Saavuttaa aina. Arkena tai sunnuntaina...
Karma. Se....
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saavuta. Paitsi sut aloittaja.
- Anonyymi
Karma 👆 tiedät sen kyllä.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Ap tietää mitä on kun karma iskee.
Taidat pelätä.
Anonyymi kirjoitti:
Taidat pelätä.
En pelkää puolestasi. Sinun ei auta kuin kestää, sillä olet itse karmasi ansainnut.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
En pelkää puolestasi. Sinun ei auta kuin kestää, sillä olet itse karmasi ansainnut.
Ei karman tietä voi kääntää , minne se tuleekin. Kohdentaminen ehkä helpottaa oloasi, mutta tietä ei voi kääntää.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Karma...
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Jorma.
Se voi olla etunimi. Karma suku.
- Anonyymi
Karma on koko ajan luonamme.
Itsellä huonojen kokemusten vastapainoksi tapahtuu hyviä asioita. Omaa karmaa voi myös kirkastaa ja puhdistaa ajattelemalla myönteisesti ihmisistä ja elämästä. Moni lukee karmasta, oppii ja elää oppien mukaan. - Anonyymi
Ähä kutti kuha ätti, kattikatti shakkimatti
- Anonyymi
Tuijota herästyskella, näyttää numeroita milloin voi herätä.
- Anonyymi
Tuijota poliisin lamppuun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924687
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?853969Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1533735Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162638Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1322582- 432161
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282067Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261850- 881719
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717