Miksi miehet pakenee itsevarmaa naista?

Anonyymi

Miksi miehet pelkää itsevarmaa naista joka tietää mitä haluaa? Joka ei halua ruveta passaajaksi? Ja joka ei halua kotisleikkejä. Joka ennemmin lähtee kuntosalille kun katsoo urheilua tv:stä? Joka toivoo että miehellä pysyisi kädessä muutakin kuin olut tölkki ja kaukosäädin. Joka ei halua ruveta hoivaajaksi ja miehen passaajaksi? Hyvin osaavat kyllä karkuun lähteä

71

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samma på svenska?!

    • Anonyymi

      Se on ihan kemiasta kiinni. Ehkä parempiakin on tarjolla? Koskaan ei voi tietää keneen rakastuu.

    • Ehkä itsevarmuus koetaan ylimielisyytenä? Mies kokee ettei nainen tarvitse häntä mihinkään? Mies ei halua naista joka ei ole valmis passaamaan?

      Kait moni mies kokee, että vähän avuton nainen on viehättävempi, kun mies näin kokee olevansa tarvittu ja ritarillinen neidon pulasta pelastaja? Pojatkin joskus uskoo prinsessasatuihin ja niiden rooleihin.

      Jos neito kopottaa ratsullaan lohikäärmeitä miekalla silpoen ja pahattaret häätäen prinssiä nukkuvaa suutelemaan, niin se ehkä tuntuu sille että miehen munat surkastuu?

    • Anonyymi

      Semmoset on poikia, ei miehiä.

      • Anonyymi

        Tarkotatko henkisesti vai iällisesti? Jos henkisesti, niin voi olla. Iän puolesta olen itse kokenut ton menevän ihan toisinpäin. Vanhempien ikäluokkien miehet kokevat itsevarman ja itse asioita osaavan naisen uhkaksi ja nuorempien polvien miehet eivät. Tämä siis on oma kokemukseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkotatko henkisesti vai iällisesti? Jos henkisesti, niin voi olla. Iän puolesta olen itse kokenut ton menevän ihan toisinpäin. Vanhempien ikäluokkien miehet kokevat itsevarman ja itse asioita osaavan naisen uhkaksi ja nuorempien polvien miehet eivät. Tämä siis on oma kokemukseni.

        Henkisesti tarkoitin, ja tasan sama kokemus itsellä.


    • Anonyymi

      Ihminen on kuitenkin aika itsekäs olento, jos mies kokee itsensä hyödykkeeksi eikä saa oikein mitään vastineeksi, sitä passausta, niin kai se sitten karkuun lähtee.

      -harmiseikirj-

    • Anonyymi

      Miten nainen voi olla vahva kun siellä takana ei ole substanssia - eli älyä, musiikillista ja taiteellista lahjakkuutta ja fyysistä voimakkuutta ja kauneutta.

      Jos vain sanoo OLEN VAHVA niin äkkiä miehet juoksee pois!

      • Anonyymi

        Sähän se eri epeli olet, kun pystyt tuosta jopa musiikilliset ja taiteelliset lahjatkin lukemaan. Respect


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän se eri epeli olet, kun pystyt tuosta jopa musiikilliset ja taiteelliset lahjatkin lukemaan. Respect

        Jep, oikeen kunnon kilupäätietäjä.


    • Anonyymi

      Kaikki tietää ei heistä saa hyvää vaimoa ei hyvää äitiä eikä hyvää naista

      • Anonyymi

        Eli nainen pitää olla murskattavissa, että se jää tuommoisen viiskytlukuvillen luo? Ja oikein äidilliset tuutilullaat pitäisi tulla tuommoiselle kaupan päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli nainen pitää olla murskattavissa, että se jää tuommoisen viiskytlukuvillen luo? Ja oikein äidilliset tuutilullaat pitäisi tulla tuommoiselle kaupan päälle.

        Onko äidiksi tuleminen sinun mielestä murskatuksi tulemista? Onko sinusta vaimona oleminen pelottava asia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko äidiksi tuleminen sinun mielestä murskatuksi tulemista? Onko sinusta vaimona oleminen pelottava asia?

        No ei, mutta tuollainen ankea luettelointi ja tietylle miestyypille ominainen sanelu siitä, mitä pitäisi olla on yök. Tuommoiset tiedetään.


    • Anonyymi

      Itsevarmoja naisia on erilaisia.
      Jotkut saattaa olla hieman itsekkäitä ja ehdottomia omine mielineen ja joistain asioista ei voi tinkiä piirun vertaa vaan asian pitää mennä just silleen tai sitten ei mitenkään.
      Eikä pelkästään naisia koske tää mielipide vaan yhtä lailla miehiäki.

      • Anonyymi

        Pieni lisäys
        Onko sittenkään kyse pelkäämisestä?
        Ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni lisäys
        Onko sittenkään kyse pelkäämisestä?
        Ei ole

        En mäkään usko, että pelko on oikea sana. Mitä se sitten on, vierastamista, karsastamista, jotain sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään usko, että pelko on oikea sana. Mitä se sitten on, vierastamista, karsastamista, jotain sellaista.

        Osalla se voi olla pelkoa, kammoa, syvää ja voimakasta inhoa, luotaantyöntävyyttä, valtavaa vihaa ja raivoa ja halua väkivaltaan myös. Eli monenlaisia tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osalla se voi olla pelkoa, kammoa, syvää ja voimakasta inhoa, luotaantyöntävyyttä, valtavaa vihaa ja raivoa ja halua väkivaltaan myös. Eli monenlaisia tunteita.

        Kummallisen voimakkaita tunteita moisen asian takia. No parempi siis pysyä erossa tollasista miehistä. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään usko, että pelko on oikea sana. Mitä se sitten on, vierastamista, karsastamista, jotain sellaista.

        Kyllä se on pelkkää järkeä lähteä menemään, jos itsekkääseen ja ehdottomaan ihmiseen törmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osalla se voi olla pelkoa, kammoa, syvää ja voimakasta inhoa, luotaantyöntävyyttä, valtavaa vihaa ja raivoa ja halua väkivaltaan myös. Eli monenlaisia tunteita.

        Ne on just niitä tervepäisiä miehiä🙈


    • Anonyymi

      Mielessä häärää ajatus Ohisalo tuo poliitikko, oikeasti tekisi mieli kirjoittaa hänelle,tuolle naiselle peleistä jotain :D

      • Anonyymi

        Taas yksi briljantti idea lisää..


    • Anonyymi

      Eihän ne ole miehiäv aan hukassa miehuutensa kanssa. Mut sytyttää vain itsevarma kuuma nainen enkä pakene.

    • Anonyymi

      Naisilla itsevarma tarkoittaa että toistelee auktoriteettien valmiiksipureskeltua skeidaa.

      • Anonyymi

        Bua ha ha ha🙈 ja kaks ätmiä vielä tykkäsi tästä. Koittakaa reppanat jaksella.


    • Anonyymi

      Enpä ole ottanut taka-askelia ikinä naista kohdatessa, kyllä se on tullut naisen puolelta. Joskus se itsevarmuus karisee kun vastapuoli ei nostakaan selkää. 😁

      • Anonyymi

        Yksi nainen on saanut minut tosin vuosia sitten katsomaan kengänkärkiä... ei enää onnistuisi. 😁


    • Anonyymi

      Suomi miehet on ujoja nössyköitä joiden itsetunto on heikko joten eivät uskalla puhua itsevarmoille naisille.

    • Anonyymi

      Jätä se sika!

    • Emmä ainakaan pelkään, mut jos nainen tietää mitä haluaa ja se en ole minä, niin en mä ny ala perässäkään juoksemaan.

      Sitä en tiedä mitä tarkoitat kotisleikeillä, joten siihen en ota kantaa.
      Kuntosalilla en käy, mut en kyllä varmana kyttää telkkarista mitään urheilua silti ainakaan. Ja punaviini on parempaa ku kalja, vaikka kyl mä kaljaakin välillä juon.

      Ite osaan itteni hoitaa, en siihen naista tarvi. Passaajaa en oo koskaan kaivannut, en edes silloin vuosikymmeniä sitten kun asuin vielä samassa osoitteessa äitini kanssa.

      Mut ei naistenkaan ny joka asiassa tarttis miehen mielipidettä kysyä. Tai joka helkutin lampunvaihdossa, naulan hakkaamisessa tai missä lie asioissa jota monet naiset ei muka osaa tehdä.
      Yllättävän monet naiset on sitä mieltä, että kotityöt on yhteisiä, paitsi miesten työt on miesten töitä ja niitä ei nainen osaa tehdä. Viittimisestä se oikeesti on kiinni.

      • Kyllä niitäkin naisia löytyy jotka miesten töitä tekee.. se vaan että se ei ole suurimmaksi osaksi miesten mieleen. Koetaan monessa asiassa epänaiselliseksi jos itse osaa avata tukkeutuneen viemärin tai vaikka kokoonpanna kirjahyllyn ilman miestä.

        Leimataan heti kättelyssä femakoksi tai rekkalesboksi. Exäni ei osannut akkuporakonetta käyttää ennenkuin opetin sen hänelle.. hyvin poikkeuksellista. Kaikki talouteen ostetut huonekalut oli minun kasaamia ja seinät minun maalaamia. Ja todellakin olen nainen.

        Exälle järjestely sopi, sillä minä tein niin miesten kuin naisten työt taloudessamme. Exä sai keskittyä uraputkeensa.

        Ja voin sanoa naisenpuolena, että suurin osa naisista on kasvatettu ja opetettu siihen ajatusmalliin että on miesten ja naisten töitä. He aidosti uskovat että se naulan hakkaaminen tai lampun vaihtaminen on jotain rakettitiedettä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä niitäkin naisia löytyy jotka miesten töitä tekee.. se vaan että se ei ole suurimmaksi osaksi miesten mieleen. Koetaan monessa asiassa epänaiselliseksi jos itse osaa avata tukkeutuneen viemärin tai vaikka kokoonpanna kirjahyllyn ilman miestä.

        Leimataan heti kättelyssä femakoksi tai rekkalesboksi. Exäni ei osannut akkuporakonetta käyttää ennenkuin opetin sen hänelle.. hyvin poikkeuksellista. Kaikki talouteen ostetut huonekalut oli minun kasaamia ja seinät minun maalaamia. Ja todellakin olen nainen.

        Exälle järjestely sopi, sillä minä tein niin miesten kuin naisten työt taloudessamme. Exä sai keskittyä uraputkeensa.

        Ja voin sanoa naisenpuolena, että suurin osa naisista on kasvatettu ja opetettu siihen ajatusmalliin että on miesten ja naisten töitä. He aidosti uskovat että se naulan hakkaaminen tai lampun vaihtaminen on jotain rakettitiedettä.

        Löytyy kyllä. Parhaana esimerkkinä viimeisin exäni (meillä tuli ero ihan muista syistä, ja syy oli minun), joka rakensi talon. Ihan oikeesti.

        Tietysti hän pyysi neuvoja ja maksoi teityistä ammattilaishommista. Oli myös talkoolaisia, mutta homma oli hänellä omassa hanskassa silti. Aina.
        Eikä kyseessä ollut mikään elementtitalo.

        Ei pelännyt vasaraa, poraa, sirkkeliä, moottorisahaa jne., vaikka olikin ollut 15 vuotta "tyttöjen käsityön opettaja". Kyl sitä kaikkee oppii kun haluu oppia ja kysyy neuvoa niiltä jotka osaa jo.

        Ja kyllä se on noin, että naisia vieläkin vähän opetetaan siihen, että "eihän nainen nyt voi osata vaihtaa auton renkaita, öljynvaihdosta nyt puhumattakaan", ku kyse ei nyt tosiaan ole mistään rakettitieteestä.



        Toi sun nikkis...
        Et sattuis olemaan se sama "pikkupirpana", jonka kanssa aikoinaan tuli S24-chatissa häröiltyä. Se harrikkagimma?

        t: Töppönen


      • JustJust kirjoitti:

        Löytyy kyllä. Parhaana esimerkkinä viimeisin exäni (meillä tuli ero ihan muista syistä, ja syy oli minun), joka rakensi talon. Ihan oikeesti.

        Tietysti hän pyysi neuvoja ja maksoi teityistä ammattilaishommista. Oli myös talkoolaisia, mutta homma oli hänellä omassa hanskassa silti. Aina.
        Eikä kyseessä ollut mikään elementtitalo.

        Ei pelännyt vasaraa, poraa, sirkkeliä, moottorisahaa jne., vaikka olikin ollut 15 vuotta "tyttöjen käsityön opettaja". Kyl sitä kaikkee oppii kun haluu oppia ja kysyy neuvoa niiltä jotka osaa jo.

        Ja kyllä se on noin, että naisia vieläkin vähän opetetaan siihen, että "eihän nainen nyt voi osata vaihtaa auton renkaita, öljynvaihdosta nyt puhumattakaan", ku kyse ei nyt tosiaan ole mistään rakettitieteestä.



        Toi sun nikkis...
        Et sattuis olemaan se sama "pikkupirpana", jonka kanssa aikoinaan tuli S24-chatissa häröiltyä. Se harrikkagimma?

        t: Töppönen

        En ole S24 chatissä ollut koskaan.
        Joten eri pirpana.

        Itse olen pienestä pitäen väsännyt ja ollut esim puutyökerhossa.. ei ollut pitsinnypläys vaan hajonneet telkkarit ja semmoiset kaikki tekniset kiinnostanut aina.

        Nykyään työskentelen metallialalla. Pysyy se rälläkkä minunkin pienissä käsissäni. Osa naisistakin on "miehekkäitä" olematta miehekkäitä.

        Ja hyvä niin, että tänä päivänä saa toteuttaa itseään. Alkaa vanhankantaiset roolimallit murtumaan. Voi olla naisellinen miehisellä alalla, tosin se yleensä kostautuu. Saa kuulla tytöttelyä ja muuta halventavaa.. mutta kuuluu kai murrosvaiheeseen.. ja ei haukku haavaa tee.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        En ole S24 chatissä ollut koskaan.
        Joten eri pirpana.

        Itse olen pienestä pitäen väsännyt ja ollut esim puutyökerhossa.. ei ollut pitsinnypläys vaan hajonneet telkkarit ja semmoiset kaikki tekniset kiinnostanut aina.

        Nykyään työskentelen metallialalla. Pysyy se rälläkkä minunkin pienissä käsissäni. Osa naisistakin on "miehekkäitä" olematta miehekkäitä.

        Ja hyvä niin, että tänä päivänä saa toteuttaa itseään. Alkaa vanhankantaiset roolimallit murtumaan. Voi olla naisellinen miehisellä alalla, tosin se yleensä kostautuu. Saa kuulla tytöttelyä ja muuta halventavaa.. mutta kuuluu kai murrosvaiheeseen.. ja ei haukku haavaa tee.

        Tiedänhän mä et mitä tahansa nikkejä voi ihmiset käyttää, mut jotenkin oli hauska ku näin sun nikin, ja vastaus oli ihan ku sen saman chatissa kirjoittajan ois voinut olla. (En siis koskaan treffannu, mut paljon juteltiin chatissa ja puhelimessa.)

        Mutta joo, Aika vähän on tämän päivän ammatteja, joissa jonkun supupuolen edustaja olisi automaattisesti parempi. Oletukset silti menee vieläkin miten menee.
        Parempaan suuntaan ollaan jatkuvasti menossa.

        Mutta ei tää ole pelkästään naisten ongelma. Se että monet naiset haluavat "miehisille aloille" on monesti jo hyväksytty, mutta entä jos mies haluaa "naiselliselle" alalle. Sitähän monet naiset jo pitää ihan ala-arvoisena miehenä. Nyt kai jo pitkin hampain hyväksytään sekin, että hoitaja tai siivooja voi olla jo mies, vaikka ei kai sellainen mies nyt niin miehekäs ole ku veturinkuljettaja. Ja tässä taitaa pahimmat dissaajat olla just naiset.

        Venäjällähän (eilen uutisista tuli uutisissa siitä) on nyt hyväksytty naisten ammateiksi sellaisia ammatteja, jotka oli neuvostoaikana todettu naisille sopimattomaksi. Jee jee, Venäjä luopuu vuonna 2021 tällaisesta neuvostolaista.
        Hauskin kommentti oli nykyaikaisen junan veturinkuljettajalta (tiiäthän: nonitorit edessä ja joystickillä ohjataan) tullut kommentti: "eihän tätä nainen vois tehdä, kun tässä tarvitaan älyä ja taitoa".


      • JustJust kirjoitti:

        Tiedänhän mä et mitä tahansa nikkejä voi ihmiset käyttää, mut jotenkin oli hauska ku näin sun nikin, ja vastaus oli ihan ku sen saman chatissa kirjoittajan ois voinut olla. (En siis koskaan treffannu, mut paljon juteltiin chatissa ja puhelimessa.)

        Mutta joo, Aika vähän on tämän päivän ammatteja, joissa jonkun supupuolen edustaja olisi automaattisesti parempi. Oletukset silti menee vieläkin miten menee.
        Parempaan suuntaan ollaan jatkuvasti menossa.

        Mutta ei tää ole pelkästään naisten ongelma. Se että monet naiset haluavat "miehisille aloille" on monesti jo hyväksytty, mutta entä jos mies haluaa "naiselliselle" alalle. Sitähän monet naiset jo pitää ihan ala-arvoisena miehenä. Nyt kai jo pitkin hampain hyväksytään sekin, että hoitaja tai siivooja voi olla jo mies, vaikka ei kai sellainen mies nyt niin miehekäs ole ku veturinkuljettaja. Ja tässä taitaa pahimmat dissaajat olla just naiset.

        Venäjällähän (eilen uutisista tuli uutisissa siitä) on nyt hyväksytty naisten ammateiksi sellaisia ammatteja, jotka oli neuvostoaikana todettu naisille sopimattomaksi. Jee jee, Venäjä luopuu vuonna 2021 tällaisesta neuvostolaista.
        Hauskin kommentti oli nykyaikaisen junan veturinkuljettajalta (tiiäthän: nonitorit edessä ja joystickillä ohjataan) tullut kommentti: "eihän tätä nainen vois tehdä, kun tässä tarvitaan älyä ja taitoa".

        No syy miksi naiset pitkälle haluaa miehisille aloille on palkka. Miehen euro on naisen 80 snt pätee edelleen mutta 80 % 15 €: sta on enemmän kuin 9 - 10 € tunnilta.

        Itse olin ravintolapäälikkönä kun lopetin ja aloin opiskelemaan metallialaa..
        Ensimmäisen opiskeluvuoteni jälkeisessä kesätyöpaikassa tuntiliksani oli kovempi kuin ravintolapäälikkönä. Että sillein.

        Mies joka haluaa tehdä "naisten" hommia, on mielestäni kunnioitettava. Tosin jos vaikka katsotaan päiväkoteja.. montako miestä siellä on.. korkeintaan yksi, se on joko jonkin alan opiskelija tai paikan johtaja. Ja eikö lapsilla tulisi olla miehen malli myös varhaiskasvatuksessa.

        Jatkuvasti kasvatetaan uusia sukupolvia vanhaan hyväksi .. hmm.. niin, hyväksi todettuun malliin. Tosin naiset on vapautettu naisellisuuden "ikeestä" tasa-arvon nojalla.

        Mutta, mutta.. koska miehet vapautetaan? Mielestäni miehiä koskeva tasa-arvo on vain naisten arvon nostamista oikealle tasolleen.. miehen malli on edelleen se että on mies isolla alkukirjaimella. Miesten mies.. mitä helkuttia se nyt sitten tarkoittaakaan.

        Missä on miesten tasa-arvo? Sitäpä ei naiset miehille anna. Naiselle (yleistäen) passaa että mies on yhdenvertainen kotitöissä jotka kuuluivat ennen naiselle, mutta ei toisinpäin.. kuten sinäkin asiaa peräänkuulutit..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No syy miksi naiset pitkälle haluaa miehisille aloille on palkka. Miehen euro on naisen 80 snt pätee edelleen mutta 80 % 15 €: sta on enemmän kuin 9 - 10 € tunnilta.

        Itse olin ravintolapäälikkönä kun lopetin ja aloin opiskelemaan metallialaa..
        Ensimmäisen opiskeluvuoteni jälkeisessä kesätyöpaikassa tuntiliksani oli kovempi kuin ravintolapäälikkönä. Että sillein.

        Mies joka haluaa tehdä "naisten" hommia, on mielestäni kunnioitettava. Tosin jos vaikka katsotaan päiväkoteja.. montako miestä siellä on.. korkeintaan yksi, se on joko jonkin alan opiskelija tai paikan johtaja. Ja eikö lapsilla tulisi olla miehen malli myös varhaiskasvatuksessa.

        Jatkuvasti kasvatetaan uusia sukupolvia vanhaan hyväksi .. hmm.. niin, hyväksi todettuun malliin. Tosin naiset on vapautettu naisellisuuden "ikeestä" tasa-arvon nojalla.

        Mutta, mutta.. koska miehet vapautetaan? Mielestäni miehiä koskeva tasa-arvo on vain naisten arvon nostamista oikealle tasolleen.. miehen malli on edelleen se että on mies isolla alkukirjaimella. Miesten mies.. mitä helkuttia se nyt sitten tarkoittaakaan.

        Missä on miesten tasa-arvo? Sitäpä ei naiset miehille anna. Naiselle (yleistäen) passaa että mies on yhdenvertainen kotitöissä jotka kuuluivat ennen naiselle, mutta ei toisinpäin.. kuten sinäkin asiaa peräänkuulutit..

        Niinku huomasit kun mietit tuon asian ympäri: tasa-arvossa on ongelmana myös naisten asenteet.

        Naisten palkkaukseen muuten ei auta se, että johtaja on nainen. Oikeastan se jo melkein oikeuttaa jo naisten huonon palkan: miksette alkanut johtajaksi tai ainakin uranaiseksi.


      • JustJust kirjoitti:

        Niinku huomasit kun mietit tuon asian ympäri: tasa-arvossa on ongelmana myös naisten asenteet.

        Naisten palkkaukseen muuten ei auta se, että johtaja on nainen. Oikeastan se jo melkein oikeuttaa jo naisten huonon palkan: miksette alkanut johtajaksi tai ainakin uranaiseksi.

        Totta. Naisten asenteissa on pitkälle itsekeskeisyyden leima. Minulla hieman sovinistinen näkökulma asiaan .. noin niinkuin naiseksi.

        Miehen pitää naisten mielestä yleensä olla naiselle mieliksi, mutta sekään ei ole hyvä jos on liiaksi mieliksi. Ja miehen pitäisi osata lukea naista kuin avointa kirjaa joistain mitä mielikuvituksellisimmista pienistä vihjeistä..

        Taas nainen puolestaan ei saa olla suora, koska se on epänaisellista.. ja äidit opettaa että mikä on naisen osa. Tosin nykyajan äidit alkaa jo olla moderneja, mutta heillä on vielä vanhanaikaiset omat äidit ja anopit riesanaan. Kyllä se muuttuu, mutta pelottavaa tässä muutosessa mielestäni on se että miehiä syrjitään yhä enenevässä määin.

        Eräs ystäväni erosi vaimostaan ihan siksi kun avioon menon jälkeen hänestä tuli vaimolle talonmies. Miehinen mies korjaa kaiken ja rakentaa siinä samalla autotallin ja hoitaa työn mallikkaasti sekä on hyvä isä. Saamatta kuitenkaan mitään itselleen... omakotitalo vaihtui vuokrakaksioon. Nykyään hän on onnellisempi. Yh- iskänä.


    • Anonyymi

      Itsevarma nainen on kersantti-Karoliina. Pelkkä katse kuohitsee miehen.

      • Anonyymi

        Oih


    • Anonyymi

      Jäi vähän avoimeksi millä lailla tuo itsevarmuutesi ilmenee. Voi olla, ettei itsevarmuutesi ole naisellista, eli voit olla hieltä haiseva rääväsuinen muija joka treenaa raskailla painoilla punttisalilla joka päivä.

      • Anonyymi

        Painot nousevat naisilla ilman rumia puheitakin.

        Eivätkä painoja nostavat naiset miltään tuoksu, kun sekä nainen että treenivaatteet pestään aina treenin jälkeen.


    • Anonyymi

      Jospa ne miehet kokevat miehuutensa jotenkin kärsivän? Luomakunnan kruunun himmenevän vahvan naisen rinnalla? 🤔

      Sinänsä jännää, kun ainakin meistä vanhemmista ukoista moni tykkää siitä kun nainen on sängyssä itsevarma ja tietää mitä haluaa.
      🤔
      -palstahessu

      • Anonyymi

        Luomakunnan kruunu🤭🤭🤭


    • Anonyymi

      Ei kaikki pelkää. Heikot vaan.

      xLiner

    • Anonyymi

      Alottaja yleistää sitten itsevarman naisen kotona viihtymättömäksi kuntosalitreenaajaksi. Nämä yleistykset ja itsevarmuuden mainostaminen on juri niitä seikkoja, jotka luo vääränlaista kuvaa asiasta. Jos tuolla tavalla mainostaa niin ei ihme, että miehet ja miksei naisetkin ( jos mies kohteena) juoksee karkuun. Miksei itsevarma ihminen voisi olla kotona viihtyvä tyyppi. Eikä itsevarma ihminen ole kovaääninen komentelija, hiljainen auktoriteetti toimii paremmin. Urheilu on tervettä, mutta kuntosalin himokävijät on ainakin oman näkemäni mukaan monet itsevarmuudelta heikkoja.

    • Anonyymi

      Oisko kuitenkin niin että eivät pakene itsevarmaa naista vaan pakenevat omaa epävarmuuttaan jonka itsevarma nainen herättää?

      • Anonyymi

        Amen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amen.

        Tai sitten eivät vain ole tarpeeksi kiinnostuneita? Satuttaako tämä todeta,kun kuitenkin niin monet muut miehet ovat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten eivät vain ole tarpeeksi kiinnostuneita? Satuttaako tämä todeta,kun kuitenkin niin monet muut miehet ovat?

        Täh? Kuulostat aika sekavalta ja tekstisi katkonaiselta. Amen. Ja se oli muuten ainoa sana, ei edes lause minkä kirjoitin😅


    • Anonyymi

      Eivät vaan tykkää tuollaisesta nausesta.

    • Anonyymi

      Aloittajan itsevarmuudessa taitaa sittenkin olla kyse tarpeesta määrätä kaikista asioista ja kykenemättömyydestä kompromisseihin. Kusipäisyyskin voi olla mahdollista.

      • Anonyymi

        Eli joku taulanaama sekoaa kun sanat naisen vahvuus ja omaehtoisuus on mainittu? Jos ei passaa on itsekäs, joustamaton hirveä ihmisperse.


    • Anonyymi

      Pitää olla itsevarma. Menin kerran baariin ja siihen tuli juttelee nainen ja kyseli kaikkea ja kysyi että miksi tulin baariin just lauantai iltana niin sanoin että tulin hakemaan panoseuraa. Nainen alko nauramaan että vai niin ja vartin päästä oltiin jo taxissa menossa naisen luokse.

      • Anonyymi

        Nainen käytti sua hyväkseen! Eikö ole nyt raiskattu olo? Olethan hakenut ammattiapua? Oletko toipunut traumasta? Oletko saanut itseluottamuksesi takaisin?


    • Anonyymi

      Itsevarma voi olla samalla alistava, riitelevä ja huonosti käyttäytyvä ihminen miestä kohtaan. Mies haluaa helppoutta, kivaa yhdessä oloa mielummin kuin varpailla oloa ja jatkuvaa toisen mielistelyä, kun muulla tavalla helposti pahoittaa tällaisen itsevarma naisen mielen?

      • Anonyymi

        Mies haluaa?

        Eikö itsevarma mies voi myös olla kuvailemallasi tavalla inhottava? Eikö nainen kärsisi hänen seurastaan?

        Miksi tämä(kin) asia täytyy sukupuolittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies haluaa?

        Eikö itsevarma mies voi myös olla kuvailemallasi tavalla inhottava? Eikö nainen kärsisi hänen seurastaan?

        Miksi tämä(kin) asia täytyy sukupuolittaa?

        Lue otsikko, miehenä en osaa sanoa naisen mielipidettä asiaan? Toivoisin naisen ajattelevan samoin, itse koen, et itsevarmuudessa voi olla paljon pahojakin piirteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue otsikko, miehenä en osaa sanoa naisen mielipidettä asiaan? Toivoisin naisen ajattelevan samoin, itse koen, et itsevarmuudessa voi olla paljon pahojakin piirteitä.

        Luin otsikon mutta en vastannut aloitusviestiin vaan tuolle, joka vihjasi että vain naisen itsevarmuudessa olisi negatiivisia piirteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin otsikon mutta en vastannut aloitusviestiin vaan tuolle, joka vihjasi että vain naisen itsevarmuudessa olisi negatiivisia piirteitä.

        Jos miehellä on kihomadon itsetunto, niin juuri tuostahan ne silloin poraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos miehellä on kihomadon itsetunto, niin juuri tuostahan ne silloin poraa.

        Juu, ja todennäköisesti samaan hengenvetoon valittavat siitä, että naiset etsivät aina vain itsevarmoja top 10 -miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin otsikon mutta en vastannut aloitusviestiin vaan tuolle, joka vihjasi että vain naisen itsevarmuudessa olisi negatiivisia piirteitä.

        Haluat ymmärtää sen noin, siellä ei lukenut niin kuin haluat ymmärtää asian? Vastasin aloittavalle ja toin miehenä mielipiteeni julki. Kun en voi tietää, miten nainen kokee itsevarmuuden mieheltä?


    • Anonyymi

      Näin mies ymmärtää naisen joka sanoo että:

      - "...itsevarmaa naista.. " - mies ymmärtää että: Nainen on pomottelija joka ei ota miestään huomioon koskaan.
      - "ei halua ruveta passaajaksi?" - mies ymmärtää että: Nainen haluaa miespalvelijan jota voi käyttää ovimattona.
      -".. ei halua kotisleikkejä" - mies ymmärtää että: Nainen ei ole kiinnostunut eikä tee mitään osuutta kodinhoidosta, miehen on tehtävä kaikki.

      Jos mies ei lähde karkuun ja/tai pelkää tälläistä naista, hän on:

      a) hullu
      b) tyhmä
      c) jonkin sortin konna joka ei halua oikeasti suhdetta.
      d) masokisti
      e) kaikki yllä

      Mies haluaa tasavertaisen, mukavan partnerin joka tekee hänen elämästään paremman.

      • Anonyymi

        Minäkään en ole halunnut ryhtyä enkä ole ryhtynyt passaajaksi, hoivaajaksi jne. yhdellekään miehelle. Miehen tulee ymmärtää se ja he ovat ymmärtäneet sen automaattisesti. Olen ollut lähes koko pitkän aikuisikäni parisuhteessa.


    • Anonyymi

      Ainakaan minulla ei ole ollut mitään vaikeutta tutustua miehiin ja solmia jopa parisuhteita noilla spekseillä. Ehkä olen hellempi tai jotain.

    • Anonyymi

      Itse etsin vahvaa/itsevarmaa naista. Eipä oikein ole löytynyt, yksi dippa vaikutti sellaiselta. Mutta rehellisesti sanottuna sosiaalisesti tyhmempää saa etsiä, eikä se ollut oikeasti järjellä pilattu. Varmaan hän kuvittelee että lopetin suhteen hänen itsevarmuuden takia. Vaikka totuus on että ylimielisyys ja tyhmyydet olivat syy lopettaa suhde nopeasti.

    • Anonyymi

      Njaa, useita itsevarmoja henkilöitä tullut vastaan elämän aikana, yhteinen piirre hyvin usein kusipäisyys!
      Päätä pensaaseen vaan...🌳

      • Anonyymi

        Se tunne tulee siitä, että itsevarma ihminen luulee tietävänsä asiat niin hyvin, ettei vaivaudu ottamaan niistä selvää.


    • Anonyymi

      Tuollainen nainen ei tiedä paikkaansa. Naisen on oltava miestä alempana, muuten miehisyys saattaa kyseenalaistua. Opettele tottelemaan, palvelemaan ja kunnioittamaan miehiä sekä alistu heille niin varmasti löydät pian suhteen. Pomottelijaa tuskin kukaan haluaa katsella.

      • Anonyymi

        Jaa. No löytääkös mies tuollaisella asenteella hyvin itselleen naisia?


      • Anonyymi

        Toiset tarvii näköjään sitä munan jatketta tavalla tai toisella. Tuollaista pomottelijaa ei kukaan todellakaan jaksa katsoa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3129
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1723
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1525
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe