • Anonyymi

        Minua ei yllättänyt että säntäsit älisemään., täytyy myöntää että oikeastaan kommentoin vain ihan sinun takia kun arvasin että riemastut asiasta :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        No ei yllättänyt yhtään. En ihmettelis sitäkään, vaikka jompikumpi herroista olis ollut itse asialla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei yllättänyt että säntäsit älisemään., täytyy myöntää että oikeastaan kommentoin vain ihan sinun takia kun arvasin että riemastut asiasta :D

        -harmiseikirj-

        Ei ollut tarkoituskaan.. 😌


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei yllättänyt yhtään. En ihmettelis sitäkään, vaikka jompikumpi herroista olis ollut itse asialla.

        Niinpä. 😄


    • Anonyymi

      Kyllä todellinen mies kestää, sellainen jolla on aito hyvä itsetunto.

    • Anonyymi

      Jotkut vaan on sellaisia ettei ne kestä hävitä naiselle. Yhä enemmän naisia näkee pelaamassa ja olen pelannut naisia vastaan ja hävinnyt ja voittanut enkä ole siitä suuttunut. Erilaisia pelejä olen pelannut 20 vuotta, pleikkaria ja netissä just tuollaisia liigoja missä pelataan vastakkain mutta en pelaa niitä ammatikseni vaan huvikseni joskus. Tuo on totista hommaa ja jotkut käyttää siihen aikaa paljon, itse en jaksaisi pelata joka päivä 10 tuntia. Kaikenlaista tyyppiä niissä on mukana, jotkut hermoheikkoja ja toiset rauhallisia.

      • Anonyymi

        👍

        Kun ihan totta puhutaan, niin suurin osa miespelaajista on asiallista hyvää porukkaa. Noi tän alotuksen linkin tyypit on vähemmistö, vaikka äänekkäitä ovatkin. Monesti miehetkin saa samoilta tyypeiltä niskaansa kaikenlaista skeidaa. Valtaosa (ainakin niistä miespelaajista, jotka ite tunnen) vihaa tota sikailijasakkia ihan yhtälailla. Ei kukaan normaali ihminen jaksais kuunnella älyvapaata päänaukomista, herjaa ja haukkumista jatkuvalla syötöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍

        Kun ihan totta puhutaan, niin suurin osa miespelaajista on asiallista hyvää porukkaa. Noi tän alotuksen linkin tyypit on vähemmistö, vaikka äänekkäitä ovatkin. Monesti miehetkin saa samoilta tyypeiltä niskaansa kaikenlaista skeidaa. Valtaosa (ainakin niistä miespelaajista, jotka ite tunnen) vihaa tota sikailijasakkia ihan yhtälailla. Ei kukaan normaali ihminen jaksais kuunnella älyvapaata päänaukomista, herjaa ja haukkumista jatkuvalla syötöllä.

        Harmis kuitenkin puolustelee käyttäytymistä ihan täysillä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmis kuitenkin puolustelee käyttäytymistä ihan täysillä!

        Missä kohtaa muka puolustin tyypin käyttäytymistä?vTeissä ihmisissä on se vika ettette ymmärrä lukemaanne ja veädtte omia johtopäätöksiä, minä en sen kummmin puheita puolusta, mutta ymmärrän jos tuollaisessa pelin tiimellyksessä ihmiset puhuu mitä sattuu. Minä tässä ketjussa lähinnä tuomitsin naisen uhritumisen asiasta ja ehdotin että naiset voisi pelata keskenään ja miehet keskenään, ei se silit varmaan rumia puheita lopettaisi mutta ei tarvitsisi sitten niin paljoa ahdistua naisten.
        '
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa muka puolustin tyypin käyttäytymistä?vTeissä ihmisissä on se vika ettette ymmärrä lukemaanne ja veädtte omia johtopäätöksiä, minä en sen kummmin puheita puolusta, mutta ymmärrän jos tuollaisessa pelin tiimellyksessä ihmiset puhuu mitä sattuu. Minä tässä ketjussa lähinnä tuomitsin naisen uhritumisen asiasta ja ehdotin että naiset voisi pelata keskenään ja miehet keskenään, ei se silit varmaan rumia puheita lopettaisi mutta ei tarvitsisi sitten niin paljoa ahdistua naisten.
        '
        -harmiseikirj-

        Se törkymöykkymieshän siinä ahdistui, kun piti nikkikin vaihtaa.....

        Nainenhan ei edes ymmärrä suomen kieltä, eikä näin ollen tiennyt mitä se heppu räyhäsi, joten ei ole oletettavaa mikään ahdistuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa muka puolustin tyypin käyttäytymistä?vTeissä ihmisissä on se vika ettette ymmärrä lukemaanne ja veädtte omia johtopäätöksiä, minä en sen kummmin puheita puolusta, mutta ymmärrän jos tuollaisessa pelin tiimellyksessä ihmiset puhuu mitä sattuu. Minä tässä ketjussa lähinnä tuomitsin naisen uhritumisen asiasta ja ehdotin että naiset voisi pelata keskenään ja miehet keskenään, ei se silit varmaan rumia puheita lopettaisi mutta ei tarvitsisi sitten niin paljoa ahdistua naisten.
        '
        -harmiseikirj-

        Sulta kysyttiin jo tuolla ylempänä, että muka striimaajan vastuulla pohtia muiden peliin osallistujien möläytyksiä ja kielenkäyttöä? Eikö muka riitä, että hän kertoo aikeensa laitta matsi kaikkien nähtäville? Jokainen osallistuja sitten itse miettii törttöileekö vai ei. Vielä suuremmalla syyllä, kun kukaan ei kaikkia maailman kieliä osaa. Kuten tuokaan neitonen ei suomenkieltä puhu tai ymmärrä. Tuota miestä sensijaan ilmeisesti kovastikin ahdisti oma toimintansa. Hänhän muutti nikkiä ja pisti itsensä piiloon. Eikä siinä vielä kaikii, vaan se samassa pelissä ollut tiimikaverinsakin teki saman. Eli kaverikin koki tarvetta mennä piiloon tyypin käytöksen takia. Oli varmasti todella tyydyttävää heille tuokin huutelu. Itse muuten oikeasti aluksi kuvittelin tota pätkää katsoessani, että tyyppi oli vaan unohtanut mykistää mikkinsä. Sitten siinä tuli se sylkäsy, eli ei sitten ollutkaan niin. Kuvittelin siis aluksi, että nyt vaan vituttaa ja mikit jäi auki.


    • Anonyymi

      Noissa peleissä pitäisi olla naamakuvat näytöllä, ehkä sillä saisi kielen käytön paremmaksi? Oli kyl ala-arvoinen Suomalainen kommentti 😢

    • Anonyymi

      Siis mistä tuo mies tiesi pelaavansa naista vastaan? Ei kai tuolla nyt nimen ja kuvan kans kuitenkaan pelata? Miksei pelaa anonyyminä sukupuolettomana?

      • Anonyymi

        Kyllä siellä pelataan oman naaman kanssa. Live lähetyksissä näkyy kuva kun striimaavat pelamistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä pelataan oman naaman kanssa. Live lähetyksissä näkyy kuva kun striimaavat pelamistaan.

        No kyllähän tuommonen kaunis tyttö herättää sitte huomiota, tuossa pelatessa on adrenaliinitasot korkeella. Eikö tuo pelkää että saa livevainoajia.


    • Todella raukkamaista pelaajalta. Tuollaiset tyypit ovat mieslapsia, joilla on henkinen kehitys jäänyt pahasti kesken. Huono häviäjä!
      Lohduttavaa asiassa on se, että ne joutuu elämään loppuelämänsä oman päänsä sisällä. Kurjuuden maksimointia.

      • Anonyymi

        Sanos muuta. Kaikki huorittelu ja kurpittelu tulee just näiden miesressukoiden suusta,jotka on henkisesti jälkeenjääneitä.verissäpäin puolustaa miehisyyttään ja itkupotkuraivoaa. Yrittää vakuutella itselleen että on niin pro ja nuoret naiset mielikuvitusaseina taistelee pelottavia omanikäisiä naisia vastaan polvet tutisten.me kesi ikäiset naiset ollaan heidän suurin uhka! Kaikki paha puhe ja naisten haukkuminen on PELKOA. Miehisyydestä ei ole tietoakaan💎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanos muuta. Kaikki huorittelu ja kurpittelu tulee just näiden miesressukoiden suusta,jotka on henkisesti jälkeenjääneitä.verissäpäin puolustaa miehisyyttään ja itkupotkuraivoaa. Yrittää vakuutella itselleen että on niin pro ja nuoret naiset mielikuvitusaseina taistelee pelottavia omanikäisiä naisia vastaan polvet tutisten.me kesi ikäiset naiset ollaan heidän suurin uhka! Kaikki paha puhe ja naisten haukkuminen on PELKOA. Miehisyydestä ei ole tietoakaan💎

        Ja kyssä harmikselle, olen plus viiskyt mutta tosi nuorekas. Tykännyt aina korseteista,nahasta,korkkareista,ja tänäänki silmäilin peilistä että kuka on tuo seksy nainen näissä kuteissa😄niin että saako tämän ikäinen mielestäsi enä pukeutua näi vaan täytyykö säkkiin pukeutua vaikka ulkoinen habitus vaatteissa nuoremmatkin päihittäis? 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanos muuta. Kaikki huorittelu ja kurpittelu tulee just näiden miesressukoiden suusta,jotka on henkisesti jälkeenjääneitä.verissäpäin puolustaa miehisyyttään ja itkupotkuraivoaa. Yrittää vakuutella itselleen että on niin pro ja nuoret naiset mielikuvitusaseina taistelee pelottavia omanikäisiä naisia vastaan polvet tutisten.me kesi ikäiset naiset ollaan heidän suurin uhka! Kaikki paha puhe ja naisten haukkuminen on PELKOA. Miehisyydestä ei ole tietoakaan💎

        Näinhän se on. Tosi lapsellista aikuisilta ihmisiltä.
        Kun oikeat argumentit loppuu, alkaa nimittely ja haukkuminen. Tää on niin nähty, moneen kertaan.


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Näinhän se on. Tosi lapsellista aikuisilta ihmisiltä.
        Kun oikeat argumentit loppuu, alkaa nimittely ja haukkuminen. Tää on niin nähty, moneen kertaan.

        Näinpä. Mutta meidän ei tarvii tuollaista aiheetonta ja ansaitsematonta sietää. Jossain sekin raja menee.mikä oikeus heillä on meitä haukkua.ollaanko me naiset niin kilttejä,että annetaan näin tapahtua? 💎


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Mutta meidän ei tarvii tuollaista aiheetonta ja ansaitsematonta sietää. Jossain sekin raja menee.mikä oikeus heillä on meitä haukkua.ollaanko me naiset niin kilttejä,että annetaan näin tapahtua? 💎

        Ei olla liian kilttejä, mutta ei myöskään alennuta samalle tasolle riehumaan ja rähisemään. Kostamaan ei kannata lähtea. Yleensä tällaisissa tapauksissa auttaa kylmä välinpitämättömyys.


    • Anonyymi

      Mies tuntee olevansa tyhmä ja idiootti kun hävii naiselle. Monissa miesten hommissa naiset on perempii kun miehet.

    • Anonyymi

      Ei minua ole koskaan harmittanut hävitä naiselle niin naiset on päälliköitä

    • Anonyymi

      Eivätkös kaikki tytöt ole ihasttavia ja söpöjä?

      Tosiaankin aika jännä sarja tuo amerikkalaisten uusi The Stand, talot alkaa räjähtämään jo :D

      • Anonyymi

        On on😍kaikki tytöt ja naiset on ihastuttavia ja söpöjä. Ja kaikki niin ajattelevat pojat ja miehet myös! 💎


    • Anonyymi

      Kirjoittaisi Ohisalolle, sisaministerille jostain vanhoista peleistä kuin Armoured Assault tai Virus-pelistäkin :D

    • Anonyymi

      suomi miehet on vakajjea ja mielenvikaisia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe